Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja:
50% minder auto-ongelukken door nieuwe autogordel
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
Het klopt ook nog,
Net als herman finkers, "als ik gedronken heb, rij mijn vrouw, en wanneer krijg je de meeste ongelukken... als je gedr...... "![]()
hoe kom je er opquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja:
50% minder auto-ongelukken door nieuwe autogordel
[afbeelding]
dat is altijd al geweest... maar ik mag geen pron op fok zetten d8 ik...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:14 schreef SHERMAN het volgende:
Klopt.
Elke vrouw moet vanaf nu naakt foto's posten om aardig gevonden te worden.
We houden juist enorm van vrouwen, slagroom en zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:09 schreef BlueCurl het volgende:
wat zijn we ineens vrouw onvriendelijk!
Tieten mag wel, als je het maar van je zelf doet, en niet van je buurmeisjequote:Op zaterdag 12 november 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat is altijd al geweest... maar ik mag geen pron op fok zetten d8 ik...
is het bijna weer kerstquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:14 schreef Marty26 het volgende:
damm het begint nu echt winter te wordenf***ing koud buiten
Ja lekker binnen zitten, met sneeuw en lekker eten. en vuurwerkquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is het bijna weer kerstlekker gezellig!
Mag wel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
* Marty26 stemt voorquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mag wel.
Zolang de mods en admins het maar geil vinden gebeurt er niks.
je moet gewoon tussen 2 en 6 sochtends je huis schilderen. mis je ook geen belangrijke posts...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:18 schreef Marty26 het volgende:
dat is waar lekker sneeuwen lekker beetje gamen en genieten van de verwarming
Jij en mag geen pr0n posten ik mis geloof ik weer alle interresante post's... kan ook niet ff een huis schilderen of er gebeurt van allesbel volgende keer ff
Ik wil eerste zien voordat ik stem als je het niet heel erg vind.quote:
Tsss.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik wil eerste zien voordat ik stem als je het niet heel erg vind.
Ja zal het eens voorstellenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je moet gewoon tussen 2 en 6 sochtends je huis schilderen. mis je ook geen belangrijke posts...
Jij maakt toch ook eerst een proefrit in een auto voor je haar koopt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsss.
Alsof je eerst alles moet zien voordat je een relatie aangaat
alof ik in eerdere topics nog niet genoeg niet-naakte foto's heb geplaatstquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik wil eerste zien voordat ik stem als je het niet heel erg vind.
mee eens sherman... ik wil ook altijd graag weten hoe ze rijd voordat ik haar koopquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jij maakt toch ook eerst een proefrit in een auto voor je haar koopt?
au·to (de ~ (m.), ~'s)quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
oftewel.. eerst one-night-standje voordat je verder neukt met d'rquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
nee?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alof ik in eerdere topics nog niet genoeg niet-naakte foto's heb geplaatst
vrouwelijke kennis.. waar zouden we zonder zijnquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
au·to (de ~ (m.), ~'s)
1 motorrijtuig met carrosserie op drie of meer wielen => automobiel, kar, wagen
auto is mannelijk
geen kennis... vandalequote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vrouwelijke kennis.. waar zouden we zonder zijn
Sjitquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
had je er maar eerder bij moeten zijn
dat was bij mij een tijd geleden al hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelijk het beeld weer verandert van 'de vrouw'
Een mooie auto is een vrouw.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
au·to (de ~ (m.), ~'s)
1 motorrijtuig met carrosserie op drie of meer wielen => automobiel, kar, wagen
auto is mannelijk
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:38 schreef Marty26 het volgende:
[..]
dat was bij mij een tijd geleden al hoor
Moet je een zaken vrouw zoekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een vrouw kan leuk zijn voor speciale dingen, maarja.. Enige probleem is dat ze gewoon veel euries kosten
stekker/batterijen er ff uithalenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:57 schreef Giem het volgende:
Erg veel euries.. kut mijn scheerapparaat wil niet meer uit...
ToyBoyquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Moet je een zaken vrouw zoekenen gewoon een toyboy worden ( het is 2005 dan mag dat )
vaak zit er een accu in, moet je dat ding openschroevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
stekker/batterijen er ff uithalen?
Hoe kom je erafquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:05 schreef fokME2 het volgende:
HoooiMorge allemaal
![]()
Dit is mn eerste DIGsc post![]()
* ElmarO doet block images from img.photobucket....quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja zeg we gaan niet klagen hefeestdagen he, sorry je moet het maar tot 1 januari aanzien te wennen
![]()
Hey weer internet thuis?quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:41 schreef Godlike02 het volgende:
mogguh
Have fun dit weekendquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is weer dagje weg.
Tot zondagavond
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
* ElmarO doet block images from img.photobucket....
Aan de andere kant is mijn volgende verjaardag dichterbij dan mijn vorige verjaardag wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:54 schreef BlueCurl het volgende:
Jumpie![]()
ennuh Godt... het is nog steeds 2005 dus je bent al jarig geweest... niks pessimistisch aan
sletjequote:
Nu mag je em weer unblocken hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
* ElmarO doet block images from img.photobucket....
die van mij zakt ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:04 schreef Jump het volgende:
Ik moet dringend wat posten, men gemiddelde is gezakt![]()
Wie wou dat eerder voor elkaar krijgen jij of ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik doe me best om hem weer op de 11 te krijgen...
Hou je dat bij of zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik moet zelfs wat zakkenwordt alleen maak leuker
![]()
Ik ga trouwens vandaag wel heel erg hard, momenteel zo'n 70K getypt![]()
Voortaan bij ieder slotje maar 2 sluitposts geven hequote:Op zaterdag 12 november 2005 17:04 schreef Jump het volgende:
Ik moet dringend wat posten, men gemiddelde is gezakt![]()
we zitten ook niet op een naakte jump te wachten; die knip je er maar uitquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou, uhmquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Voortaan bij ieder slotje maar 2 sluitposts geven he
of stiekem doorposten in gesloten slowchat topics, valt ook niemand op
eerst eens eentje moeten maken met beide naaktquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
we zitten ook niet op een naakte jump te wachten; die knip je er maar uit![]()
Neequote:
Kunnen altijd uitzondering makequote:Op zaterdag 12 november 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
eerst eens eentje moeten maken met beide naakt
quote:Your search - bluecurl.zip - did not match any documents.
Probeer ijsmeis.zip eensquote:
Ja die mag niet meer, en je zult hem oko niet meer vinden met google, maar als je veel belangstelling hebt ..quote:
quote:
quote:Results 1 - 10 of about 2,510 for jump.zip. (0.58 seconds)
quote:Results 1 - 8 of about 25 for ijsmeis.zip. (0.04 seconds)
Nee deze valt meequote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef Jump het volgende:
Foto van jump:
[afbeelding]
Niet verschoten?
4 posts per dag is ook niets, maar een topic in een uur is niet meer te volgen. Dan lees je echt niet meer wat iedereen schrijft.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:05 schreef Giem het volgende:
Zo we gaan lekker, maar heb je die lui bij big brother gezien, die hebben een topic in een uur vol![]()
Nee als het zo snel gaat dan is de lol er echt snel af.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
4 posts per dag is ook niets, maar een topic in een uur is niet meer te volgen. Dan lees je echt niet meer wat iedereen schrijft.
En iemand hier die de BEF "reeks" volgt?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef Jump het volgende:
Foto van jump:
[afbeelding]
Niet verschoten?
Had hem geeneens geblockt hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nu mag je em weer unblocken hoor
quote:
in het echt....quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef Jump het volgende:
Foto van jump:
[afbeelding]
Niet verschoten?
quote:
* valt dood neer...quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef Jump het volgende:
Foto van jump:
[afbeelding]
Niet verschoten?
Lekker he, van die frisse ochtend wind door je kamerquote:Op zondag 13 november 2005 11:07 schreef BlueCurl het volgende:
heerlijk... raampje open snachts lekker frisse kamer... ik slaap normaal maar hooguit 7 uur ofzo maar nu al twee nachten van 10+ uur gehad... Word je zo lekker uitgerust wakker van!
dus een heeeeele goede morgen allemaal
terwijl ik lekker onder mijn warme dekbed ligquote:Op zondag 13 november 2005 12:22 schreef Giem het volgende:
[..]
Lekker he, van die frisse ochtend wind door je kamer![]()
ik zeg piepschuim verpakkings materiaalquote:Op zondag 13 november 2005 20:32 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
hoe heten die roze dingen nou? kan er ff niet opkomen!
Dat hadden wij willen doen met een ander studenten vereniging doenquote:Op zondag 13 november 2005 20:32 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
hoe heten die roze dingen nou? kan er ff niet opkomen!
wel handig als je iets moet versturenquote:Op zondag 13 november 2005 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:![]()
![]()
damn wat een rotzooi wordt het als je het weer moet opruimen
JAjaaaaaaaaaaa ballonen met confettiequote:Op zondag 13 november 2005 21:32 schreef devzero het volgende:
Dan moet je ook ballonnen nemen, daar heb je er wat minder van nodig
Pron niet, maar p0rn welquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind moeskes veel leukere benaming danquote:Op zondag 13 november 2005 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zeg piepschuim verpakkings materiaal
quote:Op maandag 14 november 2005 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind moeskes veel leukere benaming dan
Oh, over een week post die die lijstjes wel weerquote:Op maandag 14 november 2005 21:10 schreef devzero het volgende:
Zou dan eindelijk het gebagger afnemen
dolle_hond, bedankt!
Als het 1x per week is, is het prima. Maar dagelijksquote:Op maandag 14 november 2005 21:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Oh, over een week post die die lijstjes wel weer
ik denk dat ze een url hebben waar die stats elke dag om 0:00 naar toe worden gedumpt?quote:Op maandag 14 november 2005 21:55 schreef Giem het volgende:
Waar halen ze eigelijk die statestieken vandaan?
Dat zal dan wel, naam aan dat ze het niet van alle users handmatig bij houdenquote:Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ze een url hebben waar die stats elke dag om 0:00 naar toe worden gedumpt?
als ze dat doen zijn ze 1 week bezig om alle stats te noteren , dan heb je telkens 1 week oude statsquote:Op maandag 14 november 2005 22:07 schreef Giem het volgende:
[..]
Dat zal dan wel, naam aan dat ze het niet van alle users handmatig bij houden![]()
Parsen ze niet alle profile paginaas? Wel zo server-vriendelijk als dat in 1 pagina staatquote:Op maandag 14 november 2005 22:09 schreef Jump het volgende:
Ze hebben url waar ze statistieken kunnen halen
Helaasch weet ik deze niet
Het is fokquote:Op maandag 14 november 2005 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
hoe kun je nou schoon genoeg krijgen van fok???
De ene keer wat meer dan de andere keer (tenminste ik)quote:Op maandag 14 november 2005 23:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb er altijd genoeg van maar blijf toch wel posten
Het bevalt me stiekem ook welquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
had ik me diploma maar al! kon ik ook eens gaan werken.
jumpie op schoolquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
Ligt er maar net aan hoeveel mensen er zijn![]()
Devvie zit in de stats
Sjo huiswerk
Marty werken
Sheremie school
Idereen druk druk drukgeloof ik
juistquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
had ik me diploma maar al! kon ik ook eens gaan werken.
als onderzoek lijkt me dat best tof eigenlijkquote:
pff... nou ik doe meer schoolwerk als dan ik zou werken hoor...quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:28 schreef Giem het volgende:
School is leuk.. lekker niks doenen af en toe dan toch iets doen
![]()
gefeliciteerd ???quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:38 schreef rashudo het volgende:
Ik behandelde een pascalstring als een zeroterminated string.. met als gevolg random crashes en corrupted data! Nu is het probleem opgelost en ben ik the man en luister ik naar dit melodietje:
http://www.geocities.com/disc_master2002/ff7victory.mid
Merciquote:
kastanjes in florida?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:05 schreef devzero het volgende:
Jaaa, kastanjes in de schil gevonden in de supermarkt. Alleen kan ik ze nergens in roosteren en onder de gril is het toch minder
Het mooie van studeren is dat je veel meer vrijheid hebt om dingen te doen, het nadeel is dat je het geld niet hebt om dat te doen. Als je werkt heb je dat geld wel, maar heb je ook meer verantwoordelijkheid. EIgenlijk wil je dus een combinatie: wordt postdoc
Ze komen ook uit Italiequote:Op dinsdag 15 november 2005 17:08 schreef BlueCurl het volgende:
kastanjes in florida?
tssk nieteens laten opsturen vanuit nederlandquote:
Heb jij ze al gezien?quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tssk nieteens laten opsturen vanuit nederland![]()
volgens mij vallen ze nu met bosjes van de bomen op het moment
Mjah, ik denk dat nederland die dingen niet exporteert of zoquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:50 schreef BlueCurl het volgende:
tssk nieteens laten opsturen vanuit nederland![]()
Maar zijn dat de wilde of tamme kastanjesquote:volgens mij vallen ze nu met bosjes van de bomen op het moment
* Godlike02 begint vast met rapenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat nederland die dingen niet exporteert of zo
[..]
Maar zijn dat de wilde of tamme kastanjes
pa:radise hotelquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:05 schreef Jump het volgende:
[..]
pa:radise hotelVind dat zo'n kutprogramma
hahaha dat heb ik ook nooit gekeken, gaat toch helemaal nergens over...quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
'k Vind 't wel leuk, beetje gescheld, gefuck, boze peopletjes.
Zoals GTST maar dan anders ofzo
Aaah, nou in elk geval veel sterte er meequote:Op woensdag 16 november 2005 07:04 schreef devzero het volgende:
Trusten![]()
* devzero heeft morgen geen vrije dag
iedereen was na 90 minuten al klaar met programma proberen te begrijpen en ik met fokken binnen 45 minquote:Op woensdag 16 november 2005 09:54 schreef Giem het volgende:
[..]
wat doe je dan op fok ga eens aan het werk![]()
waar heb je het overquote:Op woensdag 16 november 2005 14:17 schreef Jump het volgende:
[Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR. Je kan het daar ook es vragen als het te lang duurt. Zover dat ik zie is SaintOfKillers online
({)quote:Op woensdag 16 november 2005 14:22 schreef Jump het volgende:
Whahaha, men post staat in het verkeerde topic
hahah lol ik dacht al wtfquote:Op woensdag 16 november 2005 14:22 schreef Jump het volgende:
Whahaha, men post staat in het verkeerde topic
En, alle data kwijtquote:Op woensdag 16 november 2005 15:04 schreef Jump het volgende:
Omg, ik heb zojuist 2 verkeerde partities verwijderd![]()
![]()
Het zit me tegen vandaag
Oef gelukkig maarquote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef Jump het volgende:
Op de ene partitie stonden films die ik nooit keek, en op de andere in feite totaal geen idee
Dat was vast belangrijke data dan.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef Jump het volgende:
Op de ene partitie stonden films die ik nooit keek, en op de andere in feite totaal geen idee
is niet slim he? hopelijk niks wat ik nog had kunnen gebruikenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef Jump het volgende:
Nee, maar nu wel plaats genoeg voor alle CSI, TW en WaTquote:Op woensdag 16 november 2005 22:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is niet slim he? hopelijk niks wat ik nog had kunnen gebruiken
quote:Op woensdag 16 november 2005 22:46 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel plaats genoeg voor alle CSI, TW en WaT![]()
doet mij denken aan de eerste keer dat ik me C: met win xp wilde formatteren onder dos..quote:Op woensdag 16 november 2005 17:54 schreef Jump het volgende:
* mschol heeft hier nog alle sailormoon eps op schijf staanquote:Op woensdag 16 november 2005 22:46 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel plaats genoeg voor alle CSI, TW en WaT![]()
Gefeli, ik ga ook slapenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:32 schreef mschol het volgende:post 10.000
Eindelijk
ennuh..
ik ga maffen
Goedemorgen Sjowhanquote:
AT doet 't hier welquote:Op donderdag 17 november 2005 09:23 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen!
Heeft iemand anders ook dat de active topics lijst leeg is?
De my Active topics doen het wel, maar ook de lijst van DIG is leeg....
Zal wel weer door die kloten webscan van KPN komen, maar het is wel triestig
Het fokt zo moeilijk...
Die kloten webscan van KPN dus weerquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 09:56 schreef Chandler het volgende:
Inderdaad, je moet toch wel een beetje kunnen ontspannen als je ff hard gewerkt hebt
Goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:13 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is needforspeed most wanted aan 't installeren
dat meen je nietquote:
Die zal ook wel een uber goede grafische kaart hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 10:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ff gespeeld, best wel grappig; vermoed alleen dat ik <10 fps had op me laptoppie ofzo
? Eruit halen en deamon tools installeren?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Moguh
Hoe kan ik mijn DVD speler als virtueel maken?
Waar kan ik dat installeren?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
? Eruit halen en deamon tools installeren?
(Ik heb eigenlijk geen idee wat je wil)
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die zal ook wel een uber goede grafische kaart hebben
Zometeen op mijn top 3% ultra pc (:')) even proberen
Specs..quote:* OS - Windows XP/2000
* Processor - Intel Pentium 4 or equivalent 1.4 GHz
* Memory - 256MB RAM
* Hard Drive - 1.0 GB
* CD Drive - 8 SPEED (Demo Disc only)
* Video Card - 32MB*
* Sound Card - DirectX 9.0c compatible
* DirectX - Version 9.0c
* Online - Broadband; 2-4 Players
* Input - Keyboard, mouse or USB Steering Wheel/Gamepad
dankje welquote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Downloaden bedoel je? Deamon Tools
Hiermee kan je een virtueel cd/dvd rom station maken...
Het was ook sarcastisch bedoeld...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Specs..
Valt echt wel mee dacht ik zo
Geen probleem.quote:
pacmanquote:Op donderdag 17 november 2005 11:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het was ook sarcastisch bedoeld...
Niet echt een spelletje voor op de laptop dacht ik zo. Kun je beter pacman installeren oid...
ik denk dat je hooguit een melding zou moeten krijgen dat er geen emulatie nsoftware gebruikt mag wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef Chandler het volgende:
weet iemand of deamon tools conclicteert met sims 2 ofzo?!
Ik krijg alleen maar een 'messagebox' zonder text met een rode kruis (zo'n leuk error bordje) ennuh een OK button... klik ik op OK... game over...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:57 schreef mschol het volgende:
ik denk dat je hooguit een melding zou moeten krijgen dat er geen emulatie nsoftware gebruikt mag worden
al gekeken of er een log in de sims 2 map staat of in de event viewer?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar een 'messagebox' zonder text met een rode kruis (zo'n leuk error bordje) ennuh een OK button... klik ik op OK... game over...
Zo ver was ik idd nog neit whehe... maar goed ik zit nu op me werk waar ik me eigen pc niet tot mjin beschikken hebquote:Op donderdag 17 november 2005 12:25 schreef mschol het volgende:
al gekeken of er een log in de sims 2 map staat of in de event viewer?
Leuk he die onbeveiligde netwerkjes... zo heb ik ergens nog een netwerk met de naam linksys staan. Veel hack pogingen daaropquote:Op donderdag 17 november 2005 12:24 schreef BlueCurl het volgende:
geweldig... heb net wireless pcmcia kaartje gehaald... prop hem in me laptop... en nu zit ik via iemand anders te internetten die geen beveiliging heb op zijn wireless routertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |