quote:Op zondag 13 november 2005 03:29 schreef rudedeltadude het volgende:
laat ze allebei doodgaan....
en open zo'n topic eens ff op een fatsoenlijk tijdsip.... dit kan echt niet, hier kan niemand meer logisch over nadenken....
MEt andere woorden ben je gewoon een dikke egoist die net z;n dikke bierbuik weer even heeft bijgevuldquote:Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef the_legend_killer het volgende:
2 mensen met veel publiciteit.
Beide hebben een verschillend standpunt.
Wilders meer rechts en zo lijkt Peter me een linkse rakker.
Wie zou jou het meest aanspreken qua standpunten en op wie zou jij stemmen ?
Ik wel eens weten hoe naar deze 2 veelbesproken personen wordt gekeken.
Ik zou zelf toch wel voor Wilders kiezen.
Dat Peter het idee had om 1/3 de van de inkomsten ( shatkist ) aan de arme landen te geven viel me meteen slecht toen in het hoorde.
En verder voel ik meer bij Wilders zijn standpunten.
nu gaat 2/3 van je zuurverdiende geld naar de overheid, en smijten ze het op een andere manier weg. wat is het verschil?quote:Op zondag 13 november 2005 03:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil niet dat 1/3de van mijn zuurverdiende geld naar die landen gaat die toch niet meer zijn te redden.
En alles is hier al zo duur
nou als ze dan nog eens 1/3de missen wordt alles nog duurderquote:Op zondag 13 november 2005 03:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nu gaat 2/3 van je zuurverdiende geld naar de overheid, en smijten ze het op een andere manier weg. wat is het verschil?
Hoe kom je bij 1/3quote:Op zondag 13 november 2005 03:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil niet dat 1/3de van mijn zuurverdiende geld naar die landen gaat die toch niet meer zijn te redden.
En alles is hier al zo duur
De enige zinnige bijdrage na zo'n topicstart.quote:Op zondag 13 november 2005 05:27 schreef Chet het volgende:
Toevallig heb ik het vanacht op het café hierover gehad met een paar (2) vrienden van me. De 1 voelt wat voor Peter R. de Vries en de ander voelt wat voor Geert Wilders. Tjibbe, zo heet m’n ene vriend zei: “Die Peter de Vries ken mensen helpen tegen de misdadigheid op stroat” en Geurt, zo heet z’n broer, zei: “Die Greet Wilders zullen ze wel vermoorden alsdat de mensen ‘m als een nieuwe Sjaron Ariël zien met ze dikke lul”.
Ik weet het zo net nog niet.
Afijn, toen zijn we naar de Febo gegaan. Tjebbe nam een patatje oorlog, een koude bal gehakt en een bereklauw met knoflooksaus, Geurt moest overgeven van het bier en ik nam niets.
Het was al met al een gezellige avond.
Jammer dat iedereen uiteindelijk doodgaat. Maar zo is het leven
quote:Op zondag 13 november 2005 08:44 schreef dolle_hond het volgende:
allebei niet natuurlijk
Discussie verneukers ........... als je moest kiezen, wie zou je dan kiezen?quote:Op zondag 13 november 2005 07:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Geen van beiden. Allemaal gelukszoekers in de politiek. Allemaal gasten met een grote waffel aan de borreltafel.
PrdV heeft wetenschappelijk gezien zeer ondoordachte standpunten en is daardoor populistisch. Gratis OV, mijn god, je gelooft je ogen toch niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 04:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Waarom hebben GW en PDV "weinig inhoud"? Dit soort domme uitspraken zijn echt misselijkmakend. Als je gelooft dat 1 van deze 2 weinig inhoud heeft komt dat omdat JIJ weinig inhoud hebt, JIJ laat je misleiden door de media die alleen maar focussen op enkele "extreme" standpunten.
Dus jij vindt het beeld dat de gemiddelde Nederlander van de islam heeft wel goed zo en dat belichting van een andere kant overbodig is?quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:23 schreef StefanP het volgende:
Wilders!
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=337&Itemid=71Briljant. En tegelijkertijd schandalig weer van de Nederlandse overheid (ofwel de gemeente). Haal even mensen uit het buitenland hierheen om lezingen over de is-lam te komen houden zeg.
volgens mij kloppen je cijfers niet.quote:Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef the_legend_killer het volgende:
...Dat Peter het idee had om 1/3 de van de inkomsten ( shatkist ) aan de arme landen te geven viel me meteen slecht toen in het hoorde.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dit is net zo'n vraag als:
wie wil jij dat er dit jaar landskampioen van het nederlandse voetbal wordt?
Telstar of Top Oss?
Net als wilders die het alleen over allochtonen heeft....quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Als ik moet kiezen, zou ik voor Wilders gaan. Ik heb het idee dat de punten van Wilders wat stabieler zijn. Bij Peter R de Vries heb ik het idee dat zijn programma als los zand aan elkaar hangt, en hij vooral leunt op zijn imago als opschudder in de rol van misdaadverslaggever.
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:13 schreef 8PacK het volgende:
[..]
Net als wilders die het alleen over allochtonen heeft....
quote:Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Wilders looft 10.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de daders die een 49-jarige vrouw in Spijkenisse hebben mishandeld en haar hondje aan zijn eigen riem hebben opgehangen. Wilders roept premier Balkenende op zijn beloning voor de gouden tip te vertienvoudigen.
De gehandicapte vrouw liet afgelopen maandag in Spijkenisse met haar scootmobiel haar hondje uit, toen ze werd aangevallen door twee jongens op een scooter. De jongens schopten en sloegen de vrouw toen zij in een greppel was beland en haar scootmobiel over zich heen had gekregen. Toen de vrouw geen geld bleek te hebben, hingen de jongens haar hondje aan zijn riem op aan een hek. De vrouw werd pas geruime tijd later bevrijd.
En wederom wordt het bevestigd: Wilders is een mediageil mannetje dat hierdoor zieltjes probeert te winnenquote:
Dat ie populistisch is ontken ik ook helemaal niet. En dat zijn standpunten niet helemaal doordacht zijn mag je van mij zeggen, hij heeft ideeën en is naar mijn mening dus allesbehalve inhoudsloos.quote:Op vrijdag 18 november 2005 04:06 schreef Steijn het volgende:
PrdV heeft wetenschappelijk gezien zeer ondoordachte standpunten en is daardoor populistisch. Gratis OV, mijn god, je gelooft je ogen toch niet.
http://www.webwereld.nl/articles/14649quote:Peter R. de Vries kan erover meepraten. "Ik heb zelf twee kinderen die op de middelbare school zitten. Toen ik werd gevraagd voor deze campagne, heb ik eens op hun computer gekeken. Daar bleken ook programma's zonder licentie op te staan. Toen ik ze daar op aansprak, keken ze me verbaasd aan. 'Mag dat dan niet?'"
Ideologische leegte dekt misschien meer de ladingquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Dat ie populistisch is ontken ik ook helemaal niet. En dat zijn standpunten niet helemaal doordacht zijn mag je van mij zeggen, hij heeft ideeën en is naar mijn mening dus allesbehalve inhoudsloos.
Hij heeft die lijst opgesteld op verzoek van een lokale VVD-afdeling ter bevordering van de interne discussie. Daarom zijn die stellingen, zelfs voor zijn doen, gechargeerd geformuleerd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:29 schreef dVTB het volgende:
Op basis daarvan heb ik een overduidelijke voorkeur voor Peter R de Vries, om vele redenen. Wilders komt nogal populistisch over. Dat begon al met zijn lijst van 10 punten, toen -ie nog bij de VVD zat. ....
Had hij maar een verkiezingsprogrammaquote:Peter R de Vries, daarentegen, heeft een goed doortimmerd verkiezingsprograma gepresenteerd, zonder op één aspect in te zoomen. Je hoeft het er inhoudelijk niet mee eens te zijn, maar het is wel constructief en het bestrijkt alle facetten van de politiek. De Vries heeft als misdaadverslaggever een uitstekende staat van dienst.
Ach het koningshuis van Jordanië is hier vaak genoeg, laat ze dan ook maar eens nuttig zijn. Let wel! Jordanië is redelijk westers en sommige moslims zullen ook meer waarde hechten aan hun standpunten daar leden van dit vorstenhuis afstammen van de profeet Mohammed naar word beweerd.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:23 schreef StefanP het volgende:
Wilders!
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=337&Itemid=71Briljant. En tegelijkertijd schandalig weer van de Nederlandse overheid (ofwel de gemeente). Haal even mensen uit het buitenland hierheen om lezingen over de is-lam te komen houden zeg.
O ja is ook zo. B.I.G.!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:25 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.webwereld.nl/articles/14649
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |