abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32223941
2 mensen met veel publiciteit.
Beide hebben een verschillend standpunt.

Wilders meer rechts en zo lijkt Peter me een linkse rakker.

Wie zou jou het meest aanspreken qua standpunten en op wie zou jij stemmen ?
Ik wel eens weten hoe naar deze 2 veelbesproken personen wordt gekeken.

Ik zou zelf toch wel voor Wilders kiezen.
Dat Peter het idee had om 1/3 de van de inkomsten ( shatkist ) aan de arme landen te geven viel me meteen slecht toen in het hoorde.
En verder voel ik meer bij Wilders zijn standpunten.
  zondag 13 november 2005 @ 03:08:11 #2
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32223961
Persoonlijk zijn geen van beiden geen optie voor mij als de tijd daar is vermoed ik, al ben ik zeker benieuwd naar het program van de Vries, de financiele onderbouwing in het bijzonder. Wilders heeft bij de publicatie van zijn onafhankelijkheidsverklaring al voor me afgedaan. Een aaneenrijging van juridische en economische kolder imo.
Say your prayers
pi_32224177
laat ze allebei doodgaan....

en open zo'n topic eens ff op een fatsoenlijk tijdsip.... dit kan echt niet, hier kan niemand meer logisch over nadenken....
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_32224236
Wilders lijkt me toch een meer ervaren politicus dan Peter R.

Maar dit is inderdaad niet echt een christelijk tijdstip
pi_32224237
quote:
Op zondag 13 november 2005 03:29 schreef rudedeltadude het volgende:
laat ze allebei doodgaan....

en open zo'n topic eens ff op een fatsoenlijk tijdsip.... dit kan echt niet, hier kan niemand meer logisch over nadenken....

Anywayz, die de p. r. de vries moet het wel heel goed doen wil ik in die man enigzins gaan geloven (op politiek gebied dan)
pi_32224262
tsja, wie moet je kiezen, de man met het mozesartkapsel of de man met zonder snor...

dan liever het lekkere kontje van wouter bos, of de kloppende aders op het achterhoofd van Pim.

[ Bericht 2% gewijzigd door Alexxxxx op 13-11-2005 03:39:13 (mozes en mozart door mekaar gehaald :')) ]
pi_32224270
Ach morgen om 8 uur ofzo kan iedereen dit toch lezen.
Nu ben ik onder invloed van alchohol en lekker sigaretje erbij en dan kan ik lekker helder een topic openen.
OP 3 uur s'middags heb ik nooit dit soort ideeën.

En wat boeit dat nou als een topic om 3 uur s'nacht of 's middags wordt geopend
Topic = topic iedereen komt het dantoch zo tegen.

ontopic nogmaals WIlders

In Peter R geloof ik ook niet.
pi_32224289
quote:
Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef the_legend_killer het volgende:
2 mensen met veel publiciteit.
Beide hebben een verschillend standpunt.

Wilders meer rechts en zo lijkt Peter me een linkse rakker.

Wie zou jou het meest aanspreken qua standpunten en op wie zou jij stemmen ?
Ik wel eens weten hoe naar deze 2 veelbesproken personen wordt gekeken.

Ik zou zelf toch wel voor Wilders kiezen.
Dat Peter het idee had om 1/3 de van de inkomsten ( shatkist ) aan de arme landen te geven viel me meteen slecht toen in het hoorde.
En verder voel ik meer bij Wilders zijn standpunten.
MEt andere woorden ben je gewoon een dikke egoist die net z;n dikke bierbuik weer even heeft bijgevuld
(ja dit schijf ik morgen ook politiek correcter)
pi_32224306
Ik wil niet dat 1/3de van mijn zuurverdiende geld naar die landen gaat die toch niet meer zijn te redden.
En alles is hier al zo duur
pi_32224342
quote:
Op zondag 13 november 2005 03:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil niet dat 1/3de van mijn zuurverdiende geld naar die landen gaat die toch niet meer zijn te redden.
nu gaat 2/3 van je zuurverdiende geld naar de overheid, en smijten ze het op een andere manier weg. wat is het verschil?
pi_32224350
quote:
Op zondag 13 november 2005 03:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

nu gaat 2/3 van je zuurverdiende geld naar de overheid, en smijten ze het op een andere manier weg. wat is het verschil?
nou als ze dan nog eens 1/3de missen wordt alles nog duurder
pi_32224354
quote:
Op zondag 13 november 2005 03:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe kom je bij 1/3
pi_32224392
quote:
Op zondag 13 november 2005 03:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoe kom je bij 1/3
Zei hij op tv dat dat zijn idee was.
Was vorige week. Weet even het programma niet meer.
  zondag 13 november 2005 @ 04:15:22 #14
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32224475
Wilders... hij lijkt me samen met JMarijnissen de enige politicus die bereid is dingen te veranderen. dat mensen hem afzeiken vanwege z'n kapsel is trouwens zo kinderachtig . Laat iemand anders gewoon eens dingen doen waar ie zelf blij van wordt.

Deze vraag werd ook aan gerard joling gesteld in Pulse . Hij zei PRDV, maar hij zal wel geen zin hebben gehad in kogelbrieven en diss raps
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_32224780
Toevallig heb ik het vanacht op het café hierover gehad met een paar (2) vrienden van me. De 1 voelt wat voor Peter R. de Vries en de ander voelt wat voor Geert Wilders. Tjibbe, zo heet m’n ene vriend zei: “Die Peter de Vries ken mensen helpen tegen de misdadigheid op stroat” en Geurt, zo heet z’n broer, zei: “Die Greet Wilders zullen ze wel vermoorden alsdat de mensen ‘m als een nieuwe Sjaron Ariël zien met ze dikke lul”.
Ik weet het zo net nog niet.

Afijn, toen zijn we naar de Febo gegaan. Tjebbe nam een patatje oorlog, een koude bal gehakt en een bereklauw met knoflooksaus, Geurt moest overgeven van het bier en ik nam niets.

Het was al met al een gezellige avond.

Jammer dat iedereen uiteindelijk doodgaat. Maar zo is het leven
pi_32224847
Poll: Peter R de Vries of Geert Wilders?
  • Peter R de Vries
  • Geert Wilders
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ik ga toch voor Peter R de Vries omdat hij een aantal goede ideeen had, alleen stonden daar weer een aantal enorm zuigende kut ideeen tegenover. Al met al zit mijn politieke visie meer richting Peter.
  • ╔══════╗
    ╚══════╝
    ╔══════╗
    ╚══════╝
    pi_32224851
    Wilders heeft nog enige vorm van consequentheid. Peter R de Vries vind ik buitengewoon populistisch. Op beiden zou ik niet stemmen.
    pi_32225005
    Geen van beiden. Allemaal gelukszoekers in de politiek. Allemaal gasten met een grote waffel aan de borreltafel.
    Honey ! Take me drunk, i am home !
      zondag 13 november 2005 @ 08:27:29 #19
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_32225074
    Ik ga Wilders stemmen
    Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
    pi_32225105
    Fuck ik stemde op die Peter R... die poll zegt wilders boven aan en die tekst link weer peter R naja boeiend.

Mijn stem gaat uit naar Wilders omdat deze naar mijn zien wat meer afweet van Politiek dat een misdaad veslagever.. anyway. Mijn voorkeur gaat zowieso meer uit naar het rechtse dan al die domme multiculti linkse partijen die elke buitenlander willen omarmen en gelijk een subsidie onder de kont willen rammen.
    weet niet...weet niet...weet niet...
    pi_32229019
    Beide niet, maar eerder Peter R.. waar wilders echt alleen maar aan eigen volk eerst denkt heeft Peter een programma met genoeg strenge maatregelen, maar is het ook goed voor ontwikkelingshulp en dus niet alleen maar populistisch en op Nederland gericht.
      zondag 13 november 2005 @ 13:09:41 #23
    134303 Erik.Martens
    de Nieuwe Beweging
    pi_32229020
    Op dit moment vind ik ook allebei niet.

Voor beide heren geldt dat ze ideeen aanvoeren die klauwen met geld kosten (PRDV zelfs nog wat meer dan Geert Wilders) en niet aan kunnen geven hoe het wordt opgevangen.

Voorbeeld:
    Iedere politucus zou het kwartje van Kok wel terug willen geven. Zo ook Geert Wilders en PRDV.
    Dat is makkelijk om te zeggen.
    Maar het zou pas een goede uitspraak zijn als het (goed) financieel wordt afgevangen, iemand moet dan toch even bedanken waar het geld vandaan komt!
    De Nieuwe Beweging: Politiek platform in aanbouw.. voor een politiek vanuit een jongere invalshoek.
    http://www.nieuwebeweging.nl
      zondag 13 november 2005 @ 13:12:22 #24
    20435 Dante_A
    Multidisciplinair
    pi_32229088
    quote:
    Op zondag 13 november 2005 05:27 schreef Chet het volgende:
    Toevallig heb ik het vanacht op het café hierover gehad met een paar (2) vrienden van me. De 1 voelt wat voor Peter R. de Vries en de ander voelt wat voor Geert Wilders. Tjibbe, zo heet m’n ene vriend zei: “Die Peter de Vries ken mensen helpen tegen de misdadigheid op stroat” en Geurt, zo heet z’n broer, zei: “Die Greet Wilders zullen ze wel vermoorden alsdat de mensen ‘m als een nieuwe Sjaron Ariël zien met ze dikke lul”.
    Ik weet het zo net nog niet.

Afijn, toen zijn we naar de Febo gegaan. Tjebbe nam een patatje oorlog, een koude bal gehakt en een bereklauw met knoflooksaus, Geurt moest overgeven van het bier en ik nam niets.

Het was al met al een gezellige avond.

Jammer dat iedereen uiteindelijk doodgaat. Maar zo is het leven
    De enige zinnige bijdrage na zo'n topicstart.

Ik stem niet op Wilders, die wil autorijden verbieden...
    Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
    Europeanen aller landen verenigt u.
    Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
    Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
    pi_32229139
    Beiden redelijk weinig inhoud. Wilders spant echter de kroon, dus dan toch maar Peter R. de Vries.
    "...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
      zondag 13 november 2005 @ 13:25:25 #26
    27929 piere
    doe mij maar bier
    pi_32229408
    Ik vind ze allebei teveel geilen op zichzelf dus geen van 2en
    fok you ja!
    pi_32229621
    quote:
    Op zondag 13 november 2005 08:44 schreef dolle_hond het volgende:
    allebei niet natuurlijk
    quote:
    Op zondag 13 november 2005 07:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
    Geen van beiden. Allemaal gelukszoekers in de politiek. Allemaal gasten met een grote waffel aan de borreltafel.
    Discussie verneukers ........... als je moest kiezen, wie zou je dan kiezen?

Tuurlijk zou het gros van de posters in dit topic niet stemmen voor een van de 2 maar het gaat er nu om wie je meer aanspreekt, Geert of Peter.
    ╔══════╗
    ╚══════╝
    ╔══════╗
    ╚══════╝
    pi_32363448
    Wilders!

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=337&Itemid=71

Briljant. En tegelijkertijd schandalig weer van de Nederlandse overheid (ofwel de gemeente). Haal even mensen uit het buitenland hierheen om lezingen over de is-lam te komen houden zeg.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
      vrijdag 18 november 2005 @ 04:03:08 #29
    115209 NASDAQbastardo
    Slaafzwepende blasfemie
    pi_32363662
    Waarom hebben GW en PDV "weinig inhoud"? Dit soort domme uitspraken zijn echt misselijkmakend. Als je gelooft dat 1 van deze 2 weinig inhoud heeft komt dat omdat JIJ weinig inhoud hebt, JIJ laat je misleiden door de media die alleen maar focussen op enkele "extreme" standpunten. Bij Wilders de islam en bij PRDV... geen idee, ik ken die gast niet. Zo kan ik ook wel beginnen!

*Eens is met StefanP, dat ze steeds moslims zoeken die hun geloof moeten verdedigen zegt wat mij betreft genoeg. Nog zo'n voorbeeld, imams die tegen haat en geweld zijn belonen met een lintje. Zo mag heel gezond Nederland wel een lintje krijgen. Ik en mijn buurman zijn namelijk ook van mening dat we elkaar toch maar beter niet richting de hel kunnen jagen. Kom maar op met die onderscheiding
    An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
    pi_32363681
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 04:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
    Waarom hebben GW en PDV "weinig inhoud"? Dit soort domme uitspraken zijn echt misselijkmakend. Als je gelooft dat 1 van deze 2 weinig inhoud heeft komt dat omdat JIJ weinig inhoud hebt, JIJ laat je misleiden door de media die alleen maar focussen op enkele "extreme" standpunten.
    PrdV heeft wetenschappelijk gezien zeer ondoordachte standpunten en is daardoor populistisch. Gratis OV, mijn god, je gelooft je ogen toch niet.
      vrijdag 18 november 2005 @ 14:32:51 #31
    111382 Ofyles2
    Bestemming: onbekend
    pi_32372679
    Wilders ziet er ook niet uit als je beste coalitiegenoot. Maar ik kan me wel deels vinden en de partijpunten van Peter R. de Vries.
    pi_32372948
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 03:23 schreef StefanP het volgende:
    Wilders!

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=337&Itemid=71

Briljant. En tegelijkertijd schandalig weer van de Nederlandse overheid (ofwel de gemeente). Haal even mensen uit het buitenland hierheen om lezingen over de is-lam te komen houden zeg.
    Dus jij vindt het beeld dat de gemiddelde Nederlander van de islam heeft wel goed zo en dat belichting van een andere kant overbodig is?

Ik vind het juist een hele goede zaak dat de islam eens van een andere kant belicht wordt en als de islamitische gemeenschap hier een steek heeft laat vallen (verwijtbaar) de overheid in moet springen....
    The things you own, end up owning you - Tyler Durden
    pi_32374603
    Dit is net zo'n vraag als:
    wie wil jij dat er dit jaar landskampioen van het nederlandse voetbal wordt?

Telstar of Top Oss?
    pi_32376977
    quote:
    Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef the_legend_killer het volgende:
    ...Dat Peter het idee had om 1/3 de van de inkomsten ( shatkist ) aan de arme landen te geven viel me meteen slecht toen in het hoorde.
    volgens mij kloppen je cijfers niet.
    Ik heb begrepen dat De Vries 1% van het BNP aan ontwikkelingssamenwerking wil besteden. Het percentage dat internationaal is afgesproken, maar waar niemand zich aan hout.
    1% van het BNP.
    Níet een derde van de schatkist.
    Hoe kom je daar nou bij!

Ik ga trouwens op geen van beiden stemmen.
    pi_32377017
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 15:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
    Dit is net zo'n vraag als:
    wie wil jij dat er dit jaar landskampioen van het nederlandse voetbal wordt?

Telstar of Top Oss?
    pi_32378895
    Als ik moet kiezen, zou ik voor Wilders gaan. Ik heb het idee dat de punten van Wilders wat stabieler zijn. Bij Peter R de Vries heb ik het idee dat zijn programma als los zand aan elkaar hangt, en hij vooral leunt op zijn imago als opschudder in de rol van misdaadverslaggever.
      vrijdag 18 november 2005 @ 18:13:17 #37
    59369 8PacK
    Alé god, benne ge daar?
    pi_32379059
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef ThomasBerge het volgende:
    Als ik moet kiezen, zou ik voor Wilders gaan. Ik heb het idee dat de punten van Wilders wat stabieler zijn. Bij Peter R de Vries heb ik het idee dat zijn programma als los zand aan elkaar hangt, en hij vooral leunt op zijn imago als opschudder in de rol van misdaadverslaggever.
    Net als wilders die het alleen over allochtonen heeft....
    Dusse hij zegt zo van je hiehohahondekots....
    pi_32379215
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 18:13 schreef 8PacK het volgende:

[..]

Net als wilders die het alleen over allochtonen heeft....
    Nee hoor
    quote:
    Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Wilders looft 10.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de daders die een 49-jarige vrouw in Spijkenisse hebben mishandeld en haar hondje aan zijn eigen riem hebben opgehangen. Wilders roept premier Balkenende op zijn beloning voor de gouden tip te vertienvoudigen.

De gehandicapte vrouw liet afgelopen maandag in Spijkenisse met haar scootmobiel haar hondje uit, toen ze werd aangevallen door twee jongens op een scooter. De jongens schopten en sloegen de vrouw toen zij in een greppel was beland en haar scootmobiel over zich heen had gekregen. Toen de vrouw geen geld bleek te hebben, hingen de jongens haar hondje aan zijn riem op aan een hek. De vrouw werd pas geruime tijd later bevrijd.
    pi_32379709
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 18:16 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Nee hoor
    [..]
    En wederom wordt het bevestigd: Wilders is een mediageil mannetje dat hierdoor zieltjes probeert te winnen

[ Bericht 1% gewijzigd door Stretto op 18-11-2005 18:44:53 ]
    ╔══════╗
    ╚══════╝
    ╔══════╗
    ╚══════╝
      vrijdag 18 november 2005 @ 19:11:46 #40
    115209 NASDAQbastardo
    Slaafzwepende blasfemie
    pi_32380682
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 04:06 schreef Steijn het volgende:
    PrdV heeft wetenschappelijk gezien zeer ondoordachte standpunten en is daardoor populistisch. Gratis OV, mijn god, je gelooft je ogen toch niet.
    Dat ie populistisch is ontken ik ook helemaal niet. En dat zijn standpunten niet helemaal doordacht zijn mag je van mij zeggen, hij heeft ideeën en is naar mijn mening dus allesbehalve inhoudsloos.
    pi_32665403
    quote:
    Peter R. de Vries kan erover meepraten. "Ik heb zelf twee kinderen die op de middelbare school zitten. Toen ik werd gevraagd voor deze campagne, heb ik eens op hun computer gekeken. Daar bleken ook programma's zonder licentie op te staan. Toen ik ze daar op aansprak, keken ze me verbaasd aan. 'Mag dat dan niet?'"
    http://www.webwereld.nl/articles/14649
      dinsdag 29 november 2005 @ 10:34:21 #42
    57707 OpenDeur
    Het is de schuld van links
    pi_32665586
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 19:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:

[..]

Dat ie populistisch is ontken ik ook helemaal niet. En dat zijn standpunten niet helemaal doordacht zijn mag je van mij zeggen, hij heeft ideeën en is naar mijn mening dus allesbehalve inhoudsloos.
    Ideologische leegte dekt misschien meer de lading . Peter doet mij denken aan de immer aanwezige dronkelappen op verjaardagsfeestjes die per onderwerp een standpuntje verzinnen die ze op dat moment uitkomt, zonder oog voor een goede onderbouwing.
    Oh
    pi_32666837
    Ik vind dat een discussie over Wilders versus De Vries geen links-rechts-spelletje moet worden. Ik kijk liever naar wat ze inhoudelijk brengen en hoe ze zich opstellen.

Op basis daarvan heb ik een overduidelijke voorkeur voor Peter R de Vries, om vele redenen. Wilders komt nogal populistisch over. Dat begon al met zijn lijst van 10 punten, toen -ie nog bij de VVD zat. Hij focust zich wel heel erg op de integratie van moslims en komt daarnaast niet veel verder dan populistische standpunten als de verhoging van de maximumsnelheid en het halveren van het budget voor ontwikkelingssamenwerking. Voeg daarbij nog zijn toenmalige onwil om als VVD'er te kiezen voor Paars 3 en je hebt een weinig constructief politicus.

Peter R de Vries, daarentegen, heeft een goed doortimmerd verkiezingsprograma gepresenteerd, zonder op één aspect in te zoomen. Je hoeft het er inhoudelijk niet mee eens te zijn, maar het is wel constructief en het bestrijkt alle facetten van de politiek. De Vries heeft als misdaadverslaggever een uitstekende staat van dienst.

... ik vind de keuze niet zo moeilijk
      dinsdag 29 november 2005 @ 11:30:15 #44
    119624 Speed-Addicted
    The Future is yours!!!
    pi_32666852
    Laat ze eerst maar met een degelijk verkiezingsprogramma komen.
    "I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
      dinsdag 29 november 2005 @ 11:42:28 #45
    57707 OpenDeur
    Het is de schuld van links
    pi_32667155
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 11:29 schreef dVTB het volgende:

Op basis daarvan heb ik een overduidelijke voorkeur voor Peter R de Vries, om vele redenen. Wilders komt nogal populistisch over. Dat begon al met zijn lijst van 10 punten, toen -ie nog bij de VVD zat. ....
    Hij heeft die lijst opgesteld op verzoek van een lokale VVD-afdeling ter bevordering van de interne discussie. Daarom zijn die stellingen, zelfs voor zijn doen, gechargeerd geformuleerd.
    quote:
    Peter R de Vries, daarentegen, heeft een goed doortimmerd verkiezingsprograma gepresenteerd, zonder op één aspect in te zoomen. Je hoeft het er inhoudelijk niet mee eens te zijn, maar het is wel constructief en het bestrijkt alle facetten van de politiek. De Vries heeft als misdaadverslaggever een uitstekende staat van dienst.
    Had hij maar een verkiezingsprogramma . Hij heeft nu enkel een beknopte proclamatie opgesteld vol met punten waarvan de wenselijkheid en haalbaarheid zeer twijfelachtig zijn. En zijn reputatie als misdaadverslaggever lijkt mij volledig irrelevant.
    Oh
      dinsdag 29 november 2005 @ 14:07:21 #46
    135637 JeffLebowski
    The Dude is not in
    pi_32670578
    Als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor De Vries. Wilders weet alleen maar dat hij een hekel heeft aan moslims, oh nee, de uitwassen van de islam.
    Aan zo'n man durf ik de rest van de problemen van dit land niet aan toe te vertrouwen.
    De voorstellen die de Vries heeft gedaan, zoals het afschaffen van artikel 23 (bijzonder onderwijs) en de eerste kamer en het rechtstreeks kiezen van je MP en je burgemeester kunnen op mijn steun rekenen. Wat niet wil zeggen dat ik op hem zou stemmen.
    "This act will not stand... man!"
    pi_32675642
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 03:23 schreef StefanP het volgende:
    Wilders!

Ach het koningshuis van Jordanië is hier vaak genoeg, laat ze dan ook maar eens nuttig zijn. Let wel! Jordanië is redelijk westers en sommige moslims zullen ook meer waarde hechten aan hun standpunten daar leden van dit vorstenhuis afstammen van de profeet Mohammed naar word beweerd.
    'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
    "Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
      dinsdag 29 november 2005 @ 18:03:42 #48
    115209 NASDAQbastardo
    Slaafzwepende blasfemie
    pi_32676429
    Men, hou op met "populistisch". Wat moet er dan gebeuren? Straks is iedereen die over moslimterrorisme en criminaliteit praat een populist. Wie er het minste over praat is dan het minst populistisch, en dus "de beste keud" in de ogen van velen?

Geert Wilders kan er ook niks aan doen dat ie door de media alleen wordt aangesproken als er weer iets met moslims is. Het zal de media roesten wat ie nou over het Studiehuis vindt. Als De Vries ook een stokpaardje had waar een groot deel van het volk het mee eens was, zou hij ook populistisch genoemd worden.

Die balkenende is ook wel een verdomde christenpopulist zeg. Het gaat altijd weer over z'n normen en waarden .
    pi_32676507
    verhogen ontwikkelingshulp??? nederland niet immigratieland af??? dat zijn dan al 2 redenen niet op prdv te stemmen, van dit soort geitenbreiers hebben we er al genoeg
    pi_32677006
    quote:
    Op vrijdag 18 november 2005 18:16 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Nee hoor
    [..]
    Dit vind jij een pluspunt voor een politicus?
    pi_32677073
    quote:
    O ja is ook zo. B.I.G.!

De Vries werkt voor die gezonnebrilde Brein-zwijnen.
      dinsdag 29 november 2005 @ 18:31:10 #52
    78780 deedeetee
    rustig doorgaan met ademhalen
    pi_32677126
    Peter de Vries in géén geval, zijn voorstellen staan me niet aan en ik vind hem een hoogst onbertrouwbaar sujet.
    Als zijn voorstellen me wel zouden aanspreken dan zou ik óók niet op hem stemmen.
    Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')