Hoe is het nu met Charissa?
In de Resultshow van de eerste live-uitzending wist ze de dans nog te ontspringen, maar voor Charissa bleek de tweede Liveshow het eindstation. Idols sprak met haar.
Hoe voel je je?
”Ik voel me eigenlijk heel erg goed. Het viel zaterdag wel mee, waarschijnlijk omdat ik na de eerste Liveshow ook al op de kruk kwam te zitten. Toen schrok ik enorm en voelde ik me een paar dagen zwaar klote. Dit keer hield ik er wel een beetje rekening mee.”
Vind je de uitslag terecht?
”Wat zangkwaliteit betreft niet, eerlijk gezegd. Ik vond mezelf niet de slechtste zangeres en ook qua uitstraling zit het wel goed. De uitslag voelt dus wel een beetje apart.”
Wat heb je na de show gedaan?
“Vrij weinig. Ik ben naar mijn familie gegaan en heb ze flink geknuffeld. Daarna ben ik rustig naar huis gegaan.”
Hoe kijk je terug op je Idols periode?
”Ik heb het echt onwijs naar m’n zin gehad en had het absoluut niet willen missen. De begeleiding was ontzettend goed en ik voelde me heel goed thuis in de groep.”
Wat vond je het leukst om te doen?
”Toch wel de Liveshows. Vooral bij de opening giert de spanning door je lijf. Je denkt aan je familie en wat zij er allemaal van zullen vinden. Bovendien waren de shows gewoon super vet!”
Ga je nu zelf elke zaterdag kijken?
“Absoluut! Ik blijf Idols zeker volgen en als ik een keer op de tribune plaats mag nemen om de rest aan te moedigen, zal ik dat zeker doen.”
ie tip je voor de overwinning en waarom?
“Floortje”, lacht Charissa. “Dat is niet zo moeilijk, hoor. Ze is ontzettend goed en een schatje. Zoals zo op televisie over komt, is ze ook in het echt. Ik zou zelf ook op haar stemmen.”
Wie ga je ontzettend missen?
“Vooral de mensen waar ik veel mee opgetrokken heb; I-Jay en Angelique. Daar heb ik het vanaf het begin al ontzettend goed mee kunnen vinden. De rest van de kandidaten ga ik natuurlijk ook missen, hoor!”
Heb je contact gehad met overgebleven Idols en wat vinden zij ervan?
“Eerst met I-Jay, die me belde. Dat was ontzettend lief, want ook voor hem was het na de tweede Liveshow schrikken geblazen toen hij op de kruk kwam te zitten. Angelique stuurde me ook nog een lief sms’je waarin ze zei dat ze me héél erg mist.”
Wat ga je nu doen?
“Ik ga eerst lekker genieten van mijn zwangerschap, want dat is er de laatste paar maanden nauwelijks van gekomen. Er is een nieuwe echo gemaakt en het kindje is gezond, dus daar ben ik superblij mee. Wat er verder nog gebeurt, zie ik wel. Ik hoop nog steeds dat ik ver mag komen in de muziekwereld en dat ik een mooie aanbieding krijg. Ik kijk in ieder geval met een heel tevreden gevoel terug op mijn Idols-avontuur.”