Ja, oké. Maar ik heb ook zo'n cliché dom blondje nodig, natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Monica B. en Kristin D. zijn vast wel te strikken met enkel je goddelijke jonge lichaam.
Ik was te voorbarigquote:
SVURNO NATUURLIJK : :R : :L R :Rquote:
Zie, pb.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo?Ik weet niet wie hij bedoelt.

Een soort van Cloaca dus ipv Het Schnitzelparadijsquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
Maar als ik ooit een film maak, wordt het wel eentje waar ik vijf jaar aan gewerkt heb. [afbeelding]
Het moet niet zo'n Nederlandse comedy zijn die de laatste decennia al vaak genoeg voorbij is gekomen.
Wie pist z'n remsporen ook wel eens weg?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:38 schreef Svensational het volgende:
Hoeveel topics ga je nog spammen vandaag, p?
Deze scene moet in de film zitten, uniek in de wereld!quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie pist z'n remsporen ook wel eens weg?
Alcohol!quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie pist z'n remsporen ook wel eens weg?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
En mijn cabaretshow ga ik 'Gratis toegang' noemen.
Wedden dat er dan heel veel mensen op afkomen als ze de affiches in de stad zien hangen?
Ja, en dat de poepspetters dan op zijn witte broek komen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze scene moet in de film zitten, uniek in de wereld!
Een beetje variatie op de gele spetters kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en dat de poepspetters dan op zijn witte broek komen.
Als de designers maar niet 'Bupatih, vandaag met Gratis toegang' neerzetten op het affiche, anders heb ik na de show allemaal grote, hitsige negers in mijn kleedkamer.quote:
Niks.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
Wat zie je trouwens als mod als iemand een reactie snel heeft gewijzigd, Buup?
Wat een onzin! Waarom heb je me dan zo vaak betrapt op het snel wijzigen van posts?quote:
Stoepneger...stoeptegelscène.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een kleine verandering aangebracht aan mijn avatar. Maar je moet wel goed kijken
Bupatih is sneller dan z'n schaduwquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin! Waarom heb je me dan zo vaak betrapt op het snel wijzigen van posts?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een kleine verandering aangebracht aan mijn avatar. Maar je moet wel goed kijken
Omdat ik snel ben?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin! Waarom heb je me dan zo vaak betrapt op het snel wijzigen van posts?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |