en dan ? met 10 man een rotonde bezetten daarquote:Op zondag 13 november 2005 11:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ok meet in Friesland! Kom maar naar Twijzel dan hoor ik jullie wel verschijnen![]()
![]()
Lekker vuurtje stook je daaroquote:
kom maar halenquote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lekker vuurtje stook je daaro![]()
heb je ff een vuurtje voor me voor je Orange peukie![]()
Relluh in Frieslandquote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan ? met 10 man een rotonde bezetten daar![]()
![]()
Zou wel willuquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 11:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Relluh in Friesland![]()
steken we daaro de plaatselijke rotonde in de fik, komen we ook nog in het nieuws
je kunt best plezier hebben op rotondesquote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Geen probleem daar.quote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Mietje..quote:Op zondag 13 november 2005 11:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Om 16.00 zullen we er zijn, stap ik nou op m'n Fazert![]()
egnie![]()
Fryslân rotonde-tourquote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
hmmm je brengt me op een ideequote:Op zondag 13 november 2005 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je kunt best plezier hebben op rotondes![]()
goed bezigquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:03 schreef Googolplexian het volgende:
nog steeds bezig hoormet het logo
ik krijg 'm niet 3D zoals ik wil (en heb erg weinig tijd)
hier een desktop alvast:
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 11:52 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh, morgen onder het werk maar weer bijlezen, dalijk naar 'big twin' beurs in het autotron, met mijn broertje
quote:Op zondag 13 november 2005 01:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hè bah.. was ik eindelijk weer eens verslaafd aan een spel (Call of Duty 2).. heb ik hem na 2 dagen al uitgespeeld![]()
En bij de winkel denken ze dan dat je het spel heb gekopieerd en nu je geld komt terugvragenquote:Op zondag 13 november 2005 12:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heb Brothers in Arms, Earned in Blood gekocht gister. Kom alleen niet verder dan het scherm "loading" kan ik daar verdomme weer mee terug
bij een goeie winkel gaan ze het op z'n minst ff testenquote:Op zondag 13 november 2005 13:02 schreef hicham het volgende:
[..]
En bij de winkel denken ze dan dat je het spel heb gekopieerd en nu je geld komt terugvragen
ze moegn ook gewoon een ander dvd meegevenquote:Op zondag 13 november 2005 13:02 schreef hicham het volgende:
[..]
En bij de winkel denken ze dan dat je het spel heb gekopieerd en nu je geld komt terugvragen
Op de Xbox/PS2 of PC? Want je pc kan natuurlijk ook f#cked up zijnquote:Op zondag 13 november 2005 12:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heb Brothers in Arms, Earned in Blood gekocht gister. Kom alleen niet verder dan het scherm "loading" kan ik daar verdomme weer mee terug
zohoo, ga je alvast oefenen?quote:Op zondag 13 november 2005 13:26 schreef ondeugend het volgende:
Zo ik ga even uitvinden of ik een kartmogelijkheid kan scheppen.
PC en daar is weinig fucked op aanquote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Op de Xbox/PS2 of PC? Want je pc kan natuurlijk ook f#cked up zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |