abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32222310
Zoals jullie misschien wel weten heeft onze favoriete hysterica Tooske de overstap gemaakt naar Duitsland om daar het derde seizoen Idols te presenteren. Deze reeks gaat woensdag van start en hopelijk gaan ze gratis filmpjes op hun site zetten. Al is het maar om te zien en horen hoe Toos het op z'n Duits doet.

Interview:
quote:
Das neue DSDS-Moderatoren-Duo Tooske Ragas und Marco Schreyl hatte seine TV-Premiere - als Co-Moderatoren von Ole Tillmann bei "Top of the Pops". Vor der Show gaben die beiden Moderatoren der DSDS-Redaktion ein kurzes Interview.

RTLmusik.de:
Welchen Titel/Musikrichtung würdest du beim Casting vorsingen?

Tooske:
Ich kenne ein Lied, das ist uptempo und ich glaube, nicht viele Leute singen das beim Casting: "It's got to be-e-e-e…" (Tooske singt von Fairground Attraction "Perfect"). Das ist ein so fröhliches Lied, dann sind alle direkt in guter Stimmung. Ich glaube, dass zu viele Bewerber zu langsame Songs singen und das ist nicht immer das Beste. Mit Balladen hat man, glaube ich jedenfalls, weniger Chancen beim Casting.

RTLmusik.de:
Hätte dein Mann Bastiaan Chancen das Casting mit Dieter Bohlen zu überstehen bzw. in die nächste Runde zu kommen?

Tooske:
NATÜRLICH! Er ist zwar ein bisschen zu alt, aber ich hoffe doch, dass Dieter Bohlen Bastiaans Talent auch erkennt. Wenn nicht, bekommt Dieter Ärger…

RTLmusik.de:
Tooske, wird dein Mann eigentlich auch zu den Shows nach Deutschland kommen?

Tooske:
Das hoffe ich schon.

RTLmusik.de:
Welche Musik hörst du privat am liebsten? Wer ist dein persönlicher Superstar?

Tooske:
Einen Superstar habe ich nicht. Mein Mann und ich hören uns viele verschiedene Sänger und Sängerinnen an. Ich bin auch nicht festgelegt auf eine bestimmte Musikrichtung. Höre ich beispielsweise ein Lied im Autoradio und es gefällt mir, dann kaufe ich das vielleicht. Aber wir hören uns auch viele alte Sachen an, das ist abhängig von meiner Stimmung. Zurzeit höre ich aber ganz gerne von Lucie Silvas „What You're Made Of“

RTLmusik.de:
Auf welche Motto-Show freust Du Dich am meisten bzw. welche Motto-Show würdest Du Dir wünschen?
Tooske:
Ich hoffe, dass es eine deutschsprachige Mottoshow geben wird. In Holland haben wir das auch gemacht. Ich glaube, dass deutschsprachige Titel wieder im Kommen sind und das wäre einfach schön, wenn es eine solche Mottoshow geben würde. Deutsch ist nämlich eine wunderschöne Sprache.

RTLmusik.de:
Mit DSDS schaffst du den Sprung nach Deutschland - Was schätzt du an Deutschland und was findest du weniger toll?

Tooske:
Bislang habe ich noch nichts gefunden, dass ich nicht mag. Bis jetzt sind alle sehr nett zu mir gewesen, und alles ist super organisiert. Ich habe viel Spaß in Deutschland, Marco ist auch toll und ich freue mich auf alles was noch kommen wird.

RTLmusik.de:
Und die holländischen Klischees über die Deutschen?
Tooske:
Nein, die sind sehr alt und haben wirklich nichts mehr mit den Deutschen zu tun, die ich oder Bastiaan kennen.

RTLmusik.de:
Was sind Deine speziellen Casting-Tipps?

Tooske:
Die richtige Songauswahl finde ich sehr wichtig. Außerdem sollte nicht zu sehr aufs Aussehen geachtet werden, denn zu viel Schmuck oder Schminke kann aussehen, als ob man etwas zu verbergen hätte. Deswegen mein Tipp für die Kandidaten: Sei einfach du selbst und viel Lachen, denn mit Humor klappt vieles besser.
Biografietje.
quote:
Tooske Ragas (geb. Breugem) wurde am 3. Juni 1974 in Zwolle/Niederlande geboren. Schon als Kind hat sie Jazz-Ballett getanzt und in einem Kinderchor gesungen. Nach dem Abitur reiste sie mit dem Theaterprogramm "Up with People" ein Jahr um die Welt und hatte Auftritte u.a. in Amerika, Kanada, Schweden, Norwegen, Dänemark, Deutschland und Holland. Zurück in den Niederlanden studierte Tooske an der Universität von Utrecht Englische Literatur. Nebenbei verdiente sie sich ihr Geld als Model. 1995 macht sie mit bei der "Soundmixshow" mit Henny Huismann – (die deutsche Ausgabe der Show lief bei RTL mit Linda de Mol.) Ein Jahr später wurde sie Miss Overijssel.
Anschließend war Tooske zwei Jahre lang Sängerin der Popgruppe "Bogy Bogy". Eine Woche nach ihrem Universitätsabschluss 1998 fing Tooske als VJ beim holländischen Musikkanal TMF an, der heute zu MTV gehört. Anfang 2002 ging sie nach New York und präsentierte von dort das Neueste aus dem Musikbusiness für MTV Europe. Wenig später kehrt sie erneut nach Holland zurück, um dort die erste Staffel von "Idols" (2002) zu präsentieren, der dortigen Variante von DSDS. Fast zeitgleich machte sie ihr Debut in der Musicalwelt als Constanze in dem Musical "De drie Musketiers" (Die drei Musketiere).

Mit ihrem Musical-Partner Bastiaan Ragas (Ex-"Caught in the Act") nahm sie die erfolgreiche Single "Alles" auf, die an die Spitze der niederländischen Charts kletterte. Tooske präsentierte auch die zweite Staffel der "Idols" (2004) in Holland, die holländische Show "Typisch '60" sowie die John Kraaijkamp Musical Awards 2004. Kürzlich wechselte sie von RTL 4 zum Sender AVRO, wo sie verschiedene Sendungen und Liveshows moderiert.

Tooske Breugem: "Ich finde es fantastisch, dass ich diese neue Chance geboten bekomme, DSDS zu moderieren. Der Sprung nach Deutschland ist etwas ganz Besonderes, und dann ist es noch eine Sendung, die ich wahnsinnig toll finde."
Supageil!
  zondag 13 november 2005 @ 01:27:01 #2
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32222448
Ben benieuwd of ze overeind blijft tegenover Dieter..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32222594
Dieter is tof. .
Helaas is dat leuke vrouwtje met die blauwe ogen uit de jury.

http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.php
Op die pagina kun je zelf kandidaten beoordelen en wat audities zien. Zitten pareltjes tussen hoor.
pi_32227299
De winnares van de vorige serie, Elli, is echt heel erg goed, trouwens. Ik heb alleen geen flauw idee of ze ook succesvol is in Duitsland.

Qua uiterlijk vond ik het echt een kopie van Daniël Küblböck, die derde werd bij de eerste reeks en eigenlijk helemaal niet kon zingen, maar gewoon hilarisch was.

Voor de duidelijkheid: Elli is een vrouw, Daniël is een man. .
  ESF Reporter zondag 13 november 2005 @ 12:46:13 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_32228488
OMG Daniël, iedere Idols-top 10 zou eigenlijk een Daniël moeten hebben. Meesterlijke 'My way', briljante '99 Luftballons'. Wat 'n stem! En die reactie van 'm toen Gracia er uit ging was om te gillen.

Elli was ook m'n favoriet 't vorige seizoen, ik vraag me ook af of 't nog wat geworden is met haar carriere in Duitsland. Ze verdiende 't wel. Die familie van haar met die rookworsten telkens.
pi_32233154
Oh god ja, de Gracia rel. .

Gracia was wel goed, en Vanessa niet, dus het was volkomen terecht dat hij zo hysterisch deed.
Maar Gracia op het songfestival dit jaar was ook weer een giller. .
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 november 2005 @ 18:07:45 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_32378902
Gisteren een item over Tooske in RTL-Boulevard. Volgens mij mocht ze alleen het belspelletje aankondigen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:16:28 #8
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32379201
Hoe deed ze het?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 november 2005 @ 18:18:50 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_32379284
Sprak vloeiend Duits. Denk dat ze daar wel kan doorbreken als Blonde Hollandse.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32380919
Zelfs die debiel die commentaar gaf vond het goed.Weet niet wie het was, vergeten, iig een of andere importduitser.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 november 2005 @ 19:29:58 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_32381245
Je kent Denny Christian niet

pi_32402720
http://www.rtl.de/videolounge/player.php?cat=99&lstart=5&video_id=23795&stream=ms_l

Fallin'. . .

Je kunt onderaan nog verder klikken naar meer filmpjes.

En als je dan ook even op Video-voting (op deze pagina bijv.) http://www.rtl.de/musik/superstar3_903724.php) aan de linkerkant in het menu klikt kun je zelf audities beoordelen en daar zit echt een fantastische auditie bij van een meisje dat What If van Kate Winslet zingt. Echt prachtig. Maar die jury kijkt zoooo zuur. .
pi_32425388
In Duitsland vinden ze het vast niet erg dat Tooske zo schreeuwt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32425673
ik ga ook weer kijken Op woensdag? Hoelaat? RTL?
pi_32428270
quote:
Op zondag 20 november 2005 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga ook weer kijken Op woensdag? Hoelaat? RTL?
RTL om 20.15

Gisteren was het ook op TV
Er was een auditie van iemand met een gitaar (Daniel ofzo), hij was echt heel erg goed

De audities staan ook online , je moet je helaas wel registreren
pi_32428322
Ja, ik zag in een filmpje ook al iemand met een keyboard Lady Madonna van The Beatles zingen. Mogen ze dat in Duitsland?

Vind ik wel tof.
  zondag 20 november 2005 @ 16:43:24 #17
35967 Fusion
Tiki Torches in the Garage
pi_32428362
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik zag in een filmpje ook al iemand met een keyboard Lady Madonna van The Beatles zingen. Mogen ze dat in Duitsland?

Vind ik wel tof.
Eerder oneerlijke concurrentie.
pi_32428407
die Michael Jackson look-alike was echt

en dat vrouwtje van 30 met dr gordijnrail (of zo iets) met dr stripact.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_32428627
OMG die Veronica
pi_32431788
NU op RTL4.
pi_32431804
Ze krijst nog steeds. .
pi_32431863
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze krijst nog steeds. .
Inderdaad, ik hoorde het ook net
  maandag 21 november 2005 @ 03:23:58 #23
44797 Marando
Lief beertje
pi_32444289
quote:
Op zondag 20 november 2005 16:39 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

RTL om 20.15

Gisteren was het ook op TV
Er was een auditie van iemand met een gitaar (Daniel ofzo), hij was echt heel erg goed

De audities staan ook online , je moet je helaas wel registreren
Yeah, die Daniel is echt goed ja!
We gaan vast nog veel van 'm horen!
Dat registreren is trouwens een peuleschilletje, kost je hooguit 1 minuutje.. en 't is gratis!
Time flies when you're having fun
pi_32446497
WOW, die gozer met z'n gitaar en nieuwe vriendin idd..... die was ontzettend goed!

Jammer dat ik het maar één keer heb kunnen zien (zat in een hotel in Frankrijk, ik heb thuis geen RTL)
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  maandag 21 november 2005 @ 10:14:22 #25
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_32446553
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze krijst nog steeds. .
En nu ook nog in het Duits

Hoe eng...

dat ze maar mooi lekker daar blijft schreeuwen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:26:48 #26
44797 Marando
Lief beertje
pi_32677013
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:10 schreef Harmen1984 het volgende:
WOW, die gozer met z'n gitaar en nieuwe vriendin idd..... die was ontzettend goed!

Jammer dat ik het maar één keer heb kunnen zien (zat in een hotel in Frankrijk, ik heb thuis geen RTL)
http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.php
Dan onderin naar: Die zweite Castingshow - Mannheim

En dan zie je, op dit moment althans, rechts onderin de link naar Carolina und Daniel.
Vervolgens krijg je een inlog venster. Je zult even moeten registreren maar dat gaat echt in 1 minuutje. Kost geen geld!!

Daniel gaat het ver schoppen in DSDS.. (is mijn voorgevoel )
.
pi_32688101
Daniel is ook half-nederlands, leuk om te weten voor jullie

[ Bericht 46% gewijzigd door porter op 01-12-2005 23:41:00 ]
pi_32731950
Tooske spreekt het Duits misschien vloeiend, maar dat accent! Ze maakt zichzelf belachelijk hoor, het klinkt echt niet. Ze had van te voren meer moeten oefenen.
Ik woon dus zelf in Duitsland en mijn Duitse vrienden hier vinden dat wel grappig en sommigen vinden het schattig klinken.

Ik vind het echt vreselijk...
pi_32740273
quote:
Op woensdag 30 november 2005 02:15 schreef porter het volgende:
hij is dan ook half-nederlands
Gaat hij ver komen omdat hij half-nederlands is? Ik denk persoonijk dat hij het goed zal gaan doen omdat hij gewoon een goeie zanger is met de juiste uitstraling! Ik hoop echt dat hij ver komt!

Enne.. Porter.. ken ik jou toevallig? (sneek)
pi_32741451
Heb de eerste serie van DSDS helemaal gezien, idd met geweldige Daniel. Helaas al tijden geen RTL+ meer op de kabel....
pi_32742020
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:32 schreef Marando het volgende:

[..]

Gaat hij ver komen omdat hij half-nederlands is? Ik denk persoonijk dat hij het goed zal gaan doen omdat hij gewoon een goeie zanger is met de juiste uitstraling! Ik hoop echt dat hij ver komt!

Enne.. Porter.. ken ik jou toevallig? (sneek)
Niet dat ik weet, ik kom namelijk niet uit de buurt van sneek, groningen woon ik. Dat van dat half-nederlandse heeft er verder niks mee te maken hoor, maar 't is leuk voor de mensen hier om te weten

[ Bericht 5% gewijzigd door porter op 01-12-2005 23:33:04 ]
  zaterdag 3 december 2005 @ 03:57:46 #32
44797 Marando
Lief beertje
pi_32773855
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:22 schreef porter het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, ik kom namelijk niet uit de buurt van sneek, groningen woon ik. Dat van dat half-nederlandse heeft er verder niks mee te maken hoor, maar 't is leuk voor de mensen hier om te weten
Ja ok, dat is wel leuk inderdaad. Zo kunnen wij in Nederland ook nog een beetje trots zijn op die gozer! Hij was vanavond trouwens nog op stap in dezelfde kroeg als ik. Hij is echt een toffe kerel, spontaan, vriendelijk, goeie uitstraling en hij heeft natuurlijk een fantastische zangstem!!

Voor alle mensen die RTL Television kunnen ontvangen.. niet vergeten te kijken zaterdagavond!! Dan komt hij weer op TV!
  zondag 4 december 2005 @ 01:14:26 #33
44797 Marando
Lief beertje
pi_32797252
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:05 schreef Coelho het volgende:
Heb de eerste serie van DSDS helemaal gezien, idd met geweldige Daniel. Helaas al tijden geen RTL+ meer op de kabel....
Volgens mij hebben we het hier niet over dezelfde Daniel...
  zondag 4 december 2005 @ 21:06:25 #34
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_32818266
quote:
Op zondag 4 december 2005 01:14 schreef Marando het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het hier niet over dezelfde Daniel...
Ik heb het over Daniel Kublbuck of zoiets, met alle respect een soort van zingende dorpsgek. Een idols-herman, maar dan met redelijk aandoenlijke stem (of grote fanschare, net wat je wilt).
  dinsdag 6 december 2005 @ 03:57:06 #35
44797 Marando
Lief beertje
pi_32854097
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:06 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik heb het over Daniel Kublbuck of zoiets, met alle respect een soort van zingende dorpsgek. Een idols-herman, maar dan met redelijk aandoenlijke stem (of grote fanschare, net wat je wilt).
Ja, ik weet wie je bedoelt. Dat is inderdaad een andere Daniel. Wij hebben het over Daniel die momenteel te zien/horen is in DSDS3.

En deze Daniel is wel heel muzikaal!!
pi_32855695
de Duisters willen Tooske weg hebben
Bilde van vandaag
Wer soll die RTL-Show weitermoderieren: die langweilige Holländerin Tooske Ragas (31) oder die schöne Michelle Hunziker (28)?

Tausende Leser riefen beim BILD-Ted an. Das Ergebnis – eindeutig! 95,1 Prozent der Leser wollen Michelle Hunziker zurück. Die Schweizerin überwältigt zu BILD: „Ich freue mich riesig, daß die Leser mich so lieben.“
pi_32855750
._O-.

Arme Tooske. Maar die Michelle vond ik ook niet zo goed, eigenlijk.
pi_32856667
Wel zielig. Ik heb op Tooske niet zo veel aan te merken, behalve dat ze me een wat saai en overdreven keurig trutje lijkt. Ik denk niet dat je er erg veel lol mee kunt beleven. Maar technisch gezien presenteert ze prima.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2005 10:22:34 ]
pi_32862309
Tooske ken ik alleen maar van de Duitse buis en moet eerijk zeggen dat ze een ongelovelijke saaie indruk maakt. Ze straalt de sexapeal uit van een verkouden langloopster uit Finland.

Haar Duits is schrikbarend Nederlands en ze heeft werkelijk geen fantasierijke presentatie.

Hunzicker is één en al Sex op 2 benen .

[ Bericht 1% gewijzigd door CANARIS op 06-12-2005 15:35:45 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:27:03 #40
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32862341
Arme Tooske .
pi_32894472
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
._O-.

Arme Tooske. Maar die Michelle vond ik ook niet zo goed, eigenlijk.
tja... maar die was wel vèèèt lekkuh
pi_32894626
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef CANARIS het volgende:
de Duisters willen Tooske weg hebben
Bilde van vandaag
Wer soll die RTL-Show weitermoderieren: die langweilige Holländerin Tooske Ragas (31) oder die schöne Michelle Hunziker (28)?

Tausende Leser riefen beim BILD-Ted an. Das Ergebnis – eindeutig! 95,1 Prozent der Leser wollen Michelle Hunziker zurück. Die Schweizerin überwältigt zu BILD: „Ich freue mich riesig, daß die Leser mich so lieben.“
GEWELDIG!
pi_32905612
Ik vind het wel sneu.. laat haar hier maar weer komen. Ik vind haar beter dan...........
  woensdag 7 december 2005 @ 23:13:06 #44
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_32905655
Ik heb nooit een hekel gehad aan Tooske, ze deed het wel enthousiast enzo .
Maar goed, Chantal is ook , dus heb niet echt een voorkeur.
pi_32905666
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind het wel sneu.. laat haar hier maar weer komen. Ik vind haar beter dan...........
ECHT?

Ik vind Chantal veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker
pi_32908485
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 09:37 schreef CANARIS het volgende:
de Duitsers willen Tooske weg hebben
Bild van vandaag

Mailtje sturen naar Bild: Wir haben noch eine hübsche blonde Holländerin für Sie im Angebot, sie heißt Chantal Janzen

En die Michelle Hunziker wil ik best een paar weken bijles Nederlands geven

[ Bericht 1% gewijzigd door Riparius op 08-12-2005 01:15:28 ]
  zaterdag 10 december 2005 @ 19:45:46 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_32976493
Hoe ziet die Michelle er eigenlijk uit? Ik zat net een voorfilmpje van DSDS te kijken en daar kwam Tooske niet in voor. Wel een donkerharige Duitse van tegen de dertig.....
Is Tooske er dan echt uitgegooid?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_32980102
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe ziet die Michelle er eigenlijk uit?

Kan me wel voorstellen waarom ze haar terugwillen
pi_32980557
Waarom ging ze weg dan..
pi_32980582
Omdat ze het 'gezelliger' wouden hebben.
pi_32998235
Heeft iemand een clip waar Tooske duits spreekt?
pi_33007611
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:04 schreef Riparius het volgende:

[..]

En die Michelle Hunziker wil ik best een paar weken bijles Nederlands geven
das niet nodig, want die spreekt nederlands alsof het Moederstaal is ...omdat haar moeder nederlands is ...
pi_33008614
Ik heb 1 aflevering gezien...

Wat een drollen daar in Deutschland. Mensen die doorgaan naar de workshops die hier in Nederland niet eens de theaterronde zouden halen

Tooske vind ik wel leuk
pi_33012353
Spreekt ze ook Italiaans? Ik zag op GettyImages dat ze in een Itialiaanse show is, aangezien ze uit Zwitserland (toch?) komt, zal me dit niet verbazen.
pi_33012383
quote:
Op maandag 12 december 2005 10:33 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb 1 aflevering gezien...

Wat een drollen daar in Deutschland. Mensen die doorgaan naar de workshops die hier in Nederland niet eens de theaterronde zouden halen
Nou inderdaad. Dat meisje gezien die La Tortura zong? Mijn hemel, die zou hier vierkant uitgelachen worden. En terecht.
pi_33012407
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:10 schreef Syytön het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Dat meisje gezien die La Tortura zong? Mijn hemel, die zou hier vierkant uitgelachen worden. En terecht.
jaaahahaha dat was echt niet om aan te zien! en de jury vond het geweldig
pi_33066649
Oh ja natuurlijk

daarom heeft Nederland ook zulke "GEWELDIGE " winnaars tot nu toe gehad.

ooit DSDS in het verleden gezien ?
pi_33070383
quote:
Op woensdag 14 december 2005 10:48 schreef CANARIS het volgende:
Oh ja natuurlijk

daarom heeft Nederland ook zulke "GEWELDIGE " winnaars tot nu toe gehad.

ooit DSDS in het verleden gezien ?
+

Jaaaaaaaaah Judith uit DSDS1! Geweldig, ben toen speciaal naar Duitsland gereden om de album te halen! Geweldig!
pi_33074191
Judith was echt geweldig ja. .

Is dat album ook wat?
pi_33074341
vanavond op dsds-kandidaat daniel stemmen!
pi_33084576
Ben ik nou echt de enigste die Deutschland sucht den Superstar zit te kijken? Ik wacht nog steeds op de uitslag en het duurt allemaal zo lang...
Ik krijg hier in Duitsland geen Nederlandse zenders dus moet ik maar de Duitse kijken. De reclames duren eindeloos. Waarom kijk ik deze shit überhaupt?
O ja...Tooske, ga eens fatsoenlijk Duits leren!!! Kijken andere fokkers DSDS??
pi_33084787
quote:
Op woensdag 14 december 2005 21:53 schreef Caro_lientje het volgende:
Ben ik nou echt de enigste die Deutschland sucht den Superstar zit te kijken? Ik wacht nog steeds op de uitslag en het duurt allemaal zo lang...
Ik krijg hier in Duitsland geen Nederlandse zenders dus moet ik maar de Duitse kijken. De reclames duren eindeloos. Waarom kijk ik deze shit überhaupt?
O ja...Tooske, ga eens fatsoenlijk Duits leren!!! Kijken andere fokkers DSDS??
Jah normaal kijk het wel, maar normaal was het toch op zaterdag?

Ik ben de afgelopen 2 weken in de studio geweest bij Idols, dus ik wil de herhaling kijken

Wordt DSDS nog herhaald? Op een ander gunstig tijdstip?

Ik weet wel dat het altijd herhaald werd op zondagochtend, dat was echt relaxed!
pi_33085036
Van mij mogen vanavond de volgende drie kandidaten weg:

Didi Knoblauch

Julian Kasprzik

Gian-Luca Krykon

pi_33085054
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:04 schreef Caro_lientje het volgende:
Van mij mogen vanavond de volgende drie kandidaten weg:

Didi Knoblauch

[afbeelding]

Julian Kasprzik

[afbeelding]

Gian-Luca Krykon

[afbeelding]
Bij welke ronde zijn ze?
pi_33085163
Ja klopt, maar tegenwoordig is het woensdag van 20:15 tot 21:15 op RTL. Daarna komt Einsatz in vier Wänden tot 22:15. Hierna begint Stern TV maar het is mij niet duidelijk wanneer vanavond de uitslag komt.
Misschien is de herhaling dan zaterdag? Ik weet het niet zeker hoor... Even checken op www3.hoerzu.de
pi_33085366
Vanavond zongen ze voor het eerst voor een klein publiek. Vorige week was de laatste recall.
Vanavond zongen tien jongens en drie vliegen eruit.
Volgende week zijn de tien meisjes aan de beurt.
pi_33085444
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef Caro_lientje het volgende:
Vanavond zongen ze voor het eerst voor een klein publiek. Vorige week was de laatste recall.
Vanavond zongen tien jongens en drie vliegen eruit.
Volgende week zijn de tien meisjes aan de beurt.
Dus de workshopronde laat maar zeggen? Net zo ver als in Nederland?

Dus er gaan 7 jongens en 7 meiden naar de finale? Dus 14 finalisten?
pi_33085447
Ik heb net even gekeken, zaterdag idd herhaling

21:15
Deutschland sucht den Superstar
(Top 20) RTL
Show, 60 Minuten
pi_33085484
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:15 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik heb net even gekeken, zaterdag idd herhaling

21:15
(Top 20) RTL
Show, 60 Minuten
dat is mooi maar niet heus Dan zit ik bij Idols
pi_33085490
Volgens mij idd 14 finalisten Ik weet helaas niet hoever ze in Nederland zijn...
pi_33085541
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dat is mooi maar niet heus Dan zit ik bij Idols
Dan maar de herhaling checken op internet
pi_33085576
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef Caro_lientje het volgende:
Volgens mij idd 14 finalisten Ik weet helaas niet hoever ze in Nederland zijn...
Zaterdag is de derde workshopronde en de laatste.
Elke workshop gaan er 4 door naar de liveshows.
In de wildcardronde (24-11) wordt er nog 1 gekozen.
En hebben we dus 13 kandidaten
pi_33085596
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:17 schreef Caro_lientje het volgende:

[..]

Dan maar de herhaling checken op internet
Ow dat kan ook? Hmmm beter.... welke site? Of bedoel je downloaden?
pi_33085664
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zaterdag is de derde workshopronde en de laatste.
Elke workshop gaan er 4 door naar de liveshows.
In de wildcardronde (24-11) wordt er nog 1 gekozen.
En hebben we dus 13 kandidaten
Ixnap.. Kan het helaas niet zien of ik moet er heen gaan. Maar dat is me toch net iets te ver.
pi_33085726
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Caro_lientje het volgende:

[..]

Ixnap.. Kan het helaas niet zien of ik moet er heen gaan. Maar dat is me toch net iets te ver.
Ik heb nu RTL op staan..... is de uitslag al geweest?
pi_33085738
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ow dat kan ook? Hmmm beter.... welke site? Of bedoel je downloaden?
Ik heb me aangemeld op www.dsds.de. Daar kan je een heleboel korte filmpjes bekijken met media player.
pi_33085772
Ik kan RTL nog steeds niet ontvangen kut Essent

Maar goed, Tooske was in de Nederlandse versie al brak, laat staan in de Duitse Ze is idd een beetje 'the girl next door' en die Duitsers zitten blijkbaar op een geil wijf als Michelle te wachten

Waar zijn ze nu ongeveer?
pi_33085806
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb nu RTL op staan..... is de uitslag al geweest?
Nee, nog niet....
pi_33085841
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef Caro_lientje het volgende:

[..]

Nee, nog niet....
dan blijf ik nog even kijken. Is Tooske er ook?
pi_33085896
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dan blijf ik nog even kijken. Is Tooske er ook?
Uiteraard
pi_33086260
Niemand kan Daniel overigens overtreffen.

Al is Daniel een sukkel Ik wou naar een concert (je moet toch wat ) en toen werd het concert twee dagen van tevoren afgezegd omdat meneer 'wichtige TV-termine' had
pi_33086294
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef ChrisJX het volgende:
'wichtige TV-termine' had
en dat is?
pi_33086356
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef charmed_angel het volgende:

en dat is?
Belangrijke afspraken in verband met een optreden op tv. Maar wat precies ben ik nooit achter gekomen.

Kon ik weer naar de andere kant van de stad trammen om m'n kaartje te ruilen
pi_33086474
wat een lelijke jongens... zo op het eerste gezicht
pi_33086566
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah TOOSKE hier "Praat ze ook al zo hard"
pi_33086571
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:33 schreef ChrisJX het volgende:
Niemand kan Daniel overigens overtreffen.

Al is Daniel een sukkel Ik wou naar een concert (je moet toch wat ) en toen werd het concert twee dagen van tevoren afgezegd omdat meneer 'wichtige TV-termine' had
O nee.... Dat meen je niet! Daar betaal je voor!??

Daniel Küblböck

pi_33086626
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
wat een lelijke jongens... zo op het eerste gezicht
Deze is wel ok

pi_33086646
Dat accent van Tooske... Ik krijg er rillingen van....
pi_33086728
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Deze is wel ok

[afbeelding]
Daniel dus..... leuke jongen
pi_33086873
Daniel Echt zo'n foute jongen dat je hem toch wel mag
pi_33086936
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Daniel dus..... leuke jongen
Hij kan heel goed (Spaans) zingen en gitaar spelen!
pi_33086938
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Deze is wel ok

[afbeelding]
hey mijn foto doet het niet meer
pi_33086998
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:47 schreef Caro_lientje het volgende:

[..]

Hij kan heel goed (Spaans) zingen en gitaar spelen!
Ow echt? ok hij mag winnen Ik hou van Spaans.... geweldig....

pi_33087010

pi_33087042
Daniel moet door..... ben helemaal fan

Whahahaha ik ga het echt zeker volgen, en als ik niet kan kijken dan neem ik het op Daniel
pi_33087099
wat een engerd die man.... die naast tooske

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2005 22:52:50 ]
pi_33087220
Het ziet er niet goed uit voor je Daniel....
pi_33087250
Hij is ehct leuk en mnoet door!!!!!!!

pi_33087266
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:55 schreef Caro_lientje het volgende:
Het ziet er niet goed uit voor je Daniel....
Nee
pi_33087317
Je hebt mazzel
pi_33087321
Yesssssssssssss
pi_33087336
ieuw huilebak die in dat rode vest
pi_33087423
mijn duits is niet superbest.... wat is er aan de hand?
pi_33087445
ow ik zie het al..... huilie is wel door en Marcus niet.... maar waarom was marcus eerst wel door en huilie niet?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2005 23:01:23 ]
pi_33087518
Wel heftig hoor dat ze zich vergissen met de uitslag...
pi_33087547
Rare foto
pi_33087553
Er was een mini verschil tussen beiden en die pummels hadden zich vergist
pi_33087574
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Caro_lientje het volgende:
Wel heftig hoor dat ze zich vergissen met de uitslag...
ow was dat het? Ik snapte er geen bal van

Jammer want Marcus was wel leuk om te zien en huilie niet
pi_33087583
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
Rare foto
[afbeelding]
Hij heeft alleen wel een beetje grote oren
pi_33087605
Marcus kon echt voor geen meter zingen en huilie kon iets beter zingen.
Marcus is alleen wel knapper....
pi_33087714
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:04 schreef Caro_lientje het volgende:

[..]

Hij heeft alleen wel een beetje grote oren
Jah dat wel... maar ik kijk niet naar oren

Ik ga dit echt volgen, ben benieuwd naar de meiden
pi_33087920
Ik heb me geregistreerd en zit nu de filmpje te kijken.... Nevio is ook wel leuk/lekker
pi_33109459
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Caro_lientje het volgende:

Daniel Küblböck

[afbeelding]
Het leek me echt ontzettende humor

En het is niet alsof het 100 euro kostte ofzo
pi_33114123
quote:
Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Caro_lientje het volgende:

[..]

Daniel Küblböck

[afbeelding]
Smaken verschillen..... ik vind hem ook niks!
pi_33120037
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:19 schreef charmed_angel het volgende:

Smaken verschillen..... ik vind hem ook niks!
Daniel was echt de ster van de show. Zonder hem was ik allang afgehaakt.
pi_33120875
haha als het duits is dan is chrisjx er zon beetje bij het is dat ik je ken anders had ik echt zon beeld van zon bierdrinkende, worst etende, harige dikke duitser bij jou chris dan had je op mij geleken
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_33131905
quote:
Op donderdag 15 december 2005 23:44 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Daniel was echt de ster van de show. Zonder hem was ik allang afgehaakt.
Tjah.... ik had andere favorieten Dus ik had niet afgehaakt Maar heb ook wle gelachen om hem hoor.... ik snapte totaal niet waarom hij door was!
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:00:18 #118
88233 Steve
Still the best.
pi_33134979
Ik hoorde gister dat Duitsland genoeg heeft van Tooske. Dat ze te saai is en duizend keer "geweldig" of iets in die trant roept. Hoe herkenbaar.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_33136667
als je nou eerst het topic doorleest zou je gezien hebben dat dat een paar dagen geleden al gepost was...
I had a signature once. It was awful.
pi_33138185
quote:
"Tooske is een tosti"

Onze eigen Tooske Breugem (31), die momenteel de Duitse Idols presenteert, is inzet van een heuse mediarel. De hetze tegen de 'saaie kaastosti uit Holland' wordt almaar feller.

Veel Duitsers vinden zelfs dat ze per direct van hun buis moet worden gehaald. Terwijl de kijkcijfers prima zijn.

"Wie wilt u?" vroeg het boulevardblad Bild zijn lezers. "Dat Hollandse tutmens of de prachtige Michelle Hunziker (28), die de vorige Idols presenteerde?" 95% van de lezers bleek Michelle terug te willen. De van oorsprong Zwitserse zangeres komt echter voor haar opvolgster op.

Michelle Hunziker.
Zij roemt de schoonheid van de Hollandse en vindt zelfs dat Tooske de show beter dan zijzelf presenteert: "Het gaat losser. Het lijkt of mijn oude collega Marco Schreyl en Tooske meer vrijheden zijn gegund dan Marco en ik vorige keer hadden." Tooske zelf blijft onverdroten doorgaan: "Ik vind de show in Duitsland hartstikke leuk om te doen!"

Waarom de Duitsers zich dan zo druk maken? Tooske draagt wel eens jeans, terwijl Michelle altijd glamourgewaden aan had. Een kwestie van de styliste ontslaan, lijkt me...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 17 december 2005 @ 03:41:14 #121
44797 Marando
Lief beertje
pi_33153909
Als je alle post even doorneemt dan zie je dat er behoorlijk langs elkaar heen wordt gepraat. In het begin van deze thread hebben we het over Daniel Munoz, die momenteel bij de laatste 7 jongens zit van DSDS3... terwijl anderen het hebben over Daniel uit DSDS1... En mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Daniel Munoz.. (wat muziek betreft, ben niet verliefd op hem hoor )...

Daniel is een super toffe gast en ik gun het hem van harte dat hij bij de laatste 7 jongens zit... Toch was ik niet helemaal overtuigd van zijn laatste optreden. Hij kan veel beter dan dat. Hij zong erg geknepen en het lijkt steeds alsof hij adem te kort heeft.. Ik zal het er wel even met zijn broers over hebben binnenkort. (ze slaan me vast de hersens in als ik dit zeg.. hahaha.. nee flauw)

Ik hoop dat Daniel voorlopig nog in DSDS3 blijft.. dan ga ik hopelijk binnenkort ook een keer met zijn broer(s) naar de liveshow. Lijkt me geweldig om dat een keer mee te maken.

Oh en voor mensen die in Essent gebied wonen.. RTL Television zit in het Digitaal basis pakket van TV Home. Dit kost je slechts eenmalig een decoder en een smartcard. Voor de rest is het totaal gratis!!
  zaterdag 17 december 2005 @ 10:35:07 #122
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_33155942
Hoe laat en op welke dag wordt het uitgezonden op RTL?
pi_33160162
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 03:41 schreef Marando het volgende:
Als je alle post even doorneemt dan zie je dat er behoorlijk langs elkaar heen wordt gepraat. In het begin van deze thread hebben we het over Daniel Munoz, die momenteel bij de laatste 7 jongens zit van DSDS3... terwijl anderen het hebben over Daniel uit DSDS1... En mijn voorkeur gaat toch echt uit naar Daniel Munoz.. (wat muziek betreft, ben niet verliefd op hem hoor )...

Daniel is een super toffe gast en ik gun het hem van harte dat hij bij de laatste 7 jongens zit... Toch was ik niet helemaal overtuigd van zijn laatste optreden. Hij kan veel beter dan dat. Hij zong erg geknepen en het lijkt steeds alsof hij adem te kort heeft.. Ik zal het er wel even met zijn broers over hebben binnenkort. (ze slaan me vast de hersens in als ik dit zeg.. hahaha.. nee flauw)

Ik hoop dat Daniel voorlopig nog in DSDS3 blijft.. dan ga ik hopelijk binnenkort ook een keer met zijn broer(s) naar de liveshow. Lijkt me geweldig om dat een keer mee te maken.

Oh en voor mensen die in Essent gebied wonen.. RTL Television zit in het Digitaal basis pakket van TV Home. Dit kost je slechts eenmalig een decoder en een smartcard. Voor de rest is het totaal gratis!!
Ik heb het heel de tijd over Daniel Munoz gehad, dat ik hem goed vind en leuk

Maar heb ook gezegd dat ik die andere daniel niet leuk vind
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:11:39 #124
88233 Steve
Still the best.
pi_33160275
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 10:35 schreef Coelho het volgende:
Hoe laat en op welke dag wordt het uitgezonden op RTL?
Vandaag van 21:15 tot 22:15 en van 23:15 tot 23.35 "Die Entscheidung"
  zondag 18 december 2005 @ 03:59:16 #125
44797 Marando
Lief beertje
pi_33182999
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb het heel de tijd over Daniel Munoz gehad, dat ik hem goed vind en leuk

Maar heb ook gezegd dat ik die andere daniel niet leuk vind
Dat weet ik wel Het viel me gewoon op hoe mensen langs elkaar heen "praten" hier... Wel grappig om te zien eigenlijk.

Heb vanavond trouwens niet gekeken naar de 10 dames.... zal eens kijken of het al op de site staat.
pi_33202434
Deze drie zijn niet verder:

Angelika

Laura

Selina

Ik ben het er wel mee eens, vooral Angelika was vreselijk slecht
  woensdag 21 december 2005 @ 10:18:08 #127
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33267593
pi_33270114
quote:
ik vond hem/haar al zo'n manwijf..... wijfman
pi_33271963
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef Caro_lientje het volgende:

Angelika

Laura

Selina

Ben nu Laura aan het kijken.... WOW WAT SLECHT!
pi_33272011
Carolina wel leuk
pi_33272055
In de Duitse kranten staat wel erg vaak dat de Duitsers Tooske saai vinden !

Ik moet toegeven dat ik het met ze eens ben !
pi_33272065
Shary is ook goed zeg.... wow en nog een leuk meisje ook
pi_33272113
Lena is ook errrrrrrrrrrrg goed..... gewledige stem zeker met zo'n liedje
pi_33272166
Angelika zekerrrrrrrrrrrrrz slecht... en nog lelijk ook
pi_33272220
En Anna vind ik wel een leuke meid met een leuke stem. Maar ik denkwel da ze een beetje teveel kapsones heeft
pi_33272269
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef Caro_lientje het volgende:

Angelika

Laura

Selina

Ik ben het er ook wel mee eens. Maar Selina vond ik bijna net zo slecht als Angelika
  woensdag 21 december 2005 @ 14:19:05 #137
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33273889
Mijn favorieten bij Deutschland sucht den Superstar 3 zijn tot nu toe: Nevio, Mike en Vanessa. Die drie hebben echte goeie stemmen.
Ik hoop wel dat vandaag eindelijk Stephan (huilebalk) eruitvliegt.
The Police 08-06-2008
pi_33283182
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:11 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Vandaag van 21:15 tot 22:15 en van 23:15 tot 23.35 "Die Entscheidung"
Nu snap ik het even niet meer.
Zaterdag is de uitzending en op woensdag de herhaling?
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:19 schreef YPrue het volgende:

Ik hoop wel dat vandaag eindelijk Stephan (huilebalk) eruitvliegt.
En hier hoop je dat Stephan eruit vliegt vanavond?

Hoe zit het nou in elkaar???? Wanneer is de live? En wanneer is de herhaling?
pi_33284800
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nu snap ik het even niet meer.
Zaterdag is de uitzending en op woensdag de herhaling?
[..]

En hier hoop je dat Stephan eruit vliegt vanavond?

Hoe zit het nou in elkaar???? Wanneer is de live? En wanneer is de herhaling?
Niemand?
  woensdag 21 december 2005 @ 19:54:19 #140
88233 Steve
Still the best.
pi_33284969
quote:
Op woensdag 21 december 2005 19:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Niemand?
Zo te zien op rtl.de is vandaag de reguliere uitzending.
Ik keek op tvgids.nl, en daar stond niks van herhaling, dus nam aan dat zaterdag een normale uitzending is (leek me ook logischer).
Maar misschien heb ik het nu fout, zo goed is m'n Duits niet.
pi_33285886
vorige week woensdag heb ik naar de jongens gekeken en dara vielen er 3 af.

EN het schijnt dat afgelopen zaterdag de meiden zijn geweest en er ook 3 zijn afgevallen.

Nu zit ik weer te kijken (idols is toch nog niet begonnen) en nu zijn de jongens weer aan de beurt en vallen er geloof ik 2 af, als ik het goed verstaan heb.

Dus vandaar dat ik er niks van snapte......
pi_33286231
Shit wil straks Idols kijken, maar wil ook Daniel Munoz kijken
pi_33286297
Fabian

Ook wel leuk....
pi_33287015
Weet iemand of Daniel al is geweest..... het is nu pauze bij 'idols'
pi_33287263
Hmmm daniel heb niet echt goed commentaar
pi_33290842
Ik heb vandaag de uitzending gemist...ik ben net thuis. Maar ik ga uiteraard wel de uitslag kijken!
Hopelijjk vliegen deze drie er vandaag uit:

Stephan Darnstaedt
Didi Knoblauch
Nevio Passaro - Hij is op zich wel leuk, maar toch iets te arrogant vind ik...
pi_33290946
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:30 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik heb vandaag de uitzending gemist...ik ben net thuis. Maar ik ga uiteraard wel de uitslag kijken!
Hopelijjk vliegen deze drie er vandaag uit:

Stephan Darnstaedt
Didi Knoblauch
Nevio Passaro - Hij is op zich wel leuk, maar toch iets te arrogant vind ik...
Heeeeeeeeey! Ik vond het al zo stil zo in mijn alleentje.

Nou Daniel was niet zo super goed vandaag, hij zong wel spaans Nu maar hopen dat hij doorgaat! Nevio vind ik toch wel errug lekker, dus die mag nog even blijven.

Didi mag er uit en huilie

Maar kan jij uitleggen hoe het werkt in duitsland? Wanneer worden de meiden en jongens samengevoegd in 1 show?
pi_33291106
Halloooo!!!!!

Iedere woensdag en zaterdag zingen de jongens en meiden om en om. Er zijn dus volgens mij geen herhalingen.
Nu zaterdag zingen de zeven meiden dus.
pi_33291172
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:37 schreef Caro_lientje het volgende:
Halloooo!!!!!

Iedere woensdag en zaterdag zingen de jongens en meiden om en om. Er zijn dus volgens mij geen herhalingen.
Nu zaterdag zingen de zeven meiden dus.
aha ik snap het.... Maar ze komen niet samen op een gegeven moment? Zoals de vorige DSDS? Dat je gewoon 13 finalisten heb?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2005 22:39:26 ]
pi_33291212
ik vind ze eigenlijk allemaal vrij slecht. Alleen Mike en Vanessa zijn wel goed.

Ik hoop ook dat huilie (:r) er vandaag uitvliegt!

Volgende week woensdag is er nog een ronde met alle meisjes, maar daarna worden ze samengevoegd.
pi_33291369
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik vind ze eigenlijk allemaal vrij slecht. Alleen Mike en Vanessa zijn wel goed.

Ik hoop ook dat huilie (:r) er vandaag uitvliegt!

Volgende week woensdag is er nog een ronde met alle meisjes, maar daarna worden ze samengevoegd.
ok dat is leuker. En vandaag vallen er dus 2 jongens af? Zaterdag 2 meiden en dan gaan ze met z'n tienen naar de liveshows?

Wel een leuke opzet, zo heb je wel een gelijk aantal meiden en jongens. Dat heb je nu in Nederland niet.
pi_33291402
Ik vind Vanessa, Daniel en Tobias de beste drie! Ik hoop dat één van de drie superstar wordt...

Weet iemand hoeveel kanididaten er vandaag uitvliegen??
pi_33291451
Ok...het antwoord op mijn vraag staat er al...
pi_33291463
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:44 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik vind Vanessa, Daniel en Tobias de beste drie! Ik hoop dat één van de drie superstar wordt...

Weet iemand hoeveel kanididaten er vandaag uitvliegen??
Ik dacht 2.

Van de meiden weet ik nog niet wie ik leuk vind
pi_33291511
Duitse programma's kijken is wel goed voor me duits Sommige worden snap ik ehct niet
Jammer dat er maar 1 leuk programma is
pi_33291546

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2005 22:48:31 ]
pi_33291849
Stephan begint nu al te shaken volgens mij
pi_33291892
Spannend..... krijg altijd de zenuwen van dat deuntje
pi_33291960
Nevio ook door

Ik vrees voor Daniel
pi_33292003
Alsjeblieft huilie en Didi eruit
  woensdag 21 december 2005 @ 22:58:50 #161
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33292023
Didi is toch een vrouw?
Nu snap ik het niet meer .
pi_33292039
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef BVO het volgende:
Didi is toch een vrouw?
Nu snap ik het niet meer .
pi_33292053
Yessssssssssssssssssssssssss Daniel door
pi_33292088
quote:
Op woensdag 21 december 2005 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Yessssssssssssssssssssssssss Daniel door
toch? mijn duits is ehct klut.... owjah hij gata terug.... hij is door
pi_33292110
Shit huilie door!!!!!!!!!!!!!!!
pi_33292185
Dag Didi Knoflook
pi_33292251
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
Shit huilie door!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAHH!!! Waarom is die Stephan nou wel door!! Hij kreeg geen applaus! Haha...wat een sukkel. Fabian was veel leuker!
pi_33292284
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Caro_lientje het volgende:

[..]

AAAAAAAAAAAAHH!!! Waarom is die Stephan nou wel door!! Hij kreeg geen applaus! Haha...wat een sukker. Fabian was veel leuker!
mee eens!!!!!! Fabian zong wel goed ook.... en hij is zeker ook wel leuk!
pi_33292351
Ik zit echt te balen dat huillie door is.Volgens mij was iedereen verbaasd en er waren mensen die boe riepen. Daarom geloofde hij het eerst niet.
pi_33292393
Maar gelukkig zijn Daniel en Tobias verder! Joehoe!!
pi_33292430
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:07 schreef Caro_lientje het volgende:
Maar gelukkig zijn Daniel en Tobias verder! Joehoe!!
Tobias is die blonde toch? Beetje rockstem?
pi_33292456
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zit echt te balen dat huillie door is.Volgens mij was iedereen verbaasd en er waren mensen die boe riepen. Daarom geloofde hij het eerst niet.
geweldig toch? Dat boe geroep.... heeeeeerlijke tv is dat. Nou jah we kunnen wel gaan lachen dalijk bij de shows Telkens gaat huilie huilen
pi_33292542
Ja dat is waar, we zullen huillie nog veel zien huilen
Maar het is wel opvallend dat de jongens beter zijn dan de meiden. Ik ben benieuwd wie er zaterdag uitvliegt, ik kan het alleen niet kijken helaas. Moet ik het achteraf maar op internet checken.
pi_33292668
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef Caro_lientje het volgende:
Ja dat is waar, we zullen huillie nog veel zien huilen
Maar het is wel opvallend dat de jongens beter zijn dan de meiden. Ik ben benieuwd wie er zaterdag uitvliegt, ik kan het alleen niet kijken helaas. Moet ik het achteraf maar op internet checken.
Ik kan het ook niet kijken zaterdag..... Spanjaarden vieren eerste kerstdag op kerstavond dus helaas ik heb verplichtingen

Kan zelfs Idols niet kijken. Dus neem Idols op en kijk de filmpjes van DSDS via internet en dan kijk ik de uitslag nog wel even van DSDS..... dat komt rond 22:45 uur.... en dan ben ik hoop ik wel thuis

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2005 23:13:20 ]
  woensdag 21 december 2005 @ 23:15:20 #175
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33292792
Pff, waarom is die Stephan nou WEER door, grr
Van mij hadden Didi en Fabian door gemogen in plaats van Daniel en Stephan, die zingen veel beter.
Dat wordt nog wat met huilebalk in de mottoshows...

En de volgende show is niet nou zaterdag, maar 28 december, dus op woensdag
The Police 08-06-2008
pi_33292880
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef YPrue het volgende:
Pff, waarom is die Stephan nou WEER door, grr
Van mij hadden Didi en Fabian door gemogen in plaats van Daniel en Stephan, die zingen veel beter.
Dat wordt nog wat met :,( in de mottoshows...

En de volgende show is niet nou zaterdag, maar 28 december, dus op woensdag
Nee Daniel is leuk en hij zing geweldig Spaans en kan wel zingen

ok dan.... 28 dec..... gelukkig.... wow heb een druk TV bestaan zo.... Idols/DSDS
pi_33292884
Misschien kan ik het woensdag nog kijken maar daarna ga ik op vakantie dus dan is het wat DSDS betreft afgelopen met de pret... Ik overleef het wel
  woensdag 21 december 2005 @ 23:18:07 #178
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33292913
Wat heeft die Daniel al in het Spaans gezongen dan??
pi_33292915
Wonen jullie in Duitsland? Of kunnen jullie net als ik RTL ontvangen in dit geweldige Nederland
  woensdag 21 december 2005 @ 23:19:00 #180
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33292950
Ik wil nog steeds Operación Triunfo weer terug, veel leuker .
  woensdag 21 december 2005 @ 23:20:10 #181
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33292994
Ik woon inderdaad in Duitsland Al bijna 21 jaar en heb tot nu toe ook alle drie de seizoenen DsdS gezien.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat bij Stephan het 'Daniel Küblböck-effect' weer eens gaat optreden en dat hij toch nog best ver komt...
The Police 08-06-2008
pi_33293069
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wonen jullie in Duitsland? Of kunnen jullie net als ik RTL ontvangen in dit geweldige Nederland
Ik woon in Duitsland in Trier... Ik krijg helemaal geen Nederlandse zenders dus ik kan Idols wel schudden. Ach ja, alles went behalve een vent
pi_33293077
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Ik wil nog steeds Operación Triunfo weer terug, veel leuker .
Dat is ook geweldig. Helaas kunnen wij geen TVE meer ontvangen..... Maar "Abuela" (me vriend zijn oma) heeft een schotel Dus als het weer komt ga ik zeker weer kijken

Of is het inmiddels al weer bezig?
pi_33293108
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef YPrue het volgende:
Ik woon inderdaad in Duitsland Al bijna 21 jaar en heb tot nu toe ook alle drie de seizoenen DsdS gezien.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat bij Stephan het 'Daniel Küblböck-effect' weer eens gaat optreden en dat hij toch nog best ver komt...
Jah hij is wel dramatisch jah..... huilie.... zolang Daniel er maar in blijft vind ik het best. Maar denk niet dat Daniel ver gaat komen
  woensdag 21 december 2005 @ 23:22:42 #185
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33293119
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat is ook geweldig. Helaas kunnen wij geen TVE meer ontvangen..... Maar "Abuela" (me vriend zijn oma) heeft een schotel Dus als het weer komt ga ik zeker weer kijken

Of is het inmiddels al weer bezig?
Ik heb geen TVE meer . Ze waren er geloof ik (tijdelijk) mee gestopt, vanwege teruglopende kijkcijfers.

Beth .
  woensdag 21 december 2005 @ 23:23:12 #186
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33293141
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Caro_lientje het volgende:

[..]

Ik woon in Duitsland in Trier... Ik krijg helemaal geen Nederlandse zenders dus ik kan Idols wel schudden. Ach ja, alles went behalve een vent
Offtopic: Hey, nog een Nederlandse in Duitsland Leuk
The Police 08-06-2008
pi_33293151
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Caro_lientje het volgende:

[..]

Wij hebben de standaard zenders van duitsland... 4 zenders geloof ik. Ideaal Kan gewoon DSDS volgen..... ben een beetje Idols verslaafd namelijk
pi_33293173
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat heeft die Daniel al in het Spaans gezongen dan??
Purest of Pain net......
pi_33293190
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik heb geen TVE meer . Ze waren er geloof ik (tijdelijk) mee gestopt, vanwege teruglopende kijkcijfers.

Beth .
we wonen in de zelfde regio natuurlijk
  woensdag 21 december 2005 @ 23:24:29 #190
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33293196
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Jah hij is wel dramatisch jah..... huilie.... zolang Daniel er maar in blijft vind ik het best. Maar denk niet dat Daniel ver gaat komen
Nou, ik denk dat hij toch nog wel ver kan komen, alleen al vanwege zijn uiterlijk heeft hij denk ik bij sommige meiden al een bonusje
The Police 08-06-2008
pi_33293233
*heel jaloers is*
pi_33293246
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef YPrue het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat hij toch nog wel ver kan komen, alleen al vanwege zijn uiterlijk heeft hij denk ik bij sommige meiden al een bonusje
Dat hoop ik dan maar Hij is gewoon leuk. Heeft hij toevallig al een fansite in Duitsland?
  woensdag 21 december 2005 @ 23:25:49 #193
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33293254
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

we wonen in de zelfde regio natuurlijk
Ik heb alleen geen RTL Duitsland .

Na OT3 met Beth ging TVE er hier af . Heb d'r wel ooit op Tenerife nog op zien treden .
pi_33293317
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik heb alleen geen RTL Duitsland .

Na OT3 met Beth ging TVE er hier af . Heb d'r wel ooit op Tenerife nog op zien treden .
Ik heb de derde niet gezien.......

Tenerife Mijn favo vakantieland en me vriend komt daar vandaan

Ik heb afgelopen augustus ook zitten kijken en daar was OT bezig...... was dat dan 4?
  woensdag 21 december 2005 @ 23:28:02 #195
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33293346
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat hoop ik dan maar Hij is gewoon leuk. Heeft hij toevallig al een fansite in Duitsland?
http://www.daniel-munoz.de/ Is in ontwikkeling
The Police 08-06-2008
pi_33293383
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef YPrue het volgende:

[..]

http://www.daniel-munoz.de/ Is in ontwikkeling
thx.....
  woensdag 21 december 2005 @ 23:29:31 #197
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33293419
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb de derde niet gezien.......

Tenerife Mijn favo vakantieland en me vriend komt daar vandaan

Ik heb afgelopen augustus ook zitten kijken en daar was OT bezig...... was dat dan 4?
Geloof het wel ja... ik kan het dus niet meer volgen .
Tenerife . We hebben er een eigen huisje, kom er al jaaaaaaren en wil er volgend jaar ook gaan studeren misschien .

Anyway, ik ben offtopic aan het gaan .
Ik heb twee jaar terug één live-uitzending gezien van DSDS, de halve finale met Elli, dat andere meisje en die jongen. Was wel leuk, ga nu de filmpjes maar volgen .
  dinsdag 27 december 2005 @ 05:02:08 #198
44797 Marando
Lief beertje
pi_33431368
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

http://www.danimunoz.de

Vanavond vet gezellig wezen stappen met Daniel, zijn broers en vrienden. En iedereen die denkt dat Daniel niet kan zingen... trust me, hij kan het echt wel! Probleem is alleen dat hij na zijn auditie eigenlijk steeds onder zijn eigen kunnen presteerde, en dat is erg jammer. Eigenlijk was zijn auditie het beste van alles! Maar, zojuist na het stappen toen we buiten waren, toen zong hij nog even een klein stukje... nou, dat klonk echt geweldig! (niet geknepen, maar gewoon lekker rustig, gewoon MOOI!!! )

7 januari is zijn eerste optreden in de MOTO shows! En ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat klinken, hij heeft een nummer uitgekozen dat echt bij zijn stem past!!

Groetjes!
pi_33580773
Ben nieuw hier

Eindelijk mensen gevonden die ook DSDS volgen, dacht bijna dat ik de enige was Ik ben echt helemaal fan van Daniel Muñoz! Wat gaaf dat je hem kent, Marando! Nevio is ook wel goed trouwens
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:57:52 #200
44797 Marando
Lief beertje
pi_33694976
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:00 schreef linda1989 het volgende:
Ben nieuw hier

Eindelijk mensen gevonden die ook DSDS volgen, dacht bijna dat ik de enige was Ik ben echt helemaal fan van Daniel Muñoz! Wat gaaf dat je hem kent, Marando! Nevio is ook wel goed trouwens
Ik zat op dezelfde school als zijn broer Raul en die kom ik zeer regelmatig nog tegen als ik op stap ga.. zodoende heb ik via hem dus ook zijn twee broertjes leren kennen.

Nevio is trouwens erg goed ja... wat mij betreft de grote kanshebber van DSDS3!!
Maarja... we hebben Daniel nog, en als hij doet wat hij heeft belooft , dan zingt hij de sterren van de hemel en wordt hij winnaar van DSDS3
pi_33697426
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef Marando het volgende:

[..]

Ik zat op dezelfde school als zijn broer Raul en die kom ik zeer regelmatig nog tegen als ik op stap ga.. zodoende heb ik via hem dus ook zijn twee broertjes leren kennen.

Nevio is trouwens erg goed ja... wat mij betreft de grote kanshebber van DSDS3!!
Maarja... we hebben Daniel nog, en als hij doet wat hij heeft belooft , dan zingt hij de sterren van de hemel en wordt hij winnaar van DSDS3
Ik vind Nevio een beetje arrogant overkomen. Errug jammer.....

Ik ga zeker hopen dat Daniel winnaar wordt van DSDS3
Is het bij jullie ook mogelijk om naar de liveshows te gaan? Of zijn die inmiddels ook al uitverkocht? Waar zijn de opnamens????
pi_33717798
Daniel gaat zaterdag "Hero" zingen van Enrique Iglesias Past wel goed bij hem, opzich Ik heb al een stukje gehoord toen hij het met Nevio zong bij de piano, dat klonk echt supergoed!

Er gaat trouwens het gerucht dat hij iets heeft met Dascha...
pi_33746860
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:00 schreef linda1989 het volgende:
Daniel gaat zaterdag "Hero" zingen van Enrique Iglesias Past wel goed bij hem, opzich Ik heb al een stukje gehoord toen hij het met Nevio zong bij de piano, dat klonk echt supergoed!

Er gaat trouwens het gerucht dat hij iets heeft met Dascha...
Jah en dat schijnt niet waar te zijn

HERO.....
pi_33750179
Nee, heb het ook gehoord... Daniel zei dat RTL dat alleen maar deed om het spannend te maken Nu zeggen ze weer dat Nevio wat met Shary heeft Stephan gaat trouwens een liedje van Michael Jackson doen

Quoten lukt niet, dit is een reactie op charmed_angel
pi_33758098
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef linda1989 het volgende:
Nee, heb het ook gehoord... Daniel zei dat RTL dat alleen maar deed om het spannend te maken Nu zeggen ze weer dat Nevio wat met Shary heeft Stephan gaat trouwens een liedje van Michael Jackson doen

Als je wilt quoten moet je op klikken. . Dan moet het gewoon lukken.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 20:15:43 #206
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33809681
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef linda1989 het volgende:

Stephan een liedje van Michael Jackson? Oh oh, dat wordt het geluid maar even uitzetten dan...
The Police 08-06-2008
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:05:18 #207
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33816275
Stephan: En was ook echt zwaar beledigd toen de juryleden kritiek op hem hadden.

Mijn favorieten zijn Mike, Nevio, Vanessa en Tobias. Qua stem torenen ze toch wel hoog boven de andere kandidaten uit. Ik ben eens benieuwd naar de beslissing straks.
The Police 08-06-2008
pi_33819363
Stephan is door

Vond het wel behoorlijk respectloos dat de halve zaal boe ging roepen. Zoiets doe je gewoon niet, ook al vind je iemand nog zo slecht. Ik vind Stephan echt verschrikkelijk hoor, maar dit heeft hij nou ook weer niet verdiend

Ben wel blij dat Carolina eruit is
  zondag 8 januari 2006 @ 01:02:48 #209
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33819974
Bleh, en wie is WEER door? Juist, Stephan. Ik vraag me bij sommigen af wat hun daartoe brengt voor hem te bellen of te sms-en. Ik ben eens benieuwd naar de eighties-show volgende week.
Gelukkig zijn Vanessa, Nevio, Mike en Tobias verder.
The Police 08-06-2008
pi_33821790
Kom net terug van Idols.... Liveshow was geweldig weer.

En ik ben zo happy dat Daniel door is!!!!! Wow net terug geluisterd op internet en hij was ehct goed! WOW! Hij is echt

Weet iemand hoe ik aan kaarrtjes kom voor de liveshow? Ik moet er gewoon een keer heen

Waar worden de liveshows gehouden???????????
  zondag 8 januari 2006 @ 02:23:48 #211
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33821799
MIRANDA!!!
FOTO's!!!!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33822101
quote:
Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MIRANDA!!!
FOTO's!!!!
Ik heb allleen de foto van Serge geplaats in ons topic
pi_33847476
quote:
Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef charmed_angel het volgende:

Waar worden de liveshows gehouden???????????
Niemand??? Ik wil het weten, dan kan ik kaarten bestellen of winnen
  zondag 8 januari 2006 @ 22:16:38 #214
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33847930
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Niemand??? Ik wil het weten, dan kan ik kaarten bestellen of winnen
Op de site van RTL:

Live bei den Shows dabei sein - Jetzt anrufen & Tickets sichern!
Ab sofort ist die DSDS-Ticket-Hotline geschaltet und nimmt Ticketwünsche für die Motto-Shows entgegen! Jetzt anrufen: 0180 - 500 1523 (0,12 Euro/min)

Als het goed is, worden de shows in de buurt van Keulen gehouden.

Ik zal nog eens verder kijken of ik nog wat vind.
The Police 08-06-2008
pi_33848142
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef YPrue het volgende:

[..]

Op de site van RTL:

Live bei den Shows dabei sein - Jetzt anrufen & Tickets sichern!
Ab sofort ist die DSDS-Ticket-Hotline geschaltet und nimmt Ticketwünsche für die Motto-Shows entgegen! Jetzt anrufen: 0180 - 500 1523 (0,12 Euro/min)

Als het goed is, worden de shows in de buurt van Keulen gehouden.

Ik zal nog eens verder kijken of ik nog wat vind.
jah dat had ik ook al gevonden inderdaad.... Maa moet wel eerst weten waar.... ik bedoel moet ook nog kijken HOE ik daar moet komen vanuit Rotterdam
pi_33848950
Keulen is 2,5 uur rijden.... dat is te doen
pi_33849106
zit nu de uitslag van DSDS te kijken. Ze zijn allemaal veel enthousiaster als ze horen dat ze door zijn, of iemand anders door is..... nog erger.... ze besrpingen elkaar
pi_33849840
zo fuck met de trein is harstikke duur naar keulen..... 75 euro een retourtje
pi_33850476
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
zo fuck met de trein is harstikke duur naar keulen..... 75 euro een retourtje
Ok na veel uitzoeken

Mijn vriend moet ik overhalen om mij en ze zusje naar arnhem te rijden ( 1 uurtje maar, lease auto dus gratis)
In arnhem pak ik de trein naar Keulen, en dat kost me dan maar 39,60 euro.... en vanuit arnhem ben ik in 1,5 uur in Keulen

Hmmzz.... nu nog weten hoe duur die liveshow kaarten zijn.... En of het wel in Keulen is
  maandag 9 januari 2006 @ 01:12:30 #220
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33854443
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ok na veel uitzoeken

Mijn vriend moet ik overhalen om mij en ze zusje naar arnhem te rijden ( 1 uurtje maar, lease auto dus gratis)
In arnhem pak ik de trein naar Keulen, en dat kost me dan maar 39,60 euro.... en vanuit arnhem ben ik in 1,5 uur in Keulen

Hmmzz.... nu nog weten hoe duur die liveshow kaarten zijn.... En of het wel in Keulen is
Zo, ik heb op de site van Grundy (de productiefirma) gekeken en het volgende gezien:

Die Mottoshows

Nach über einem Jahr geht Deutschlands erfolgreichste Casting-Show erneut auf die Suche nach dem Superstar.

Sichern Sie sich jetzt Ihre Eintrittskarten für die kommenden Mottoshows und rufen Sie unsere Telefonhotline an!

Telefon-Hotline:

01 80 - 5 00 15 23 (0,12 ¤ / Minute)
montags bis freitags - 10.00 Uhr bis 20.00 Uhr

Termin:

Derzeit können keine Kartenreservierungen für alle Mottoshows bis zum 18. Februar angenommen werden.

Ab Montag, den 09.01.06 können Sie ab 10.30 Uhr Eintrittskarten für die Mottoshow am 25.02.06 buchen.

Eintrittskarten:

25,- ¤ pro Karte
zzgl. 2,- ¤ einmaliger Bearbeitungsgebühr

Es können maximal fünf Karten pro Buchung bestellt werden.

Produktionsort:

Coloneum
Köln-Ossendorf

Hinweis:

Das Mindestalter für einen Besuch im Studio liegt bei 16 Jahren.

The Police 08-06-2008
pi_33862955
quote:
Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef YPrue het volgende:

[..]

Zo, ik heb op de site van Grundy (de productiefirma) gekeken en het volgende gezien:

Die Mottoshows

Nach über einem Jahr geht Deutschlands erfolgreichste Casting-Show erneut auf die Suche nach dem Superstar.

Sichern Sie sich jetzt Ihre Eintrittskarten für die kommenden Mottoshows und rufen Sie unsere Telefonhotline an!

Telefon-Hotline:

01 80 - 5 00 15 23 (0,12 ¤ / Minute)
montags bis freitags - 10.00 Uhr bis 20.00 Uhr

Termin:

Derzeit können keine Kartenreservierungen für alle Mottoshows bis zum 18. Februar angenommen werden.

Ab Montag, den 09.01.06 können Sie ab 10.30 Uhr Eintrittskarten für die Mottoshow am 25.02.06 buchen.

Eintrittskarten:

25,- ¤ pro Karte
zzgl. 2,- ¤ einmaliger Bearbeitungsgebühr

Es können maximal fünf Karten pro Buchung bestellt werden.

Produktionsort:

Coloneum
Köln-Ossendorf

Hinweis:

Das Mindestalter für einen Besuch im Studio liegt bei 16 Jahren.

superrrrrrrrrrrrrrrr bedankt!
pi_33887465
ik heb al 1 persoon gevonden die mee wil! whoehoeeee
  woensdag 11 januari 2006 @ 00:16:37 #223
44797 Marando
Lief beertje
pi_33925123
He Charmed Angel, wat leuk dat je een liveshow gaat bezoeken van DSDS!
Ikzelf heb de mazzel dat ik aankomende zaterdag de liveshow ga bezoeken! Heb er echt zin in!
Mocht ik informatie hebben na zaterdag waar je wat aan zou kunnen hebben, dan laat ik het je zeker even weten! Ik ga alleen niet met de trein maar met de auto.

Ik ga natuurlijk mee als supporter van Daniel... maar ik moet bekennen dat ik toch ook wel een zwak heb voor Vanessa Jean Dedmon. (I'm in love with her!! ) Zij kan goed zingen en dat koppie van haar...

Als ik zaterdagnacht weer terug ben, dan laat ik het jullie weten hoe het was!
pi_33936077
Bild zet de frontale aanval in op Tooske:
quote:
Offener Brief an Tooske Ragas
Liebe Käse-Tussi!

Wir haben die Gracht gestrichen voll! Nichts für ungut, Gouda-Tooske, aber wir können Dich echt nicht mehr riechen!
Seitdem Du „Deutschland sucht den Superstar“ moderierst, ist die Show so fad und nüchtern wie Holland-Bier.

Wie Du so redest – das versteht doch kein Mensch! Rudi Carrell sagt „Tolllll“ und „Schuprrr“ – reicht doch! Du nervst mit „Was hat denn hier passiert“ und „Jetzt kommt die Notar mit die Ergebnisse.“ Wenn unsere Kids dich hören – da fallen wir bei „PISA“ noch weiter zurück!

Was hatte die Michelle Hunziker immer für schicke Kleider an! Du siehst meistens aus, als wärst Du mit Mutter Flodder beim Shopping gewesen!

Käse-Tussi, hops in deinen Wohnwagen und roll zurück Richtung Campingplatz! Ins Land, wo die Menschen ihr eigenes Gras rauchen – und auf’m Rasen spucken, statt Fußball zu spielen.

Sorry, aber Ihr werdet im Leben nicht mehr Weltmeister – und aus einer Show-Nulpe wie Dir wird niemals ’ne Super-Tulpe, aus einer Treibhaus-Tomate keine Studio-Granate.

Deine BILD Zeitung
ze heeft overigens, heel slim direkt gereageerd en de redactie bezocht en vervolgens een 'tegen-brief geschreven (de manier om iig een verdere aanval te stoppen)
quote:
Liebes BILD-Käseblatt,

ich dachte immer, BILD sei kreativ – und da fällt Euch bei einer Holländerin kein besserer Spitzname ein als „Käse-Tussi“?

Warum nicht gleich „Grachten-Else“ oder „Holzpantinen-Trulle“?

Immerhin hat der Käse, den Ihr über mich geschrieben habt, meinen Mann inspiriert:

Der nennt mich jetzt liebevoll „Käse-Toastie“ (zu deutsch: „Käse-Toast“).

Ich hab’ übrigens gar keinen Wohnwagen, und Campen war ich mein Lebtag noch nicht.

Wenn mein Deutsch noch ein wenig holprig klingen sollte – vielleicht sind meine Sätze einfach zu kompliziert für Euch, Ihr bei BILD habt’s ja gerne ein bißchen schlichter.

Fußball mag ich schon – ich hoffe, Deutschland und Holland treffen bei der WM aufeinander:

Wetten, daß unsere Oranjes Eure Klinsi-Jungs auch mit Holz-Kloks an den Füßen besiegen!

„Käse schlägt Schweinshaxen“, wär’ doch auch eine schöne BILD-Schlagzeile.

Hinterher werd’ ich Euch trösten, wie ich das bei „Superstars“ mit den armen ausgeschiedenen Kandidaten auch immer mache.

Wenn Ihr wirklich findet, daß meine Kleider aussehen, als hätte Mutter Flodder mich bei der Auswahl beraten – das liegt wohl daran, daß Ihr mir in BILD immer Käse-Klamotten anzieht!

Guckt doch am nächsten Samstag um 21.15 Uhr RTL, dann werdet Ihr zugeben müssen: Ich seh’ doch ganz passabel aus!

Nach Hause fahre ich jedenfalls noch lange nicht, denn ich mag Deutschland und die Deutschen und arbeite wirklich gerne hier. Mir stinkt jedenfalls nichts.

Ich hoffe aber, wir können jetzt doch noch Freunde werden!

Eure Tooske
http://www.bild.t-online.(...)s-brief-antwort.html
http://www.bild.t-online.(...)ebe-kaese-tussi.html
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33969989
Ikv ind het toch wel sneu voor Toos. .

Goed dat ze zo reageert!
pi_33978131
Kan iemand dat brief van Tooske ff vertalen? Ben geen kei in Duits
pi_33979647

Ik ben voor Stephan! Was echt zielig zaterdag! Het hele publiek was gewoon tegen hem

De jury maakte een commentaar dat hij eigenlijk hier niet zou moeten zijn en die domme duitse publiek begonnen allemaal te klappen! Terwijl hij heel wat beter is dan een paar kandidaten die daarin zitten.
Die duitsers zijn volgens mij een beetje doof

GO STEPHAN lol
pi_33981208
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]

Ik ben voor Stephan! Was echt zielig zaterdag! Het hele publiek was gewoon tegen hem

De jury maakte een commentaar dat hij eigenlijk hier niet zou moeten zijn en die domme duitse publiek begonnen allemaal te klappen! Terwijl hij heel wat beter is dan een paar kandidaten die daarin zitten.

GO STEPHAN lol
Mijn mening over Stephan is ook wel veranderd... Ik vond hem zaterdag zeker niet slechter dan bijv. Lena, dat jurycommentaar was echt onterecht En dat ie dan ook nog zo uitgejouwd werd, dat vond ik echt zooo zielig voor hem! Zoiets verdient niemand

Ben nog steeds geen fan van hem, maar ik vind hem ook niet verschrikkelijk ofzo... Heb er geen problemen mee als hij nog een ronde verder komt..
pi_33986235
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:11 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]

GO STEPHAN lol
kom op nou huilie is echt slecht man! Zelfs ik zing nmog beter!
pi_33995681
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef RM-rf het volgende:
Bild zet de frontale aanval in op Tooske:
[..]

ze heeft overigens, heel slim direkt gereageerd en de redactie bezocht en vervolgens een 'tegen-brief geschreven (de manier om iig een verdere aanval te stoppen)
[..]

http://www.bild.t-online.(...)s-brief-antwort.html
http://www.bild.t-online.(...)ebe-kaese-tussi.html
Tooske heeft in één klap mijn respect terug. Briljant om zo'n tegenbrief te sturen.

Kut Boulevardpers met hun inderdaad gemakkelijk scorende vooroordelen over Nederlanders
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:45:45 #231
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_33999627
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef superhero87 het volgende:
Kan iemand dat brief van Tooske ff vertalen? Ben geen kei in Duits
Een snelle vertaling van de brief die Tooske geschreven heeft:

Lief BILD-kaasblad,

Ik dacht altijd dat BILD creatief was – en dan valt jullie bij een Hollandse geen betere bijnaam in dan ‚Käse-Tussi’ (kaastrut)?
Warum dan niet meteen ‚Grachten-Else’ of ‚Klompentroela’?
Toch heeft de onzin die jullie over mij hebben geschreven mijn man geinspireerd:
Hij noemt mij nu liefdevol Kaastosti (in het Duits: kaastoast)
Ik heb trouwens helemaal geen woonwagen, en ik heb mijn hele leven lang nog geen een keer gekampeerd.
En ook als mijn Duits nog een beetje stuntelig klinkt – misschien zijn mijn zinnen gewoon te moeilijk voor jullie, jullie bij BILD hebben het graag wat eenvoudiger.
Ik vind voetbal leuk – hopelijk treffen Nederland en Duitsland bij het WK op elkaar.
Wedden, dat onze ‚Oranjes’ jullie ‚Klinsi-jongens’ ook met klompen aan de voeten verslaan?
‚Kaas verslaat Varkenspoot’, dat zou toch ook een mooie BILD-kop zijn.
Naderhand zal ik jullie troosten, net zoals ik dat altijd bij ‚Superstars’ (Idols) met de arme uitgevallen kandidaten ook doe.
Als jullie echt vinden dat mijn kleren eruitzien alsof Ma Flodder mij bij het uitzoeken ervan geadviseerd zou hebben – dat ligt er dan misschien aan dat jullie mij in BILD altijd kaaskleren aantrekken (opmerking: Bild had een romp van kaas met daarop het hoofd van Tooske in Bild gezet)!
Kijk toch volgende zaterdag om 21.15 uur RTL, dan zullen jullie moeten toegeven dat ik er best passabel uitzie!
Ik vertrek in ieder geval nog lang niet, want ik mag Duitsland en de Duitsers en werk echt graag hier. Voor mij zit hier in ieder geval geen luchtje aan.
Maar ik hoop dat we nu toch nog vrienden kunnen worden!

Jullie Tooske
The Police 08-06-2008
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:05:59 #232
124789 superhero87
Playin my game
pi_34000271
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 00:45 schreef YPrue het volgende:

[..]

Een snelle vertaling van de brief die Tooske geschreven heeft
  vrijdag 13 januari 2006 @ 01:10:33 #233
124789 superhero87
Playin my game
pi_34000347
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:05 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

kom op nou huilie is echt slecht man! Zelfs ik zing nmog beter!

Hij zingt misschien niet als de beste, maar hij kan heus wel zingen.

Hij verdient gewoon niet om zo respectloos behandelt te worden, punt.
pi_34003768
Cool dat Toos gewoon naar de redacteuren is gestapt. Het ging ook nergens meer over.
That's all folks!
pi_34010912
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 01:10 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Hij verdient gewoon niet om zo respectloos behandelt te worden, punt.
dat is wat anders..... maar zingen? Zelfs mijn kat zingt nog beter... echt waar!

Ik snap zowiezo niet dat hij nog door was, hij had al veel eerder moeten afvallen
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:43:37 #236
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_34024093
Mja, bij Stephan is het probleem eigenlijk door de jury zelf veroorzaakt.

Redenen waarom hij steeds door kwam:
Casting: 'ah, je bent echt zo'n boybandtypje, van mij ben je door'
Recall: 'je hebt standvastigheid bewezen doordat je alleen het podium op bent gegaan' (zijn twee gezangspartners lieten hem kort daarvoor in de steek en hij kwam daarna maar alleen zingen)

En vanaf de top 20-shows was het het publiek dat hem verderbracht. Eigenlijk hadden ze al bij de casting of bij de recall moeten ingrijpen. In feite is het nu de schuld van de jury dat hij zo ver is gekomen.
The Police 08-06-2008
pi_34024235
Zijjn er al (gratis) filmpjes van DSDS3? Mijn Duits is walgelijk, maar ben wel erg benieuwd naar het niveau daar...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:51:21 #238
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_34024364
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef Sneeze het volgende:
Zijjn er al (gratis) filmpjes van DSDS3? Mijn Duits is walgelijk, maar ben wel erg benieuwd naar het niveau daar...
Ja, op http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.php

(Ik krijg ze niet afgespeeld, jij wel?)
The Police 08-06-2008
pi_34024474
Ik moet eerst inloggen.
pi_34024594
... maaarrrr ... dan werkt het!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:57:50 #241
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_34024611
En? Wat vind je er van?
The Police 08-06-2008
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:01:29 #242
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_34024751
Hier de liedjes die de kandidaten morgen gaan zingen:

Vanessa Jean Dedmon: Time After Time (Cyndi Lauper)
Lena Hanenberg: Upside Down (Diana Ross)
Dascha Semcov: Manic Monday (The Bangles)
Anna-Maria Zimmermann: Walking On Sunshine (Katrina & The Waves)
Mike Leon Grosch: The Power Of Love (Huey Lewis & The News)
Nevio Passaro: Every Breath You Take (The Police)
Daniel Muñoz: Another Day In Paradise (Phil Collins)
Tobias Regner: Purple Rain (Prince & The Revolution)
Stephan Darnstaedt: Forever Young (Alphaville)
The Police 08-06-2008
pi_34030966
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef YPrue het volgende:
Hier de liedjes die de kandidaten morgen gaan zingen:

Vanessa Jean Dedmon: Time After Time (Cyndi Lauper)
Lena Hanenberg: Upside Down (Diana Ross)
Dascha Semcov: Manic Monday (The Bangles)
Anna-Maria Zimmermann: Walking On Sunshine (Katrina & The Waves)
Mike Leon Grosch: The Power Of Love (Huey Lewis & The News)
Nevio Passaro: Every Breath You Take (The Police)
Daniel Muñoz: Another Day In Paradise (Phil Collins)
Tobias Regner: Purple Rain (Prince & The Revolution)
Stephan Darnstaedt: Forever Young (Alphaville)
wat is het thema???

Daniel
pi_34030993
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef YPrue het volgende:

[..]

Ja, op http://www.rtl.de/musik/superstar3_pix_clips.php

(Ik krijg ze niet afgespeeld, jij wel?)
je moet kiezen aan de zijkant van het scherm.... heb je dat wel gedaan?
pi_34031104
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 22:42 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

wat is het thema???

Daniel
de jaren 80..... heb het al gevonden
pi_34063306
Daniel....... was niet ehct goed....

Hij moet in et spaans gaan zingen!
pi_34063334
niveau is wel slechter dan in Nederland hoor.....

Mike, Vanessa en Daniel vind ik toch wel 1 van de betere (ok daniel vanavond niet....)
pi_34063549
Ik ben het aan het opnemen.. ben nu toch wel nieuwsgierig geworden..
pi_34066050
Stephan was wel redelijk vanavond...
pi_34067063
weet iemand hoelaat de uitslag is?
pi_34067368
Tobias mag er wel uit!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:33:50 #252
124789 superhero87
Playin my game
pi_34067405
Het valt me op dat die Duitse kandidaten echt veeeel slechter zijn dan de Nederlandse.
En de jury is ontzettend doof bezig
pi_34067501
Jah dit jaar is het echt slecht.... echt ongelooflijk!

Maar Stephan ging vandaag wel....

Vanessa was matig vond ik... maar wel goed.

Daniel.... oei slecht.... maar vertrouw er wel op dat hij door is!

Uhmmmm MIke schatje.... was erg goed.

Nevio ook goed maar beetje kapsones!

Dascha ook wat slechter vanavond.

En Lena.... vond ik vorige week al slecht... maar nu weer iets beter...

Jah Tobias mag er wel uit..... eng vind ik hem!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2006 23:36:22 ]
pi_34067550
vind het nog steeds jammer dat Carolina eruit is
pi_34067707
superhero87 Wat is jou mening van vanavond?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:41:33 #256
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_34067715
Pff, Daniel heeft 'Another day in paradise' echt slecht gezongen. En Stephan had bij 'Forever young' wel heel erge haast met zingen in het begin.

Het beste vond ik vandaag echt wel Tobias. 'Purple rain' echt super gezongen!
Tja, bij Vanessa vond ik het liedje niet ideaal eigenlijk. Wel goed, maar niet top zoals vorige keer.
Ook goed vond ik Nevio en Mike Leon.
De rest? Mja, matig eigenlijk.

Wat me opviel was dat de band bij sommigen best hard was?
The Police 08-06-2008
pi_34067785
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef YPrue het volgende:
Pff, Daniel heeft 'Another day in paradise' echt slecht gezongen. En Stephan had bij 'Forever young' wel heel erge haast met zingen in het begin.
Inderdaad ik schrok er gewoon van! Ik dacht ow neeeeeee! Daniel moet gewoon lekker in een spaans zingen als hij daar de kans voor krijgt....

Jah Stephan.... maar vond hem niet de slechtste deze week

Wow moeilijk hoor Idols en DSDS tegelijker tijd kijken
pi_34067838
Begint weer!
pi_34067852
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:46:00 #260
124789 superhero87
Playin my game
pi_34067877
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
superhero87 Wat is jou mening van vanavond?
Ik heb alleen Daniel, Mike, klein meisje met donker haar en Stephan gezien.

Daniel: Slecht gezongen, saai nummer, maar hij gaat heus wel door

Mike: Beste stem, beste performance, helemaal super gedaan! Alleen moet hij dat sikje helemaal afhalen, want hij ziet er eng uit!

Klein meisje met donker haar: Ontiegelijk slecht, heeft echt geen stem. Ze kan wel goed bewegen maar het klonk voor geen meter. En de jury vond het helemaal geweldig

Stephan: Hij is mijn held. Ook al heeft hij geen geweldige stem, hij moet gewoon door. Dat publiek met dat geboe steeds! Ik krijg steeds meer een hekel aan Duitsers
Stephan: Ik wil alleen nog even zeggen dat jullie eens moesten weten hoe moeilijk het is om hier op het podium te staan, dus hou op met dat geboe
pi_34067920
je kan zeker niet stemmen vanuit nederland?
pi_34067972
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:

Klein meisje met donker haar: Ontiegelijk slecht, heeft echt geen stem. Ze kan wel goed bewegen maar het klonk voor geen meter. En de jury vond het helemaal geweldig
Dascha
pi_34068010
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:

Stephan: Ik wil alleen nog even zeggen dat jullie eens moesten weten hoe moeilijk het is om hier op het podium te staan, dus hou op met dat geboe
Zei hij dat?
eigenlijk is het wel een schatje jah....

Maar ik vind niet dat hij zo ver had mogen komen... Maar gun het hem nog wel een weekje
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:49:58 #264
124789 superhero87
Playin my game
pi_34068015
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
je kan zeker niet stemmen vanuit nederland?
wou je stemmen
pi_34068054
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:49 schreef superhero87 het volgende:

[..]

wou je stemmen
whahaha jah 1 keer om het te proberen

Maar het lukt niet
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:51:59 #266
124789 superhero87
Playin my game
pi_34068086
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

whahaha jah 1 keer om het te proberen

Maar het lukt niet
Toch wel op Stephan
pi_34068123
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Toch wel op Stephan
nee me schatje Daniel natuurlijk
  zaterdag 14 januari 2006 @ 23:54:14 #268
124789 superhero87
Playin my game
pi_34068161
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nee me schatje Daniel natuurlijk
Naja..

Ik vind Tooske echt Top. Ik lach me soms kapot om haar
Hoe ze dat Duits ook uitspreekt zonet: Bitte, Bitte in het Nederlands terwijl het gewoon, spreek uit: Biete,Biete is
pi_34068191
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:54 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Naja..

Ik vind Tooske echt Top. Hoe ze dat Duits ook uitspreekt zonet: Bitte, Bitte in het Nederlands terwijl het gewoon, spreek uit: Biete,Biete is
Moet je stephan er nou bij zien zitten... super zenuwachtig.... best zielig eigenlijk...

ik vidn tooske het ook wel ok doen hoor
pi_34068254
als het aan de jury lag..... daniel eruit...

Maar wel terecht hij was niet goed.....

Maar volgende week weer wel hoop ik!
pi_34068285
Vanessa door!
pi_34068306
Tobias door
pi_34068325
Lena.... dacht ik al
pi_34068343
Mike lekker ding is ook door!
pi_34068356
please laat daniel door zijn!
pi_34068375
ach ja Nevio ook door....
pi_34068395
ze bespringen elkaar daar wel telkens..
pi_34068413
Daniel.............
pi_34068440
ik praat tegen me zelf! Waar zijn alle DSDS-kijkers?
pi_34068514
Stephan door
pi_34068553
ik vrees voor daniel
pi_34068558
KUT!
pi_34068598
YESSSSSSSSSSSSSSSS DANIEL IS DOOR!!!!!!!!!
  zondag 15 januari 2006 @ 00:06:28 #284
124789 superhero87
Playin my game
pi_34068637
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSS DANIEL IS DOOR!!!!!!!!!
Jij ff Geluk!!!
  zondag 15 januari 2006 @ 00:06:50 #285
124789 superhero87
Playin my game
pi_34068647
En Stephan niet eens op 'de onzichtbare krukken'
pi_34068664
Ik tel,, 15 posts achter elkaar C_A.
Schaam je!
pi_34068695
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Jij ff Geluk!!!
ben zo happy.... nu wil ik zeker weten volgende week naar de mottoshow
pi_34068705
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef Andiyan het volgende:
Ik tel,, 15 posts achter elkaar C_A.
Schaam je!
erg he.... er was niemand
pi_34068720
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef superhero87 het volgende:
En Stephan niet eens op 'de onzichtbare krukken'
jah .... hoorde je het publiek weer?
  zondag 15 januari 2006 @ 00:08:58 #290
124789 superhero87
Playin my game
pi_34068752
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ben zo happy.... nu wil ik zeker weten volgende week naar de mottoshow
Waarom zou je erheen willen? Tis superduur en die kandidaten kunnen voor geen meter zingen (behalve Mike)
pi_34068772
IK HEB HET!

Alle Anti-Idols mensjes stemmen gewoon op Stephan!
  zondag 15 januari 2006 @ 00:10:00 #292
124789 superhero87
Playin my game
pi_34068795
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

jah .... hoorde je het publiek weer?
Jep

Was zijn die Tobias en Nevio eng zijn!

Oe en wat zijn de duitsers altijd zo overdreven irritant bezig! Elke keer als iemand doorwas ging iedereen op elkaar springen alsof ze dolgelukkig waren dat diegene door was
pi_34068815
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:08 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Waar zou je erheen willen? Tis superduur en die kandidaten kunnen voor geen meter zingen (behalve Mike)
omdat mijn schoonzusje en ik voor Daniel zijn
En het lijkt me wel eens leuk om een liveshow van DSDS bij te wonen.....
Is weer eens wat anders dan Idols toch?

Gewoon leuk.... Duur? Ik rij in een leaseauto, tank gratis tot de duitse grens..... en kaartjes zijn 25 euro..... valt mee toch
  zondag 15 januari 2006 @ 00:10:53 #294
124789 superhero87
Playin my game
pi_34068829
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:09 schreef Andiyan het volgende:
IK HEB HET!

Alle Anti-Idols mensjes stemmen gewoon op Stephan!
Ik ben niet Anti Idols en ik ben VOOR stephan. Maaja ik stem niet
  zondag 15 januari 2006 @ 00:11:24 #295
124789 superhero87
Playin my game
pi_34068847
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Gewoon leuk.... Duur? Ik rij in een leaseauto, tank gratis tot de duitse grens..... en kaartjes zijn 25 euro..... valt mee toch
JA dan zou ik ook gaan
pi_34068852
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Jep

Was zijn die Tobias en Nevio eng zijn!

Oe en wat zijn de duitsers altijd zo overdreven irritant bezig! Elke keer als iemand doorwas ging iedereen op elkaar springen alsof ze dolgelukkig waren dat diegene door was
jah dta is wel super overdreven... elkaar bespringen als ze door zijn (mannen op mannen.... iets coor CDP ) en keihard gillen enzo

Ik vind Tobias en Nevio ook eng
pi_34068864
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:10 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Ik ben niet Anti Idols en ik ben VOOR stephan. Maaja ik stem niet
we kunnen ook niet stemmen vanuit Nederland
  zondag 15 januari 2006 @ 00:13:10 #298
124789 superhero87
Playin my game
pi_34068903
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

we kunnen ook niet stemmen vanuit Nederland
Misschien wel smsen
pi_34068965
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:13 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Misschien wel smsen
nope ook niet... nou jah vorige dsds niet... misschien nu wel.... ik zal volgende week eens proberen
pi_34069201
Wie is er nou uit?
  zondag 15 januari 2006 @ 00:26:31 #301
124789 superhero87
Playin my game
pi_34069415
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:20 schreef Andiyan het volgende:
Wie is er nou uit?
Dascha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties