quote:Op zondag 13 november 2005 03:29 schreef rudedeltadude het volgende:
laat ze allebei doodgaan....
en open zo'n topic eens ff op een fatsoenlijk tijdsip.... dit kan echt niet, hier kan niemand meer logisch over nadenken....
MEt andere woorden ben je gewoon een dikke egoist die net z;n dikke bierbuik weer even heeft bijgevuldquote:Op zondag 13 november 2005 03:06 schreef the_legend_killer het volgende:
2 mensen met veel publiciteit.
Beide hebben een verschillend standpunt.
Wilders meer rechts en zo lijkt Peter me een linkse rakker.
Wie zou jou het meest aanspreken qua standpunten en op wie zou jij stemmen ?
Ik wel eens weten hoe naar deze 2 veelbesproken personen wordt gekeken.
Ik zou zelf toch wel voor Wilders kiezen.
Dat Peter het idee had om 1/3 de van de inkomsten ( shatkist ) aan de arme landen te geven viel me meteen slecht toen in het hoorde.
En verder voel ik meer bij Wilders zijn standpunten.
nu gaat 2/3 van je zuurverdiende geld naar de overheid, en smijten ze het op een andere manier weg. wat is het verschil?quote:Op zondag 13 november 2005 03:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil niet dat 1/3de van mijn zuurverdiende geld naar die landen gaat die toch niet meer zijn te redden.
En alles is hier al zo duur
nou als ze dan nog eens 1/3de missen wordt alles nog duurderquote:Op zondag 13 november 2005 03:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nu gaat 2/3 van je zuurverdiende geld naar de overheid, en smijten ze het op een andere manier weg. wat is het verschil?
Hoe kom je bij 1/3quote:Op zondag 13 november 2005 03:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil niet dat 1/3de van mijn zuurverdiende geld naar die landen gaat die toch niet meer zijn te redden.
En alles is hier al zo duur
De enige zinnige bijdrage na zo'n topicstart.quote:Op zondag 13 november 2005 05:27 schreef Chet het volgende:
Toevallig heb ik het vanacht op het café hierover gehad met een paar (2) vrienden van me. De 1 voelt wat voor Peter R. de Vries en de ander voelt wat voor Geert Wilders. Tjibbe, zo heet m’n ene vriend zei: “Die Peter de Vries ken mensen helpen tegen de misdadigheid op stroat” en Geurt, zo heet z’n broer, zei: “Die Greet Wilders zullen ze wel vermoorden alsdat de mensen ‘m als een nieuwe Sjaron Ariël zien met ze dikke lul”.
Ik weet het zo net nog niet.
Afijn, toen zijn we naar de Febo gegaan. Tjebbe nam een patatje oorlog, een koude bal gehakt en een bereklauw met knoflooksaus, Geurt moest overgeven van het bier en ik nam niets.
Het was al met al een gezellige avond.
Jammer dat iedereen uiteindelijk doodgaat. Maar zo is het leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |