ja. die waren beide beschamend. ongelooflijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Beetje jammer van haar opmerkingen deze live uitzending, even opgesomd:
(na de bekendmaking van de nominatie's, waar ze zelf ook bij zit)
"Wie nu er uit vliegt bij deze exit is echt een loser"
(na het incident met Natte-lie)
"ze maken van een mug een olifant"
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:58 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Hmm 90 procent van deze beelden zeggen mij helemaal nix...Er zit zo incidenteel een schattige tussen...een mooie soms en hier en daar een grappige ...maar de meeste......totáál nietszeggend.
Als ik 'fan' van iemand was zou ik er een sport van maken de állerleukste, schattigste,liefste,knapste te capturen... niet deze dump....
Umn, volgens mij heet dat spontaanquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:51 schreef BB5kijker het volgende:
Lieske,
Volgende keer niet weer dat domme tjop tjop tjop tjop. Gedraag je aub. Je bent nog maar 19, maar toch geen kind van drie?
"Ohh Roel, zo'n kleintje heb ik nog nooit gezien"quote:
Ik probeer het écht te begrijpen hoor...ik val niemand aan ofzo.quote:
inderdaadquote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Beetje jammer van haar opmerkingen deze live uitzending, even opgesomd:
(na de bekendmaking van de nominatie's, waar ze zelf ook bij zit)
"Wie nu er uit vliegt bij deze exit is echt een loser"
(na het incident met Natte-lie)
"ze maken van een mug een olifant"
In het begin van de Lieske topics plaatste ik alleen de mooiste foto's, maar de laatste tijd wordt alles hier inderdaad neergepleurd. Beetje jammer ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:11 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Ik probeer het écht te begrijpen hoor...ik val niemand aan ofzo.
Maar niemand legt het uit hier...
Hoe zit het dan?
Jullie vinden het gewoon al leuk om zo véél mogelijk fotootjes van Lies te plaatsen?? Lelijk of niet?
Ze wilde Nathalie een beetje steunen en dat kon ik juist weer wél waarderen. Logische reactie als een 'vriendin' van je ergens op wordt aangevallen. Jammer dat ze niet wist dat het juist Nathalie is die haar genomineerd heeft, anders had ze het niet gezegd denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:25 schreef WinnarJ het volgende:
[..]
inderdaad. Vooral die laatste opmerking...3x proberen te slijmen met de opmerking 'naat, ze maken gewoon van een mug een olifant'
![]()
![]()
Zoals ik al opmerkte; sinds dat French Maid uniformpje vergeef ik haar allesquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Die opmerking over die mug en die olifant was wel heel slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |