* Ze meteen weer de pan ingooien doet !quote:
Ik merk er niks van.Kan trouwens toch niet zien wat jij daar achter die computer uitvreet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:00 schreef ondeugend het volgende:
Tis zeker wel te merken dat ik geen spannende date heb vanavond zeker.
Heb trouwens ook aardige spierpijn.Heb de halve dag met m'n neefje op m,n nek rond gelopen.Sinterklaas moest ingehaald worden.quote:
Toch wel links he ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb trouwens ook aardige spierpijn.Heb de halve dag met m'n neefje op m,n nek rond gelopen.Sinterklaas moest ingehaald worden.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Antwoord krijg je zodra je je wapperende duim laat zien. Niet eerder !
Er zijn gradaties van zielig hè.
Mijn nek zit nog steeds gewoon in het midden hoor.quote:
en die tas daar rechtsboven is de tas van BE die ik wist te redden vanhet aanstormende verkeerquote:
Jahaaa je kan me wat !quote:
Dan vertel ik het wel, koppeling inknijpen en zwaaien naar mede motorrijdersquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:56 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik ga jou niet vertellen wat ik met m'n linker hand doe!
Volgens mij is ie er alleen maar mooier op gewordenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:17 schreef stinkie het volgende:
Schade valt alleszins mee:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is zaterdag hoor.. je bent minder feesterig dan ik dachtquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:58 schreef R2-D2 het volgende:
Welterusten allemaal![]()
Nog ff een cadeautje in het schoentje leggen![]()
![]()
Ding staat in z'n versnelling (nee tijdens het vallen heb ik niet ff snel teruggeschakeld) en hij is voorruit te duwen alsof is in z'n vrij staat. Maakte me dus even zorgen, totdat ik me realiseerde dat de ketting eraf gevlogen wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan vertel ik het wel, koppeling inknijpen en zwaaien naar mede motorrijders![]()
[..]
Volgens mij is ie er alleen maar mooier op geworden
Hoe zat het nou met het schakelen, of is dat nog niet nader bekeken![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef ondeugend het volgende:
Oke... oke
Je kan een biertje van me krijgen.. ik ben de beroerdste niet.
[afbeelding]
Pffffff mannen !
Psssst... niet verder vertellen hoor maar geef hem maar een extra dikke kroel !quote:
Kom ik dus mooi 2 uur te laat hequote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
De schunnigheid begint de overhand weer te krijgen?![]()
Als je weer helemaal fit bent kun je de roest wel even bijwerkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:17 schreef stinkie het volgende:
Schade valt alleszins mee:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga ik zeker doen... ben zo klef als wat ineens.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef ondeugend het volgende:
Psssst... niet verder vertellen hoor maar geef hem maar een extra dikke kroel !
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:22 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ding staat in z'n versnelling (nee tijdens het vallen heb ik niet ff snel teruggeschakeld) en hij is voorruit te duwen alsof is in z'n vrij staat. Maakte me dus even zorgen, totdat ik me realiseerde dat de ketting eraf gevlogen was
Echte liefde is...... samen klef zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen... ben zo klef als wat ineens.
Maar niet tegelijk hoor!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan vertel ik het wel, koppeling inknijpen en zwaaien naar mede motorrijders![]()
[..]
We zoeken nog iemand die hier mee wil doorgaan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kom ik dus mooi 2 uur te laat he![]()
Samen op de bank televisie kijken.Shit heb de bank net opgeruimd.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echte liefde is...... samen klef zijn.
ja joh.. gewoon volgooien met bier en dan komt altijd alles goed.quote:Op zondag 13 november 2005 00:23 schreef bwt het volgende:
zie dat het gelukkig weer beter gaat met onze stinkert
Mij niet hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 00:30 schreef bwt het volgende:
Er is niets dat beter werkt dan een biertje
Drank maakt je lief is
dus we moeten jou nuchter houdenquote:
je moet wat minderen met die absinth hoor.. fok vliegt er over.quote:Op zondag 13 november 2005 00:50 schreef bwt het volgende:
En wat is FOK! weer ontzettend traag
hmmmhmmquote:
vandaar dat je nog zo laat wakker bentquote:Op zondag 13 november 2005 01:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hè bah.. was ik eindelijk weer eens verslaafd aan een spel (Call of Duty 2).. heb ik hem na 2 dagen al uitgespeeld![]()
Mja ach, hij zorgde iig dat ie van voren genoeg ruimte hadquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leek wel een stunrijder die gozer.
Ik vond het in het begin alleen een beetje raar dat iemand dat op 1.5 meter van je af gaat doen.
Hij begon al direct vanaf het begin te stunten.![]()
Later ben ik toch maar even afstand bewaren voordat'ie onder mijn voorwiel terecht zou komen mocht het misgaan.
Jupsquote:Maar ik zag dat je nu gelijk verliefd was geworden op Husqvarna.![]()
Ik ben bijna altijd nog wel wakker voor 2-en, alleen meestal lig ik in mijn nest tv te kijken tot een uur of 2quote:Op zondag 13 november 2005 01:44 schreef bwt het volgende:
[..]
vandaar dat je nog zo laat wakker bent
Hey....quote:Op zondag 13 november 2005 01:45 schreef Didiot666 het volgende:
[..]
Mja ach, hij zorgde iig dat ie van voren genoeg ruimte had
[..]
Jups![]()
Van het voorjaar Kawa verkopen en Huskie 610 kopen![]()
Tenminste, dat is wel wat ik heel graag wil
Je zegt het zelfquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:38 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga kroketten bakken.
Dan maar een dikke kont !![]()
ah ok, dacht gisteren heel kort over gehad hier...missch waren er plannen gemaaktquote:Op zondag 13 november 2005 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
Nope, er zijn nog geen meet plannen voorbijgekomen hier@Fok!.
beetje anders soort volk, die Ernhemmersquote:En OPM, ben je een beetje op de Arnhemmers uitgekeken.
thx, weer es wat anders hequote:Geinige Avatar.
quote:Het is wel mooi weer, maar ik kan volgend weekend pas weer meeten.
als je nu naar buiten kijkt is het wel mooi idd, maar als je dit leestquote:Het weer vandaag
Er is vandaag (vrij) veel bewolking, met vanochtend zelfs hier en daar mistbanken. Voornamelijk in het westen en noorden is vandaag een enkel buitje mogelijk.
Het wordt 10 tot 13 graden. De wind is zwak tot soms matig en uit zuid, maar draait in de loop van de dag naar noord en neemt iets toe. Komende nacht klaart het grotendeels op en daalt het kwik landinwaarts tot 3 a 4 graden, met vorst aan de grond.
Mitsquote:Mits de Kawa dan de nieuwe nokkenasketting heeft.
zal me benieuwen of je dit jaar nog een motormeet gaat meemakenquote:Zal wel pas de week erop zijn ..
.. sleuteldingetjes en garageafspraken duren toch meestal langer dan verwacht.![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 10:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
's morgens....
Geen meet.......ook oké....kan ook maar ff rijden.....
hou wel ff een privé meet![]()
Met z'n 2en?quote:Op zondag 13 november 2005 10:55 schreef Rausdouwer het volgende:
's morgens.Gisteren te lam om iets te doen, dus geen meetplannen kunnen opperen. Zelfs nu ben ik nog kei moe. Ik denk dat ik even op de motor kruip om hier in de buurt te blazen.
Ik ga niks afspreken omdat ik zo lam ben.
![]()
Dadelijk breng je ons nog op een ideequote:
quote:Op zondag 13 november 2005 11:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dadelijk breng je ons nog op een idee![]()
Raus en ik gaan nog wel een keer samen gassen, als de DB'bollen gaan sleutelen![]()
ze zegt toch dat ze niet wil afspreken met jouquote:Op zondag 13 november 2005 11:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dadelijk breng je ons nog op een idee![]()
Raus en ik gaan nog wel een keer samen gassen, als de DB'bollen gaan sleutelen![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou alles bijgelezen en heb helemaal niets over een of andere meet gelezen![]()
en nu zegt Raus dat ze niet wil afspreken met iemandwat hebben jullie allemaal uitgevreten ?
![]()
ik wil motorrijden, raggen, scheuren,
naja dan maar de dorpjes in de omgeving onveilg maken![]()
Gaan jullie vandaag sleutelen dan?quote:Op zondag 13 november 2005 11:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze zegt toch dat ze niet wil afspreken met jou
Alhoewel ik wel het idee krijg dat Roadkill "the klusmeet"steeds verder vooruit schuift.....quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 11:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gaan jullie vandaag sleutelen dan?![]()
in het vorige topiquequote:Op zondag 13 november 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou alles bijgelezen en heb helemaal niets over een of andere meet gelezen![]()
Ik had toch al verteld dat ik niet zou meeten vandaag!!!!quote:Op zondag 13 november 2005 11:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze zegt toch dat ze niet wil afspreken met jou
quote:Op zondag 13 november 2005 11:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
relight my firewat waren de plannen ?
![]()
geen plannen nog maar hicham had wel iets gepost over een evt meetquote:Op zondag 13 november 2005 11:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
enlight mewat waren de plannen ?
![]()
Om 16.00 zullen we er zijn, stap ik nou op m'n Fazertquote:Op zondag 13 november 2005 11:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ok meet in Friesland! Kom maar naar Twijzel dan hoor ik jullie wel verschijnen![]()
![]()
dan ben je nog snelquote:Op zondag 13 november 2005 11:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
Om 16.00 zullen we er zijn, stap ik nou op m'n Fazert![]()
ik had het dus ook tegen Rebbeltjuhquote:Op zondag 13 november 2005 11:11 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik had toch al verteld dat ik niet zou meeten vandaag!!!!
had het dus ook over raus en rebbel
en dan ? met 10 man een rotonde bezetten daarquote:Op zondag 13 november 2005 11:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ok meet in Friesland! Kom maar naar Twijzel dan hoor ik jullie wel verschijnen![]()
![]()
Lekker vuurtje stook je daaroquote:
kom maar halenquote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Lekker vuurtje stook je daaro![]()
heb je ff een vuurtje voor me voor je Orange peukie![]()
Relluh in Frieslandquote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan ? met 10 man een rotonde bezetten daar![]()
![]()
Zou wel willuquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 11:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Relluh in Friesland![]()
steken we daaro de plaatselijke rotonde in de fik, komen we ook nog in het nieuws
je kunt best plezier hebben op rotondesquote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Geen probleem daar.quote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
Mietje..quote:Op zondag 13 november 2005 11:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Om 16.00 zullen we er zijn, stap ik nou op m'n Fazert![]()
egnie![]()
Fryslân rotonde-tourquote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
hmmm je brengt me op een ideequote:Op zondag 13 november 2005 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je kunt best plezier hebben op rotondes![]()
goed bezigquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:03 schreef Googolplexian het volgende:
nog steeds bezig hoormet het logo
ik krijg 'm niet 3D zoals ik wil (en heb erg weinig tijd)
hier een desktop alvast:
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 november 2005 11:52 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh, morgen onder het werk maar weer bijlezen, dalijk naar 'big twin' beurs in het autotron, met mijn broertje
quote:Op zondag 13 november 2005 01:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hè bah.. was ik eindelijk weer eens verslaafd aan een spel (Call of Duty 2).. heb ik hem na 2 dagen al uitgespeeld![]()
En bij de winkel denken ze dan dat je het spel heb gekopieerd en nu je geld komt terugvragenquote:Op zondag 13 november 2005 12:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heb Brothers in Arms, Earned in Blood gekocht gister. Kom alleen niet verder dan het scherm "loading" kan ik daar verdomme weer mee terug
bij een goeie winkel gaan ze het op z'n minst ff testenquote:Op zondag 13 november 2005 13:02 schreef hicham het volgende:
[..]
En bij de winkel denken ze dan dat je het spel heb gekopieerd en nu je geld komt terugvragen
ze moegn ook gewoon een ander dvd meegevenquote:Op zondag 13 november 2005 13:02 schreef hicham het volgende:
[..]
En bij de winkel denken ze dan dat je het spel heb gekopieerd en nu je geld komt terugvragen
Op de Xbox/PS2 of PC? Want je pc kan natuurlijk ook f#cked up zijnquote:Op zondag 13 november 2005 12:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Heb Brothers in Arms, Earned in Blood gekocht gister. Kom alleen niet verder dan het scherm "loading" kan ik daar verdomme weer mee terug
zohoo, ga je alvast oefenen?quote:Op zondag 13 november 2005 13:26 schreef ondeugend het volgende:
Zo ik ga even uitvinden of ik een kartmogelijkheid kan scheppen.
PC en daar is weinig fucked op aanquote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Op de Xbox/PS2 of PC? Want je pc kan natuurlijk ook f#cked up zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |