Eej droppe dat was al in guldens, beetje die mc prijzen omhoogschroevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
dat was vroeger ongeveer 10 gulden..hoe bedoel je schandalig te duur?
En na een half uur heb je weer honger.
Doe mij maar de Burger King, meer vlees, minder geld en minder snel honger.
Ik kom alleen nog bij de mac voor de Mcnuggets kip met barbequesaus, die saus is super! weet iemand waar je die ook los kan kopen?
Of weet iemand het recept ervan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef jimjim1983 het volgende:
mijn gebeden zijn verhoord
![]()
komt dit ook in nederland?
Lezen is ook een kunst op zich hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
dat was vroeger ongeveer 10 gulden..hoe bedoel je schandalig te duur?
En na een half uur heb je weer honger.
Doe mij maar de Burger King, meer vlees, minder geld en minder snel honger.
Ik kom alleen nog bij de mac voor de Mcnuggets kip met barbequesaus, die saus is super! weet iemand waar je die ook los kan kopen?
Of weet iemand het recept ervan?
Ga ik even veranderenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef Rio het volgende:
De TT is overigens fout, weet niet of het al gezegd is. Het is McDonald's, niet Mac Donalds.
aaaaaaaaahhhh dat ziet er echt té lekker uit!quote:
Ja, dat is werkelijk het enige wat ik ooit bij de MAC op heb waarvan ik zei, ja das lekker! Verders is het toch echt BK wat ik eet (als ik burgers eet dan)quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Nonneke het volgende:
in Sommige plekken in Nederland hebben ze ook een bezorg MD's hoor![]()
oh? vertel! waar?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Nonneke het volgende:
in Sommige plekken in Nederland hebben ze ook een bezorg MD's hoor![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:11 schreef jubjub21 het volgende:
De chili chicken is terug!
Bij de MAC, 1 EURO![]()
![]()
ik heb al aardig wat porties frietjes besteld bij de mac en het is altijd de zelfde meuk, en zodra ik dat dienblad heb gekregen ga ik naar een tafeltje en dan ga ik eten, dus niet een kwartier wachtenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:14 schreef ILCILA het volgende:
Als de friet te vroeg word gebakken (en dus te lang blijft staan) heb je inderdaad slappe flauwe friet die ontzettend ranzig is. Dit hoort gewoon niet en is een fout van het personeel (van de persoon aan de kassa die jou geholpen heeft, want die had daar op moeten letten)
maar.... (zoals altijd is er een maar)
Als jijzelf je friet 10 minuten op je dienblad laat liggen en dan bij ons komt zeuren dat de friet koud is kan je van mij ook de boom in.... (en er zijn er genoeg die dat proberen hoor)(terug komen dan)
nee,quote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef kikoooooo het volgende:
Gadverdamme, die foto!
Je bent toch wel terug gegaan hoop ik?
ik gaf zelf aan dat ik te lui was daarvoorquote:Op maandag 23 januari 2006 13:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan had ik em meegenomen en aan een zwerver gegeven
Dat had ik al gezegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef Rio het volgende:
De TT is overigens fout, weet niet of het al gezegd is. Het is McDonald's, niet Mac Donalds.
Mc Chicken of Nuggets of Fish filet keuze genoeg nog.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Op de prijs na was ik altijd groot fan van de Mac, na drie maanden in China is een mcdonalds vinden heerlijk. Maar nu kom ik er nog zelden omdat ik eigenlijk geen rundvlees of varkensvlees meer eet. Misschien maak ik nog wel eens een uitzondering want het was wel altijd lekker![]()
Weet ik, maar die vind ik nou net het minst bijzonderquote:Op maandag 23 januari 2006 13:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mc Chicken of Nuggets of Fish filet keuze genoeg nog.
alsof er echt vlees word geserveerd bij de macquote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Op de prijs na was ik altijd groot fan van de Mac, na drie maanden in China is een mcdonalds vinden heerlijk. Maar nu kom ik er nog zelden omdat ik eigenlijk geen rundvlees of varkensvlees meer eet. Misschien maak ik nog wel eens een uitzondering want het was wel altijd lekker![]()
ga halen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef Essi22 het volgende:
heb wel zin in een quarterpounder man
Hij heeft het wel niet bedacht, maar wel goed gemanagedquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:14 schreef amayo het volgende:
McDonalds![]()
Diegene die dat bedacht heeft is een genius![]()
In Praag kan je WEL bier krijgen bij de MAC en bij de Kentucky en bij de Burger King ook haha gewoon overal dus wij hebben het daar echt gezellig gehadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:59 schreef Delerium04 het volgende:
Als ze nou bier zouden gaan schenken he, dan zouden wij vanaf nu een bob moeten gaan regelen als we moeten gaan maccen![]()
waarom eet jij geen rund en varkensvlees?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:46 schreef Baleog het volgende:
[..]
alsof er echt vlees word geserveerd bij de mac![]()
http://www.macbier.tk/quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:40 schreef bxie het volgende:
[..]
In Praag kan je WEL bier krijgen bij de MAC en bij de Kentucky en bij de Burger King ook haha gewoon overal dus wij hebben het daar echt gezellig gehad![]()
hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://www.macbier.tk/
Actie geweest op fok toen
cheapoquote:Op zondag 29 januari 2006 14:50 schreef ForumGek het volgende:
Heeft iemand een prijzenlijst van de McDonalds?
Ik zit nu op werk, ben om 16:00 vrij en ga daarna langs de MC. Ik heb ¤3,85 en ga daar straks gebruik van maken.
Nu wil ik alvast mijn menu bedacht hebben voordat ik daar met mijn auto in de McDrive sta. Ik heb geen zin om 10 minuten met dat lelijke mens te praten en dan vervolgens een slechte keuze gemaakt hebben.
Ik wil dus het beste profiteren van mijn geld, en een zo lekker mogelijke maaltijd. Met iniederval 1 Mc Chili Chicken, en daarbij moet ik het nog zien. Ik heb dan nog ¤2,85, en wil wat drinken (kleine sprite) en dan nog wat daarbij eten...Mc Kroket of zo'n heerlijke donut...9
Mijn vraag:
Heeft iemand een prijslijst??![]()
Moet een beetje op de centen letten, gaan over 2 weken op wintersport en daar moet ik ook eten en wat drinken 's middags. En ik ga in mei met mequote:
Oh ik dacht dat er bij Peelo 1 zat. Dan bedoel ik Marsdijk dus.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef ForumGek het volgende:
Marsdijk !
Assen heeft maar 1 McDonalds..die dus !![]()
ander broodje, ui, augurk (of zit die ook op de cheeseburger?) en idd, meer vlees, een kwart pond (vandaar ook de naamquote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er bij Peelo 1 zat. Dan bedoel ik Marsdijk dus.
Vandaag btw de lunch bij de Mac gehaald. Een side salad, Quarter Pounder en een McKroket. Wtf is nou het verschil tussen een Quarter Pounder en een Cheeseburger? Is het vlees bij de QP dikker?
De verschillen zijn idd het broodje. Geen hamburger broodje maar hetzelfde boodje als de MCchicken. Verder zit er meer ketchup op en grove gesneden uitjes ipv kleine uitjes, en 2 augurken ipv 1. En het vlees is dikker en iets groter qua omtrek en er zitten 2 plakjes ipv 1 plakje kaas op.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ander broodje, ui, augurk (of zit die ook op de cheeseburger?) en idd, meer vlees, een kwart pond (vandaar ook de naam)
Hmm ok. Duidelijk. Hij voelde wat dikker dus ik dacht dat het puur en alleen het vlees was. Erg lekker btw en slechts 2 euro nu.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De verschillen zijn idd het broodje. Geen hamburger broodje maar hetzelfde boodje als de MCchicken. Verder zit er meer ketchup op en grove gesneden uitjes ipv kleine uitjes, en 2 augurken ipv 1. En het vlees is dikker en iets groter qua omtrek en er zitten 2 plakjes ipv 1 plakje kaas op.
mee eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:55 schreef Aarde het volgende:
de royal chicken (of hoe dat ding ook heet) geprobeerd
niet de moeite - slechter dan de mc chicken![]()
Je kan ook een hamburger zonder vlees bestellenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:48 schreef PurpleSky het volgende:
Heerlijk McDonald's. M'n vriend kan ik nooit meekrijgen, maar toevallig zei hij zelf afgelopen zaterdag "of zullen we naar de Mac?"... ik helemaal verbaasd! Ik kan het ook wel voorstellen dat ie niet zo heel graag gaat, want hij is vegetarisch. Gelukkig hebben ze tegenwoordig van die pita's ofzo, die lust hij wel. Bleek dat ze die niet meer hebben! Vind ik wel jammer hoor... nu krijg ik m'n vriend helemaal niet meer mee ben ik bang.
Dacht dat de groenteburger uit het assortiment was gehaald?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:33 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Je kan ook een hamburger zonder vlees bestellen![]()
En er zijn altijd nog de salades die je zonder kip kunt bestellen en volgens mij is de groenteburger er ook nog!
Ja, maar goed dat een kip geen vlees isquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:51 schreef Intergalactrick het volgende:
En de McChicken is ook erg goed de te eten hoor!![]()
jeahquote:Op zondag 5 februari 2006 12:59 schreef bb-millie het volgende:
Okay, bekentenis..... ik vind de Quarter Pounder met alleen kaas bizar lekker....
En dit stamt nog uit de tijd dat ik er werkte, zowiezo krijg je hem dan heerlijk vers aangeleverd, maar het is gewoon echt jammie lekker.... maar ik ben vast de enige in Nederland....
Nu zijn wij natuurlijk nieuwsgierig waaromquote:Op zondag 5 februari 2006 13:01 schreef Aarde het volgende:
ik heb er ook gewerkt en daardoor neem ik de volgende dingen nooit:
- groenteburger
- mcbacon
wanneer was dit?quote:
aah zonde heb ik gemist!quote:
haha ik verzin altijd wel een andere burger...normaal gesproken mag dat niet, maar ik maak gewoon mis-/gebruik van mijn functie...quote:Op zondag 5 februari 2006 19:28 schreef Gesloten het volgende:
Maken mensen die bij de McDonald`s werken ook speciale hamburger voor hunzelf?
Bijvoorbeeld een dubbele BigTasty met quarterpounder saus en extra kaas?
Soms doen we er wel een plak kaas extra tussen of bacon of iets. Alleen lus ik niet zo heel veel verschillende burgers dus hou het maar bij de chicken bigmac hamburger of kip nuggets.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:05 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
haha ik verzin altijd wel een andere burger...normaal gesproken mag dat niet, maar ik maak gewoon mis-/gebruik van mijn functie...![]()
vandaag niet zo heel speciaal: mckroket met een plak bacon en tasty-kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |