Deze was eerder, dus hier verder.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:57 schreef uberbert het volgende:
Yorin FM wordt waarschijnlijk verkocht
Ben ik met je eens. Jensen in de middag stelt tegenwoordig nauwelijks meer wat voor. Vaak is hij er zelf ook niet, of zijn het eerder gemaakte opnamens. Misschien speelt het feit mee dat hij nu zijn eigen tv-show heeft, maar het komt zijn radio-programma niet ten goede.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef uberbert het volgende:
Jammer dat Yorin fm misschien weggaat
Ik moet wel zeggen dat ik Jensen een paar jaar geleden veel beter vond dan nu. Ook Stenders vind ik niet zo geweldig.
Ik heb het idee dat vroeger het programma veel "spontaner" was. Nu heeft ie constant van die voorgeprogrammeerde grappen. Ook ontstaan er veel minder leuke gesprekken tussen Jan en Robertquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:07 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Jensen in de middag stelt tegenwoordig nauwelijks meer wat voor. Vaak is hij er zelf ook niet, of zijn het eerder gemaakte opnamens. Misschien speelt het feit mee dat hij nu zijn eigen tv-show heeft, maar het komt zijn radio-programma niet ten goede.
Ik hoorde pas nog opnamens uit de Veronica-tijd, toen was het nog echt leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:10 schreef uberbert het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat vroeger het programma veel "spontaner" was. Nu heeft ie constant van die voorgeprogrammeerde grappen. Ook ontstaan er veel minder leuke gesprekken tussen Jan en Robert![]()
Volgens mij nog nietquote:Op maandag 14 november 2005 12:01 schreef Cosworth het volgende:
Is het nu al verkocht?
Mee eensquote:Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef Stansfield het volgende:
Jensen vond ik vroeger idd een stuk beter. In de tijd in de ochtend met eddo dat was echt geweldig. Vooral gewone gesprekken over een onderwerp vind ik altijd super lachen. Dat ze helemaal geen rekening houden met tijd en plaatjes enz. Tegenwoordig draait het radioprogramma jensen vooral op die gozer die veel bekende nederlanders na kan doen.
Dit klopt iig niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik las op het weblog van Rick Romijn dat het inmiddels ook gonst van de geruchten dat Stenders weer terug gaat naar 3FM, en daar het programma van Claudia de Breij over gaat nemen.
Mensen bij 3FM.quote:
Die slogan heb ik ook nooit begrepen, 13 in een dozijn troep.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Ze zeggen ook steeds "Eindelijk wat anders op de radio..." maar als je vervolgens de plaat van Anastacia gaat instarten, dan hebben de mensen het natuurlijk al snel gezien
mwah, ik denk niet dat je Elvis Costello op 3FM of 538 zal horen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die slogan heb ik ook nooit begrepen, 13 in een dozijn troep.
Heb jij wel gelijk in, daar heeft Jan de hoogste woord !quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:19 schreef ThomasBerge het volgende:
Ze kunnen het programma beter "Jan Paparazzi in de middag" noemen
En uit de Stenders Vroeg Op-nieuwsbrief:quote:Stenders: ‘Yorin FM gaat overgenomen worden’
Rob Stenders heeft vanochtend in zijn uitzending op Yorin FM bevestigd dat het station overgenomen gaat worden. Volgens Rob zijn niet alleen 2HMedia en De Telegraaf in de race, maar ook uitgeversconcern PCM. Over drie weken zou er bekend gaan worden wie de nieuwe eigenaar wordt van Yorin FM.
Afgelopen dinsdag werd het personeel van Yorin FM ingelicht over de stand van zaken. Overnamekandidaten die veel van de huidige werknemers in dienst willen houden, zouden voorrang krijgen.
Stenders had op zijn weblog op KX Radio al verteld dat Yorin FM op dit moment de laatste adem aan het uitblazen is. “Spannende tijden. Ik had al veel mee gemaakt in de radiobusiness, maar verkocht worden is voor mij een nieuwe ervaring. Het is ook voor mij maar afwachten bij welke boss ik nu terecht ga komen en of de nieuwe boss mij wel wil hebben.”
Blijft ontzettend balenquote:De kogel is door de kerk
Het hoge woord is eruit
Het is over en uit
Inpakken en wegwezen
Bedankt en tot ziens. Nou dahaag!
Yorin Fm is niet meer. Althans, binnenkort dan. Want dit radiostation wordt verkocht. Aan wie, dát weten we niet. En wanneer we echt onze laatste adem door de microfoon blazen, weten we ook niet. Maar dat het snel gaat gebeuren, is zeker.
Dat is uiteraard zeer, zeer, zeer jammer voor alle mensen die hier werken. Want hun toekomst is opeens hoogst onzeker. Of de nieuwe eigenaar hen ook lief vindt, is namelijk onduidelijk. Misschien moeten we straks allemaal wel op een cursus Fins omdat dat de nieuwe eigenaar alleen maar bulletins in kjödifynennhaaksikkinen-taal wil.
Als er meer nieuws is, dan melden wij ons. En ook als er geen nieuws is, dan zijn we er. Want we blijven irritant tot de laatste snik.
Tot morgen. Waarschijnlijk.
Dat zal denk ik eerder komen omdat Jensen ook programmadirecteur is bij YorinFM. Die zullen de laatste paar dagen wel crisisberaad hebben gevoerd ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:38 schreef wolfrolf het volgende:
Jensen heeft er volgens mij al de brui aan gegeven.. aangezien Jan Paparazzi nu al 3 dagen lang alleen op de zender te horen is.
hehe, slappe smoes iddquote:Op donderdag 17 november 2005 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
Er werd vandaag geroepen dat Jensen op vakantie is... yeah right
Als programma directeur kan je nu zeker niet op vakantie. slappe smoes idd.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
Er werd vandaag geroepen dat Jensen op vakantie is... yeah right
Ja, want niemand weet daar vanaf natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 16:32 schreef donroyco het volgende:
Vind het wel jammer als Stenders weggaat.. moet ik weer een andere frequentie opzoeken om 's morgens wakker te worden.. Jelmer (uit StendersVroegOp) verklapte dat YorinFM verkocht ging worden... Hij mocht dit eigenlijk helemaal niet zeggen
Jawel, maar ze moesten denk ik hun mond houden, totdat het echt besloten was...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, want niemand weet daar vanaf natuurlijk
Mark in the Dark WAS leukquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef Radegast het volgende:
Jammer, Henk Westbroek vind ik altijd wel leuk tussen twaalf en twee.
nou ik denk dat het vooral om de frequentie gaatquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wie wil Yorin FM nou kopen
ohquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik denk dat het vooral om de frequentie gaat
denk je serieus dat dat zal gaan gebeuren?quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:44 schreef VisStick het volgende:
Nu maar hopen dat er een alternatieve zender op komt en niet weer een top40/urban zender waar we er al tig van hebben.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef Radegast het volgende:
Jammer, Henk Westbroek vind ik altijd wel leuk tussen twaalf en twee.
Ik heb geen idee wat de definitie is van een shockjock, maar blijkbaar is het iets van 'disc-jockey die zijn tijd verdoet met oeverloos ouwehoeren met sidekicks terwijl de luisteraars massaal de zender achterlaten en op zoek gaan naar een andere waar wél muziek wordt gedraaid'.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:30 schreef ThomasBerge het volgende:
shockjocks Stenders, Westbroek en Jensen
Mooie droomquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:44 schreef VisStick het volgende:
Nu maar hopen dat er een alternatieve zender op komt en niet weer een top40/urban zender waar we er al tig van hebben.
Dat vind ik juist lachen dat overloos geouwehoer. Als ik muziek wil luisteren zet ik wel een cdtje op.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de definitie is van een shockjock, maar blijkbaar is het iets van 'disc-jockey die zijn tijd verdoet met oeverloos ouwehoeren met sidekicks terwijl de luisteraars massaal de zender achterlaten en op zoek gaan naar een andere waar wél muziek wordt gedraaid'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |