ah ok, dacht gisteren heel kort over gehad hier...missch waren er plannen gemaaktquote:Op zondag 13 november 2005 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
Nope, er zijn nog geen meet plannen voorbijgekomen hier@Fok!.
beetje anders soort volk, die Ernhemmersquote:En OPM, ben je een beetje op de Arnhemmers uitgekeken.
thx, weer es wat anders hequote:Geinige Avatar.
quote:Het is wel mooi weer, maar ik kan volgend weekend pas weer meeten.
als je nu naar buiten kijkt is het wel mooi idd, maar als je dit leestquote:Het weer vandaag
Er is vandaag (vrij) veel bewolking, met vanochtend zelfs hier en daar mistbanken. Voornamelijk in het westen en noorden is vandaag een enkel buitje mogelijk.
Het wordt 10 tot 13 graden. De wind is zwak tot soms matig en uit zuid, maar draait in de loop van de dag naar noord en neemt iets toe. Komende nacht klaart het grotendeels op en daalt het kwik landinwaarts tot 3 a 4 graden, met vorst aan de grond.
Mitsquote:Mits de Kawa dan de nieuwe nokkenasketting heeft.
zal me benieuwen of je dit jaar nog een motormeet gaat meemakenquote:Zal wel pas de week erop zijn ..
.. sleuteldingetjes en garageafspraken duren toch meestal langer dan verwacht.![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 10:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
's morgens....
Geen meet.......ook oké....kan ook maar ff rijden.....
hou wel ff een privé meet![]()
Met z'n 2en?quote:Op zondag 13 november 2005 10:55 schreef Rausdouwer het volgende:
's morgens.Gisteren te lam om iets te doen, dus geen meetplannen kunnen opperen. Zelfs nu ben ik nog kei moe. Ik denk dat ik even op de motor kruip om hier in de buurt te blazen.
Ik ga niks afspreken omdat ik zo lam ben.
![]()
Dadelijk breng je ons nog op een ideequote:
quote:Op zondag 13 november 2005 11:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dadelijk breng je ons nog op een idee![]()
Raus en ik gaan nog wel een keer samen gassen, als de DB'bollen gaan sleutelen![]()
ze zegt toch dat ze niet wil afspreken met jouquote:Op zondag 13 november 2005 11:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dadelijk breng je ons nog op een idee![]()
Raus en ik gaan nog wel een keer samen gassen, als de DB'bollen gaan sleutelen![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou alles bijgelezen en heb helemaal niets over een of andere meet gelezen![]()
en nu zegt Raus dat ze niet wil afspreken met iemandwat hebben jullie allemaal uitgevreten ?
![]()
ik wil motorrijden, raggen, scheuren,
naja dan maar de dorpjes in de omgeving onveilg maken![]()
Gaan jullie vandaag sleutelen dan?quote:Op zondag 13 november 2005 11:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze zegt toch dat ze niet wil afspreken met jou
Alhoewel ik wel het idee krijg dat Roadkill "the klusmeet"steeds verder vooruit schuift.....quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag sleutelen dan?![]()
in het vorige topiquequote:Op zondag 13 november 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou alles bijgelezen en heb helemaal niets over een of andere meet gelezen![]()
Ik had toch al verteld dat ik niet zou meeten vandaag!!!!quote:Op zondag 13 november 2005 11:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze zegt toch dat ze niet wil afspreken met jou
quote:Op zondag 13 november 2005 11:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
relight my firewat waren de plannen ?
![]()
geen plannen nog maar hicham had wel iets gepost over een evt meetquote:Op zondag 13 november 2005 11:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
enlight mewat waren de plannen ?
![]()
Om 16.00 zullen we er zijn, stap ik nou op m'n Fazertquote:Op zondag 13 november 2005 11:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ok meet in Friesland! Kom maar naar Twijzel dan hoor ik jullie wel verschijnen![]()
![]()
dan ben je nog snelquote:Op zondag 13 november 2005 11:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
Om 16.00 zullen we er zijn, stap ik nou op m'n Fazert![]()
ik had het dus ook tegen Rebbeltjuhquote:Op zondag 13 november 2005 11:11 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik had toch al verteld dat ik niet zou meeten vandaag!!!!
had het dus ook over raus en rebbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |