Biografietje.quote:Das neue DSDS-Moderatoren-Duo Tooske Ragas und Marco Schreyl hatte seine TV-Premiere - als Co-Moderatoren von Ole Tillmann bei "Top of the Pops". Vor der Show gaben die beiden Moderatoren der DSDS-Redaktion ein kurzes Interview.
RTLmusik.de:
Welchen Titel/Musikrichtung würdest du beim Casting vorsingen?
Tooske:
Ich kenne ein Lied, das ist uptempo und ich glaube, nicht viele Leute singen das beim Casting: "It's got to be-e-e-e…" (Tooske singt von Fairground Attraction "Perfect"). Das ist ein so fröhliches Lied, dann sind alle direkt in guter Stimmung. Ich glaube, dass zu viele Bewerber zu langsame Songs singen und das ist nicht immer das Beste. Mit Balladen hat man, glaube ich jedenfalls, weniger Chancen beim Casting.
RTLmusik.de:
Hätte dein Mann Bastiaan Chancen das Casting mit Dieter Bohlen zu überstehen bzw. in die nächste Runde zu kommen?
Tooske:
NATÜRLICH! Er ist zwar ein bisschen zu alt, aber ich hoffe doch, dass Dieter Bohlen Bastiaans Talent auch erkennt. Wenn nicht, bekommt Dieter Ärger…
RTLmusik.de:
Tooske, wird dein Mann eigentlich auch zu den Shows nach Deutschland kommen?
Tooske:
Das hoffe ich schon.
RTLmusik.de:
Welche Musik hörst du privat am liebsten? Wer ist dein persönlicher Superstar?
Tooske:
Einen Superstar habe ich nicht. Mein Mann und ich hören uns viele verschiedene Sänger und Sängerinnen an. Ich bin auch nicht festgelegt auf eine bestimmte Musikrichtung. Höre ich beispielsweise ein Lied im Autoradio und es gefällt mir, dann kaufe ich das vielleicht. Aber wir hören uns auch viele alte Sachen an, das ist abhängig von meiner Stimmung. Zurzeit höre ich aber ganz gerne von Lucie Silvas „What You're Made Of“
RTLmusik.de:
Auf welche Motto-Show freust Du Dich am meisten bzw. welche Motto-Show würdest Du Dir wünschen?
Tooske:
Ich hoffe, dass es eine deutschsprachige Mottoshow geben wird. In Holland haben wir das auch gemacht. Ich glaube, dass deutschsprachige Titel wieder im Kommen sind und das wäre einfach schön, wenn es eine solche Mottoshow geben würde. Deutsch ist nämlich eine wunderschöne Sprache.
RTLmusik.de:
Mit DSDS schaffst du den Sprung nach Deutschland - Was schätzt du an Deutschland und was findest du weniger toll?
Tooske:
Bislang habe ich noch nichts gefunden, dass ich nicht mag. Bis jetzt sind alle sehr nett zu mir gewesen, und alles ist super organisiert. Ich habe viel Spaß in Deutschland, Marco ist auch toll und ich freue mich auf alles was noch kommen wird.
RTLmusik.de:
Und die holländischen Klischees über die Deutschen?
Tooske:
Nein, die sind sehr alt und haben wirklich nichts mehr mit den Deutschen zu tun, die ich oder Bastiaan kennen.
RTLmusik.de:
Was sind Deine speziellen Casting-Tipps?
Tooske:
Die richtige Songauswahl finde ich sehr wichtig. Außerdem sollte nicht zu sehr aufs Aussehen geachtet werden, denn zu viel Schmuck oder Schminke kann aussehen, als ob man etwas zu verbergen hätte. Deswegen mein Tipp für die Kandidaten: Sei einfach du selbst und viel Lachen, denn mit Humor klappt vieles besser.
Supageil!quote:Tooske Ragas (geb. Breugem) wurde am 3. Juni 1974 in Zwolle/Niederlande geboren. Schon als Kind hat sie Jazz-Ballett getanzt und in einem Kinderchor gesungen. Nach dem Abitur reiste sie mit dem Theaterprogramm "Up with People" ein Jahr um die Welt und hatte Auftritte u.a. in Amerika, Kanada, Schweden, Norwegen, Dänemark, Deutschland und Holland. Zurück in den Niederlanden studierte Tooske an der Universität von Utrecht Englische Literatur. Nebenbei verdiente sie sich ihr Geld als Model. 1995 macht sie mit bei der "Soundmixshow" mit Henny Huismann – (die deutsche Ausgabe der Show lief bei RTL mit Linda de Mol.) Ein Jahr später wurde sie Miss Overijssel.
Anschließend war Tooske zwei Jahre lang Sängerin der Popgruppe "Bogy Bogy". Eine Woche nach ihrem Universitätsabschluss 1998 fing Tooske als VJ beim holländischen Musikkanal TMF an, der heute zu MTV gehört. Anfang 2002 ging sie nach New York und präsentierte von dort das Neueste aus dem Musikbusiness für MTV Europe. Wenig später kehrt sie erneut nach Holland zurück, um dort die erste Staffel von "Idols" (2002) zu präsentieren, der dortigen Variante von DSDS. Fast zeitgleich machte sie ihr Debut in der Musicalwelt als Constanze in dem Musical "De drie Musketiers" (Die drei Musketiere).
Mit ihrem Musical-Partner Bastiaan Ragas (Ex-"Caught in the Act") nahm sie die erfolgreiche Single "Alles" auf, die an die Spitze der niederländischen Charts kletterte. Tooske präsentierte auch die zweite Staffel der "Idols" (2004) in Holland, die holländische Show "Typisch '60" sowie die John Kraaijkamp Musical Awards 2004. Kürzlich wechselte sie von RTL 4 zum Sender AVRO, wo sie verschiedene Sendungen und Liveshows moderiert.
Tooske Breugem: "Ich finde es fantastisch, dass ich diese neue Chance geboten bekomme, DSDS zu moderieren. Der Sprung nach Deutschland ist etwas ganz Besonderes, und dann ist es noch eine Sendung, die ich wahnsinnig toll finde."
RTL om 20.15quote:Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook weer kijkenOp woensdag? Hoelaat? RTL?
Eerder oneerlijke concurrentie.quote:Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik zag in een filmpje ook al iemand met een keyboard Lady Madonna van The Beatles zingen. Mogen ze dat in Duitsland?
Vind ik wel tof.
Yeah, die Daniel is echt goed ja!quote:Op zondag 20 november 2005 16:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
RTL om 20.15
Gisteren was het ook op TV
Er was een auditie van iemand met een gitaar (Daniel ofzo), hij was echt heel erg goed
De audities staan ook online , je moet je helaas wel registreren
En nu ook nog in het Duitsquote:
http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.phpquote:Op maandag 21 november 2005 10:10 schreef Harmen1984 het volgende:
WOW, die gozer met z'n gitaar en nieuwe vriendin idd..... die was ontzettend goed!![]()
Jammer dat ik het maar één keer heb kunnen zien (zat in een hotel in Frankrijk, ik heb thuis geen RTL)
Gaat hij ver komen omdat hij half-nederlands is? Ik denk persoonijk dat hij het goed zal gaan doen omdat hij gewoon een goeie zanger is met de juiste uitstraling! Ik hoop echt dat hij ver komt!quote:Op woensdag 30 november 2005 02:15 schreef porter het volgende:
hij is dan ook half-nederlands
Niet dat ik weet, ik kom namelijk niet uit de buurt van sneek, groningen woon ik. Dat van dat half-nederlandse heeft er verder niks mee te maken hoor, maar 't is leuk voor de mensen hier om te wetenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Marando het volgende:
[..]
Gaat hij ver komen omdat hij half-nederlands is? Ik denk persoonijk dat hij het goed zal gaan doen omdat hij gewoon een goeie zanger is met de juiste uitstraling! Ik hoop echt dat hij ver komt!
Enne.. Porter.. ken ik jou toevallig? (sneek)
Ja ok, dat is wel leuk inderdaad. Zo kunnen wij in Nederland ook nog een beetje trots zijn op die gozer!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:22 schreef porter het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik kom namelijk niet uit de buurt van sneek, groningen woon ik. Dat van dat half-nederlandse heeft er verder niks mee te maken hoor, maar 't is leuk voor de mensen hier om te weten
Volgens mij hebben we het hier niet over dezelfde Daniel...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef Coelho het volgende:
Heb de eerste serie van DSDS helemaal gezien, idd met geweldige Daniel. Helaas al tijden geen RTL+ meer op de kabel....
Ik heb het over Daniel Kublbuck of zoiets, met alle respect een soort van zingende dorpsgek. Een idols-herman, maar dan met redelijk aandoenlijke stem (of grote fanschare, net wat je wilt).quote:Op zondag 4 december 2005 01:14 schreef Marando het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier niet over dezelfde Daniel...![]()
Ja, ik weet wie je bedoelt. Dat is inderdaad een andere Daniel. Wij hebben het over Daniel die momenteel te zien/horen is in DSDS3.quote:Op zondag 4 december 2005 21:06 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb het over Daniel Kublbuck of zoiets, met alle respect een soort van zingende dorpsgek. Een idols-herman, maar dan met redelijk aandoenlijke stem (of grote fanschare, net wat je wilt).
tja... maar die was wel vèèèt lekkuhquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:39 schreef Tom_Tom- het volgende:._O-.
Arme Tooske. Maar die Michelle vond ik ook niet zo goed, eigenlijk.
GEWELDIG!quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef CANARIS het volgende:
de Duisters willen Tooske weg hebben
Bilde van vandaag
Wer soll die RTL-Show weitermoderieren: die langweilige Holländerin Tooske Ragas (31) oder die schöne Michelle Hunziker (28)?
Tausende Leser riefen beim BILD-Ted an. Das Ergebnis – eindeutig! 95,1 Prozent der Leser wollen Michelle Hunziker zurück. Die Schweizerin überwältigt zu BILD: „Ich freue mich riesig, daß die Leser mich so lieben.“
ECHT?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het wel sneu.. laat haar hier maar weer komen. Ik vind haar beter dan...........
Mailtje sturen naar Bild: Wir haben noch eine hübsche blonde Holländerin für Sie im Angebot, sie heißt Chantal Janzenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef CANARIS het volgende:
de Duitsers willen Tooske weg hebben
Bild van vandaag
Wer soll die RTL-Show weitermoderieren: die langweilige Holländerin Tooske Ragas (31) oder die schöne Michelle Hunziker (28)?
Tausende Leser riefen beim BILD-Ted an. Das Ergebnis – eindeutig! 95,1 Prozent der Leser wollen Michelle Hunziker zurück. Die Schweizerin überwältigt zu BILD: „Ich freue mich riesig, daß die Leser mich so lieben.“
quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe ziet die Michelle er eigenlijk uit?
das niet nodig, want die spreekt nederlands alsof het Moederstaal is ...omdat haar moeder nederlands is ...quote:Op donderdag 8 december 2005 01:04 schreef Riparius het volgende:
[..]
En die Michelle Hunziker wil ik best een paar weken bijles Nederlands geven![]()
Nou inderdaad. Dat meisje gezien die La Tortura zong? Mijn hemel, die zou hier vierkant uitgelachen worden. En terecht.quote:Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb 1 aflevering gezien...
Wat een drollen daar in Deutschland. Mensen die doorgaan naar de workshops die hier in Nederland niet eens de theaterronde zouden halen![]()
jaaahahaha dat was echt niet om aan te zien! en de jury vond het geweldigquote:Op maandag 12 december 2005 13:10 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dat meisje gezien die La Tortura zong? Mijn hemel, die zou hier vierkant uitgelachen worden. En terecht.![]()
+quote:Op woensdag 14 december 2005 10:48 schreef CANARIS het volgende:
Oh ja natuurlijk
daarom heeft Nederland ook zulke "GEWELDIGE " winnaars tot nu toe gehad.
ooit DSDS in het verleden gezien ?
Jah normaal kijk het wel, maar normaal was het toch op zaterdag?quote:Op woensdag 14 december 2005 21:53 schreef Caro_lientje het volgende:
Ben ik nou echt de enigste die Deutschland sucht den Superstar zit te kijken? Ik wacht nog steeds op de uitslag en het duurt allemaal zo lang...
Ik krijg hier in Duitsland geen Nederlandse zenders dus moet ik maar de Duitse kijken. De reclames duren eindeloos. Waarom kijk ik deze shit überhaupt?
O ja...Tooske, ga eens fatsoenlijk Duits leren!!! Kijken andere fokkers DSDS??
Bij welke ronde zijn ze?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:04 schreef Caro_lientje het volgende:
Van mij mogen vanavond de volgende drie kandidaten weg:![]()
Didi Knoblauch![]()
[afbeelding]
Julian Kasprzik![]()
[afbeelding]
Gian-Luca Krykon![]()
[afbeelding]
Dus de workshopronde laat maar zeggen? Net zo ver als in Nederland?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef Caro_lientje het volgende:
Vanavond zongen ze voor het eerst voor een klein publiek. Vorige week was de laatste recall.
Vanavond zongen tien jongens en drie vliegen eruit.
Volgende week zijn de tien meisjes aan de beurt.
dat is mooi maar niet heusquote:Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik heb net even gekeken, zaterdag idd herhaling![]()
21:15
Deutschland sucht den Superstar
(Top 20) RTL
Show, 60 Minuten
Dan maar de herhaling checken op internetquote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is mooi maar niet heusDan zit ik bij Idols
![]()
Zaterdag is de derde workshopronde en de laatste.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef Caro_lientje het volgende:
Volgens mij idd 14 finalistenIk weet helaas niet hoever ze in Nederland zijn...
Ow dat kan ook? Hmmm beter.... welke site? Of bedoel je downloaden?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Dan maar de herhaling checken op internet![]()
Ixnap..quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag is de derde workshopronde en de laatste.
Elke workshop gaan er 4 door naar de liveshows.
In de wildcardronde (24-11) wordt er nog 1 gekozen.
En hebben we dus 13 kandidaten
Ik heb nu RTL op staan..... is de uitslag al geweest?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Ixnap..Kan het helaas niet zien of ik moet er heen gaan. Maar dat is me toch net iets te ver.
Ik heb me aangemeld op www.dsds.de. Daar kan je een heleboel korte filmpjes bekijken met media player.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat kan ook? Hmmm beter.... welke site? Of bedoel je downloaden?
Nee, nog niet....quote:Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu RTL op staan..... is de uitslag al geweest?
Uiteraardquote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan blijf ik nog even kijken. IsTooske
er ook?
Belangrijke afspraken in verband met een optreden op tv. Maar wat precies ben ik nooit achter gekomen.quote:
O nee.... Dat meen je niet! Daar betaal je voor!??quote:Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef ChrisJX het volgende:
Niemand kanDaniel
overigens overtreffen.
Al is Daniel een sukkelIk wou naar een concert (je moet toch wat
) en toen werd het concert twee dagen van tevoren afgezegd omdat meneer 'wichtige TV-termine' had
Deze is wel okquote:Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
wat een lelijke jongens... zo op het eerste gezicht
Daniel dus..... leuke jongenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is wel ok
[afbeelding]
Hij kan heel goed (Spaans) zingen en gitaar spelen!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daniel dus..... leuke jongen![]()
hey mijn foto doet het niet meerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze is wel ok
[afbeelding]
Ow echt? ok hij mag winnenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Hij kan heel goed (Spaans) zingen en gitaar spelen!
Neequote:Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef Caro_lientje het volgende:
Het ziet er niet goed uit voor je Daniel....
ow was dat het? Ik snapte er geen bal vanquote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Caro_lientje het volgende:
Wel heftig hoor dat ze zich vergissen met de uitslag...
Jah dat wel... maar ik kijk niet naar orenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:04 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Hij heeft alleen wel een beetje grote oren![]()
Het leek me echt ontzettende humorquote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Caro_lientje het volgende:
O nee.... Dat meen je niet! Daar betaal je voor!??
Daniel Küblböck![]()
![]()
[afbeelding]
Smaken verschillen..... ik vind hem ook niks!quote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
O nee.... Dat meen je niet! Daar betaal je voor!??
Daniel Küblböck![]()
![]()
[afbeelding]
Daniel was echt de ster van de show. Zonder hem was ik allang afgehaakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Smaken verschillen..... ik vind hem ook niks!
Tjah.... ik had andere favorietenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Daniel was echt de ster van de show. Zonder hem was ik allang afgehaakt.
quote:"Tooske is een tosti"
Onze eigen Tooske Breugem (31), die momenteel de Duitse Idols presenteert, is inzet van een heuse mediarel. De hetze tegen de 'saaie kaastosti uit Holland' wordt almaar feller.
Veel Duitsers vinden zelfs dat ze per direct van hun buis moet worden gehaald. Terwijl de kijkcijfers prima zijn.
"Wie wilt u?" vroeg het boulevardblad Bild zijn lezers. "Dat Hollandse tutmens of de prachtige Michelle Hunziker (28), die de vorige Idols presenteerde?" 95% van de lezers bleek Michelle terug te willen. De van oorsprong Zwitserse zangeres komt echter voor haar opvolgster op.
Michelle Hunziker.
Zij roemt de schoonheid van de Hollandse en vindt zelfs dat Tooske de show beter dan zijzelf presenteert: "Het gaat losser. Het lijkt of mijn oude collega Marco Schreyl en Tooske meer vrijheden zijn gegund dan Marco en ik vorige keer hadden." Tooske zelf blijft onverdroten doorgaan: "Ik vind de show in Duitsland hartstikke leuk om te doen!"
Waarom de Duitsers zich dan zo druk maken? Tooske draagt wel eens jeans, terwijl Michelle altijd glamourgewaden aan had. Een kwestie van de styliste ontslaan, lijkt me...
Ik heb het heel de tijd over Daniel Munoz gehad, dat ik hem goed vind en leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:41 schreef Marando het volgende:
Als je alle post even doorneemt dan zie je dat er behoorlijk langs elkaar heen wordt gepraat. In het begin van deze thread hebben we het over Daniel Munoz, die momenteel bij de laatste 7 jongens zit van DSDS3... terwijl anderen het hebben over Daniel uit DSDS1...En mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Daniel Munoz.. (wat muziek betreft, ben niet verliefd op hem hoor
)...
Daniel is een super toffe gast en ik gun het hem van harte dat hij bij de laatste 7 jongens zit... Toch was ik niet helemaal overtuigd van zijn laatste optreden. Hij kan veel beter dan dat. Hij zong erg geknepen en het lijkt steeds alsof hij adem te kort heeft.. Ik zal het er wel even met zijn broers over hebben binnenkort. (ze slaan me vast de hersens in als ik dit zeg.. hahaha.. nee flauw)
Ik hoop dat Daniel voorlopig nog in DSDS3 blijft.. dan ga ik hopelijk binnenkort ook een keer met zijn broer(s) naar de liveshow. Lijkt me geweldig om dat een keer mee te maken.![]()
Oh en voor mensen die in Essent gebied wonen.. RTL Television zit in het Digitaal basis pakket van TV Home. Dit kost je slechts eenmalig een decoder en een smartcard. Voor de rest is het totaal gratis!!![]()
Vandaag van 21:15 tot 22:15 en van 23:15 tot 23.35 "Die Entscheidung"quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:35 schreef Coelho het volgende:
Hoe laat en op welke dag wordt het uitgezonden op RTL?
Dat weet ik welquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het heel de tijd over Daniel Munoz gehad, dat ik hem goed vind en leuk![]()
Maar heb ook gezegd dat ik die andere daniel niet leuk vind
ik vond hem/haar al zo'n manwijf..... wijfmanquote:Op woensdag 21 december 2005 10:18 schreef BVO het volgende:
Duitse Idols-kandida(a)t(e) wil een penis.
Ben nu Laura aan het kijken.... WOW WAT SLECHT!quote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef Caro_lientje het volgende:
Deze drie zijn niet verder:
Angelika
Laura
Selina
Ik ben het er wel mee eens, vooral Angelika was vreselijk slecht![]()
Ik ben het er ook wel mee eens. Maar Selina vond ik bijna net zo slecht als Angelikaquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef Caro_lientje het volgende:
Deze drie zijn niet verder:
Angelika
Laura
Selina
Ik ben het er wel mee eens, vooral Angelika was vreselijk slecht![]()
Nu snap ik het even niet meer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vandaag van 21:15 tot 22:15 en van 23:15 tot 23.35 "Die Entscheidung"
En hier hoop je dat Stephan eruit vliegt vanavond?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:19 schreef YPrue het volgende:
Ik hoop wel dat vandaag eindelijk Stephan (huilebalk) eruitvliegt.
Niemand?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu snap ik het even niet meer.
Zaterdag is de uitzending en op woensdag de herhaling?
[..]
En hier hoop je dat Stephan eruit vliegt vanavond?
Hoe zit het nou in elkaar???? Wanneer is de live? En wanneer is de herhaling?
Zo te zien op rtl.de is vandaag de reguliere uitzending.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik heb vandaag de uitzending gemist...ik ben net thuis. Maar ik ga uiteraard wel de uitslag kijken!![]()
Hopelijjk vliegen deze drie er vandaag uit:
Stephan Darnstaedt
Didi Knoblauch
Nevio Passaro - Hij is op zich wel leuk, maar toch iets te arrogant vind ik...![]()
aha ik snap het.... Maar ze komen niet samen op een gegeven moment? Zoals de vorige DSDS? Dat je gewoon 13 finalisten heb?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef Caro_lientje het volgende:
Halloooo!!!!!![]()
![]()
Iedere woensdag en zaterdag zingen de jongens en meiden om en om. Er zijn dus volgens mij geen herhalingen.
Nu zaterdag zingen de zeven meiden dus.
ok dat is leuker. En vandaag vallen er dus 2 jongens af? Zaterdag 2 meiden en dan gaan ze met z'n tienen naar de liveshows?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik vind ze eigenlijk allemaal vrij slecht. Alleen Mike en Vanessa zijn wel goed.
Ik hoop ook dat huilie (:r) er vandaag uitvliegt!
Volgende week woensdag is er nog een ronde met alle meisjes, maar daarna worden ze samengevoegd.
Ik dacht 2.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik vind Vanessa, Daniel en Tobias de beste drie! Ik hoop dat één van de drie superstar wordt...
Weet iemand hoeveel kanididaten er vandaag uitvliegen??
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
Didi is toch een vrouw?
Nu snap ik het niet meer.
toch? mijn duits is ehct klut.... owjah hij gata terug.... hij is doorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Yessssssssssssssssssssssssss Daniel door![]()
AAAAAAAAAAAAHH!!! Waarom is die Stephan nou wel door!! Hij kreeg geen applaus! Haha...wat een sukkel. Fabian was veel leuker!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
Shit huilie door!!!!!!!!!!!!!!!
mee eens!!!!!! Fabian zong wel goed ook.... en hij is zeker ook wel leuk!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAHH!!! Waarom is die Stephan nou wel door!! Hij kreeg geen applaus! Haha...wat een sukker. Fabian was veel leuker!
Tobias is die blonde toch? Beetje rockstem?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Caro_lientje het volgende:
Maar gelukkig zijn Daniel en Tobias verder! Joehoe!!![]()
geweldig toch? Dat boe geroep.... heeeeeerlijke tv is dat. Nou jah we kunnen wel gaan lachen dalijk bij de showsquote:Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zit echt te balen dat huillie door is.Volgens mij was iedereen verbaasd en er waren mensen die boe riepen. Daarom geloofde hij het eerst niet.
Ik kan het ook niet kijken zaterdag..... Spanjaarden vieren eerste kerstdag op kerstavond dus helaas ik heb verplichtingenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef Caro_lientje het volgende:
Ja dat is waar, we zullen huillie nog veel zien huilen
Maar het is wel opvallend dat de jongens beter zijn dan de meiden. Ik ben benieuwd wie er zaterdag uitvliegt, ik kan het alleen niet kijken helaas. Moet ik het achteraf maar op internet checken.
Nee Daniel is leukquote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef YPrue het volgende:
Pff, waarom is die Stephan nou WEER door, grr
Van mij hadden Didi en Fabian door gemogen in plaats van Daniel en Stephan, die zingen veel beter.
Dat wordt nog wat met :,( in de mottoshows...
En de volgende show is niet nou zaterdag, maar 28 december, dus op woensdag
Ik woon in Duitsland in Trier... Ik krijg helemaal geen Nederlandse zenders dus ik kan Idols wel schudden. Ach ja, alles went behalve een ventquote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wonen jullie in Duitsland? Of kunnen jullie net als ik RTL ontvangen in dit geweldigeNederland
Dat is ook geweldig. Helaas kunnen wij geen TVE meer ontvangen..... Maar "Abuela" (me vriend zijn oma) heeft een schotelquote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Ik wil nog steeds Operación Triunfo weer terug, veel leuker.
Jah hij is wel dramatisch jah..... huilie.... zolang Daniel er maar in blijft vind ik het best. Maar denk niet dat Daniel ver gaat komenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef YPrue het volgende:
Ik woon inderdaad in DuitslandAl bijna 21 jaar en heb tot nu toe ook alle drie de seizoenen DsdS gezien.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat bij Stephan het 'Daniel Küblböck-effect' weer eens gaat optreden en dat hij toch nog best ver komt...
Ik heb geen TVE meerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook geweldig. Helaas kunnen wij geen TVE meer ontvangen..... Maar "Abuela" (me vriend zijn oma) heeft een schotelDus als het weer komt ga ik zeker weer kijken
![]()
Of is het inmiddels al weer bezig?
Offtopic: Hey, nog een Nederlandse in Duitslandquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Ik woon in Duitsland in Trier... Ik krijg helemaal geen Nederlandse zenders dus ik kan Idols wel schudden. Ach ja, alles went behalve een vent
Wij hebben de standaard zenders van duitsland... 4 zenders geloof ik. Ideaalquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Ik woon in Duitsland in Trier... Ik krijg helemaal geen Nederlandse zenders dus ik kan Idols wel schudden. Ach ja, alles went behalve een vent
Purest of Pain net......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat heeft die Daniel al in het Spaans gezongen dan??
we wonen in de zelfde regio natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb geen TVE meer. Ze waren er geloof ik (tijdelijk) mee gestopt, vanwege teruglopende kijkcijfers.
Beth
.
Nou, ik denk dat hij toch nog wel ver kan komen, alleen al vanwege zijn uiterlijk heeft hij denk ik bij sommige meiden al een bonusjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah hij is wel dramatisch jah..... huilie.... zolang Daniel er maar in blijft vind ik het best. Maar denk niet dat Daniel ver gaat komen![]()
Dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef YPrue het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat hij toch nog wel ver kan komen, alleen al vanwege zijn uiterlijk heeft hij denk ik bij sommige meiden al een bonusje
Ik heb alleen geen RTL Duitslandquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we wonen in de zelfde regio natuurlijk![]()
Ik heb de derde niet gezien.......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen RTL Duitsland.
Na OT3 met Beth ging TVE er hier af. Heb d'r wel ooit op Tenerife nog op zien treden
.
http://www.daniel-munoz.de/ Is in ontwikkelingquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maarHij is gewoon leuk. Heeft hij toevallig al een fansite in Duitsland?
![]()
thx.....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef YPrue het volgende:
[..]
http://www.daniel-munoz.de/ Is in ontwikkeling
Geloof het wel ja... ik kan het dus niet meer volgenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de derde niet gezien.......
TenerifeMijn favo vakantieland
en me vriend komt daar vandaan
![]()
Ik heb afgelopen augustus ook zitten kijken en daar was OT bezig...... was dat dan 4?
http://www.danimunoz.dequote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maarHij is gewoon leuk. Heeft hij toevallig al een fansite in Duitsland?
![]()
Ik zat op dezelfde school als zijn broer Raul en die kom ik zeer regelmatig nog tegen als ik op stap ga.. zodoende heb ik via hem dus ook zijn twee broertjes leren kennen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:00 schreef linda1989 het volgende:
Ben nieuw hier![]()
Eindelijk mensen gevonden die ook DSDS volgen, dacht bijna dat ik de enige wasIk ben echt helemaal fan van Daniel Muñoz! Wat gaaf dat je hem kent, Marando!
Nevio is ook wel goed trouwens
![]()
Ik vind Nevio een beetje arrogant overkomen. Errug jammer.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef Marando het volgende:
[..]
Ik zat op dezelfde school als zijn broer Raul en die kom ik zeer regelmatig nog tegen als ik op stap ga.. zodoende heb ik via hem dus ook zijn twee broertjes leren kennen.
Nevio is trouwens erg goed ja... wat mij betreft de grote kanshebber van DSDS3!!![]()
Maarja... we hebben Daniel nog, en als hij doet wat hij heeft belooft, dan zingt hij de sterren van de hemel en wordt hij winnaar van DSDS3
![]()
Jah en dat schijnt niet waar te zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:00 schreef linda1989 het volgende:
Daniel gaat zaterdag "Hero" zingen van Enrique IglesiasPast wel goed bij hem, opzich
Ik heb al een stukje gehoord toen hij het met Nevio zong bij de piano, dat klonk echt supergoed!
![]()
Er gaat trouwens het gerucht dat hij iets heeft met Dascha...![]()
Als je wilt quoten moet je opquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef linda1989 het volgende:
Nee, heb het ook gehoord... Daniel zei dat RTL dat alleen maar deed om het spannend te makenNu zeggen ze weer dat Nevio wat met Shary heeft
Stephan gaat trouwens een liedje van Michael Jackson doen
![]()
![]()
Quoten lukt niet, dit is een reactie op charmed_angel
Stephan een liedje van Michael Jackson?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef linda1989 het volgende:
Nee, heb het ook gehoord... Daniel zei dat RTL dat alleen maar deed om het spannend te makenNu zeggen ze weer dat Nevio wat met Shary heeft
Stephan gaat trouwens een liedje van Michael Jackson doen
![]()
![]()
Quoten lukt niet, dit is een reactie op charmed_angel
Niemand??? Ik wil het weten, dan kan ik kaarten bestellenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef charmed_angel het volgende:
Waar worden de liveshows gehouden???????????![]()
Op de site van RTL:quote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niemand??? Ik wil het weten, dan kan ik kaarten bestellenof winnen
jah dat had ik ook al gevonden inderdaad.... Maa moet wel eerst weten waar.... ik bedoel moet ook nog kijken HOE ik daar moet komen vanuit Rotterdamquote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef YPrue het volgende:
[..]
Op de site van RTL:
Live bei den Shows dabei sein - Jetzt anrufen & Tickets sichern!
Ab sofort ist die DSDS-Ticket-Hotline geschaltet und nimmt Ticketwünsche für die Motto-Shows entgegen! Jetzt anrufen: 0180 - 500 1523 (0,12 Euro/min)
Als het goed is, worden de shows in de buurt van Keulen gehouden.
Ik zal nog eens verder kijken of ik nog wat vind.![]()
Ok na veel uitzoekenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
zo fuck met de trein is harstikke duur naar keulen..... 75 euro een retourtje
Zo, ik heb op de site van Grundy (de productiefirma) gekeken en het volgende gezien:quote:Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok na veel uitzoeken
Mijn vriend moet ik overhalen om mij en ze zusje naar arnhem te rijden ( 1 uurtje maar, lease auto dus gratis)
In arnhem pak ik de trein naar Keulen, en dat kost me dan maar 39,60 euro.... en vanuit arnhem ben ik in 1,5 uur in Keulen![]()
Hmmzz.... nu nog weten hoe duur die liveshow kaarten zijn....En of het wel in Keulen is
![]()
superrrrrrrrrrrrrrrr bedankt!quote:Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef YPrue het volgende:
[..]
Zo, ik heb op de site van Grundy (de productiefirma) gekeken en het volgende gezien:
Deutschland sucht den Superstar
Die Mottoshows
Nach über einem Jahr geht Deutschlands erfolgreichste Casting-Show erneut auf die Suche nach dem Superstar.
Sichern Sie sich jetzt Ihre Eintrittskarten für die kommenden Mottoshows und rufen Sie unsere Telefonhotline an!
Telefon-Hotline:
01 80 - 5 00 15 23 (0,12 ¤ / Minute)
montags bis freitags - 10.00 Uhr bis 20.00 Uhr
Termin:
Derzeit können keine Kartenreservierungen für alle Mottoshows bis zum 18. Februar angenommen werden.
Ab Montag, den 09.01.06 können Sie ab 10.30 Uhr Eintrittskarten für die Mottoshow am 25.02.06 buchen.
Eintrittskarten:
25,- ¤ pro Karte
zzgl. 2,- ¤ einmaliger Bearbeitungsgebühr
Es können maximal fünf Karten pro Buchung bestellt werden.
Produktionsort:
Coloneum
Köln-Ossendorf
Hinweis:
Das Mindestalter für einen Besuch im Studio liegt bei 16 Jahren.
ze heeft overigens, heel slim direkt gereageerd en de redactie bezocht en vervolgens een 'tegen-brief geschreven (de manier om iig een verdere aanval te stoppen)quote:Offener Brief an Tooske Ragas
Liebe Käse-Tussi!
Wir haben die Gracht gestrichen voll! Nichts für ungut, Gouda-Tooske, aber wir können Dich echt nicht mehr riechen!
Seitdem Du „Deutschland sucht den Superstar“ moderierst, ist die Show so fad und nüchtern wie Holland-Bier.
Wie Du so redest – das versteht doch kein Mensch! Rudi Carrell sagt „Tolllll“ und „Schuprrr“ – reicht doch! Du nervst mit „Was hat denn hier passiert“ und „Jetzt kommt die Notar mit die Ergebnisse.“ Wenn unsere Kids dich hören – da fallen wir bei „PISA“ noch weiter zurück!
Was hatte die Michelle Hunziker immer für schicke Kleider an! Du siehst meistens aus, als wärst Du mit Mutter Flodder beim Shopping gewesen!
Käse-Tussi, hops in deinen Wohnwagen und roll zurück Richtung Campingplatz! Ins Land, wo die Menschen ihr eigenes Gras rauchen – und auf’m Rasen spucken, statt Fußball zu spielen.
Sorry, aber Ihr werdet im Leben nicht mehr Weltmeister – und aus einer Show-Nulpe wie Dir wird niemals ’ne Super-Tulpe, aus einer Treibhaus-Tomate keine Studio-Granate.
Deine BILD Zeitung
http://www.bild.t-online.(...)s-brief-antwort.htmlquote:Liebes BILD-Käseblatt,
ich dachte immer, BILD sei kreativ – und da fällt Euch bei einer Holländerin kein besserer Spitzname ein als „Käse-Tussi“?
Warum nicht gleich „Grachten-Else“ oder „Holzpantinen-Trulle“?
Immerhin hat der Käse, den Ihr über mich geschrieben habt, meinen Mann inspiriert:
Der nennt mich jetzt liebevoll „Käse-Toastie“ (zu deutsch: „Käse-Toast“).
Ich hab’ übrigens gar keinen Wohnwagen, und Campen war ich mein Lebtag noch nicht.
Wenn mein Deutsch noch ein wenig holprig klingen sollte – vielleicht sind meine Sätze einfach zu kompliziert für Euch, Ihr bei BILD habt’s ja gerne ein bißchen schlichter.
Fußball mag ich schon – ich hoffe, Deutschland und Holland treffen bei der WM aufeinander:
Wetten, daß unsere Oranjes Eure Klinsi-Jungs auch mit Holz-Kloks an den Füßen besiegen!
„Käse schlägt Schweinshaxen“, wär’ doch auch eine schöne BILD-Schlagzeile.
Hinterher werd’ ich Euch trösten, wie ich das bei „Superstars“ mit den armen ausgeschiedenen Kandidaten auch immer mache.
Wenn Ihr wirklich findet, daß meine Kleider aussehen, als hätte Mutter Flodder mich bei der Auswahl beraten – das liegt wohl daran, daß Ihr mir in BILD immer Käse-Klamotten anzieht!
Guckt doch am nächsten Samstag um 21.15 Uhr RTL, dann werdet Ihr zugeben müssen: Ich seh’ doch ganz passabel aus!
Nach Hause fahre ich jedenfalls noch lange nicht, denn ich mag Deutschland und die Deutschen und arbeite wirklich gerne hier. Mir stinkt jedenfalls nichts.
Ich hoffe aber, wir können jetzt doch noch Freunde werden!
Eure Tooske
Mijn mening over Stephan is ook wel veranderd... Ik vond hem zaterdag zeker niet slechter dan bijv. Lena, dat jurycommentaar was echt onterechtquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben voor Stephan! Was echt zielig zaterdag! Het hele publiek was gewoon tegen hem![]()
De jury maakte een commentaar dat hij eigenlijk hier niet zou moeten zijn en die domme duitse publiek begonnen allemaal te klappen!Terwijl hij heel wat beter is dan een paar kandidaten die daarin zitten.
Die duitsers zijn volgens mij een beetje doof
GO STEPHANlol
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben voor Stephan! Was echt zielig zaterdag! Het hele publiek was gewoon tegen hem![]()
De jury maakte een commentaar dat hij eigenlijk hier niet zou moeten zijn en die domme duitse publiek begonnen allemaal te klappen!Terwijl hij heel wat beter is dan een paar kandidaten die daarin zitten.
Die duitsers zijn volgens mij een beetje doof
GO STEPHANlol
Tooske heeft in één klap mijn respect terug. Briljant om zo'n tegenbrief te sturen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef RM-rf het volgende:
Bild zet de frontale aanval in op Tooske:
[..]
ze heeft overigens, heel slim direkt gereageerd en de redactie bezocht en vervolgens een 'tegen-brief geschreven (de manier om iig een verdere aanval te stoppen)
[..]
http://www.bild.t-online.(...)s-brief-antwort.html
http://www.bild.t-online.(...)ebe-kaese-tussi.html
Een snelle vertaling van de brief die Tooske geschreven heeft:quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef superhero87 het volgende:
Kan iemand dat brief van Tooske ff vertalen? Ben geen kei in Duits![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:45 schreef YPrue het volgende:
[..]
Een snelle vertaling van de brief die Tooske geschreven heeft
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op nou huilie is echt slecht man! Zelfs ik zing nmog beter!
dat is wat anders..... maar zingen? Zelfs mijn kat zingt nog beter... echt waar!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij verdient gewoon niet om zo respectloos behandelt te worden, punt.
Ja, op http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.phpquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef Sneeze het volgende:
Zijjn er al (gratis) filmpjes van DSDS3? Mijn Duits is walgelijk, maar ben wel erg benieuwd naar het niveau daar...
wat is het thema???quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef YPrue het volgende:
Hier de liedjes die de kandidaten morgen gaan zingen:
Vanessa Jean Dedmon: Time After Time (Cyndi Lauper)
Lena Hanenberg: Upside Down (Diana Ross)
Dascha Semcov: Manic Monday (The Bangles)
Anna-Maria Zimmermann: Walking On Sunshine (Katrina & The Waves)
Mike Leon Grosch: The Power Of Love (Huey Lewis & The News)
Nevio Passaro: Every Breath You Take (The Police)
Daniel Muñoz: Another Day In Paradise (Phil Collins)
Tobias Regner: Purple Rain (Prince & The Revolution)
Stephan Darnstaedt: Forever Young (Alphaville)
je moet kiezen aan de zijkant van het scherm.... heb je dat wel gedaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef YPrue het volgende:
[..]
Ja, op http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.php
(Ik krijg ze niet afgespeeld, jij wel?)
Inderdaad ik schrok er gewoon van! Ik dacht ow neeeeeee! Daniel moet gewoon lekker in een spaans zingen als hij daar de kans voor krijgt....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef YPrue het volgende:
Pff, Daniel heeft 'Another day in paradise' echt slecht gezongen. En Stephan had bij 'Forever young' wel heel erge haast met zingen in het begin.![]()
Ik heb alleen Daniel, Mike, klein meisje met donker haar en Stephan gezien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
superhero87 Wat is jou mening van vanavond?
Daschaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Klein meisje met donker haar: Ontiegelijk slecht, heeft echt geen stem. Ze kan wel goed bewegen maar het klonk voor geen meter. En de jury vond het helemaal geweldig![]()
Zei hij dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Stephan: Ik wil alleen nog even zeggen dat jullie eens moesten weten hoe moeilijk het is om hier op het podium te staan, dus hou op met dat geboe![]()
![]()
![]()
wou je stemmenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
je kan zeker niet stemmen vanuit nederland?
Toch wel op Stephanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahaha jah 1 keer om het te proberen![]()
Maar het lukt niet![]()
Naja..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee me schatje Daniel natuurlijk![]()
Moet je stephan er nou bij zien zitten... super zenuwachtig.... best zielig eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Naja..
Ik vind Tooske echt Top. Hoe ze dat Duits ook uitspreekt zonet: Bitte, Bitte in het Nederlands terwijl het gewoon, spreek uit: Biete,Biete is![]()
Jij ff Geluk!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSS DANIEL IS DOOR!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
erg he.... er was niemandquote:Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef Andiyan het volgende:
Ik tel,, 15 posts achter elkaar C_A.
Schaam je!
jah .... hoorde je het publiek weer?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef superhero87 het volgende:
En Stephan niet eens op 'de onzichtbare krukken'![]()
Waarom zou je erheen willen? Tis superduur en die kandidaten kunnen voor geen meter zingen (behalve Mike)quote:Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben zo happy.... nu wil ik zeker weten volgende week naar de mottoshow
Jepquote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah .... hoorde je het publiek weer?
omdat mijn schoonzusje en ik voor Daniel zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Waar zou je erheen willen? Tis superduur en die kandidaten kunnen voor geen meter zingen (behalve Mike)
Ik ben niet Anti Idolsquote:Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Andiyan het volgende:
IK HEB HET!
Alle Anti-Idols mensjes stemmen gewoon op Stephan!
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon leuk.... Duur? Ik rij in een leaseauto, tank gratis tot de duitse grens..... en kaartjes zijn 25 euro..... valt mee toch
jah dta is wel super overdreven... elkaar bespringen als ze door zijn (mannen op mannen.... iets coor CDPquote:Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jep![]()
Was zijn die Tobias en Nevio eng zijn!
Oe en wat zijn de duitsers altijd zo overdreven irritant bezig! Elke keer als iemand doorwas ging iedereen op elkaar springen alsof ze dolgelukkig waren dat diegene door was![]()
we kunnen ook niet stemmen vanuit Nederlandquote:Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben niet Anti Idolsen ik ben VOOR stephan. Maaja ik stem niet
![]()
Misschien wel smsenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we kunnen ook niet stemmen vanuit Nederland![]()
nope ook niet... nou jah vorige dsds niet... misschien nu wel.... ik zal volgende week eens proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |