Een tampon met jeukpoeder?quote:Op zondag 13 november 2005 00:39 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een binnenpretje?
Jay en Silent Bobquote:Op zondag 13 november 2005 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, Dogma op Een met Matt Damon en Ben Affleck.
Een pijpleiding.quote:Op zondag 13 november 2005 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Ambroooooooooo die homo's, wat is het?
Zegt me weer helemaal niets, maar wat maakt het ook uit.quote:Op zondag 13 november 2005 01:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? # 14
betalen voor mp3's het moet niet gekker wordenquote:Op zondag 13 november 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
Nog even de laatste dubbel CD van Kate Bush voor Bluezz aan het (legaal) downen nu.
Betalen voor DVD's ... het moet niet gekkerquote:Op zondag 13 november 2005 01:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
betalen voor mp3's het moet niet gekker worden
moet jij me uitleggen waaromquote:Op zondag 13 november 2005 01:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Betalen voor DVD's ... het moet niet gekker
Alsof er geen DVD rip-offs te vinden zijn op internetquote:Op zondag 13 november 2005 01:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet jij me uitleggen waarom
maaruh mp3 is altijd nog een kopie van een cd![]()
zeg ik dat dan? ook belachelijk als je daar geld aan uit geeft natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2005 01:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof er geen DVD rip-offs te vinden zijn op internet
Clauwtjequote:Op zondag 13 november 2005 03:23 schreef clauwheee het volgende:
Heeeeeuujj!!1
Wat een feestjes vandaag. De laatste was toch wel het leukst. Eindigen met playbackshowtje en karaoke
Haaaaaaaaaaaiquote:Op zondag 13 november 2005 03:23 schreef clauwheee het volgende:
Heeeeeuujj!! Watjes, waar zijn jullie?![]()
Wat een feestjes vandaag. De laatste was toch wel het leukst. Eindigen met playbackshowtje en karaoke
Trouwens, nog 1 vraagje nu ik je toch zie; hoe komt het dat jij ICQ plaatje hebt en clauwtje een MSN - plaatje?quote:
Omdat clauthe msn heeft en ik ICQ. Ik heb ook wel msn maar die heb ik nietn ingevuld en ICQ gebruik ok nooitquote:Op zondag 13 november 2005 03:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Trouwens, nog 1 vraagje nu ik je toch zie; hoe komt het dat jij ICQ plaatje hebt en clauwtje een MSN - plaatje?
Je bent dronken, maar ik begrijp je nogquote:Op zondag 13 november 2005 03:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Omdat clauthe msn heeft en ik ICQ. Ik heb ook wel msn maar die heb ik nietn ingevuld en ICQ gebruik ok nooit
Klote waar.>?quote:Op zondag 13 november 2005 03:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je bent dronken, maar ik begrijp je nogEn aldus vergeef ik ook dat je je vriendin klote noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |