Leuk Mar-K, ik denk alleen dat ze iets beter tot hun recht komen wanneer ze een beetje scherper worden gemaakt in PSquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:47 schreef Mar-K het volgende:
Oeh leuk topic, ben zelf nog maar net bezig met (nacht) fotografie, maar de eerste resultaten vallen me niet tegen:
Miami, Bayside:
[ link | afbeelding ]
Skyline Downtown Miami:
[ link | afbeelding ]
Tips zijn altijd meer dan welkom!
Iets meer input jakees! ff statiefje pakken, timer shot nemen. Ziet het er al meteen wat gelikter uit.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:02 schreef jakees het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de losse hand ff snel genomen is ook wel te zien maar wilde deze maan halo even met jullie delen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:11 schreef Erasmo het volgende:
Creabea geweest met een led
[ link | afbeelding ]
Je ziet de klink van de achterdeur idd een beetjequote:
Ah, nu je het zegt zie ik het inderdaad. Was me helemaal niet opgevallen.quote:
In de eerste foto is het echt zonde van de flare inderdaad. Afgezien van dat vind ik het wel een erg toffe foto namelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:19 schreef hydraulix het volgende:
Hier een serie van mij toen het 's nachts erg mistig was, allemaal geschoten in Heemskerk. Bij de eerste twee wel jammer van de lensflare. Voor nachtfotografie heb ik ontdekt dat een filter dit juist versterkt en dat je met lange sluitertijden ook kringen vanaf het centrum krijgt (er zat een cheapo Tiffen-filter)
1.
[ link | afbeelding ]
2.
[ link | afbeelding ]
3.
[ link | afbeelding ]
4.
[ link | afbeelding ]
5.
[ link | afbeelding ]
Hmmm... staat je klokkie van je camera verkeerd of heb jij lichte nachten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Tamashii het volgende:
Prachtige foto's hier!
Ik heb een bijna nacht foto:
[ afbeelding ]
Niks aan bewerkt, maar wel een begin foto, dus niet te hard zijn.
quote:Exposure Time = 1/217"
F Number = F2.8
Exposure Program = Normal program
ISO Speed Ratings = 80
Exif Version = Version 2.21
Date Time Original = 2010-02-20 13:58:27
Date Time Digitized = 2010-02-20 13:58:27
Dat kan je met de D700 gedeeltelijk ondervangen door de Spiegelvoorontspanning aan te zetten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:59 schreef Ener-G het volgende:
LeukDie laatste met die reflecties in het water, geeft toch wat extra.
Gisteravond halve maan geschoten, ik moet echt een IR remote, want door het klappen van de spiegel zit er helaas nog wat onscherpte in:
[ link | afbeelding ]
hoe doe je dit?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:11 schreef Erasmo het volgende:
Creabea geweest met een led
[ link | afbeelding ]
Gewoon met de led de hele auto zijkant afgaanquote:
quote:Haalt het lang niet bij Ener-G's foto's (Op zaterdag 23 oktober 2010 20:32 schreef Guiel het volgende:
De maan Gefotografeerd met mijn cybershot. [ afbeelding ]
quote:Tja, sorry hoor, maar het blijft gewoon een witte vlek in het midden van een geheel zwarte foto natuurlijk...Op zaterdag 23 oktober 2010 20:32 schreef Guiel het volgende:
De maan Gefotografeerd met mijn cybershot. [ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:48 schreef polariteit het volgende:
Die eerste is gaaf
[ link | afbeelding ]
Je camera heeft zich gekloondquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef Ochrist het volgende:
2. Een tram die de tramhalte verlaat (was al laat dus had slechts 1 kans om het goed te doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |