Weg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:03 schreef deedeetee het volgende:
Daar ben ik weer....![]()
Kat krabt zoontje de post van Rev -![]()
erg jammer dat fok het doet uit zelfbescherming, en niet uit bescherming voor de 2 helden in dit verhaal.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Het topic Gezocht: nieuw baasje met lef is voorlopig verplaatst naar het FA topic "hierachter" omdat het toch wat haken en ogen zou kunnen hebben voor Fok! en we daar wat voorzichtig mee moeten zijn. Invictus en Beestjuh zijn hierover geinformeerd.
Mogen ze wel komen vertellen hoe het met de nieuwe hond is? Het lijkt mij om de oproep te gaan, het aanzetten tot...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Het topic Gezocht: nieuw baasje met lef is voorlopig verplaatst naar het FA topic "hierachter" omdat het toch wat haken en ogen zou kunnen hebben voor Fok! en we daar wat voorzichtig mee moeten zijn. Invictus en Beestjuh zijn hierover geinformeerd.
Hè hij staat ineens in Truthquote:Op zondag 19 maart 2006 13:23 schreef barman het volgende:
Mogen we in The Truth hinniken over de mystiek van omgezaagde oude eiken en plots verschijnende wilde paarden?
Wilde paarden voeren actie
Ik heb gevraagd per mail of ze dat willen komen doen, maar nog niets gehoord.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:20 schreef moussy het volgende:
Mogen ze wel komen vertellen hoe het met de nieuwe hond is? Het lijkt mij om de oproep te gaan, het aanzetten tot...
Het topic staat bij de forumcrewtopics.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef Hilje23 het volgende:
waar kan ik het nog vinden dan? FA? hierachter?
geen linkjes wat mij betreft. ik kan er ook niet goed tegen, maar dit is de harde waarheid, en die komt beter over met foto's dan zonder.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef Silmarwen het volgende:
Gezamenlijk kots momentje
Mag bij dit topic een waarschuwing in de titel of sommige plaatjes enkel linkjes maken. Sommige mensen kunnen niet zo goed tegen zulke plaatjes (zoals ik). Ik snap dat er een punt gemaakt wordt en dat plaatjes erbij helpen, maar iedereen kan zich er wel wat bij voorstellen hoe vreselijk het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |