Een ruime 8quote:
Ik heb ook nog gezocht, maar kan het niet meer vinden, ik heb het wel gezien op deze site, misschien gesloten? De weblog bestaat ook niet meer, zeker ook gesloten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie geen link naar een gastenboek.
Iemand moet toch de URL van die enge dans-site weten?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gezocht, maar kan het niet meer vinden, ik heb het wel gezien op deze site, misschien gesloten? De weblog bestaat ook niet meer, zeker ook gesloten.
Is ook niet zo vreemd met de reacties die erin stonden naar aanleiding van Naath's voetveeg actie op Menno's dekbed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gezocht, maar kan het niet meer vinden, ik heb het wel gezien op deze site, misschien gesloten? De weblog bestaat ook niet meer, zeker ook gesloten.
resultaat van google, helaas is het gb niet meer te vindenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Iemand moet toch de URL van die enge dans-site weten?
Vlammenwerper eroverheen, dan smelten die plastic Barbiepoppen wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:13 schreef Black_Orchid het volgende:
Naath met een plastic smile
[afbeelding]
Niks tegen Arcee, maar 9,6 is echt te hoog. Het moet met ontblote tandenquote:
http://www.interstatedansstudio.nl/quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
resultaat van google, helaas is het gb niet meer te vinden
Geef een leuke reactie in Nathalie's gastenboek klik hieronder: ... Nathalie kreeg
bezoek van haar 'The Love Factory'-fanclub samen met haar geweldige ...
82.171.142.252/Nathalie%20in%20Big%20Brother.htm
Dit is de site, meer kan ik er niet van maken
Jaaaa díe zijn het ergste!! Mét tanden én tandvlees!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks tegen Arcee, maar 9,6 is echt te hoog. Het moet met ontblote tanden
Heb je een liefdes probleem of een vraag over sex!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |