Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja:
50% minder auto-ongelukken door nieuwe autogordel
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:07 schreef Giem het volgende:
[..]
![]()
Het klopt ook nog,
Net als herman finkers, "als ik gedronken heb, rij mijn vrouw, en wanneer krijg je de meeste ongelukken... als je gedr...... "![]()
hoe kom je er opquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja:
50% minder auto-ongelukken door nieuwe autogordel
[afbeelding]
dat is altijd al geweest... maar ik mag geen pron op fok zetten d8 ik...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:14 schreef SHERMAN het volgende:
Klopt.
Elke vrouw moet vanaf nu naakt foto's posten om aardig gevonden te worden.
We houden juist enorm van vrouwen, slagroom en zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:09 schreef BlueCurl het volgende:
wat zijn we ineens vrouw onvriendelijk!
Tieten mag wel, als je het maar van je zelf doet, en niet van je buurmeisjequote:Op zaterdag 12 november 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat is altijd al geweest... maar ik mag geen pron op fok zetten d8 ik...
is het bijna weer kerstquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:14 schreef Marty26 het volgende:
damm het begint nu echt winter te wordenf***ing koud buiten
Ja lekker binnen zitten, met sneeuw en lekker eten. en vuurwerkquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is het bijna weer kerstlekker gezellig!
Mag wel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat is altijd al geweest... maar ik mag geen pron op fok zetten d8 ik...
* Marty26 stemt voorquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:17 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mag wel.
Zolang de mods en admins het maar geil vinden gebeurt er niks.
je moet gewoon tussen 2 en 6 sochtends je huis schilderen. mis je ook geen belangrijke posts...quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:18 schreef Marty26 het volgende:
dat is waar lekker sneeuwen lekker beetje gamen en genieten van de verwarming
Jij en mag geen pr0n posten ik mis geloof ik weer alle interresante post's... kan ook niet ff een huis schilderen of er gebeurt van allesbel volgende keer ff
Ik wil eerste zien voordat ik stem als je het niet heel erg vind.quote:
Tsss.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik wil eerste zien voordat ik stem als je het niet heel erg vind.
Ja zal het eens voorstellenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je moet gewoon tussen 2 en 6 sochtends je huis schilderen. mis je ook geen belangrijke posts...
Jij maakt toch ook eerst een proefrit in een auto voor je haar koopt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsss.
Alsof je eerst alles moet zien voordat je een relatie aangaat
alof ik in eerdere topics nog niet genoeg niet-naakte foto's heb geplaatstquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik wil eerste zien voordat ik stem als je het niet heel erg vind.
mee eens sherman... ik wil ook altijd graag weten hoe ze rijd voordat ik haar koopquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jij maakt toch ook eerst een proefrit in een auto voor je haar koopt?
au·to (de ~ (m.), ~'s)quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
oftewel.. eerst one-night-standje voordat je verder neukt met d'rquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
nee?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alof ik in eerdere topics nog niet genoeg niet-naakte foto's heb geplaatst
vrouwelijke kennis.. waar zouden we zonder zijnquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
au·to (de ~ (m.), ~'s)
1 motorrijtuig met carrosserie op drie of meer wielen => automobiel, kar, wagen
auto is mannelijk
geen kennis... vandalequote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vrouwelijke kennis.. waar zouden we zonder zijn
Sjitquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
had je er maar eerder bij moeten zijn
dat was bij mij een tijd geleden al hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelijk het beeld weer verandert van 'de vrouw'
Een mooie auto is een vrouw.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
au·to (de ~ (m.), ~'s)
1 motorrijtuig met carrosserie op drie of meer wielen => automobiel, kar, wagen
auto is mannelijk
quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:38 schreef Marty26 het volgende:
[..]
dat was bij mij een tijd geleden al hoor
Moet je een zaken vrouw zoekenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een vrouw kan leuk zijn voor speciale dingen, maarja.. Enige probleem is dat ze gewoon veel euries kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |