Die lacht niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:14 schreef RM-rf het volgende:
Nathalie smijltjes, vooralis een ultiem Nathalie smijltje
Dat had ik even niet begrepen. Zal ik die anderen maar weer weghalen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:18 schreef APK het volgende:
Goede toevoeging scanman, hoewel niet alle mondhoekjes naar beneden staan.![]()
Dit topic is overigens geopend om naar Naat te sturen, als wraak voor haar laffe vunzige voeten actie.![]()
Neuh, laat lekker staan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Dat had ik even niet begrepen. Zal ik die anderen maar weer weghalen dan?
Doen we dat toch.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:22 schreef Kleintje het volgende:
APK, ik vind dat het niet alleen hangende mondhoekjes moeten zijn, zolang maar goed te zien is hoevaak ze gekke bekken trekt.
De truuk is om haar lachend te capturen met mondhoeken naar beneden en ontblote tanden. Daarvan zijn er tot nu toe nog maar een handjevol gelukt in al die weken.quote:
Die van de ontblote tanden had ik niet meegekregen. Maar is eigenlijk wel beter, alleen met mondhoeken naar beneden is wel heel simpel. Moet wel een klein beetje moeilijk zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De truuk is om haar lachend te capturen met mondhoeken naar beneden en ontblote tanden. Daarvan zijn er tot nu toe nog maar een handjevol gelukt in al die weken.
Als voorbeeld deze
Wie zijn er eigenlijk lid van de club inmiddelsquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De truuk is om haar lachend te capturen met mondhoeken naar beneden en ontblote tanden. Daarvan zijn er tot nu toe nog maar een handjevol gelukt in al die weken.
Als voorbeeld deze
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Als voorbeeld deze
Had toch even niks te doen, hier is de URL http://www.thelovefactory.nl/quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:57 schreef APK het volgende:
Wat zijn de URL's van die Love factory en die dansschool sites, die moeten even meegenieten.![]()
Ik zie geen link naar een gastenboek.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Had toch even niks te doen, hier is de URL http://www.thelovefactory.nl/
Een ruime 8quote:
Ik heb ook nog gezocht, maar kan het niet meer vinden, ik heb het wel gezien op deze site, misschien gesloten? De weblog bestaat ook niet meer, zeker ook gesloten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie geen link naar een gastenboek.
Iemand moet toch de URL van die enge dans-site weten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gezocht, maar kan het niet meer vinden, ik heb het wel gezien op deze site, misschien gesloten? De weblog bestaat ook niet meer, zeker ook gesloten.
Is ook niet zo vreemd met de reacties die erin stonden naar aanleiding van Naath's voetveeg actie op Menno's dekbed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gezocht, maar kan het niet meer vinden, ik heb het wel gezien op deze site, misschien gesloten? De weblog bestaat ook niet meer, zeker ook gesloten.
resultaat van google, helaas is het gb niet meer te vindenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand moet toch de URL van die enge dans-site weten?
Vlammenwerper eroverheen, dan smelten die plastic Barbiepoppen wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:13 schreef Black_Orchid het volgende:
Naath met een plastic smile
[afbeelding]
Niks tegen Arcee, maar 9,6 is echt te hoog. Het moet met ontblote tandenquote:
http://www.interstatedansstudio.nl/quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
resultaat van google, helaas is het gb niet meer te vinden
Geef een leuke reactie in Nathalie's gastenboek klik hieronder: ... Nathalie kreeg
bezoek van haar 'The Love Factory'-fanclub samen met haar geweldige ...
82.171.142.252/Nathalie%20in%20Big%20Brother.htm
Dit is de site, meer kan ik er niet van maken
Jaaaa díe zijn het ergste!! Mét tanden én tandvlees!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks tegen Arcee, maar 9,6 is echt te hoog. Het moet met ontblote tanden
Heb je een liefdes probleem of een vraag over sex!quote:
En ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk lid van de club inmiddels
Jij gert, ZJ en knurft?
quote:
Heb ik ook maar even gedaan met link naar dit topic toequote:Op zaterdag 12 november 2005 02:36 schreef svann het volgende:
[..]
Heb je een liefdes probleem of een vraag over sex!
Mail Nana Love voor al jou antwoorden.Kijken! klik hier
bron: thelovefactory
Heb je echt gemaild?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik ook maar even gedaan met link naar dit topic toe
En daarom staat hij zeker nog niet op de lijstquote:
Jep... 2 keer zelfs, met verschillende emailadressenquote:
Dan moet hij even het topic visiteren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
En daarom staat hij zeker nog niet op de lijst![]()
En op je stemmen zekerquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet hij even het topic visiteren.
'Scan', Je bent een held!quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Jep... 2 keer zelfs, met verschillende emailadressen
Daar zit ik ook op te hopenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
'Scan', Je bent een held!![]()
Ik hoop dat we nu de hele Love Factory over ons heen krijgen!![]()
Laat maar komenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:31 schreef svann het volgende:
Dat is bijna een uitnodiging, scanman.
Er staat een link naar onze BBblog op hun site, dus hier dwalen wel wat TLF-mensen rond.
Hebben jullie die Nana-filmpjes gezien? Ze wordt de steunpilaar van TLF genoemd.
Daar is ze dus vast wat kleurrijker dan nu in het huis.
De presentator kan uiteraard zelf niet deelnemen aan het spel...quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet hij even het topic visiteren.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De presentator kan uiteraard zelf niet deelnemen aan het spel...
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
Goed zo!quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:11 schreef fashionably_late het volgende:
De regie heeft dit topic ontdekt denk ik!! Ze achtervolgen Naat al heel gisterenavond en nu vanmorgen ... ze zoemen steeds in op haar gezicht..Ze wordt er helemaal zenuwachtig van maar ze vindt het ook leuk natuurlijk...
[afbeelding]
![]()
*aspirant lid meldt*quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk lid van de club inmiddels
Jij gert, ZJ en knurft?
Mij ook niet. Het is een aangeboren afwijking. Dat moet haast welquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef the_undertaker het volgende:
dat het trouwens technisch mogelijk is om zo'n muil te trekken![]()
Mij lukt het iig niet.
Pcies!quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:30 schreef Falco het volgende:
Die gekke bekken trekt ze trouwens wanneer ze haar Calimero-stem opzet, om iemand anders na te bootsen of wanneer ze zelf gewoon kinderachtig wilt over komen
quote:Juist de momenten waar dit ijdele schepsel denkt dat ze chárming as hell is...díe moeten we hebben!!
Ik ga nog even verder zoekenquote:De somatisatiestoornis is een psychische aandoening die in het DSM-IV is ingedeeld bij de somatoforme stoornissen. Het is een chronisch geestelijk lijden dat zich uit in het onbewust nabootsen van lichamelijke symptomen. Kenmerkend bij patiënten met een somatisatiestoornis is hun onwil of onvermogen aan het genezingsproces mee te werken. Ze vragen veel aandacht, roepen vaak andere artsen te hulp en zijn dan nog niet tevreden met de behandeling. Omdat van een echte lichamelijke aandoening in principe geen sprake is en ze alleen onbewust de symptomen nabootsen, kan dit alles uiteindelijk veel tijd en geld kosten.
Nee, alles wat ik kan vinden is de term 'tentmondje'quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:12 schreef karn het volgende:
En Scope, did you do your research????![]()
Is it some genetic facial muscle anomoly with a fancy Latin name?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:25 schreef Scope het volgende:
Nee, alles wat ik kan vinden is de term 'tentmondje'![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:23 schreef Falco het volgende:
Volgens mij komt het overeen met een Somatisatiestoornis:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Somatisatiestoornis
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:19 schreef soylent het volgende:
DSM IV classifies the syndrome as: Puta stupida Nathalis.
It seems to be extremely rare and has not received much attention in research circles. This may be due to the fact that the subjects are often unaware of their condition, so they do not seek medical support.
Volgens mij doet ze haar bekje vooral als ze net iets verteld heeft in de groep en/of onzeker is (en dat is ze nogal eens, getuige haar spiegelkijkerij)quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:30 schreef Falco het volgende:
Die gekke bekken trekt ze trouwens wanneer ze haar Calimero-stem opzet, om iemand anders na te bootsen of wanneer ze zelf gewoon kinderachtig wilt over komen
De medische term weet ik niet maar de juridische term is : Lelijkheid door schuld.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:25 schreef Scope het volgende:
Nee, alles wat ik kan vinden is de term 'tentmondje'![]()
hahahahaquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:19 schreef soylent het volgende:
DSM IV classifies the syndrome as: Puta stupida Nathalis.
It seems to be extremely rare and has not received much attention in research circles. This may be due to the fact that the subjects are often unaware of their condition, so they do not seek medical support.
Waarom staat deze eigenlijk nog niet op de BLOG??quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:00 schreef karn het volgende:
Een dekbedovertrek voor al de Menno fans om op te stampen.
[dekbed]
Komt er aan, vanavondquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:29 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Waarom staat deze eigenlijk nog niet op de BLOG??![]()
Kássaaaa!!! Die twee in oranje shirtquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:32 schreef _Floddertje_ het volgende:
Oh, ik heb er ook nog wel een paar van haar:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Nee joh!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:36 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Kássaaaa!!! Die twee in oranje shirt![]()
Vooral die eerste!!
das een dikke 8!!
Whatever hij moet nog even snél op het dekbed... voordat die op de BLOG komt vanaaf!!quote:
KAAAAAAAAARN! Borduren!quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:41 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Whatever hij moet nog even snél op het dekbed... voordat die op de BLOG komt vanaaf!!![]()
Wat ben jij toch liev als je boos bent.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:29 schreef fashionably_late het volgende:
Waarom staat deze eigenlijk nog niet op de BLOG??![]()
Kan echt zonder make up in The Exorcist spelenquote:
OOOOHquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben jij toch liev als je boos bent.![]()
Misschien wil karn wel helemaal niet dat haar borduurwerk op de BBlog komt met die spuuglelijke layout.![]()
Mwah, de mondhoekjes moeten naar beneden.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, de mondhoekjes moeten naar beneden.
Dit is geen Nathalie fantopic.![]()
Hallo Love factory, lezen jullie mee?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:04 schreef Falco het volgende:
Geblogd!
http://bigbrother.fok.nl/blog/985
Ja dat zou wel leuk zijn. Ik heb ook die stille hoopquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo Love factory, lezen jullie mee?![]()
Waarom staat het niet in de headlines van die kutbanner?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja dat zou wel leuk zijn. Ik heb ook die stille hoop
Die wordt per half uur geupdate. Het staat er nu in als het goed isquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom staat het niet in de headlines van die kutbanner?
Jaaaaaa!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Falco het volgende:
Die wordt per half uur geupdate. Het staat er nu in als het goed is.
De BLOGquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:41 schreef fashionably_late het volgende:
Whatever hij moet nog even snél op het dekbed... voordat die op de BLOG komt vanaaf!!![]()
Ohja duhquote:Op zondag 13 november 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Van de blog
"Die smoel van haar houdt in de mondhoeken zo ver mogelijk naar onderen getrokken worden en daarbij de tanden ontbloot worden. Wanneer de ondertanden zichtbaar zijn, is er sprake van de perfecte Nathalie-smoel."
Ondertanden moet boventanden zijn lijkt me. De wereld op z'n kop, maar dat is Naat's mond dus ook
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:04 schreef Falco het volgende:
Geblogd!
http://bigbrother.fok.nl/blog/985
Hé, dit is niet een Dido topic.quote:Op zondag 13 november 2005 10:11 schreef bb-millie het volgende:
whaha lag me kapot hier...
[afbeelding]
quote:
whaaaaa... ze kan zelfs NEMO lelijk maken!!!quote:
Als ze na haar exit hier ff komt spieken dan moet dat kwartje toch echt wel gaan vallen lijkt me !quote:Op zondag 13 november 2005 09:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Vraag me af of Natalie zelf ook doorheeft hoe ze soms lacht.
Ja! Dat zijn zequote:Op zondag 13 november 2005 11:24 schreef fashionably_late het volgende:
GOEDEMORGEN!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond deze op een vampier lijken ...quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 21:12 schreef Falco het volgende:
Mooie fake!
Deze hoort er ook wel in thuis trouwens:
Ja.... zo zou ik ook kijken als ik dat zag in de spiegel.........................quote:
Dat is niks, verplaats die maar naar haar fan-topic ofzo.quote:
Onderste link gebruiken bij filedump.nl en op dit ikoontje klikkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:44 schreef Arliator het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenHunternat_en_joost_.jpg]afbeelding][/URL]
♀ met excuses voor het blauwe kader, kon geen roze vinden![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 04:06 schreef pino.in.disguise het volgende:
Misschien moet iemand maar eens een Naat-smilie maken?
wat??? moet ik er een klodder kwak op photoshoppen???quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:13 schreef APK het volgende:
Denk aan de mondhoekjes, Bommie.[afbeelding]
Nee, daar hebben we een ander topic voor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:28 schreef versabommie het volgende:
wat??? moet ik er een klodder kwak op photoshoppen???
ja tis verdomme Jerny kaagman niequote:Op dinsdag 15 november 2005 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we een ander topic voor.![]()
Ze moeten naar beneden hangen.![]()
Nee, want ik heb 'em niet zelf gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:32 schreef Falco het volgende:
Zet je die Nathalie-smilie nou ook op je site APK? Ik weet alleen niet hoe dat grijze eromheen is gekomen [afbeelding].
Muerte!quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:37 schreef APK het volgende:
Iemand wil 'em vast wel even transparant maken, anders doe ik het morgen op mijn werk wel even.
dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 16 november 2005 22:01 schreef ruby het volgende:
Echt rampzalig die smoelen van 'r. Hoe hou je het voor mogelijk?![]()
wtf is ze aan het doen??? sjakkie rollen?quote:
Een spel, ze probeert iets uit te beelden.quote:Op woensdag 16 november 2005 22:41 schreef dragems het volgende:
[..]
wtf is ze aan het doen??? sjakkie rollen?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh ok en nu probeert ze sjakkie rollen uit te beelden?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:52 schreef Muerte het volgende:
[..]
Een spel, ze probeert iets uit te beelden.![]()
quote:
Mondhoekjes naar beneden en de tanden ontbloot.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:18 schreef Arliator het volgende:
Vanmiddag in het bad geschoten
[[url=http://img7.picsplace.to/img7/2/natmond.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
![]()
![]()
(quote:
Die bestaat al hoor, gemaakt door Falco:quote:Op donderdag 17 november 2005 12:30 schreef Blackadder2 het volgende:
p.s. Er zou een smilie van moeten worden gemaakt!!Uitdaging!
![]()
Ha leuk!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:45 schreef APK het volgende:
[..]
Die bestaat al hoor, gemaakt door Falco: [afbeelding]
Dit is wel weer een hele goeie, met d'r haar zo in de foute wavequote:
Caps please!quote:Op donderdag 17 november 2005 21:54 schreef Fling het volgende:
Met die uitzending van net kan je drie topics vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |