Bla blaquote:Op zondag 13 november 2005 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik heb toch gezegd dat als ik deze [afbeelding] gebruik, het in 9 van de 10 gevallen niet serieus is.
En besides, ik gebruikte daarbij ook nog [afbeelding] als PI.
quote:Op zondag 13 november 2005 15:28 schreef Svensational het volgende:
Waarom heb je überhaupt een horloge nodig?
Sinds de mobiele telefoon vind ik een horloge echt overbodig...quote:
Eindelijk iemand die er net zo over denkt als ik!quote:Op zondag 13 november 2005 15:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sinds de mobiele telefoon vind ik een horloge echt overbodig...
Dan moet je maar een normale mobiel hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 15:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Het is makkelijker even op je horloge te kijken dan je gsm uit je broekzak te moeten halen, openklappen e.d. en weer wegstoppen.
quote:Op zondag 13 november 2005 15:27 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Waarom kost dat ding nou 365 euro
Ik zag 'm net even bij Life en Cooking. Ik was geschokt om te zien hoe populair die man is bij het Life en Cooking publiek. Wat een walgelijk arrogant mannetje is het. Met z'n "Ik wilde deze tattoe's graag" of wat the fuck het ook mocht voorstellen. Zag er uit als brandwonden trouwens, ontzettend lelijk. En die kaaklijnenquote:Op zondag 13 november 2005 17:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Ridge van The Bold zo'n vieze, smerige, ranzige, ouwe vent..
Ik heb een normale.quote:Op zondag 13 november 2005 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je maar een normale mobiel hebben.
Bedoel je niet AN unfinished life?quote:Op zondag 13 november 2005 18:21 schreef Dizer het volgende:
Lieve mensen, vergeef me. Maar ik kan er niks aan doen. Het zal moeten gebeuren. Ik had nooit gedacht dat het zover zou komen maar kennelijk moest het een keer toch gebeuren. Ik vind dit zo erg om te zeggen:
"Ik ga bewust naar een film waarin Jennifer Lopez een hoofdrol speelt"
Dat komt omdat Damien Lewis ook een hoofdrol speelt in Un Unfinished Life
Een samsung dusquote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb een normale.![]()
Die je moet schuiven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |