moet je niet vergeten dat als je zwanger bent je hormonen ook niet zijn zoals andersquote:Op maandag 2 januari 2006 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah dit begint dalijk echt te vervelen...... het zwangerschap verhaal. Ik hoop dat ze er snel uitdonderd..... maar dat zal wel niet(beetje Tanja-BB verhaal
)
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind haar zo'n irritant hoofd hebben, en dan dat haar....., ze doet me denken aan Woody Woodpecker, al is die grappiger.
Zie eerder dit topic: zo ken ik haar dus van school, wat grappig. idd erg mooi lang steil haar!!! ik vond haar toen echt een heel mooi meisje en nu een ook nog erg leuk en wat ook belangrijk is, aardig!quote:
Nee, ik heb haar echt wel beter gezien dan vandaag hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef Marble het volgende:
Het moet gezegd, vandaag was ze voor haar doen opvallend goed.
Ik niet. Het was vandaag voor het allereerst dat ik dacht "er zit toch wel wat in".quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar echt wel beter gezien dan vandaag hoor.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Topictitel aangepast.
Goh , mijn voorspelling was correctquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
OP dit topic kan vanavond wel een slotje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |