abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32177112
Het doek is gevallen voor Yorin FM. RTL baas Fons van Westerloo gaf twee jaar geleden in een interview met het ANP al aan dat Yorin FM eind 2004 op 5% marktaandeel moest zitten. Realiteit is dat deze zender van onder meer shockjocks Stenders, Westbroek en Jensen nog niet eens de 3% marktaandeel weet te halen vandaag de dag. Dus wordt Yorin FM volgens insiders verkocht, en wel morgen ! Meerdere kopers zouden kans maken op het vrije kavel. Een berichtje dus, dat de gemoederen morgen op de RTL burelen zal bezighouden..

Een van de voor de hand liggende bieders is Lex Harding, de grondlegger van commerciele radio (Veronica, Sky, 538) en televisie (RTL, TMF) in Nederland. Nu Radio 538 zo breed is geprogrammeerd, wil Harding wel weer met een echte jongerenzender aan de slag (gezien ook de deelname in Slam FM). Een andere bieder zou Harry de Winter zijn, de man die predikt voor kwaliteitstelevisie (Oase TV) zou dus misschien ook wel Oase FM willen maken.

Destijds betaalde RTL 33 miljoen voor het kavel van Yorin FM. Een verkoop nu lijkt logisch. Twee en half jaar na de veiling is er nog ruim 5 jaar over om de boel terug te verdienen. En eventueel nog met een verlenging van de licentie in verband met de DAB problematiek. RTL FM blijft vooralsnog in RTL gelederen. Wordt vervolgd. Er is nog meer reuring in radioland. Sky blijft tegenvallers opstapelen; Sky Denemarken gaat de deuren vanwege tegenvallende resultaten ook dichtgooien.

Bron: TV Formats/rtl4actueel.web-log.nl
pi_32177187
Niet echt erg. Luisterde zelf eigenlijk nooit meer naar Yorin. Vroeger was het nog leuk toen Jensen in de ochtend zat. Ben benieuwd wie het gaat kopen. Ik ga Yorin FM dus iig niet missen.
pi_32177235
Kut... Een van de weinige leuke radiostations...
pi_32179616
Ze zeggen ook steeds "Eindelijk wat anders op de radio..." maar als je vervolgens de plaat van Anastacia gaat instarten, dan hebben de mensen het natuurlijk al snel gezien
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:59:11 #6
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_32179777
Tja... doe je er aan... t's een harde wereld in radio land aan het worden.

Yorin FM is een wannabe 3FM... dus gedoemd te mislukken
pi_32179901
Jammer dat Yorin fm misschien weggaat

Ik moet wel zeggen dat ik Jensen een paar jaar geleden veel beter vond dan nu. Ook Stenders vind ik niet zo geweldig.
pi_32180006
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:04 schreef uberbert het volgende:
Jammer dat Yorin fm misschien weggaat

Ik moet wel zeggen dat ik Jensen een paar jaar geleden veel beter vond dan nu. Ook Stenders vind ik niet zo geweldig.
Ben ik met je eens. Jensen in de middag stelt tegenwoordig nauwelijks meer wat voor. Vaak is hij er zelf ook niet, of zijn het eerder gemaakte opnamens. Misschien speelt het feit mee dat hij nu zijn eigen tv-show heeft, maar het komt zijn radio-programma niet ten goede.
  vrijdag 11 november 2005 @ 15:08:42 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32180044
Zolang RTL fm maar blijft
pi_32180107
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:07 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Jensen in de middag stelt tegenwoordig nauwelijks meer wat voor. Vaak is hij er zelf ook niet, of zijn het eerder gemaakte opnamens. Misschien speelt het feit mee dat hij nu zijn eigen tv-show heeft, maar het komt zijn radio-programma niet ten goede.
Ik heb het idee dat vroeger het programma veel "spontaner" was. Nu heeft ie constant van die voorgeprogrammeerde grappen. Ook ontstaan er veel minder leuke gesprekken tussen Jan en Robert
pi_32180162
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:10 schreef uberbert het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat vroeger het programma veel "spontaner" was. Nu heeft ie constant van die voorgeprogrammeerde grappen. Ook ontstaan er veel minder leuke gesprekken tussen Jan en Robert
Ik hoorde pas nog opnamens uit de Veronica-tijd, toen was het nog echt leuk
  maandag 14 november 2005 @ 10:41:39 #13
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32252868
Om eerlijk te zijn luister ik heel af en toe s'middag's naar Jensen !
Maar dat is wel sporadisch dat ik naar ze luisterde.
  maandag 14 november 2005 @ 10:53:21 #14
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32253117
Jammer zeg. Maarja in deze markt geld ook het recht van de sterkste/grootste. Hopelijk kan Jensen ergens anders aan de bak maar A.U.B. niet weer bij Noordzee
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_32254624
Is het nu al verkocht?
  maandag 14 november 2005 @ 12:02:39 #16
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32254650
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:01 schreef Cosworth het volgende:
Is het nu al verkocht?
Volgens mij nog niet
pi_32259432
Jensen vond ik vroeger idd een stuk beter. In de tijd in de ochtend met eddo dat was echt geweldig. Vooral gewone gesprekken over een onderwerp vind ik altijd super lachen. Dat ze helemaal geen rekening houden met tijd en plaatjes enz. Tegenwoordig draait het radioprogramma jensen vooral op die gozer die veel bekende nederlanders na kan doen.

Erg jammer terwijl Jensen altijd zie dat mensen radio onbelangrijk vonden, als er weer eens een artiest te laat was, en tv oh zo belangrijk maar ik denk nu dat er met hem hetzelfde is gebeurt. Erg jammer.
pi_32280014
Ik las op het weblog van Rick Romijn dat het inmiddels ook gonst van de geruchten dat Stenders weer terug gaat naar 3FM, en daar het programma van Claudia de Breij over gaat nemen.

En wat Jensen op de radio betreft: Het is inderdaad helemaal niets meer waard wat hij daar doet Ik vermoed dat hij er helemaal ziek van is dat er op de radio geen hond naar hem luistert.. wat ik overigens onbegrijpelijk vind.. ik vond hem namelijk een geniaal radiomaker.

Nu maar afwachten wat er met YorinFM gebeurt.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_32280884
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:18 schreef Stansfield het volgende:
Jensen vond ik vroeger idd een stuk beter. In de tijd in de ochtend met eddo dat was echt geweldig. Vooral gewone gesprekken over een onderwerp vind ik altijd super lachen. Dat ze helemaal geen rekening houden met tijd en plaatjes enz. Tegenwoordig draait het radioprogramma jensen vooral op die gozer die veel bekende nederlanders na kan doen.
Mee eens
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:23:07 #20
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32281072
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik las op het weblog van Rick Romijn dat het inmiddels ook gonst van de geruchten dat Stenders weer terug gaat naar 3FM, en daar het programma van Claudia de Breij over gaat nemen.
Dit klopt iig niet.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32281133
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Dit klopt iig niet.
Hoe weet je dat zo zeker? Bron?
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:26:14 #22
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_32281145
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? Bron?
Mensen bij 3FM.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_32288909
Ze kunnen het programma beter "Jan Paparazzi in de middag" noemen
pi_32289114
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:54 schreef ThomasBerge het volgende:
Ze zeggen ook steeds "Eindelijk wat anders op de radio..." maar als je vervolgens de plaat van Anastacia gaat instarten, dan hebben de mensen het natuurlijk al snel gezien
Die slogan heb ik ook nooit begrepen, 13 in een dozijn troep.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 november 2005 @ 16:30:42 #25
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_32289213
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 16:27 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Die slogan heb ik ook nooit begrepen, 13 in een dozijn troep.
mwah, ik denk niet dat je Elvis Costello op 3FM of 538 zal horen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')