Nee Daniel is leukquote:Op woensdag 21 december 2005 23:15 schreef YPrue het volgende:
Pff, waarom is die Stephan nou WEER door, grr
Van mij hadden Didi en Fabian door gemogen in plaats van Daniel en Stephan, die zingen veel beter.
Dat wordt nog wat met :,( in de mottoshows...
En de volgende show is niet nou zaterdag, maar 28 december, dus op woensdag
Ik woon in Duitsland in Trier... Ik krijg helemaal geen Nederlandse zenders dus ik kan Idols wel schudden. Ach ja, alles went behalve een ventquote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wonen jullie in Duitsland? Of kunnen jullie net als ik RTL ontvangen in dit geweldigeNederland
Dat is ook geweldig. Helaas kunnen wij geen TVE meer ontvangen..... Maar "Abuela" (me vriend zijn oma) heeft een schotelquote:Op woensdag 21 december 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Ik wil nog steeds Operación Triunfo weer terug, veel leuker.
Jah hij is wel dramatisch jah..... huilie.... zolang Daniel er maar in blijft vind ik het best. Maar denk niet dat Daniel ver gaat komenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:20 schreef YPrue het volgende:
Ik woon inderdaad in DuitslandAl bijna 21 jaar en heb tot nu toe ook alle drie de seizoenen DsdS gezien.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat bij Stephan het 'Daniel Küblböck-effect' weer eens gaat optreden en dat hij toch nog best ver komt...
Ik heb geen TVE meerquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook geweldig. Helaas kunnen wij geen TVE meer ontvangen..... Maar "Abuela" (me vriend zijn oma) heeft een schotelDus als het weer komt ga ik zeker weer kijken
![]()
Of is het inmiddels al weer bezig?
Offtopic: Hey, nog een Nederlandse in Duitslandquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Ik woon in Duitsland in Trier... Ik krijg helemaal geen Nederlandse zenders dus ik kan Idols wel schudden. Ach ja, alles went behalve een vent
Wij hebben de standaard zenders van duitsland... 4 zenders geloof ik. Ideaalquote:Op woensdag 21 december 2005 23:21 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Ik woon in Duitsland in Trier... Ik krijg helemaal geen Nederlandse zenders dus ik kan Idols wel schudden. Ach ja, alles went behalve een vent
Purest of Pain net......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
Wat heeft die Daniel al in het Spaans gezongen dan??
we wonen in de zelfde regio natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb geen TVE meer. Ze waren er geloof ik (tijdelijk) mee gestopt, vanwege teruglopende kijkcijfers.
Beth
.
Nou, ik denk dat hij toch nog wel ver kan komen, alleen al vanwege zijn uiterlijk heeft hij denk ik bij sommige meiden al een bonusjequote:Op woensdag 21 december 2005 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah hij is wel dramatisch jah..... huilie.... zolang Daniel er maar in blijft vind ik het best. Maar denk niet dat Daniel ver gaat komen![]()
Dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef YPrue het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat hij toch nog wel ver kan komen, alleen al vanwege zijn uiterlijk heeft hij denk ik bij sommige meiden al een bonusje
Ik heb alleen geen RTL Duitslandquote:Op woensdag 21 december 2005 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we wonen in de zelfde regio natuurlijk![]()
Ik heb de derde niet gezien.......quote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen RTL Duitsland.
Na OT3 met Beth ging TVE er hier af. Heb d'r wel ooit op Tenerife nog op zien treden
.
http://www.daniel-munoz.de/ Is in ontwikkelingquote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maarHij is gewoon leuk. Heeft hij toevallig al een fansite in Duitsland?
![]()
thx.....quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef YPrue het volgende:
[..]
http://www.daniel-munoz.de/ Is in ontwikkeling
Geloof het wel ja... ik kan het dus niet meer volgenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de derde niet gezien.......
TenerifeMijn favo vakantieland
en me vriend komt daar vandaan
![]()
Ik heb afgelopen augustus ook zitten kijken en daar was OT bezig...... was dat dan 4?
http://www.danimunoz.dequote:Op woensdag 21 december 2005 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maarHij is gewoon leuk. Heeft hij toevallig al een fansite in Duitsland?
![]()
Ik zat op dezelfde school als zijn broer Raul en die kom ik zeer regelmatig nog tegen als ik op stap ga.. zodoende heb ik via hem dus ook zijn twee broertjes leren kennen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:00 schreef linda1989 het volgende:
Ben nieuw hier![]()
Eindelijk mensen gevonden die ook DSDS volgen, dacht bijna dat ik de enige wasIk ben echt helemaal fan van Daniel Muñoz! Wat gaaf dat je hem kent, Marando!
Nevio is ook wel goed trouwens
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |