Is dat zo.... bono zelf WTSHNNquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef cafca het volgende:
Volgens Bono zelf: where the streets have no name
Volgens mij: Bad
JAMMERquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
One.
Omdat dat het enige goede U2-nummer is.
One is toch van Metallica?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
One.
Omdat dat het enige goede U2-nummer is.
OOit gedownload via .........???Als we LIVE gaan dan wordt het..quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:00 schreef BUG80 het volgende:
Bij mij wisselt het nogal, maar Bullet the Blue Sky - en dan met name live versies met gierende gitaarsolo - staat meestal bovenaan. Het wijkt ook een beetje af van de bekende U2 sound en dat kan verfrissend werken.![]()
Ook de Live in Boston versie van With or Without You bezorgt me nog steeds kippenvel, zeker met de beelden erbij![]()
Nee geript van de dvdquote:
Geen bootleg dusquote:
Nou ik vond die dvd al duur genoeg eigenlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
Geen bootleg dus... dan sponser je niet echt
![]()
Geeft niet, hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:29 schreef MarcoJ het volgende:
sorry... dacht dat je alleen ripte... sorry
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
U2 en goede nummers [afbeelding]
Maar Bloody Sunday is de enige die wel aan te horen isMaar die word dan weer veel te vaak gedraaid
maar dat laatste kanook komen doordat op mn werk Veronica aan staat
Ben er net overheen, cafca. Heeft lang geduurd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
One is toch van Metallica?![]()
Ooit de albums Boy en October geluisterd, MM?
*Eens isquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef m021 het volgende:
@TS:
Dit is niet zo'n interessant topic (opsomtopic). Hier is een beter idee:
In het U2 topic (deel 2) staat een lijstje met alle U2 nummers tot nu toe. Als je die nu even aanvult met de HTDAAB nummers, en het unreleased materiaal (Levitate, Love You Like Mad, Smile, Flower Child, Beautiful Ghost, Xanax And Wine, Native Son, Mercy), kan je een U2 tournament* organiseren!
* voor een voorbeeld van een U2 tournament zie de topicreeks 'u2rnament' van 1 à 2 jaar geleden op dit forum
Mee eensquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:40 schreef MarcoJ het volgende:
The unforgettable FIre !!
Daar ga ik ook voor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar Bloody Sunday is de enige die wel aan te horen is[/sub]
Precies 85% of ongeveer 85% ?quote:Op zondag 13 november 2005 16:18 schreef Trein het volgende:
Vertigo, is makkelijk om er 1 te zieken want 85% van u2 is uberzeik muziek
Bono zegt zoveel waar ik het niet mee eens benquote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef jeoren het volgende:
Het beste nummer...
dat is natuurlijk.
Waar de straten geen naam hebben.
Bono zegt het zelf mensen!
Precies, er zijn er zoveel goed.Maar dat ligt aan je mood idd.quote:Op zondag 13 november 2005 17:03 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik denk dat One m'n favoriet is, maar dat ligt aan m'n m00d. Daarbij hebben ze verschillende "juweeltjes" gemaakt
Vandaar mijn suggestie van een nieuwe tournament. Je kan wel nummers gaan opsommen in dit topic, maar wat heb je daar aan? Wat is het nut van dit topic?quote:Op maandag 14 november 2005 16:56 schreef LeonH het volgende:
Ach zijn er ook zoveel om op te noemen! Wat mij betreft bijna allemaal
Yep m021, je hebt helemaal gelijk... hier komt geen top 10 uit bijvoorbeeld. Maar was ook niet mijn bedoeling. Ik wilde wel eens weten welke nummers mensen goed vonden, zonder ze te rank-en.quote:Op maandag 14 november 2005 17:01 schreef m021 het volgende:
[..]
Vandaar mijn suggestie van een nieuwe tournament. Je kan wel nummers gaan opsommen in dit topic, maar wat heb je daar aan? Wat is het nut van dit topic? [afbeelding]
Een tournament is dan al iets 'nuttiger', aan het eind daarvan heb je namelijk echt een top-10 (of een top-<hoeveelnummersu2heeftgedaan>) van U2 nummers.
Precies de nummers die altijd nummer 1 worden in van die top-1000 lijsten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:30 schreef willemspruijt84 het volgende:
Ik ben geen fan maar ken wel vooral de doorsneenummers.. Dan zou m'n top worden:
1. Pride
2. One
3. With Or Without You
De film Sunday bloody sunday?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:25 schreef JelleS het volgende:
Sunday Bloody Sunday, maar dat is dan ook het enige van U2 dat ik goed vind, en dat komt vooral door de film.
Over LIVE versies gesproken, wat dacht je van Silver & Gold ....quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:18 schreef Scalley het volgende:
De live versie van Bullet the Blue Sky, en dan vooral het volgende stukje:
[..]
Typisch is dat, in elk U2 topic zijn er altijd wel een stuk of 3 mensen die het een goed idee vinden om een tournament te organiseren, maar niemand schijnt het te willen doen.quote:
Gozer... insteek is hier anders... het gaat er om wat individuen goed vinden. Een tournament bepaalt wat de groep goed vindt... daar gaat het mij niet om. Daar komen toch altijd dezelfde nummers uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:43 schreef m021 het volgende:
[..]
Typisch is dat, in elk U2 topic zijn er altijd wel een stuk of 3 mensen die het een goed idee vinden om een tournament te organiseren, maar niemand schijnt het te willen doen.
Voordat je het vraagt: ik heb er zelf geen tijd voor. Maar ik kan me voorstellen dat er hier fans zijn die meer vrije tijd hebben.
Je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik probeer niet dit topic af te kraken, zoals je al zei is dit topic er om een heel andere reden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:36 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
Gozer... insteek is hier anders... het gaat er om wat individuen goed vinden. Een tournament bepaalt wat de groep goed vindt... daar gaat het mij niet om. Daar komen toch altijd dezelfde nummers uit.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik probeer niet dit topic af te kraken, zoals je al zei is dit topic er om een heel andere reden.
Het ging mij er dus even om, dat er een paar mensen in dit topic waren die een tournament wél interessant leek (in een nieuw topic dus - deze raak ik niet aan). Totdat er wordt gevraagd wie het gaat organiseren, dan reageert opeens niemand meer.
Niks nieuws overigens, in het U2 topic (deel 2) was er ook een groot aantal liefhebbers van een tournament, wat uiteindelijk ook niks is geworden omdat niemand het wilde organiseren.
Maar goed, dan zal ik het zelf wel doen. Als ik in mijn drukke bestaan wat vrije tijd vind zal ik een tournament beginnen. Ik zal de mensen in dit topic niet meer lastigvallen.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:20 schreef BramKVO het volgende:
2) Newyear's day
ditoquote:Ik begrijp echt niet dat je U2 slecht kan vinden ...
ik ook niet, maar one en wowy begin ik eigenlijk wel zat te worden...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:20 schreef BramKVO het volgende:
Ik begrijp echt niet dat je U2 slecht kan vinden ...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik ook niet, maar one en wowy begin ik eigenlijk wel zat te worden...
Ik zit momenteel in een 'Pride' dipje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik ook niet, maar one en wowy begin ik eigenlijk wel zat te worden...
Is ook een heel mooie nummerquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:10 schreef 9christensen het volgende:
Pride
Albumversie van Exit vind ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Murray het volgende:
Andere nummers die misschien wat ondergewaardeerd worden: Exit, Please en Discothèque. Tomorrow en Drowning Man vind ik ook juweeltjes.
Nee, het beste nummer van U2. Da's wat anders dan een goed nummer ;-)quote:
mooie top 5!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:42 schreef Brahimov het volgende:
Mijn u2top5:
1. Bad
2. The unforgettable fire
3. One tree hill
4. Sunday bloody sunday
5. I will follow (live in Hattem)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |