Dat ziet er niet echt lekker uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ok, in het echt ziet het er meestal ranziger uit dan dat het is. Net zoals van Burgerking, die burgers lijken nergens op. dat ook lekkerder is dan dat het uitziet. Daarom vraag ik ook of iemand ervaring heeft met de Mc280. Deze schijnt namelijk te koop te zijn bij de Mac.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:19 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt lekker uit.![]()
Wow ziet er goed uit, maar persoonlijk blijf ik bij een big mac of een big tastyquote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind t er lekker uitzienquote:Op zondag 26 februari 2006 19:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zien wij andere plaatjes ofzo?Gatverredamme wat n goor ehm... 'iets'!
![]()
Ziet er net iets te klef uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat verkopen ze ergens?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij heb ik die ooit in frankrijk gehad, en nee niet n.a.v. de linkquote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de website van de McDonalds staat dat ze het tot juli verkopen. Dus het moet als het goed is in de filialen te koop zijn. Het is 1 van de Premium Burgers.quote:
Is dat eetbaar?quote:Op zondag 26 februari 2006 17:34 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |