Wat je bedoelt te zeggen is dus dat je eerst met een drol een flinke streep trekt in de plee, en daar dan op gaat zeiken omdat je anders de hele plee onderzeikt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Werkt veel beter dan zo'n ingebakken nepvlieg.
Altijd?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:12 schreef buzzer het volgende:
ik leg altijd eerst papier in de pot, dan heb je geen last van remsporen
Precies, alleen schijt het zo lastig in zo'n pisbak.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wat je bedoelt te zeggen is dus dat je eerst met een drol een flinke streep trekt in de plee, en daar dan op gaat zeiken omdat je anders de hele plee onderzeikt?
Precies het antwoord wat ik verwachttequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, alleen schijt het zo lastig in zo'n pisbak.
Wat begreep je niet van "Het schijt zo lastig in zo'n pisbak"?quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar nu weet ik dat wanneer ik in een pisbak een drol tegenkom, ik in het betreffende etablissement even moet kijken of jij er bent.
Ik krijg dan vaak last van race. En dat laat geen remsporen naquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef cerror het volgende:
Bingo, echt m'n favo hobby als ik bezopen ben.
Je zei alleen maar dat het lastig is. Niet dat het je niet lukt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat begreep je niet van "Het schijt zo lastig in zo'n pisbak"?
Die drol ligt eronder, helemaal gecoverred in zeik
Hallo, het is lastig en je bent blauwquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je zei alleen maar dat het lastig is. Niet dat het je niet lukt.
[mode=blond]quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hallo, het is lastig en je bent blauw
You do the math...
Toch niet alleen ls je bezopen bent tochquote:Op zondag 13 november 2005 22:07 schreef RemCOW het volgende:
Nou, bij sommige remsporen is het haast moeilijk om ze niet te raken. Overigens óók een fijne hobby als je bezopen bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |