je gunt andere geen electronica ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-Importverbod voor alle producten van buiten West-Europa
Jawel. Maar laten we het dan lekker hier maken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:36 schreef McCarthy het volgende:
je gunt andere geen electronica ?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
BTW mijn plannen houden dus automatisch een enorme daling van de koopkracht in, dat realiseer ik me en daar sta ik ook volledig achter
Doe je een bèta-studie?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:29 schreef McCarthy het volgende:
- flink snoeien in de overheid (met dat rapport van de Burke stichting in mijn hand)
- hypo aftrek wegvagen.
- flattax van rond de 25%
- pensioenen privatiseren
- uitkeringen privatiseren
- Minder wetten maar wel duidelijkere wetten die ook strenger worden nageleefd (bv vrijheid van meningsuiting)
- criminele en uitkering profiterende ethnische gasten er uit kegelen
- proberen de EU economisch liberaler te maken (dus afschaffen handelsvertsorende maatregelen en landbouwsubsidies en afschaffen strutuurfondsen)
- zoals eerder al gezegd: heel veel afschaffen maar toch wel in het bijzonder de POs en de ontwikkelings-samenwerrking.
- stinkautos verplichten een katalysator te nemen.
- veerkomen dat hogescholen universiteitje gaan spelen
- vouchers voor het middelbaar en basis onderwijs.
- niet meer bezuinigen op defensie.
- woningmarkt liberaliseren
- gezondheidszorg liberaliseren (hoogevorst is een watje, laat mij het maar regelen, gaan we echt lachen)
- had ik al verteld dat ik de PO wilde afschaffen (= geen priveleges en geld van d eoverheid meer, zoeken ze het zlef maar uit).
Ja, onze welvaart kan alleen maar bestaan doordat de mensen die onze producten maken veel minder verdienen dan wij zelf, daar moeten we maar eens vanafquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]dat je er ronduit voor uit komt is dan wel weer erg cool van je
Hoe klein moet een man geschapen zijn om zulke ambities te hebben als de jouwe?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oja ik zou behalve tempels ok grote paleizen neerzetten, en ik zou enorme parades laten opvoeren ter ere van mij. (één van deze weinige goede punten van noord korea zou ik overnemen) een jaarlijkse grote parade ter ere van de leider. verder zou ik volksraden oprichten, waar het gewone volk bij mij op audiëntie zou mogen om problemen aan te geven.
yep hoezoquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
lsten we het even serieus en ontopic houden!
dat gebeurt al hoor, slurpende autos betalen absoluut meer accijns op de benzinequote:Grote brandstof slurpende voertuigen zwaar belasten
Ik ben serieus. Ik lees je bijdrage en ik krijg echt de indruk dat je een heel zielig ventje bent dat, als ie de kans zou krijgen, iemand zou willen zijn die het spiegelbeeld is van zijn huidige persoon. In dit geval iemand met aanzien ook al ben je zelf wel zo realistisch dat je dit middels een totalitair model wenst af te dwingen. Zulke methoden zijn dan ook noodzakelijk, want er is geen hond die jou zonder een pistool naast zijn slaap voor ook maar een seconde serieus zou kunnen nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
lsten we het even serieus en ontopic houden!
Ze moeten nog veeeeeeeeeeeeeeel zwaarder belast worden, veeeeeeeeeeeeeeeeel zwaarder....quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat gebeurt al hoor, slurpende autos betalen absoluut meer accijns op de benzine
ok dank je , dat is al iemand.. wil je me ook aanbidden in mijn tempels?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:08 schreef Falco het volgende:
Ik zou sowieso als eerste actie BHFH als mijn persoonlijke adviseur aanstellen.
Ja, stel je voor dat het een leuke wereld zou worden waar men aardig voor elkaar is en voor elkaar zorgt....quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm maargoed dat jij het niet voor het zeggen krijgt dan Erodome!
Roem is leeg, steld niets voor, wat heb je er nou aan dat ze je jaren na je dood nog herrineren?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wie wil er nou niet de roem van bijvoorbeeld een Ramses II, waar miljoenen nog steeds zijn tempels bezoeken. Of een Ceasar etc... Alles beter dan een leven in de anonimiteit. iedereen droomt daar stiekum van. Of het realistisch is , is een tweede! Feit is wel dat dergelijke heersers tot in de eeuwigheid hun sporen hebben nagelaten, in tegenstelling tot de democratische anonimiteit van ons huidige systeem dat geen enkele kans biedt tot history making. Over elke cent wordt gemiereneukt, zo kun je nooit wat.
je hebt wel een aantal goede punten hoor, (behalve die obsessie tegen grote auto's dan) , maar zijn allemaal bijzaken natuurlijk op zich. Op zich zouden een aantal van die punten ook best in mijn visie passen. Ik ben ook voor afschafffen van de bio industrie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat het een leuke wereld zou worden waar men aardig voor elkaar is en voor elkaar zorgt....
dat laatste weet je dus niet. de ontwikkelingen gaan zo snel dat er van alles kan veranderen binnen de kortste tijden. Ik denkdat de redding voor de aarde moet komen van , of een ramp is die minytens de helft van de mensheid uitroeit, van buitenaardse factoren, of van technologische ontwikkeling.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Roem is leeg, steld niets voor, wat heb je er nou aan dat ze je jaren na je dood nog herrineren?
Helemaal niets, je kan er toch niet van genieten...
Maar weet dat ik als een gelukkig mens sterf als ik iets zou kunnen doen wat de wereld een betere, een fijnere plaats maakt, als ik iets zou kunnen doen waardoor ik weet dat moeder aarde ontzien wordt, of dat de 3de wereld een kans krijgt(eerlijke handel en die kans hebben ze), dat zou me gelukkig maken en er zou niemand hoeven te zijn die moet weten dat ik het gedaan heb, sterker nog, ik doe het liever anoniem....
Dus nope, ik droom niet van eeuwige roem, ik droom wel van een betere wereld, maar weet dat dat een roze wolk is en helaas geen waarheid zal worden in mijn leven.
dat eerste punt vind ik wel interessant. Wat vind jij "stomme landen" ?? leuk weetje trouwens. Ons laatste vliegdekschip, de Karel Doorman(zie plaatje!) , berucht door de (bijna)inzet in Nederlands nieuw Guinea in 1962 en de, ook bijna-inzet in de falklandoorlog (toen het was overgekocht door de Argentijnen) is pas 5 jaar geleden gesloopt op een werf in India.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
-vliegdekschepen aanschaffen om stomme landen aan te vallen
-kerncentrales bouwen, investeren in kernfusieonderzoek
-landelijke DNA-databank van alle burgers aanleggen
-terrorismebelasting invoeren voor moslims
-verkeersregels versimpelen: de grootste auto heeft voorrang
-negers hebben nogal een eigen straattaaltje wat blanken niet begrijpen. Om wachtrijen te verkorten bij loketten, komen er aparte rijen voor blanken en zwarten en worden ze geholpen door iemand van hun eigen ras.
Dit slaat echt totaal nergens op, wat een stommiteit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze moeten nog veeeeeeeeeeeeeeel zwaarder belast worden, veeeeeeeeeeeeeeeeel zwaarder....
Vieze milieuvervuilende krengen zijn het die uitgeroeid moeten worden.
Jah, en dan een wapenwedloop met Limburg!quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:04 schreef joshus_cat het volgende:
-een eigen kernwapenprogramma opstarten.
Owja, deel II: van limburg een grote verglaasde asfaltvlakte maken zodat 't parkeerprobleem in de randstad ook eens is opgelost.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:12 schreef Kebab het volgende:
[..]
Jah, en dan een wapenwedloop met Limburg!
En ik dacht dat niemand de OP van BHFH zou kunnen overtreffen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:12 schreef BaajGuardian het volgende:
-rita verdonk het land uitzetten
-een kinderprogramma opzetten met hirsi in zon vaag kleurtjes pak , doorschijnend uiteraard (net als in submission!)
-landelijk excuses en pardon voor alle allochtonen die ooit maar wat gebruikt zijn in onze werkmolen
- alle nederlandse jongeren (vallen marokanen en turken ook onder JA) verplicht 5 jaar naar een internaat/opvoedingskamp
-50% minder belasting
-roken verbieden en de hele handel staken
-softdrugs overigens legaal maken (maar shag en sigaretten niet nee)
-de leeftijdsgrens van drugs en drank op 20 jaar.
-mensen boven de 70 mogen niet meer aan het verkeer deelnemen ookal zijn ze jos verstappen
-bondgenootschap met de VS staken
-gulden terug
-sexreclames van de TV bannen
-mobieltjes/sms/ringtone reclames van de TV bannen
-geen godsdienst onderwijs
-geen JSF
-net als Coupouque gratis openbaar vervoer
-leenfiesten weer invoeren (witte fietsen)
-hogere uitkeringen (2%)
-onnozel werk afschaffen (zoals reclame callcenters)
-alle grenzen dicht
is dat dan de belgische tv, of de nederlandse?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:13 schreef Floripas het volgende:
Alle tlevisiekanalen gaan op zwart een avond na mijn verkiezing tijdens prime-time. Vervolgens kom ik integraal op televisie. Ik zeg:
"Absurd volk. Wat hebben jullie gedaan? Mij met meerderheid verkozen to alleenheerser? Zijn jullie gek geworden? Voor het zelfde geld was ik een soort Hitler geweest!
Volgende maand zijn er nieuwe verkiezingen. Even wat beter nadenken, goed?"
Ongeveer wat jij wilt is al vaker geprobeerd bijv Napoleon en Hitler.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |