Je zei clauthe .... is toch Gronings voor klotequote:Op zondag 13 november 2005 03:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Klote waar.>?
Ik ga ook slaepen! Tusten!
Doe maar, krijg je van mij alvast een emmertje water mee voor morgenochtend, zoals je ongetwijfeld weet, ik ken het gevoelquote:
Ben er godverdomme net uitquote:Op zondag 13 november 2005 09:21 schreef rubbereend het volgende:
oiterug uit de Ahoy
Armin draaide
en nu eindelijk naar bed
Dat hebben we gelijk, ik ben ook kapot, lag er pas om kwart voor 6 inquote:Op zondag 13 november 2005 09:24 schreef rubbereend het volgende:en ik ben kapot. tijd om te slapen
toen stond ik nog helemaal vooraan bij armin met 2 biertjes in mn handquote:Op zondag 13 november 2005 09:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat hebben we gelijk, ik ben ook kapot, lag er pas om kwart voor 6 in
Flink indrinkenquote:Op zondag 13 november 2005 11:08 schreef appelsientje het volgende:
Hools komt ook maar langzaam op gang zeg
Het uitgaan is hier trouwens echt duurben $14,- (¤ 8.50)voor 2 biertjes kwijt
Dus dronken zal ik hier niet worden
Dat heeft even geduurd als ik je posts van vannacht zo ziequote:
Was pas om kwart voor één wakker. Zal wel over de kater heengeslapen zijnquote:Op zondag 13 november 2005 13:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat heeft even geduurd als ik je posts van vannacht zo zie![]()
Had ik ook wel willen doen, sta nu (ja nu ff pauze) 2 auto's te wassen.quote:Op zondag 13 november 2005 14:05 schreef pascalheister het volgende:
mooi dagje om wat films te gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |