Brrrrrrrrrr ik heb dus een "voorlopig onvoldoende" voor m'n werkstuk Publiek Organisatierecht voor m'n vaardigheden. Dat vind ik ook niet geheel verwonderlijk - als ik de mensen die de vaardigheid bij andere groepen doen hoor, dan krijgen zij daar apart college over hoe je de presentatie en werkstuk moet vormgeven en krijgen zij tips met "werk de gedachte achter (juridisch begrip) uit in je werkstuk" etc. Ik kreeg helemaal geen inhoudelijke commentaar en nauwelijks aanwijzingen over de vorm. En er stond ook helemaal niks op blackboard (digitale leeromgeving), terwijl de andere vakken (die het nu pas in moeten leveren, wij moesten het eerder) nu wel tegen het einde van de vaardigheid sheets en tips op hun vakken zetten.
Ze hebben dit echt zooooooooo slecht geregeld bij POR, ongelooflijk. Overigens klagen mensen ook al over het normale onderwijs programma van POR, want dat was ook vrij slecht geregeld.
Bleh. Ik zit te denken om m'n vaardigheden volgend semester allebei maar bij andere vakken te doen en dit gewoon te laten voor wat 't is. Mja anderzijds - misschien kan ik m'n werkstuk gewoon nog aanpassen.
Ik had een 5 voor de inhoud en allemaal voldoendes en dikke voldoendes voor de vorm, dus in principe zou ik wellicht niet eens zo heel veel moeten toevoegen.
Hoe dan ook het komt me bijzonder slecht uit om nog tijdens m'n examens dit te gaan herkansen en dergelijks. Gatver.
Tsja.
Ohja, de presentatie die ik voor m'n groep deed voor Recht en Maatschappij ging geloof ik wel goed. Al die andere groepen, daar had de docente echt een heel velletje commentaar bij elke groep. Bij mij heeft ze maar 1 regeltje opgeschreven, en ik denk dat ik weet wat 't is. Ik was in het begin zenuwachtig en keek veel op m'n blaadje, en pas na een minuut of 4 (van de 10) keek ik echt consequent de klas in.
Tsja of die ene opmerking moet zijn dat gewoon de hele presentatie klote is, maar dat geloof ik niet.
Puur inhoudelijk & gestructureerd hoorden waren we 1ste of 2de - maar da's logisch met twee vroege steenbokken in 't team. En wij waren de enige groep die binnen de gestelde tijd klaar was, daar heb ik vooraf heel veel aandacht aan besteed (inclusief video-opnames om te kijken hoe ik overkwam).
Maar goed, ik baal er alleen een beetje van dat R en ik in feite voor 't overgrote deel dat werkstuk hebben gemaakt terwijl M op zich ook nog wel wat deed, en 1 groepslid dus helemaal *niks* heeft gedaan. Ik kan 'm echt afmaken, serieus. En ik ben niet de enige...
De beoordeling krijgen we helaas eind december pas