Die lacht niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:14 schreef RM-rf het volgende:
Nathalie smijltjes, vooralis een ultiem Nathalie smijltje
Dat had ik even niet begrepen. Zal ik die anderen maar weer weghalen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:18 schreef APK het volgende:
Goede toevoeging scanman, hoewel niet alle mondhoekjes naar beneden staan.![]()
Dit topic is overigens geopend om naar Naat te sturen, als wraak voor haar laffe vunzige voeten actie.![]()
Neuh, laat lekker staan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Dat had ik even niet begrepen. Zal ik die anderen maar weer weghalen dan?
Doen we dat toch.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:22 schreef Kleintje het volgende:
APK, ik vind dat het niet alleen hangende mondhoekjes moeten zijn, zolang maar goed te zien is hoevaak ze gekke bekken trekt.
De truuk is om haar lachend te capturen met mondhoeken naar beneden en ontblote tanden. Daarvan zijn er tot nu toe nog maar een handjevol gelukt in al die weken.quote:
Die van de ontblote tanden had ik niet meegekregen. Maar is eigenlijk wel beter, alleen met mondhoeken naar beneden is wel heel simpel. Moet wel een klein beetje moeilijk zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De truuk is om haar lachend te capturen met mondhoeken naar beneden en ontblote tanden. Daarvan zijn er tot nu toe nog maar een handjevol gelukt in al die weken.
Als voorbeeld deze
Wie zijn er eigenlijk lid van de club inmiddelsquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De truuk is om haar lachend te capturen met mondhoeken naar beneden en ontblote tanden. Daarvan zijn er tot nu toe nog maar een handjevol gelukt in al die weken.
Als voorbeeld deze
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Als voorbeeld deze
Had toch even niks te doen, hier is de URL http://www.thelovefactory.nl/quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:57 schreef APK het volgende:
Wat zijn de URL's van die Love factory en die dansschool sites, die moeten even meegenieten.![]()
Ik zie geen link naar een gastenboek.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Had toch even niks te doen, hier is de URL http://www.thelovefactory.nl/
Een ruime 8quote:
Ik heb ook nog gezocht, maar kan het niet meer vinden, ik heb het wel gezien op deze site, misschien gesloten? De weblog bestaat ook niet meer, zeker ook gesloten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie geen link naar een gastenboek.
Iemand moet toch de URL van die enge dans-site weten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gezocht, maar kan het niet meer vinden, ik heb het wel gezien op deze site, misschien gesloten? De weblog bestaat ook niet meer, zeker ook gesloten.
Is ook niet zo vreemd met de reacties die erin stonden naar aanleiding van Naath's voetveeg actie op Menno's dekbed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gezocht, maar kan het niet meer vinden, ik heb het wel gezien op deze site, misschien gesloten? De weblog bestaat ook niet meer, zeker ook gesloten.
resultaat van google, helaas is het gb niet meer te vindenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand moet toch de URL van die enge dans-site weten?
Vlammenwerper eroverheen, dan smelten die plastic Barbiepoppen wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:13 schreef Black_Orchid het volgende:
Naath met een plastic smile
[afbeelding]
Niks tegen Arcee, maar 9,6 is echt te hoog. Het moet met ontblote tandenquote:
http://www.interstatedansstudio.nl/quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
resultaat van google, helaas is het gb niet meer te vinden
Geef een leuke reactie in Nathalie's gastenboek klik hieronder: ... Nathalie kreeg
bezoek van haar 'The Love Factory'-fanclub samen met haar geweldige ...
82.171.142.252/Nathalie%20in%20Big%20Brother.htm
Dit is de site, meer kan ik er niet van maken
Jaaaa díe zijn het ergste!! Mét tanden én tandvlees!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks tegen Arcee, maar 9,6 is echt te hoog. Het moet met ontblote tanden
Heb je een liefdes probleem of een vraag over sex!quote:
En ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk lid van de club inmiddels
Jij gert, ZJ en knurft?
quote:
Heb ik ook maar even gedaan met link naar dit topic toequote:Op zaterdag 12 november 2005 02:36 schreef svann het volgende:
[..]
Heb je een liefdes probleem of een vraag over sex!
Mail Nana Love voor al jou antwoorden.Kijken! klik hier
bron: thelovefactory
Heb je echt gemaild?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik ook maar even gedaan met link naar dit topic toe
En daarom staat hij zeker nog niet op de lijstquote:
Jep... 2 keer zelfs, met verschillende emailadressenquote:
Dan moet hij even het topic visiteren.quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
En daarom staat hij zeker nog niet op de lijst![]()
En op je stemmen zekerquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet hij even het topic visiteren.
'Scan', Je bent een held!quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:04 schreef scanman01 het volgende:
Jep... 2 keer zelfs, met verschillende emailadressen
Daar zit ik ook op te hopenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
'Scan', Je bent een held!![]()
Ik hoop dat we nu de hele Love Factory over ons heen krijgen!![]()
Laat maar komenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:31 schreef svann het volgende:
Dat is bijna een uitnodiging, scanman.
Er staat een link naar onze BBblog op hun site, dus hier dwalen wel wat TLF-mensen rond.
Hebben jullie die Nana-filmpjes gezien? Ze wordt de steunpilaar van TLF genoemd.
Daar is ze dus vast wat kleurrijker dan nu in het huis.
De presentator kan uiteraard zelf niet deelnemen aan het spel...quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet hij even het topic visiteren.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 05:05 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De presentator kan uiteraard zelf niet deelnemen aan het spel...
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |