Ik zal binnenkort wel dat stuk tuig even bellen en het opnemen op camera.quote:Op maandag 14 november 2005 01:59 schreef renz0r het volgende:
De vraag nu is, wie belt hem op!(incl opnemen)
En wie gaat er eens naartoe om hem te filmen
Check eens een aantal posts boven je. Naam, adres, telefoonnummer.quote:Op maandag 14 november 2005 00:44 schreef partyyboyy het volgende:
Wat is het is huisnummer van hem, dan kun je z'n telefoonnummer op zoeken.
Kunnen we een mooie enquete voorbereiden voordat iemand hem opbelt.
Volgens je profiel woon je anders in Nijmegenquote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef Aapmetbaard het volgende:
FUCKING TYFUS!
Dat is bij mij naast de deur!!
Over SBS6 gesproken. Piet Paulisma eens tippen dat ie een keer het weerbericht doet in de straat van Kees en Ruud. Gezellig met de twee heren en hun buurtbewoners "Oant moarn" roepen en daarna naar Café D'n Overkant.quote:Op maandag 14 november 2005 11:04 schreef rashudo het volgende:
Kankerkachelmeet ja dat is fantastisch, wie belt SBS voor de opnames?
Moet te doen zijn, met het OV. Wanneer is de meet?quote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
De wijk van onze vrinden is tevens puik te bereiken per trein, mocht men niet over een auto bezitten. Slechts loopafstand scheidt Kees en Ruud van station Eindhoven Beukenlaan!
Denk je dat hij een pc kan betalen ofzo.quote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef Skv het volgende:
Kunnen we ze geen fanmail gaan sturen?
Ben je het bestaan van snailmail nu al vergetenquote:Op maandag 14 november 2005 11:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Denk je dat hij een pc kan betalen ofzo.
Brieven.quote:Op maandag 14 november 2005 11:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom? Ruud is altijd thuis.quote:Op zondag 13 november 2005 21:35 schreef BrauN het volgende:
Oh, mocht er iemand de tour willen doen en Kees en Ruud willen ontmoeten... bel ze dan even op van tevoren, dan zorgen ze dat ze thuis zijn.
[..]
Als het goed is dan is dat zijn nummer.
Betalen...?quote:Op maandag 14 november 2005 11:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Beter check je eerst even of het telefoonnummer wel juist is.quote:Op maandag 14 november 2005 12:17 schreef Rainboww het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd naar Jenssen, misschien dat ze hem gaan bellen bij Telefoonterreur
Of misschien zelfs in de TV uitzending!!
Gelieve dit topic niet te gaan vervuilen met posts over afleveringen, links, Torrents en dat soort onzin.quote:Op maandag 14 november 2005 12:28 schreef neo2000 het volgende:
Iemand nog een linkje naar het filmpje..? Prettyplease..?
Mijn God, wat een toestand.quote:Op maandag 14 november 2005 12:55 schreef Prego het volgende:
wehehehehe ik heb in een straat gewoond in de OP.
ik moest wat toen ik nergens anders een kamer kon vinden
stephensonstraat
cafetaria de edison![]()
Ik heb ook een vermoeden dat het een soort bedevaartsoord gaat wordenquote:Op maandag 14 november 2005 17:45 schreef BrauN het volgende:
Heren, geweldig!
Ik zei het toch! Dit gaat een populaire activiteit worden.
Waar komen jullie beiden vandaan? Het hele land doorgereden voor de bezienswaardigheid, of...?
Nee, er was niemand thuisquote:Op maandag 14 november 2005 18:00 schreef Rainboww het volgende:
Ook aangebeld?
hehe, ik heb Jensen! ook gemailt met de vraag of ze misschien ook keer uitgenodigd kunnen worden omdat het mensen zijn waar je om kan lachen en dat ik denk dat er een mooie uitzending mee te maken valt. Ook heb ik gezegd dat ze erg populair aan het worden zijn op een van de grootste forums van Nederland.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 14 november 2005 19:42 schreef BrauN het volgende:
Zin in een gezellig avondje zuipen met Kees en Ruud? Ze vertoeven nogal eens in Café-Biljart D'n Overkant.
Dat zit aan de Boschdijk 460. Een stukje ten noord-oosten van hun crib.
Wel opnemen hequote:Op maandag 14 november 2005 19:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga nu proberen te bellen. en dan verkeerd verbonden zeggen.
Verdommequote:Op maandag 14 november 2005 19:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit nummer is niet in gebruik.
quote:Op maandag 14 november 2005 19:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit nummer is niet in gebruik.
Dat zou dan bijna betekenen dat je wordt weggedruktquote:Op maandag 14 november 2005 20:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'U heeft een niet bestaand nummer gebeld'. Na twee keer overgaan.
Goed idee, maar dit hadden we dus ook gedaan. Hier was hij ook niet.quote:Op maandag 14 november 2005 19:42 schreef BrauN het volgende:
Zin in een gezellig avondje zuipen met Kees en Ruud? Ze vertoeven nogal eens in Café-Biljart D'n Overkant.
Dat zit aan de Boschdijk 460. Een stukje ten noord-oosten van hun crib.
quote:Op maandag 14 november 2005 20:19 schreef poepschaap het volgende:
Nee die is uitgezet.
roflolquote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef MaddoxX het volgende:
hahaha zo vette shit dit
Dat zouden meer mensen moeten doen :p
(rofl, ik post ooit ens een pic van een aflevering en lol het wordt een hele serie op fok)
Dus jij was datquote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef MaddoxX het volgende:
hahaha zo vette shit dit
(rofl, ik post ooit ens een pic van een aflevering en lol het wordt een hele serie op fok)
Pallets sorteren.quote:Op maandag 14 november 2005 20:37 schreef poepschaap het volgende:
Wat doe je?
Nog een linkje van het originele topic? Ben wel benieuwd hoe het begonnen is nuquote:Op maandag 14 november 2005 20:29 schreef MaddoxX het volgende:
hahaha zo vette shit dit
Nee, is van veel eerder!quote:
Aangeschotenquote:Op maandag 14 november 2005 21:04 schreef Maikuuul het volgende:
Haha jah ik en jasper hadden het verzonnen
We waren een beetje aangeschoten en waren dat aant kijken
Foei, ken je klassiekersquote:Op maandag 14 november 2005 20:19 schreef poepschaap het volgende:
Nee die is uitgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |