Te laatquote:Op maandag 29 mei 2006 21:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja lach maar...... 't is jouw schuld dat ze 't letterlijk opvatte. Ik zag 't misverstand al aankomen maar dorst niks te zeggen ivm slowchatten![]()
Zijn we dan toch bedonderd ofsow ?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:27 schreef CartWOman het volgende:
Poes Frummel (zwanger) nu aan het bevallen!
Bluezz...![]()
Heb me blauw geërgerd; bij MissWhizzy al. Topicreport heeft toen niet geholpen maar ben blij dat ze nu weg zijn. De users die zo meeleefden, goddomme zeg.![]()
Gelukkig kun je erom lachen.quote:
Ik heb het net terug gelezen dramatisch was het in ieder geval wel, maar het was een kloon van iemand die geband was kennelijk, maar misschien is het verhaal wel waar ,maar ik heb mijn twijfels.quote:
Als alle topics van het rijtje klonen waarheid waren had zij/hij allang bij het Riagg gezeten.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het net terug gelezen dramatisch was het in ieder geval wel, maar het was een kloon van iemand die geband was kennelijk, maar misschien is het verhaal wel waar ,maar ik heb mijn twijfels.
Hee dit is Fok! Dan moet je er dus rekening mee houden dat je gloeiend voor de gek gehouden word.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gelukkig kun je erom lachen.![]()
De Alieda-klonen gingen haar (of hem) al voor. Stonk ook iedereen in.
Ik kan daar zó slecht tegen, vooral wat dit soort topics betreft, dat raakt me echt. Op een leuke/normale manier klonen heb ik geen moeite mee.
Ja verdommequote:
Nou ik heb een keer een noodoproep gedaan ,nachts, maar ze zei u kunt komen zij kwam niet, en het was buiten de stad, was een samenwerkend vervangend arts, s,ochtends heb ik Gajes (katertje) laten inslapen bij zijn echte arts. die laaiend was op haar colega.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:04 schreef deedeetee het volgende:
Ik vond haar ook een pietsie te gretig naar de peper willen grijpen![]()
Zo'n voorstel had ik jou nooit gedaan, jij had me gemold![]()
Maar 't kon óók gewoon een dom iemand zijn, wie blijft in die situatie nou gewoon naar zo'n poes in barensnood zitten kijken ? Ik had de plaatselijke DA uit z'n bed gerammeld.![]()
Als 't echt was ,was 't ernorm sneu voor de poes toch ?![]()
Ik heb een áárdige DA gelukkig, mja ik heb óók een auto zou gewoon ff naar de dienstdoende arts zijn gereden. Sneu voor je katertje dat hij niet eerder geholpen werd.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ik heb een keer een noodoproep gedaan ,nachts, maar ze zei u kunt komen zij kwam niet, en het was buiten de stad, was een samenwerkend vervangend arts, s,ochtends heb ik Gajes (katertje) laten inslapen bij zijn echte arts. die laaiend was op haar colega.
We zijn aan het slowchattenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb een áárdige DA gelukkig, mja ik heb óók een auto zou gewoon ff naar de dienstdoende arts zijn gereden. Sneu voor je katertje dat hij niet eerder geholpen werd.![]()
http://forum.fok.nl/user/history/76193quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:01 schreef deedeetee het volgende:
Uhmmie en MrWes, welkom op F&F!![]()
wie is MrWes ?![]()
Had ik al gedaan bluezzje... maar het forum ververst zo snel dat ik zelf ook nog een uur tegen de ongewijzigde tekst heb zitten kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:35 schreef Bluezz het volgende:
Lieve mods
Willen jullie inkie en mijn naam eventjes vervangen door die van jullie?
FAQ F&F (hier)
Mooi hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef maril het volgende:
je hebt gzd niet voor de oranje kleur gekozen Bluezz, maar eerlijk zwart![]()
![]()
In weze kent niemand me hier echt hequote:
Bedankt, is ondertussen al reeds aangepaktquote:Op maandag 12 juni 2006 21:32 schreef inkie1010 het volgende:
help mn moedermuis is dood..
hier zitten een paar reacties tussen die niet helemaal kunnen..
* kuch.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:05 schreef MrWes het volgende:
[..]
Bedankt, is ondertussen al reeds aangepakt
quote:Geef ze maar aan liefhebbers op internet. Misschien dat ze nog een lekker hapje kunnen zijn voor wat slangen.
Afkick verschijnselen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Staan nog meer edit-rijpe opm. tussen
[..]
* Bluezz gaat verder op handjes zitten
quote:
Ik snap wat je hier tegen ziet, maar dit is wel de keiharde waarheid.quote:
Wat nou 'waarheid', wat nou 'de natuur'. Het topic ging over iemand die haar muizen in leven wilde houden als haar huisdieren, dan past zo'n reactie toch gewoon niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:30 schreef MrWes het volgende:
[..]
Ik snap wat je hier tegen ziet, maar dit is wel de keiharde waarheid.
Helaas gebeurd dit vaak, maar het is in principe de natuur ....
Precies, in F&F moeten we lief zijn voor elkaar en elkaars huidieren. Die opmerking was niet lief bedoeld maar gewoon puur sarcasmequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat nou 'waarheid', wat nou 'de natuur'. Het topic ging over iemand die haar muizen in leven wilde houden als haar huisdieren, dan past zo'n reactie toch gewoon niet?
Ze zegt * U * tegen mijquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:02 schreef Uhmmie het volgende:
DDT: in zekere zin gaat het er wel om of ik het schokkend genoeg vind om te verwijderen natuurlijk *grin*
Maar ik snap uw punt. Als er mensen op hadden gereageerd had ik het ook gewoon netjes weggepoets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |