"Never leave you" van Lumidee.quote:Op maandag 21 november 2005 11:18 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zoek een nummer dat begint met de kreten "Oh, Oh, Ohoo" en dat een paar keer. Het was een jaar of twee geleden een hitje. Het is een R&Bachtig nummer van een zangeres. Je hoorde het toen veel als je uitging.
Persoonlijke favoriet?quote:Op maandag 21 november 2005 11:21 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Never leave you" van Lumidee.
Gelukkigquote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist een verschrikkelijk nummer.
Er is volgens mij ook nog een remix van...quote:Op maandag 21 november 2005 11:26 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Zekerleuke herrinneringen aan die tijd
Thanx
Is ook schitterend (I.o.s./IOS) - Hoe het voeltquote:Op maandag 21 november 2005 12:19 schreef Feestkabouter het volgende:
Nederlandstalig nr, refrein zoiets als hier heb je mijn hart bewaar het maar goed.
Houten Hart van de Poema's is het niet.
was gisteren rond 17.15 op een zender te horen (in auto), waarsch. 3FM
Heb even gekeken naar openstaande vragen, weet helaas geen antwoorden.
Chemical Brothers - Galaxy Bouncequote:Op maandag 21 november 2005 04:30 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Hoe heet dat nummer dat Koefnoen als begintune gebruikt?
Laatst hoorde ik hetzelfde dreuntje onder een programma van de Mode Politie..
Het is dus een bestaand nummer waar zij KOEF NOEN over heen schreeuwen.
discovery zelf al even gemailt?quote:Op maandag 21 november 2005 13:52 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben ook weer op zoek naar een nummer en wie deze weet is een held.
Ik weet eigenlijk niet eens of het een officieel nummer is, maar het werd gedraaid onder een reclame van Discovery Channel. Vandaag de dag zie je nog steeds een soort gelijkige reclame op de TV, maar daar wordt andere muziek onder gespeeld. Ik ben op zoek naar het nummer wat een tijdje terug werd gespeeld wanneer die reclame ervoor was. Over de reclame: het is iets van Discovery zelf. Je ziet allemaal beelden en je hoort een man praten die dingen zegt als "uit de dingen die ik mee maak, haal ik inspiratie", "wat ik doe?... ik ontdek", "mijn wereld is jou wereld".
Over het nummer zelf: soort lounge nummer. Vibe achtige geluiden die zich in het nummer herhaalde. Gewoon een relaxed nummertje.![]()
Kans is denk ik 0,1% dat iemand het weet, maargoed, ik kan het altijd proberen natuurlijk.
Nog niet, ik zal het meteen even doen en ik hoop dat ik dan een reply krijg.quote:Op maandag 21 november 2005 17:35 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
discovery zelf al even gemailt?
Misschien dan een van deze:quote:Op maandag 21 november 2005 18:09 schreef daantjeeee het volgende:
het staat me een beetje bij dat ie van moby was maar dat weet ik dus niet zeker ....
Nobody ?quote:Op zondag 20 november 2005 22:26 schreef Messenga het volgende:
Kom er even niet op..
Hoe heet het nummer dat wordt gebruikt in de nieuwe reclame van Radio 10 Gold?
Radio 10 Gold zendt uit vanuit de studio's aan de 's-Gravelandseweg in Hilversum.quote:
Ff doen, benieuwd of ze om 7 uur nog reageren.quote:Op maandag 21 november 2005 18:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Radio 10 Gold zendt uit vanuit de studio's aan de 's-Gravelandseweg in Hilversum.
Wij zijn op de volgende manieren bereikbaar:
Email:
info@radio10gold.nl
Stuur een mailtje.. ze helpen je heus wel![]()
![]()
Held, dankje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is ook schitterend (I.o.s./IOS) - Hoe het voelt
Ja die blijkt het te zijn. Nou heb ik ook eindelijk door wat ze zegt: And it's hard to break a habit.quote:Op maandag 21 november 2005 19:28 schreef Molluck het volgende:
Dannii Minogue - Who Do You Love Now?
?
Mink Deville - Demasiado Corazon?quote:Op maandag 21 november 2005 20:03 schreef Baserunner het volgende:
Ik zoek een nummer waar een vette toeter in voorkomt en het refrein is iets met blablabla corazon...
Heel weinig info helaas, gehoord op een feestje waar ik uiteindelijk geestelijk niet helemaal bij vanaf kwam, dus ben de rest vergeten![]()
Wie o wie?
EDIT het is trouwens niet van Gipsy Kings en ook niet van Santana.
Dj Felix Project - On The Floorquote:Op maandag 21 november 2005 20:01 schreef Thaigost het volgende:
ik hoorde laatst een leuk nummer in de discotheek weet niet hoe die heet deze teksten komen erin voor
All the ladies on the floor, who can suck me like a Wh*re
Zoiets was het, weet iemand mssn hoe dit nummer heet of wie de dj er van is?
Die zocht ik ook nogquote:Op maandag 21 november 2005 20:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dj Felix Project - On The Floor
Dit is ongetwijfeld het nummer dat je zoekt, maar er zijn verschillende remixen van
baserunner: ik zou het niet weten, corazon betekent schatje in het Spaans, je kan je voorstellen dat dat een van de meest gebruikte woorden is in de Spaanse muziek (net als 'baby' in het Engels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |