Zo,quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef BB5kijker het volgende:
Ik vind het helemaal geen leuke griet, maar het is met Joost (óók bij gebrek aan beter) nog de enige die ik de overwinning gun.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Zo,
en nu is Joost ook afgevallen,
Inderdaad! Iemand? Please??quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:21 schreef SocialDisorder het volgende:
iemand nog caps van lieske in dat übergeile rokje van gisteren?
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:30 schreef aidyl het volgende:
Lieske is echt wel de mooiste vrouw in BB!
Maar wel een lekker meisjequote:Op woensdag 30 november 2005 14:41 schreef SocialDisorder het volgende:
lieske is geen vrouw, het is een meisje.
zeker wel.quote:
Als je van onnozel houdt welquote:
wat willen die vriendinnen doen? die hebben er toch niks over te zeggen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:19 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik wilde nog ff iets over de geweldige Lieske kwijt. Gisteren vertelde vol trots dat als een jongen bij haar zou flikken wat roel had gedaan (niet eens binnen een relatie maarja) dat haar super vriendinnen over het hek zouden komen om haar uit het huis te halen. Dan vraag ik me toch 1 ding af waar waren die vrindinnen toen zij een aantal jaren de derde speler was in een relatie. Dat wil dus zeggen de goedkoop ordinaire scharrel (denk aan Linda) die in een relatie van een ander probeert te stoken. Toen waren haar vriendinnen er dus blijkbaar ook niet. En stoken binnen een relatie is dus niet iets nieuws voor de o zo simpatieke Lieske.
Vrienden zijn er om je te beschermen. Het zijn geen relatiepolitieagenten die iedereen beschermen die wel eens onrecht aangedaan zou kunnen worden. Als jij verliefd bent op een meisje die al een vriend heeft, gaan jouw vrienden jou dan ook proberen te overtuigen dat je niks moet proberen?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:19 schreef rickfcdb1 het volgende:
Ik wilde nog ff iets over de geweldige Lieske kwijt. Gisteren vertelde vol trots dat als een jongen bij haar zou flikken wat roel had gedaan (niet eens binnen een relatie maarja) dat haar super vriendinnen over het hek zouden komen om haar uit het huis te halen. Dan vraag ik me toch 1 ding af waar waren die vrindinnen toen zij een aantal jaren de derde speler was in een relatie. Dat wil dus zeggen de goedkoop ordinaire scharrel (denk aan Linda) die in een relatie van een ander probeert te stoken. Toen waren haar vriendinnen er dus blijkbaar ook niet. En stoken binnen een relatie is dus niet iets nieuws voor de o zo simpatieke Lieske.
Nee dat bedoel ik te zeggen zij kraamt altijd onzin uit. en is gewoon een jalours meisje dat aandacht van de mannen wil. Aangezien er maar 1 interessant exemplaar in het huis zit gaat ze dus stoken in zijn relatie.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Vrienden zijn er om je te beschermen. Het zijn geen relatiepolitieagenten die iedereen beschermen die wel eens onrecht aangedaan zou kunnen worden. Als jij verliefd bent op een meisje die al een vriend heeft, gaan jouw vrienden jou dan ook proberen te overtuigen dat je niks moet proberen?
Moet jij weten.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Als je van onnozel houdt wel
ik zelf kies liever voor de wat stijlvollere look
Sterker nog, ze wint deze Big Brother.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:53 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik na maar een reden bedenken om Lieske leuk te vinden en dat is dat ze er lekker uitziet. Ik vind haar drammerig, egoistisch, kinderlijk en gewoon uiterst irritant. Ik snap niet dat zoveel mensen op haar stemmen...
Ik denk dat ze dat niet haalt. Roel heeft namelijk heel breezer-minnend Nederland achter zich.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sterker nog, ze wint deze Big Brother.
Lieske houdt het langer vol dan Hummie had bedacht.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:07 schreef pfaf het volgende:
Ze houdt het nog steeds vol!
Ik vond het erg tof toen ze die stokjes uit frustratie weggooide.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |