Ik hou van bewustwordingquote:Op woensdag 16 november 2005 02:36 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dat is geen smog, dat is normale luchtvervuiling.
Dat Nederland een van de zwaarst bevuilde gebieden is, wist ik al.
[afbeelding]
Ze testen al op mensen hoor - vrijwillig dan wel, en in een later stadium van de ontwikkeling.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Fantasie, mijn beste..kan ver gaanMaar toch zeg nooit, nooit..
We staan toch allemaal geregistreerd> Is het dan niet interessant om als medisch concern te onderzoeken wat bepaalde virussen doen bij oudere mensen, en jongere mensen, en middelbare leeftijd mensen, en sportende en gezonde.. bedoel...in principe kan men echt alles van je achterhalen, zelfs wat je eet, en wat je doet... Dus kan men ook griepspuiten labelen..bv![]()
Maar misschien is dit alles wel een futuristische blik weet ik veel?![]()
Heel veel mensen willen daar niet aan meewerken, dus wat moet zo'n concern dan doen?quote:Op woensdag 16 november 2005 02:41 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ze testen al op mensen hoor - vrijwillig dan wel, en in een later stadium van de ontwikkeling.
Kijk maar eens in de krant, kun je aardig wat geld mee verdienen.
Ze hebben maar een aantal mensen nodig die aan bepaalde criteria voldoen, en een aantal 'normale' mensen (dubbelblind).quote:Op woensdag 16 november 2005 02:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heel veel mensen willen daar niet aan meewerken, dus wat moet zo'n concern dan doen?
hahahaha ja zoiets, kom zullen we een boek gaan schrijven samenquote:Op woensdag 16 november 2005 02:54 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ze hebben maar een aantal mensen nodig die aan bepaalde criteria voldoen, en een aantal 'normale' mensen (dubbelblind).
Daarvoor zullen ze vast wel uitvoerig op dieren hebben getest.
Hoe willen ze anders de resultaten binnenhalen?
Stiekem bloedprikken in je slaap, de wc aftappen voor urine monsters![]()
Dat wordt dan wel fictie.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hahahaha ja zoiets, kom zullen we een boek gaan schrijven samen![]()
Natuurlijk!quote:
Je zou bv die smog dingus kunnen beloeren elke dag en opletten in welke landen de meeste troep in de lucht zit, en bij welke landen niet, dit kun je dan weer relateren aan bv amerikaanse friends of bijna, en dan misschien?quote:Op woensdag 16 november 2005 03:04 schreef Quarks het volgende:
Even ontopic:
Blijkbaar sproeien ze dus en zowat alle landen.
Hoe groot zou de kans zijn dat nagenoeg alle (moderne/industriële) overheden van deze landen het met elkaar eens zijn?
Dat moet wel een unicum zijn in de wereldgeschiedenis.
Een mens is ook niet gemaakt om met hoge snelheid voort te bewegen; zit je daarom ook nooit in de auto?quote:Op woensdag 16 november 2005 03:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je zou bv die smog dingus kunnen beloeren elke dag en opletten in welke landen de meeste troep in de lucht zit, en bij welke landen niet, dit kun je dan weer relateren aan bv amerikaanse friends of bijna, en dan misschien?
Heel misschien?
Of misschien moeten ze eens wat minder luchtverkeer de lucht in laten gaan want dat het erg slecht is voor het milieu dat is een feit!
daarbij ben ik van mening dat we geen vogels zijn dus , ik vind vliegen niet normaal en je krijgt mij er ook met geen stok in!
uit de OP:quote:Op woensdag 16 november 2005 03:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Of misschien moeten ze eens wat minder luchtverkeer de lucht in laten gaan want dat het erg slecht is voor het milieu dat is een feit!
Jammer dat het KNMI onder controle staat van de NWO, want dit stukje laat precies zien waarom chemtrails in de vorm van populatiecontrole/beïnvloeding niet kan bestaanquote:Op woensdag 16 november 2005 10:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
uit de OP:
Misschien is een stukje uit een verklaring van het KNMI betreffende chemtrails/contrails hier relevant.
Hoewel vliegtuigen net als auto's een aantal stoffen (zoals CO2 en stikstofoxides) uitstoten, omdat er kerosine wordt verbrand, heeft dit nauwelijks effect op de luchtkwaliteit op het leefniveau van de mens. De reden is dat het vooral op grote hoogte (7-13km) gebeurd en de lucht hoog in de atmosfeer zich nauwelijks mengt met de lucht op leefniveau. Dit wordt bevestigd door modelberekeningen en metingen. Wel zullen de stikstofoxides op gegeven moment uitregenen en dan een bijdrage leveren aan de verzuring van de grond (zure regen). Ook deze bijdrage is kleiner dan die van andere menselijke activiteiten, zoals autoverkeer en industrie. De uitlaatgassen spelen een te verwaarlozen rol bij de vorming van vliegtuigstrepen. Daarvoor zijn alleen vocht en temperatuur van belang. De uitstoot van CO2 is wel van belang voor klimaatverandering omdat CO2 een broeikasgas is. Het absobeert de warmtestraling die door de aarde wordt uitgestraald en straalt deze energie deels weer terug naar het aardoppervlak. Daardoor is het aan de grond warmer als er meer CO2 in de atmosfeer aanwezig is.
Kijk van het KNMI op chemtrails: http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=6045
Verder graag ontopic blijven mensen.
Vertel danquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:43 schreef Resonancer het volgende:
Jammer dat niemand het hier over Haarp en het eastlund patent heeft. Om die combinatie draait het n.l. hoofdzakelijk.
Dat lijkt mij ook, mocht er inderdaad een soort samenzwering van verschillende landen achter zitten dan zal er toch altijd wel een klokkenluider zijn lijkt mij.quote:Op zondag 13 november 2005 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, zo'n enorme operatie is bijna onmogelijk geheim te houden, nog even los van het feit waarom je het überhaupt geheim zou willen houden...
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:31 schreef Resonancer het volgende:
Cyrill Studer van Greenpeace Zwitserland geeft in een intern memo op 15 maart 2004, dat werd doorgespeeld aan Raum & Zeit, toe dat chemtrails bestaan, maar weigert er in de campagnes prioriteit aan te geven. Met woorden van gelijke strekking doen Greenpeace- Duitsland en -Nederland deze zaak af. Monika Griefahn, parlementslid van de Duitse SPD, voormalig Greenpeacebobo en acht jaar lang milieuminister onderstreept het bestaan van chemtrails, hoewel zij liever spreekt over geo-engeneering. “Maar het komt niet zo veel voor als menigeen vreest,” zegt ze.
http://www.rense.com/general67/someth.htmquote:Two reasons for inaction by Greenpeace climate change activists were given. First, Studer explained, "There is not a sufficiently solid scientific basis" for Greenpeace to risk its budget and reputation verifying this "supposed phenomenon". To do so, he added in his memo to Greenpeace staff, "would overstretch our capacities.Important elements of our climate campaign would suffer, particularly the promotion of energy efficiency and of renewable energies, or our active influence in present-day politics."
Bedoel je het lijstje wat ook hier staat? Zie dan ook mijn antwoord daar, een heleboel van die sterfgevallen zijn helemaal niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:31 schreef Resonancer het volgende:
Enig idee hoeveel biologen er de laatste paar jaar onder vreemde omstandigheden om het leven zijn gekomen.
weer linkjes?
Je bent goed op de hoogte. Hartaanvallen, hersenbloedingen hoeven niet per se natuurlijk te zijn zegt deze complotfreak. Feit blijft dat er 'n hoop dood zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bedoel je het lijstje wat ook hier staat? Zie dan ook mijn antwoord daar, een heleboel van die sterfgevallen zijn helemaal niet zo vreemd.
Nee, die hoeven niet per se natuurlijk dood te zijn. Als ze nu allemaal rond de 40 waren, dan was het verdacht, maar flink wat van die hartaanvallen e.d. zijn over de 60, dan is het al een stuk minder bijzonder.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte. Hartaanvallen, hersenbloedingen hoeven niet per se natuurlijk te zijn zegt deze complotfreak. Feit blijft dat er 'n hoop dood zijn.
Zoals ik al in je andere (gesloten) topic zei:quote:Op zondag 18 december 2005 20:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb hier (eindelijk) foto's die ik vanmiddag heb gemaakt.![]()
Helaas heb ik maar een klein stukje van de hemel kunnen fotograferen.
Dit is dus zo'n wolk ontstaan een door vliegtuig.. En dit is nog maar één nepwolk.
Moet je nagaan dat de lucht soms helemaal bewolkt is met dit soort chemclouds.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is dan ook onmogelijk aan te tonen dat iets NIET bestaat,quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:19 schreef Resonancer het volgende:
Studer zegt niet zeker te weten of Chemtrails bestaan.
Aparte fotoquote:Op woensdag 21 december 2005 11:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is dan ook onmogelijk aan te tonen dat iets NIET bestaat,.
En dit:
[afbeelding]
In de 2e wereldoorlog deden ze het ook al?
Waarom zouden vliegtuigen vroeger geen contrails achterlaten?quote:
http://www.xs4all.nl/~roschol/Gjws/homedd.htmlquote:Deze turbulentie is vaak goed te zien wanneer een formule 1 wagen met volle snelheid rijdt er ontstaat dan vaak achter de achtervleugel een condens streep , hier is de luchtdruk zo laag geworden dat de waterdamp in de langsrazende lucht condenseert. Nu kunt u begrijpen waarom men in de formule 1 zoveel mogelijk onderdelen probeert te ontwerpen in een druppel vorm , sterker nog de gehele wagen is en een druppel vorm ontworpen dit noemt men ook wel de "coke botle shape" naar het coca cola flesje vernoemd.
quote:
Beter nog, chemtrails bestaan niet, het zijn allemaal condensstrepen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:12 schreef merlin693 het volgende:
dan hier ook maar
natte-flamous heb je nou nog niet door dat niemand beweerd dat condensatie/ contrails niet bestaan !?
hier wil ik graag nog even het volgende aan toevoegen, bovenstaande stukje sugereert i.m.o. dat de gevolgen van de luchtvaart wel mee vallen. Ook de stelling " De uitlaatgassen spelen een te verwaarlozen rol bij de vorming van vliegtuigstrepen. Daarvoor zijn alleen vocht en temperatuur van belang" is i.m.o onjuist. Het zijn juist de aerosolen die belangrijk zijn bij wolkvorming. Hier is het Wehlsbach patent op gebasseerd.quote:Op zondag 13 november 2005 11:45 schreef Mirage het volgende:
Misschien is een stukje uit een verklaring van het KNMI betreffende chemtrails/contrails hier relevant.
Hoewel vliegtuigen net als auto's een aantal stoffen (zoals CO2 en stikstofoxides) uitstoten, omdat er kerosine wordt verbrand, heeft dit nauwelijks effect op de luchtkwaliteit op het leefniveau van de mens. De reden is dat het vooral op grote hoogte (7-13km) gebeurd en de lucht hoog in de atmosfeer zich nauwelijks mengt met de lucht op leefniveau. Dit wordt bevestigd door modelberekeningen en metingen. Wel zullen de stikstofoxides op gegeven moment uitregenen en dan een bijdrage leveren aan de verzuring van de grond (zure regen). Ook deze bijdrage is kleiner dan die van andere menselijke activiteiten, zoals autoverkeer en industrie. De uitlaatgassen spelen een te verwaarlozen rol bij de vorming van vliegtuigstrepen. Daarvoor zijn alleen vocht en temperatuur van belang. De uitstoot van CO2 is wel van belang voor klimaatverandering omdat CO2 een broeikasgas is. Het absobeert de warmtestraling die door de aarde wordt uitgestraald en straalt deze energie deels weer terug naar het aardoppervlak. Daardoor is het aan de grond warmer als er meer CO2 in de atmosfeer aanwezig is.
Kijk van het KNMI op chemtrails: http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=6045
Nou dat ging weer makkelijk ...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef natte-flamoes het volgende:
Beter nog, chemtrails bestaan niet, het zijn allemaal condensstrepen.
Alleen maar waterdamp?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
ah we gaan weer kort door de bocht......quote:Beter nog, chemtrails bestaan niet, het zijn allemaal condensstrepen.
Ik zie wat je bedoelt, maar ik zou ook strepen achter een vliegtuig tekenen in een tekenfilm.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:52 schreef Resonancer het volgende:
Oh, ja wisten jullie dat de brainwash (strepen in de lucht zijn heeel normaal) ovedal opduikt.
Iin Tekenfilms, Animaties , Stills, Inzetjes, Reclames, Programma Leaders.
Waarom zou iemand trails in kinderfilms tekenen? Om het er zo realistisch mogelijk eruit laten zien?
Maar dan geen gewone condensstrepen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dat is een van de dingen die me opgevallen is.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:02 schreef natte-flamoes het volgende:
Je ziet het aan de foto's, de strepen achter de vliegtuigen wordt veroorzaakt door condenserende waterdamp bij een lage luchtdruk. Hoe hoger het vliegtuig vliegt, hoe langer de condensstreep zal blijven.
Knap, ik wou dat ik dat kon, vanaf de grond de hoogte inschatten.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Dat is een van de dingen die me opgevallen is.
De hoogte heeft er niks mee te maken.
Nope, in de films etc die ik bedoel gaat het niet om de vliegtuigen, sterker nog de vliegtuigen zelf worden NIET getekend.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zie wat je bedoelt, maar ik zou ook strepen achter een vliegtuig tekenen in een tekenfilm.
Tekenfilms moeten aansluiten op het kind.
Mijn kinderen spotten ook vliegtuigen in de lucht, een aanwijzing is een streep.
Ze staan dan samen te jubelen.
= leuk
= herkenbaar
Via lensgegevens i.c.m vliegtuiggegevens, radioverkeer kun je dit redelijk schatten.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:31 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Knap, ik wou dat ik dat kon, vanaf de grond de hoogte inschatten.
Kom op zeg. Dus naast de vele mensen die de chemtrails weten te verduisteren, zijn er dus ook mensen bij disney en zulks geinfiltreerd om de kinderen te brainwashen?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nope, in de films etc die ik bedoel gaat het niet om de vliegtuigen, sterker nog de vliegtuigen zelf worden NIET getekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |