Verbaast me niks gezien de gezonde uitstraling van beide heren.quote:Ze wonen wel érg mooi trouwens! De gebroeders wonen namelijk op één huis na naast een snackbar! En geloof maar dat Cafetaria 'De Edison' kwaliteit is!
Ik hoor zelfs kinderen die je toejuichen!quote:Op zondag 13 november 2005 19:10 schreef BrauN het volgende:
Komt dat zien, komt dat zien!
De originele "Kanker Kachel Tour" video.
Gezien de lengte eerder een trailer, maar goed...
quote:Op zondag 13 november 2005 19:10 schreef BrauN het volgende:
Komt dat zien, komt dat zien!
De originele "Kanker Kachel Tour" video.
Gezien de lengte eerder een trailer, maar goed...
Wat zou jij doen als je eindelijk eens een niet-bezopen-blanke in een fatsoenlijke auto voorbij zou zien rijden? Ik zou in een uiterst euforische stemming raken.quote:Op zondag 13 november 2005 19:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoor zelfs kinderen die je toejuichen!
quote:Op zondag 13 november 2005 19:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je eindelijk eens een niet-bezopen-blanke in een fatsoenlijke auto voorbij zou zien rijden? Ik zou in een uiterst euforische stemming raken.
Jij wil vast mijn wekelijks schema niet weten.quote:Op zondag 13 november 2005 19:14 schreef junkiesietze het volgende:
Dit maakt jou wel een superpauper dat je daar je tijd aan verspilt!
damn... neger.
quote:Op zondag 13 november 2005 19:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je eindelijk eens een niet-bezopen-blanke in een fatsoenlijke auto voorbij zou zien rijden? Ik zou in een uiterst euforische stemming raken.
quote:Op zondag 13 november 2005 19:17 schreef junkiesietze het volgende:
Je rijd in een Saab.:D:D:D
![]()
![]()
:D:D:D:D hoe pauper wil je het hebben dude.
Saabs zijn vet......quote:Op zondag 13 november 2005 19:17 schreef junkiesietze het volgende:
![]()
![]()
Pitbull - M.I.A.M.I.quote:Op zondag 13 november 2005 19:22 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Saabs zijn vet......
En die muziek was: Pete Philly ?
Kankerkachelquote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef Avani het volgende:
Oke, dit was leuk.En nu wil ik geen kankerkachel meer horen.
![]()
U kent Kees persoonlijk?quote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef Aapmetbaard het volgende:
FUCKING TYFUS!
Dat is bij mij naast de deur!!
Haha je lijkt Ruud welquote:Op zondag 13 november 2005 19:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij wil vast mijn wekelijks schema niet weten.
Gast, mijn hele leven bestaat uit vrij hebben en doen wat ik wil.
Dan woon je wel in een pauperbuurt zeg.quote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef Aapmetbaard het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Maar het is hier de straat uitlopen en je zit bij die maffe caravan.
Onze correspondent ter plaatsequote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef Aapmetbaard het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Maar het is hier de straat uitlopen en je zit bij die maffe caravan.
Dude scooterjostiquote:Op zondag 13 november 2005 19:17 schreef junkiesietze het volgende:
![]()
![]()
Maak jij ook eens een foto dan.quote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef Aapmetbaard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef Aapmetbaard het volgende:
FUCKING TYFUS!
Dat is bij mij naast de deur!!
Tering, kom het eens niet verpesten met je overdadig gebrek aan humor, mensachtige.quote:Op zondag 13 november 2005 19:14 schreef junkiesietze het volgende:
Dit maakt jou wel een superpauper dat je daar je tijd aan verspilt!
damn... neger.
's Nachts zit er een zwerver hier in de voortuin. Die slaapt volgens een huisgenoot wel eens in onze voortuin dus.quote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef Avani het volgende:
[..]
Dan woon je wel in een pauperbuurt zeg.![]()
Neuh.quote:Op zondag 13 november 2005 19:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Onze correspondent ter plaatse![]()
Interesse?
Als ik eraan denk zal ik dat eens doen, maar de video van Braun zegt toch genoeg?quote:
Beter nog... laat 'm maar lekker aanbellen. Dat is de volgende stap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |