Is dat zo.... bono zelf WTSHNNquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef cafca het volgende:
Volgens Bono zelf: where the streets have no name
Volgens mij: Bad
JAMMERquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
One.
Omdat dat het enige goede U2-nummer is.
One is toch van Metallica?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
One.
Omdat dat het enige goede U2-nummer is.
OOit gedownload via .........???Als we LIVE gaan dan wordt het..quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:00 schreef BUG80 het volgende:
Bij mij wisselt het nogal, maar Bullet the Blue Sky - en dan met name live versies met gierende gitaarsolo - staat meestal bovenaan. Het wijkt ook een beetje af van de bekende U2 sound en dat kan verfrissend werken.![]()
Ook de Live in Boston versie van With or Without You bezorgt me nog steeds kippenvel, zeker met de beelden erbij![]()
Nee geript van de dvdquote:
Geen bootleg dusquote:
Nou ik vond die dvd al duur genoeg eigenlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:18 schreef MarcoJ het volgende:
[..]
Geen bootleg dus... dan sponser je niet echt
![]()
Geeft niet, hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:29 schreef MarcoJ het volgende:
sorry... dacht dat je alleen ripte... sorry
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
U2 en goede nummers [afbeelding]
Maar Bloody Sunday is de enige die wel aan te horen isMaar die word dan weer veel te vaak gedraaid
maar dat laatste kanook komen doordat op mn werk Veronica aan staat
Ben er net overheen, cafca. Heeft lang geduurd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
One is toch van Metallica?![]()
Ooit de albums Boy en October geluisterd, MM?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |