quote:Op zondag 13 november 2005 19:49 schreef Boekelmans het volgende:
Braun, kun je de route hier ff neerplempen? ik wil wel ernaar tuffen, en Kees & Ruud ontmoeten. Misschien dat een check met de zgn. schone spaanse ook in het verschiet ligt.
De broers lijken me écht wel boeiende mensen![]()
En kansloos/werkloos/etc ben ik niet. Ik heb ruim 5 maanden vakantie van KMPG gekregen met bonus van bijna 12.000 euro, dus ik zoek iets geinigs
Ik heb ook voor KPMG gewerktquote:Op zondag 13 november 2005 19:49 schreef Boekelmans het volgende:
Braun, kun je de route hier ff neerplempen? ik wil wel ernaar tuffen, en Kees & Ruud ontmoeten. Misschien dat een check met de zgn. schone spaanse ook in het verschiet ligt.
De broers lijken me écht wel boeiende mensen![]()
En kansloos/werkloos/etc ben ik niet. Ik heb ruim 5 maanden vakantie van KMPG gekregen met bonus van bijna 12.000 euro, dus ik zoek iets geinigs
Ach, de frietkot zit op Edisonstraat 72 te eindhoven. Kees en zijn maten een paar deuren verder...quote:Op zondag 13 november 2005 19:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar is het... Ik weet niet of het nu zo gepast is om gelijk z'n adres hier neer te plempen.
Als het goed is dan is dat zijn nummer.quote:----GEEN ADRESSEN----
quote:Op zondag 13 november 2005 21:35 schreef BrauN het volgende:
Oh, mocht er iemand de tour willen doen en Kees en Ruud willen ontmoeten... bel ze dan even op van tevoren, dan zorgen ze dat ze thuis zijn.
[..]
Als het goed is dan is dat zijn nummer.
En tapenquote:
met van der H., ik zoek naakte vrouwelijke schoonmaakstersquote:
"Hoi Kees, wij zijn van bureau [insert moeilijke naam] en wij houden een enquête. Mag ik u vragen wat voor werk u doet?"quote:
Ik zou dan al in m'n broek pissen van het lachen!quote:Op zondag 13 november 2005 21:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
"Hoi Kees, wij zijn van bureau [insert moeilijke naam] en wij houden een enquête. Mag ik u vragen wat voor werk u doet?"
"Uh, pallets sorteren.
"Proest!!!11"
Wat let je?quote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zou dan al in m'n broek pissen van het lachen!
Ik denk als je bij um voor de deur staat, en je legt uit dat hij een internetfenomeen is dat hij best met je op de foto wil etc etc!
Gast is toch te dom, om het te snappen![]()
Te ver om te bellen?quote:Op zondag 13 november 2005 23:59 schreef rashudo het volgende:
Het is dat eindhoven zo ver weg is want anders..
Aanbellen, handtekening, foto, en een vriend die het allemaal opneemt, dat zou toch fantastisch zijn?quote:
Ik zal binnenkort wel dat stuk tuig even bellen en het opnemen op camera.quote:Op maandag 14 november 2005 01:59 schreef renz0r het volgende:
De vraag nu is, wie belt hem op!(incl opnemen)
En wie gaat er eens naartoe om hem te filmen
Check eens een aantal posts boven je. Naam, adres, telefoonnummer.quote:Op maandag 14 november 2005 00:44 schreef partyyboyy het volgende:
Wat is het is huisnummer van hem, dan kun je z'n telefoonnummer op zoeken.
Kunnen we een mooie enquete voorbereiden voordat iemand hem opbelt.
Volgens je profiel woon je anders in Nijmegenquote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef Aapmetbaard het volgende:
FUCKING TYFUS!
Dat is bij mij naast de deur!!
Over SBS6 gesproken. Piet Paulisma eens tippen dat ie een keer het weerbericht doet in de straat van Kees en Ruud. Gezellig met de twee heren en hun buurtbewoners "Oant moarn" roepen en daarna naar Café D'n Overkant.quote:Op maandag 14 november 2005 11:04 schreef rashudo het volgende:
Kankerkachelmeet ja dat is fantastisch, wie belt SBS voor de opnames?
Moet te doen zijn, met het OV. Wanneer is de meet?quote:Op maandag 14 november 2005 11:25 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
De wijk van onze vrinden is tevens puik te bereiken per trein, mocht men niet over een auto bezitten. Slechts loopafstand scheidt Kees en Ruud van station Eindhoven Beukenlaan!
Denk je dat hij een pc kan betalen ofzo.quote:Op maandag 14 november 2005 11:28 schreef Skv het volgende:
Kunnen we ze geen fanmail gaan sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |