De film Sunday bloody sunday?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:25 schreef JelleS het volgende:
Sunday Bloody Sunday, maar dat is dan ook het enige van U2 dat ik goed vind, en dat komt vooral door de film.
Over LIVE versies gesproken, wat dacht je van Silver & Gold ....quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:18 schreef Scalley het volgende:
De live versie van Bullet the Blue Sky, en dan vooral het volgende stukje:
[..]
Typisch is dat, in elk U2 topic zijn er altijd wel een stuk of 3 mensen die het een goed idee vinden om een tournament te organiseren, maar niemand schijnt het te willen doen.quote:
Gozer... insteek is hier anders... het gaat er om wat individuen goed vinden. Een tournament bepaalt wat de groep goed vindt... daar gaat het mij niet om. Daar komen toch altijd dezelfde nummers uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:43 schreef m021 het volgende:
[..]
Typisch is dat, in elk U2 topic zijn er altijd wel een stuk of 3 mensen die het een goed idee vinden om een tournament te organiseren, maar niemand schijnt het te willen doen.
Voordat je het vraagt: ik heb er zelf geen tijd voor. Maar ik kan me voorstellen dat er hier fans zijn die meer vrije tijd hebben.
Je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik probeer niet dit topic af te kraken, zoals je al zei is dit topic er om een heel andere reden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:36 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
Gozer... insteek is hier anders... het gaat er om wat individuen goed vinden. Een tournament bepaalt wat de groep goed vindt... daar gaat het mij niet om. Daar komen toch altijd dezelfde nummers uit.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik probeer niet dit topic af te kraken, zoals je al zei is dit topic er om een heel andere reden.
Het ging mij er dus even om, dat er een paar mensen in dit topic waren die een tournament wél interessant leek (in een nieuw topic dus - deze raak ik niet aan). Totdat er wordt gevraagd wie het gaat organiseren, dan reageert opeens niemand meer.
Niks nieuws overigens, in het U2 topic (deel 2) was er ook een groot aantal liefhebbers van een tournament, wat uiteindelijk ook niks is geworden omdat niemand het wilde organiseren.
Maar goed, dan zal ik het zelf wel doen. Als ik in mijn drukke bestaan wat vrije tijd vind zal ik een tournament beginnen. Ik zal de mensen in dit topic niet meer lastigvallen.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:20 schreef BramKVO het volgende:
2) Newyear's day
ditoquote:Ik begrijp echt niet dat je U2 slecht kan vinden ...
ik ook niet, maar one en wowy begin ik eigenlijk wel zat te worden...quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:20 schreef BramKVO het volgende:
Ik begrijp echt niet dat je U2 slecht kan vinden ...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik ook niet, maar one en wowy begin ik eigenlijk wel zat te worden...
Ik zit momenteel in een 'Pride' dipje.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ik ook niet, maar one en wowy begin ik eigenlijk wel zat te worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |