Ze heeft gewoon een mooi koppie, dat werkt natuurlijk ook wel mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef AndyD het volgende:
Ze is erg fotogeniek!
Prachtig scanman....................ze blijft onze favoriet heeequote:Op zaterdag 12 november 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Klik hier voor dezelfde foto op orginele grootte
KLAAR VOOR DE START IS.... AF!!!! *PANG!!!!*quote:
Tieten!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En verder valt er weinig over haar te melden, gezien de overdaad aan screenshots in dit topis en het gebrek aan inhoudelijke discussies.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef AndyD het volgende:
Ze is erg fotogeniek!
soms zeggen beelden meer dan woordenquote:Op zondag 13 november 2005 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
En verder valt er weinig over haar te melden, gezien de overdaad aan screenshots in dit topis en het gebrek aan inhoudelijke discussies.
Beetje girl next door tiepje.
Ze is ook lieffffquote:Op zondag 13 november 2005 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
En verder valt er weinig over haar te melden, gezien de overdaad aan screenshots in dit topis en het gebrek aan inhoudelijke discussies.
Beetje girl next door tiepje.
Ik wist helemaal niet dat je haar leuk vond joh?quote:Op zondag 13 november 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is ook lieffff... en soms grappig
.... en cute
Ik mag hen ook wel hoor. Dido en Roel niet.quote:Op zondag 13 november 2005 02:06 schreef Lamon het volgende:
De ongelooflijk grote populariteit van Lieske op dit forum is me nog steeds een beetje een raadsel. Ik vind haar nooit grappig, wat schaapachtig, en erg fout studentikoos praten.
Ik heb geen uitgesproken hekel aan haar overigens, maar ze is zo... niets.
Aan de andere kant, ik vind Joost en Rob tof, dus ik sluit blijkbaar toch niet erg aan bij de BB doelgroep op FOK! deze jaargang.
Lieske is de eerlijkste persoon in het huis.quote:Op zondag 13 november 2005 02:06 schreef Lamon het volgende:
De ongelooflijk grote populariteit van Lieske op dit forum is me nog steeds een beetje een raadsel. Ik vind haar nooit grappig, wat schaapachtig, en erg fout studentikoos praten.
Ik heb geen uitgesproken hekel aan haar overigens, maar ze is zo... niets.
Aan de andere kant, ik vind Joost en Rob tof, dus ik sluit blijkbaar toch niet erg aan bij de BB doelgroep op FOK! deze jaargang.
hahahahaquote:
Sinds ze in het clubje Chantal-Ingrid zit zie ik haar toch behoorlijk vaak roddelen hoor! Het toppunt was wel hoe ze onder haar dekbedje Dido na zat te doen en toen die middelvinger omhoog.quote:Op zondag 13 november 2005 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Lieske is het eerlijkst en het oprechtst van alle bewoners!En niemand die het tegendeel kan bewijzen.
Het gezang schrikt mij af om screenshots te maken.quote:Op zondag 13 november 2005 19:26 schreef dragems het volgende:
ik heb topic ook weer gevonden nog leuke zang foto's of is ze niet aan de beurt geweest
Mysql dataerrorquote:Op maandag 14 november 2005 21:06 schreef scanman01 het volgende:
filedump heeft weer eens een storing
Maar de foto's komen vanzelf weer terug
Mededeling!quote:Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef Olio het volgende:
Topic loopt een beetje droog met die kruisjes. Jammer want leuk koppie.
ZwOrld wie is de dame op jouw avatar?
edit: laat maar, ik zie het plaatje opeens verspringen, zijn er nogal veel
Das het hele probleemquote:** OP DIT MOMENT HEEFT FILEDUMP EEN AANTAL TECHNISCHE PROBLEMEN! Gezien de enorme groei welke FileDump ondergaat word de 'traffic' rekening steeds hoger! Wellicht bent u een gebruiker van FileDump en wilt u FileDump online houden? Doneer dan een kleine bijdrage om FileDump online te houden!
Ik heb inmiddels de laatste paar foto's geupload via een andere server en die staan er nu wel.quote:Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef Olio het volgende:
Topic loopt een beetje droog met die kruisjes. Jammer want leuk koppie.
ZwOrld wie is de dame op jouw avatar?
edit: laat maar, ik zie het plaatje opeens verspringen, zijn er nogal veel
beetje jammer van die berg beddengoedquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:50 schreef regenworm het volgende:
Zoekplaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt maar je weet hoe de regie is.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:02 schreef Molotov25 het volgende:
[..]
beetje jammer van die berg beddengoed
dankjequote:Op woensdag 16 november 2005 13:53 schreef Yeahinho het volgende:
Goed bezig Regenworm.
Geil ding is het.
maar ze is zo schattigquote:Op woensdag 16 november 2005 22:31 schreef fashionably_late het volgende:
wat een vreemd topic is dit....
Allemaal doodgewone foto's van een doodgewoon meisje...zonder tekst...zonder clou...
Beelden zeggen soms meer dan woorden.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:31 schreef fashionably_late het volgende:
wat een vreemd topic is dit....
Allemaal doodgewone foto's van een doodgewoon meisje...zonder tekst...zonder clou...
Neequote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef ilona-scuderia het volgende:Ik wordt een beetje moe van Lieske
Als je begrijpt wat ik bedoel...
ik ben maar jaar ouder dus dat kan nogquote:Op donderdag 17 november 2005 10:36 schreef Molotov25 het volgende:
[..]
Nee
Ze is welles waar wat jong
maar mag er graag naar kijken![]()
raar is bijna altijd goed zijn er toch al genoeg die normaal zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 10:42 schreef JooB het volgende:
Ik vind haar raar genoeg ook steeds leuker worden.![]()
'Weliswaar'.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:36 schreef Molotov25 het volgende:
[..]
Nee
Oke meesterquote:Op donderdag 17 november 2005 10:48 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
'Weliswaar'.Voor de rest met je eens.
![]()
De opa's zorgen voor de screenshotsquote:Op donderdag 17 november 2005 10:36 schreef Molotov25 het volgende:
[..]
Nee
Hmm 90 procent van deze beelden zeggen mij helemaal nix...quote:Op woensdag 16 november 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beelden zeggen soms meer dan woorden.
Als je het niets vindt, hoef je niet te kijken hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:58 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Hmm 90 procent van deze beelden zeggen mij helemaal nix...Er zit zo incidenteel een schattige tussen...een mooie soms en hier en daar een grappige ...maar de meeste......totáál nietszeggend.
Als ik 'fan' van iemand was zou ik er een sport van maken de állerleukste, schattigste,liefste,knapste te capturen... niet deze dump....
ja. die waren beide beschamend. ongelooflijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Beetje jammer van haar opmerkingen deze live uitzending, even opgesomd:
(na de bekendmaking van de nominatie's, waar ze zelf ook bij zit)
"Wie nu er uit vliegt bij deze exit is echt een loser"
(na het incident met Natte-lie)
"ze maken van een mug een olifant"
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:58 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Hmm 90 procent van deze beelden zeggen mij helemaal nix...Er zit zo incidenteel een schattige tussen...een mooie soms en hier en daar een grappige ...maar de meeste......totáál nietszeggend.
Als ik 'fan' van iemand was zou ik er een sport van maken de állerleukste, schattigste,liefste,knapste te capturen... niet deze dump....
Umn, volgens mij heet dat spontaanquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:51 schreef BB5kijker het volgende:
Lieske,
Volgende keer niet weer dat domme tjop tjop tjop tjop. Gedraag je aub. Je bent nog maar 19, maar toch geen kind van drie?
"Ohh Roel, zo'n kleintje heb ik nog nooit gezien"quote:
Ik probeer het écht te begrijpen hoor...ik val niemand aan ofzo.quote:
inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Beetje jammer van haar opmerkingen deze live uitzending, even opgesomd:
(na de bekendmaking van de nominatie's, waar ze zelf ook bij zit)
"Wie nu er uit vliegt bij deze exit is echt een loser"
(na het incident met Natte-lie)
"ze maken van een mug een olifant"
In het begin van de Lieske topics plaatste ik alleen de mooiste foto's, maar de laatste tijd wordt alles hier inderdaad neergepleurd. Beetje jammer ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:11 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ik probeer het écht te begrijpen hoor...ik val niemand aan ofzo.
Maar niemand legt het uit hier...
Hoe zit het dan?
Jullie vinden het gewoon al leuk om zo véél mogelijk fotootjes van Lies te plaatsen?? Lelijk of niet?
Ze wilde Nathalie een beetje steunen en dat kon ik juist weer wél waarderen. Logische reactie als een 'vriendin' van je ergens op wordt aangevallen. Jammer dat ze niet wist dat het juist Nathalie is die haar genomineerd heeft, anders had ze het niet gezegd denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:25 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
inderdaad. Vooral die laatste opmerking...3x proberen te slijmen met de opmerking 'naat, ze maken gewoon van een mug een olifant'
![]()
![]()
Zoals ik al opmerkte; sinds dat French Maid uniformpje vergeef ik haar allesquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Die opmerking over die mug en die olifant was wel heel slecht
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw snelheid van de capture vinger was wat beter gelukkig regenwormquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:49 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MARRY ME!quote:
Deze blijft echt de mooistequote:Op dinsdag 22 november 2005 03:10 schreef scanman01 het volgende:
Een oudje, die door het filedump probleem was verdwenen:
[afbeelding]
Inderdaad die oma onderbroeken is geen gezicht.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:44 schreef PLAE@ het volgende:
Wat heeft ze toch veel oma onderbroeken![]()
ga jij eens heel gauw je mond spoelenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:27 schreef soylent het volgende:
Ewww strings.
Ze heeft sowieso geen goede kledingsmaak, bij alles wat ze draagt (die rode legging bv) denk ikquote:Op woensdag 23 november 2005 00:44 schreef PLAE@ het volgende:
Wat heeft ze toch veel oma onderbroeken![]()
Heb je haar een week of 2 geleden zien dansen?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Ze heeft de motoriek van een aardappel. + spastische vingers.
quote:Op donderdag 24 november 2005 04:46 schreef Flappie_Alzheimer het volgende:
"Ik ben Lieske en ik ga het big brother huis in."
"Ga je daar doen dan?"
"Janken!"
![]()
Ja!! Dít vond ik ook een heel mooi koppetje!! (y)quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Shaven haven......respect
Maar daarbij is ze wel nog niet van haar stoel afgegleden.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:46 schreef Flappie_Alzheimer het volgende:
"Ik ben Lieske en ik ga het big brother huis in."
"Ga je daar doen dan?"
"Janken!"
![]()
Zo,quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef BB5kijker het volgende:
Ik vind het helemaal geen leuke griet, maar het is met Joost (óók bij gebrek aan beter) nog de enige die ik de overwinning gun.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Zo,
en nu is Joost ook afgevallen,
Inderdaad! Iemand? Please??quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
iemand nog caps van lieske in dat übergeile rokje van gisteren?
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:30 schreef aidyl het volgende:
Lieske is echt wel de mooiste vrouw in BB!
Maar wel een lekker meisjequote:Op woensdag 30 november 2005 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
lieske is geen vrouw, het is een meisje.
zeker wel.quote:
Als je van onnozel houdt welquote:
wat willen die vriendinnen doen? die hebben er toch niks over te zeggen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:19 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik wilde nog ff iets over de geweldige Lieske kwijt. Gisteren vertelde vol trots dat als een jongen bij haar zou flikken wat roel had gedaan (niet eens binnen een relatie maarja) dat haar super vriendinnen over het hek zouden komen om haar uit het huis te halen. Dan vraag ik me toch 1 ding af waar waren die vrindinnen toen zij een aantal jaren de derde speler was in een relatie. Dat wil dus zeggen de goedkoop ordinaire scharrel (denk aan Linda) die in een relatie van een ander probeert te stoken. Toen waren haar vriendinnen er dus blijkbaar ook niet. En stoken binnen een relatie is dus niet iets nieuws voor de o zo simpatieke Lieske.
Vrienden zijn er om je te beschermen. Het zijn geen relatiepolitieagenten die iedereen beschermen die wel eens onrecht aangedaan zou kunnen worden. Als jij verliefd bent op een meisje die al een vriend heeft, gaan jouw vrienden jou dan ook proberen te overtuigen dat je niks moet proberen?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:19 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik wilde nog ff iets over de geweldige Lieske kwijt. Gisteren vertelde vol trots dat als een jongen bij haar zou flikken wat roel had gedaan (niet eens binnen een relatie maarja) dat haar super vriendinnen over het hek zouden komen om haar uit het huis te halen. Dan vraag ik me toch 1 ding af waar waren die vrindinnen toen zij een aantal jaren de derde speler was in een relatie. Dat wil dus zeggen de goedkoop ordinaire scharrel (denk aan Linda) die in een relatie van een ander probeert te stoken. Toen waren haar vriendinnen er dus blijkbaar ook niet. En stoken binnen een relatie is dus niet iets nieuws voor de o zo simpatieke Lieske.
Nee dat bedoel ik te zeggen zij kraamt altijd onzin uit. en is gewoon een jalours meisje dat aandacht van de mannen wil. Aangezien er maar 1 interessant exemplaar in het huis zit gaat ze dus stoken in zijn relatie.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vrienden zijn er om je te beschermen. Het zijn geen relatiepolitieagenten die iedereen beschermen die wel eens onrecht aangedaan zou kunnen worden. Als jij verliefd bent op een meisje die al een vriend heeft, gaan jouw vrienden jou dan ook proberen te overtuigen dat je niks moet proberen?
Moet jij weten.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Als je van onnozel houdt wel
ik zelf kies liever voor de wat stijlvollere look
Sterker nog, ze wint deze Big Brother.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:53 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik na maar een reden bedenken om Lieske leuk te vinden en dat is dat ze er lekker uitziet. Ik vind haar drammerig, egoistisch, kinderlijk en gewoon uiterst irritant. Ik snap niet dat zoveel mensen op haar stemmen...
Ik denk dat ze dat niet haalt. Roel heeft namelijk heel breezer-minnend Nederland achter zich.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sterker nog, ze wint deze Big Brother.
Lieske houdt het langer vol dan Hummie had bedacht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:07 schreef pfaf het volgende:
Ze houdt het nog steeds vol!
Ik vond het erg tof toen ze die stokjes uit frustratie weggooide.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |