je gunt andere geen electronica ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
-Importverbod voor alle producten van buiten West-Europa
Jawel. Maar laten we het dan lekker hier maken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:36 schreef McCarthy het volgende:
je gunt andere geen electronica ?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
BTW mijn plannen houden dus automatisch een enorme daling van de koopkracht in, dat realiseer ik me en daar sta ik ook volledig achter
Doe je een bèta-studie?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:29 schreef McCarthy het volgende:
- flink snoeien in de overheid (met dat rapport van de Burke stichting in mijn hand)
- hypo aftrek wegvagen.
- flattax van rond de 25%
- pensioenen privatiseren
- uitkeringen privatiseren
- Minder wetten maar wel duidelijkere wetten die ook strenger worden nageleefd (bv vrijheid van meningsuiting)
- criminele en uitkering profiterende ethnische gasten er uit kegelen
- proberen de EU economisch liberaler te maken (dus afschaffen handelsvertsorende maatregelen en landbouwsubsidies en afschaffen strutuurfondsen)
- zoals eerder al gezegd: heel veel afschaffen maar toch wel in het bijzonder de POs en de ontwikkelings-samenwerrking.
- stinkautos verplichten een katalysator te nemen.
- veerkomen dat hogescholen universiteitje gaan spelen
- vouchers voor het middelbaar en basis onderwijs.
- niet meer bezuinigen op defensie.
- woningmarkt liberaliseren
- gezondheidszorg liberaliseren (hoogevorst is een watje, laat mij het maar regelen, gaan we echt lachen)
- had ik al verteld dat ik de PO wilde afschaffen (= geen priveleges en geld van d eoverheid meer, zoeken ze het zlef maar uit).
Ja, onze welvaart kan alleen maar bestaan doordat de mensen die onze producten maken veel minder verdienen dan wij zelf, daar moeten we maar eens vanafquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]dat je er ronduit voor uit komt is dan wel weer erg cool van je
Hoe klein moet een man geschapen zijn om zulke ambities te hebben als de jouwe?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oja ik zou behalve tempels ok grote paleizen neerzetten, en ik zou enorme parades laten opvoeren ter ere van mij. (één van deze weinige goede punten van noord korea zou ik overnemen) een jaarlijkse grote parade ter ere van de leider. verder zou ik volksraden oprichten, waar het gewone volk bij mij op audiëntie zou mogen om problemen aan te geven.
yep hoezoquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
lsten we het even serieus en ontopic houden!
dat gebeurt al hoor, slurpende autos betalen absoluut meer accijns op de benzinequote:Grote brandstof slurpende voertuigen zwaar belasten
Ik ben serieus. Ik lees je bijdrage en ik krijg echt de indruk dat je een heel zielig ventje bent dat, als ie de kans zou krijgen, iemand zou willen zijn die het spiegelbeeld is van zijn huidige persoon. In dit geval iemand met aanzien ook al ben je zelf wel zo realistisch dat je dit middels een totalitair model wenst af te dwingen. Zulke methoden zijn dan ook noodzakelijk, want er is geen hond die jou zonder een pistool naast zijn slaap voor ook maar een seconde serieus zou kunnen nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
lsten we het even serieus en ontopic houden!
Ze moeten nog veeeeeeeeeeeeeeel zwaarder belast worden, veeeeeeeeeeeeeeeeel zwaarder....quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat gebeurt al hoor, slurpende autos betalen absoluut meer accijns op de benzine
ok dank je , dat is al iemand.. wil je me ook aanbidden in mijn tempels?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:08 schreef Falco het volgende:
Ik zou sowieso als eerste actie BHFH als mijn persoonlijke adviseur aanstellen.
Ja, stel je voor dat het een leuke wereld zou worden waar men aardig voor elkaar is en voor elkaar zorgt....quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm maargoed dat jij het niet voor het zeggen krijgt dan Erodome!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |