True, true.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3w422wqtpwsd2cen.jpeg]afbeelding][/url]
Die was veel leukerder dan dat ene wicht.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:59 schreef Cee het volgende:
Leuk mens, aardige stem, Stevie Wonder als kapper.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:59 schreef Cee het volgende:
Leuk mens, aardige stem, Stevie Wonder als kapper.
je bedoelt leuker:) ga maar eerst nederlands lerenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
[[url=http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/3w422wqtpwsd2cen.jpeg]afbeelding][/url]
Die was veel leukerder dan dat ene wicht.
Ik ook! Ze heeft echt een geweldige uitstraling en een prachtig open gezicht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:13 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik word vrolijk van haar hoofd![]()
Jij bent gewoon te jong.quote:Op zondag 27 november 2005 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Te oud.
Bijnaam: Charisquote:Op zondag 27 november 2005 00:55 schreef Yeahinho het volgende:
Heeft al een kind enzo, hoe oud is ze precies?
Ze gaat iig ver komen, dat is wat mij betreft zeker.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bijnaam: Charis
Geboortedatum: 29-03-1979
Sterrenbeeld: Ram
....
Sterrenbeeld: Kreeft
Hmmm....dat klopt inderdaad nietquote:
Ik ben bang van niet... top 6 gaat ze wel halen denk ik.quote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk dat ze er redelijk snel uitligt in de finalrondes.
ja, zij is TE vrolijk en daardoor komt ze een beetje nep over. Het komt niet echt helemaal van binnenuit lijkt het.. niet mijn favo iig .quote:
Die is die met een h he! Die is wel tofquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die is die met een h he! Die is wel tof!
Jij komt dus ook uit Meppel, wat doe je daar en wat voor school was hetquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:34 schreef Magoo het volgende:
hahahaha!! Heel lang haar bedoel ik dus, bijna op haar kont, en toen had ze al wat met die jongen!!
Jij bent ook makkelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Ik studeer er sinds kort.
Ik hoop dat Charissa ver komt.
Hoezoquote:
Dat is wel een pré natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, ik dacht dat je d'r ineens veel leuker vond omdat ze in Meppel woont..
Whehequote:Op zaterdag 24 december 2005 12:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik uit Meppel zou komen zou ik ook verhuizen, desnoods naar Rijswijk.
nou, dat vind ik dan wel weer overdreven.. verhuizen, ala, maar toch niet naar rijswijk!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik uit Meppel zou komen zou ik ook verhuizen, desnoods naar Rijswijk.
wat bekrompen!! ik ben ook 26 en al eens verhuisd!! alsof dat niet kan zeg, en ze moet toch lekker zelf weten waar ze gaat wonen. Ze komt dus WEL uit meppel en daar lieg ik heus niet over hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
Ze komt niet uit Meppel. Ik zag haar laatst gewoon boodschappen doen in Rijswijk. Met haar man en kindje.
Ik dacht nog: heeeee daar loopt iemand met net zulk walgelijk haar als dat wicht van Idols. En toen keek ik nog eens goed, en toen was het d'r nog ook
oja, ik ben zo bekrompenquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:40 schreef Magoo het volgende:
[..]
wat bekrompen!! ik ben ook 26 en al eens verhuisd!! alsof dat niet kan zeg, en ze moet toch lekker zelf weten waar ze gaat wonen. Ze komt dus WEL uit meppel en daar lieg ik heus niet over hoor.
Sven dacht ook dat ze *NU* op dit moment nog altijd in Meppel woont. Toch?quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Volgens mij ben jij de enige die het zo opvatte, Christine..
Dat kwam door Toms berichtquote:Op zaterdag 24 december 2005 14:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Sven dacht ook dat ze *NU* op dit moment nog altijd in Meppel woont. Toch?
heb ik dan gezegd dat ze bij mij om de hoek woonde?? waar gaat dit over.. ik heb alleen gezegd dat ik bij haar op school heb gezeten en heb er nog heel eerlijk bij vermeld dat ik haar verder niet echt kende.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:51 schreef Christine het volgende:
[..]
oja, ik ben zo bekrompen
maar je deed net alsof ze bij je om de hoek woonde
Die van vanavond was Clarissa, dit is het Charissa-topicquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:16 schreef PeRi het volgende:
Ik vond haar een beetje tegenvallen vanavond. Komt misschien ook wel door liedjeskeuze.
Oh fucking hell. Nu je het zegtquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die van vanavond was Clarissa, dit is het Charissa-topic.
Er was vandaag een discussie over winkelen in Meppel en Rijswijk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:19 schreef PeRi het volgende:
Waarom staat deze dan bovenin de topiclijst.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef Svensational het volgende:
Omdat ze uit Meppel komt, dat moest natuurlijk even gemeld worden.
Ik heb nog steeds vertrouwen in haarquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou de TT haast willen veranderen, dit klopt voor geen meter natuurlijk.
niet mee eens, ze zong erg goed vanavond en heeft een leuke frisse uitstraling. en dat ze zwanger is hoeft haar niet in de weg te staan. het is niet echt gelukkig getimed, maar als mensen haar echt goed vinden komt ze nog een heel eind.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Heel veel rondes verder zal ze niet komen, is haar zang te matig voor.
idd charissa was absoluut niet een van de twee slechtste!!quote:Op zondag 1 januari 2006 06:18 schreef Andiyan het volgende:
Met de hakken over de sloot, verdiende geen bankplek (Serge wel).
Ik vrees dat ze hierdoor juist sympathiestemmen krijgtquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:37 schreef Yeahinho het volgende:
Het zegt genoeg dat hier nog helemaal niet in gepost is. Ze gaat nog wel een aantal rondes overleven, maar daarna is het toch echt voorbij denk ik. Dat (aanstaand) moederschap is ook geen pluspunt lijkt me.
Wel een van de driequote:Op zondag 1 januari 2006 11:16 schreef Magoo het volgende:
[..]
idd charissa was absoluut niet een van de twee slechtste!!
heb helaas jury commentaar gemist waarom zij vonden dat charissa mocht blijven.. wat was de reden dan?? alvast dank!quote:Op zondag 1 januari 2006 11:54 schreef happyme28 het volgende:
Ze is een van mijn favo's maar vond haar gister niet bijzonder. Ze verdiende zeker geen bankplek. Ik vond het wel erg wat die juryleden voor reden gaven dat ze mocht blijven.. tsss... ze hadden het ook gewoon op haar zang kunnen betrekken.
Al ben ik wel benieuwd hoe ze als 'eventuele winnaar' haar single gaat promoten enzooww![]()
nou lekker dan voor charissa. een soort van proefkonijn dus..quote:Op zondag 1 januari 2006 12:39 schreef happyme28 het volgende:
Ze zeiden dat ze Charissa natuurlijk wel weg zouden kunnen sturen om haar zwangerschap maar dat ze eigenlijk wel benieuwd waren wat de invloed van haar zwangerschap zou hebben en hoe het zou uitpakken met de hormonen die op haar stem zouden (kunnen) slaan enzo en omdat ze wel benieuwd waren moest Ariël weg en mocht Charissa blijven.
Wtf, dat is wel heel erg groot gelul danquote:Op zondag 1 januari 2006 12:39 schreef happyme28 het volgende:
Ze zeiden dat ze Charissa natuurlijk wel weg zouden kunnen sturen om haar zwangerschap maar dat ze eigenlijk wel benieuwd waren wat de invloed van haar zwangerschap zou hebben en hoe het zou uitpakken met de hormonen die op haar stem zouden (kunnen) slaan enzo en omdat ze wel benieuwd waren moest Ariël weg en mocht Charissa blijven.
Nee ok, je hebt gelijk dat je nog niet echt kan zeggen of Charissa populair is. Ze zat trouwens in Workshop 1, dus Ariel is de enige die uit 2 is afgevallen.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:15 schreef CJ het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens.
Merle en Sonny waren ook best goed in Workshop 1, dat bleek ook maar weer uit het feit dat Merle 2de werd tijdens de wildcardshow. In Workshop 2 zaten heel erg veel goeden (kon je ook zien aan het feit dat de uitslag dicht bij elkaar lag) en toch zijn er twee afgevallen uit juist die workshopshow. Dus over populariteit kan je niets zeggen imo, behalve dan dat een aantal jongens populair zijn bij Breakout en Hitkrant lezeresjes.
Renskequote:Op zondag 1 januari 2006 16:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
dus Ariel is de enige die uit 2 is afgevallen.
Helaas, ik vind haar gewoon irritant gewordenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:04 schreef Andiyan het volgende:
Alle Charissa fans gaan nu extra hard stemmen omdat ze er bijna uit lag.
Ze blijft zeker nog twee weekjes dus.![]()
wat vind je zo irritant dan??quote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Helaas, ik vind haar gewoon irritant geworden.
ze is ook irritant. En best wel arrogant. (en jah ik heb haar meegemaakt NA de workshopquote:Op zondag 1 januari 2006 21:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Helaas, ik vind haar gewoon irritant geworden.
Ach hou toch op, ze was met afstand de slechtste vrouwelijke kandidaat. 't Is dat I-Jay meedeed, maar anders.quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:32 schreef Magoo het volgende:
[..]
niet mee eens, ze zong erg goed vanavond
Smaken verschillen nou eenmaal. Ik vond 'r ook niks, maar ik vond Renske en Ariel nog slechter. Maar toch had ik liever Charissa zien vertrekken, al was 't alleen om de belachelijke reden die de jury gaf waarom Ariel 't veld moest ruimen.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:39 schreef Marble het volgende:
[..]
Ach hou toch op, ze was met afstand de slechtste vrouwelijke kandidaat. 't Is dat I-Jay meedeed, maar anders.
Jah dit begint dalijk echt te vervelen...... het zwangerschap verhaal. Ik hoop dat ze er snel uitdonderd..... maar dat zal wel nietquote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef Liene het volgende:
Ik vond het echt stom dat ze toen ze naar Carlo toe liep weer moest benadrukken dat ze zwanger is! (Ik hoeft tenminste niet alleen te zingen, zei ze) Erik keek ook niet echt vrolijk toen ze dat zei!
Jah maar dan heb ik ook BB gekeken... dat scheeltquote:Op maandag 2 januari 2006 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Begint dat nu al te vervelen. Zo vaak is dat ook nog weer niet aan de orde geweest hoor.
quote:ik begrijp wat je bedoelt en dat was zeker niet de bedoeling, maar voor ik iets over Ariel kon zeggen kreeg ik een teken dat we voort moesten maken, anders zouden we een probleem krijgen met Dancing with the stars dat daarna richting 24.00 uur liep. Het was vreemd om te kiezen uit twee kandidaten die je er eigenlijk nog even bij wilde houden en we hebben gekozen op degene met de minste stemmen, want bij Idols is en blijft het publiek de "baas". Het grootste idool is degene met de meeste fans...
moet je niet vergeten dat als je zwanger bent je hormonen ook niet zijn zoals andersquote:Op maandag 2 januari 2006 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah dit begint dalijk echt te vervelen...... het zwangerschap verhaal. Ik hoop dat ze er snel uitdonderd..... maar dat zal wel niet(beetje Tanja-BB verhaal
)
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind haar zo'n irritant hoofd hebben, en dan dat haar....., ze doet me denken aan Woody Woodpecker, al is die grappiger.
Zie eerder dit topic: zo ken ik haar dus van school, wat grappig. idd erg mooi lang steil haar!!! ik vond haar toen echt een heel mooi meisje en nu een ook nog erg leuk en wat ook belangrijk is, aardig!quote:
Nee, ik heb haar echt wel beter gezien dan vandaag hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef Marble het volgende:
Het moet gezegd, vandaag was ze voor haar doen opvallend goed.
Ik niet. Het was vandaag voor het allereerst dat ik dacht "er zit toch wel wat in".quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar echt wel beter gezien dan vandaag hoor.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Topictitel aangepast.
Goh , mijn voorspelling was correctquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
OP dit topic kan vanavond wel een slotje![]()
Sinds wanneer worden topics van oud-kandidaten geslotenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Goh , mijn voorspelling was correct
Het ging er om dat ik gewoon wist dat ze eraf moestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden topics van oud-kandidaten gesloten?
nee hier nog eenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:49 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik de enige die bij haar altijd aan Linda Wagenmakers moet denken
Ze had van mij nog wel een weekje mogen blijven ten koste van I-Jay
Ik vond haar ook iets te vrolijk en te blij.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:13 schreef Natalie het volgende:
Ein-de-lijk. Sorry, ik kan niets anders zeggen. Ergerde me al weken aan haar ultra vrolijke, springerige karakter en qua zang vond ik het ook niet veel bijzonders.
Helemaal mee eens! Ik ben blij dat ze eruit ligt.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:13 schreef Natalie het volgende:
Ein-de-lijk. Sorry, ik kan niets anders zeggen. Ergerde me al weken aan haar ultra vrolijke, springerige karakter en qua zang vond ik het ook niet veel bijzonders.
Vorige week zat het er al een beetje aan te komen dat ze weggestemd zou worden, en ik vind het nog steeds jammer dat de jury toen Ariel naar huis heeft laten gaan. Want ik vond toch echt meer potentie in haar zitten, dan in Charissa.
Ja en dat boehoe-traantjes gebaar, bah echt als peuterleidster zou ze het beter doen dan als Idol. En die kledingquote:Op zondag 8 januari 2006 13:13 schreef Natalie het volgende:
Vorige week zat het er al een beetje aan te komen dat ze weggestemd zou worden, en ik vind het nog steeds jammer dat de jury toen Ariel naar huis heeft laten gaan. Want ik vond toch echt meer potentie in haar zitten, dan in Charissa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |