Ze heeft gewoon een mooi koppie, dat werkt natuurlijk ook wel mee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef AndyD het volgende:
Ze is erg fotogeniek!
Prachtig scanman....................ze blijft onze favoriet heeequote:Op zaterdag 12 november 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Klik hier voor dezelfde foto op orginele grootte
KLAAR VOOR DE START IS.... AF!!!! *PANG!!!!*quote:
Tieten!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En verder valt er weinig over haar te melden, gezien de overdaad aan screenshots in dit topis en het gebrek aan inhoudelijke discussies.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:12 schreef AndyD het volgende:
Ze is erg fotogeniek!
soms zeggen beelden meer dan woordenquote:Op zondag 13 november 2005 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
En verder valt er weinig over haar te melden, gezien de overdaad aan screenshots in dit topis en het gebrek aan inhoudelijke discussies.
Beetje girl next door tiepje.
Ze is ook lieffffquote:Op zondag 13 november 2005 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
En verder valt er weinig over haar te melden, gezien de overdaad aan screenshots in dit topis en het gebrek aan inhoudelijke discussies.
Beetje girl next door tiepje.
Ik wist helemaal niet dat je haar leuk vond joh?quote:Op zondag 13 november 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is ook lieffff... en soms grappig
.... en cute
Ik mag hen ook wel hoor. Dido en Roel niet.quote:Op zondag 13 november 2005 02:06 schreef Lamon het volgende:
De ongelooflijk grote populariteit van Lieske op dit forum is me nog steeds een beetje een raadsel. Ik vind haar nooit grappig, wat schaapachtig, en erg fout studentikoos praten.
Ik heb geen uitgesproken hekel aan haar overigens, maar ze is zo... niets.
Aan de andere kant, ik vind Joost en Rob tof, dus ik sluit blijkbaar toch niet erg aan bij de BB doelgroep op FOK! deze jaargang.
Lieske is de eerlijkste persoon in het huis.quote:Op zondag 13 november 2005 02:06 schreef Lamon het volgende:
De ongelooflijk grote populariteit van Lieske op dit forum is me nog steeds een beetje een raadsel. Ik vind haar nooit grappig, wat schaapachtig, en erg fout studentikoos praten.
Ik heb geen uitgesproken hekel aan haar overigens, maar ze is zo... niets.
Aan de andere kant, ik vind Joost en Rob tof, dus ik sluit blijkbaar toch niet erg aan bij de BB doelgroep op FOK! deze jaargang.
hahahahaquote:
Sinds ze in het clubje Chantal-Ingrid zit zie ik haar toch behoorlijk vaak roddelen hoor! Het toppunt was wel hoe ze onder haar dekbedje Dido na zat te doen en toen die middelvinger omhoog.quote:Op zondag 13 november 2005 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Lieske is het eerlijkst en het oprechtst van alle bewoners!En niemand die het tegendeel kan bewijzen.
Het gezang schrikt mij af om screenshots te maken.quote:Op zondag 13 november 2005 19:26 schreef dragems het volgende:
ik heb topic ook weer gevonden nog leuke zang foto's of is ze niet aan de beurt geweest
Mysql dataerrorquote:Op maandag 14 november 2005 21:06 schreef scanman01 het volgende:
filedump heeft weer eens een storing
Maar de foto's komen vanzelf weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |