Was ook het eerst wat me opviel ja.quote:
Dat soep je zo weg, zelfs ik als photshop-newb heb nog een resultaat kunnen verkrijgen. Onder het mom van ''als je het niet weet zie je het niet''quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Vind dat wel een minpuntje, though. Camera-apparatuur erop staat niet zo tof als het niet functioneel is, ook al zijn het niet jouw spullen. Vind de laatste foto met de deco-gevel wel weer tof.
Je punt is? Ik reageer toch gewoon op de foto waar nog een statief te zien is...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef CompanionCube het volgende:
Dat soep je zo weg, zelfs ik als photshop-newb heb nog een resultaat kunnen verkrijgen.
Thanks. Ja vond het zelf ook wel jammer. Ben alleen met photoshop nog niet bekend / bekwaam genoeg om het mooi weg te kunnen halen.. Moet mij er nog meer in verdiepenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Was ook het eerst wat me opviel ja.
"Hé, hij heeft zijn statief daar laten staan. Oh nee, de foto is zelf ook met een statief genomen, en er staat nog een camera op."
Vind dat wel een minpuntje, though. Camera-apparatuur erop staat niet zo tof als het niet functioneel is, ook al zijn het niet jouw spullen. Vind de laatste foto met de deco-gevel wel weer tof.
Het blauwe uurtje is altijd mooi om mee te pakken (wat trouwens lang geen uur duurtquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:59 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer moet ik toch echt eens met schemer fotograferen.
Precies goed... De Orion staat er mooi opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:06 schreef polariteit het volgende:
@Companioncube: vette plaat! vooral die razende trein is gaaf.
@Ruud: op zich gave compositie, maar die fietsen vind ik niks. maken er een rommeltje van
@Xlarge: Fijne belichting, maar die boom/heg rechts vind ik te veel aandacht opeisen
[ link | afbeelding ]
Stripes and mills by Marcel Tuit, on Flickr
Nee dat witte... dat rode was me nog niets eens opgevallen totdat je het vermeldequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef polariteit het volgende:
bedoel je die rode lijn? dat was een hardloper die voorbijrende. MOet zeggen dat ik het juist wel een toffe toevoeging vond... heb er volgens mij nog zo een maar dan zonder, en die vond ik toch iets minder spannend om eerlijk te zijn.
Ja tof.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef polariteit het volgende:
@Omniej: U vraagt wij draaien:
[ link | afbeelding ]
stars, clouds and mills by Marcel Tuit, on Flickr
Nu helaas zonder de hardlopert, maar verder praktisch dezelfde plaat...
ik heb wel een groterequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef polariteit het volgende:
@Jappy-b: heb je geen grotere versie? ben ik wel benieuwd naar. Krijg nu iig wel het idee dat hij niet goed scherp is en dat hij scheef is. verder wel nice.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef polariteit het volgende:
---8<---
[ link | afbeelding ]
stars, clouds and mills by Marcel Tuit, on Flickr
Nu helaas zonder de hardlopert, maar verder praktisch dezelfde plaat...
Rijkelijk laat deze vraagquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:59 schreef Ener-G het volgende:
LeukDie laatste met die reflecties in het water, geeft toch wat extra.
Gisteravond halve maan geschoten, ik moet echt een IR remote, want door het klappen van de spiegel zit er helaas nog wat onscherpte in:
[ link | afbeelding ]
Thankz. Wat je in het grijze deel naast die opgevouwen kraan ziet is waarschijnlijk regen, het motregende nogal vanochtend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:14 schreef polariteit het volgende:---8<---
@Compumess: tnx!Die van jou mag er ook wezen, heel erg mooi belicht en goede compo. ALleen jammer van de ruis in de achtergrond, valt vooral op in het grijze gedeelte rond dat apparaat links. Jammer van die half afgeknipte kraan boven de silo!
je hebt gelijk ja, 2 graden naar rechts en hij staat kaars rechtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:14 schreef polariteit het volgende:
@jappy-b: Die ziet er gelijk stukken beter uit, scherpte is nu wel goed. denk dat die in de kleine versie gewoon verkracht is door compressie ofzo. Scheef is hij nog wel volgens mij, kijk maar naar de 'toren'
In de grotere versies [voorbeeldje] (geschoten op ISO 80 en inderdaad met statief) zie je het duidelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie de ruis niet hoor? Kan je je iso niet zelf instellen? Dan heb je wel een langere sluitertijd, maar hiervoor gebruik je sowieso een statief lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |