Christan had het kleine paardje Pegasus gehoordquote:Op zondag 13 november 2005 09:18 schreef jessie het volgende:
Hier 2 stralende gezichtjes. En Bo heeft sinterklaas echt gehoord vanacht
Is dit niet meteen erg drastisch? Wat als de kinderen er wat over vragen? Eigenlijk zijn de kinderen er nu best wel de dupe van als ik het zo lees. Ik snap wel dat het not done is, ik zou het ook niet pikken, maar als ik een gezicht op onweer al had gezien, had ik geen contact gezocht, maar goed, dat is natuurlijk achteraf.quote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Angel22 het volgende:
Ow negeerstand is nu volledig in werking hoor Mous....idd een van de vele redenen. Maar goed op zich waren we nog vrienden maar dit is gewoon NOT DONE.
Rewimo ik had het zelf niet beter kunnen zeggen....
Heb vanavond de kids opgehaald, die zaten bij opa en oma omdat ex zo nodig moest stappen afgelopen weekend en ik ben dus heel fatsoenlijk daar gaan zitten kleppen enzo maar niet met hem.
Normaal gesproken dan ging ik 1 keer in de week bij me ex eten en daarna weer naar huis, dat is nu ook over. Als hij zijn kids door de week wil zien dan komt ie maar hierheen na het eten.
Op vrijdagavond bracht ik de kids altijd naar hem toe en haal ze dus op zondagmiddag/avond weer op, dat kan ie nu ook shaken. Wil hij zijn kinderen in het weekend .... er rijd ook openbaar vervoer.
En anders blijven ze hier en als ik moet werken willen opa en oma wel oppassen dus daar hoef ik me niet druk om te maken.
Hij zoekt het echt maar uit met zijn ***bende. Wat mij betreft gaat ie aan het gas.
Ik hoop zo ontzettend dat je kinderen dit nooit zullen lezen...quote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Angel22 het volgende:
Hij zoekt het echt maar uit met zijn ***bende. Wat mij betreft gaat ie aan het gas.
Inderdaadquote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop zo ontzettend dat je kinderen dit nooit zullen lezen...
Talpa zet afleveringen altijd op hun site, misschien dat je het daar vandeweek kan terugkijken?quote:Op zondag 13 november 2005 21:37 schreef jessie het volgende:
Ff tussen alle ellende door, ik heb gooise vrouwen gemistDat word normaal toch herhaald? Alleen deze week dus niet, zo te zien in de gids. Wie helpt mij?
En nu ff op me gemak alles bijlezen.
Waarna je kinderen gaan vragen aan papa waarom, en waarop papa waarschijnlijk uit pissigheid een antwoord geeft dat jij absoluut niet voor kinderoren bestemd vindt, hij waarschijnlijk ook niet, maar wat hij toch geeft omdat hij boos is dat jij jullie zaken over de rug van de kinderen uitvecht. Al is het zo dat je liever niks met hem van doen wilt hebben, jullie hebben toch samen twee kinderen op de wereld gezet, waar je samen verantwoordelijk voor bent. En dat je vindt dat hij tekortschiet is heel erg vervelend, en dat moet je ook zeker wel met hem uitpraten, want dat kan gewoon niet. Maar ik vind dat je niet ineens alle dingen om kunt gooien omdat hij met zijn bezopen kop een middelvinger naar je heeft opgestoken. Dat is namelijk op geen enkele manier in het belang van jullie kinderen.quote:Op zondag 13 november 2005 21:28 schreef Angel22 het volgende:
Als de kinderen erover gaan vragen dan vertel ik ze dat pappa niet erg lief is geweest tegen mamma.... meer dan dat ga ik ze ook niet uitleggen.
Binnenste buiten keren graadje of 30quote:Op zondag 13 november 2005 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand wel eens een jas als deze gewassen? Zo ja hoe dan?
Heb je geen etiketje waar aanwijzingen opstaan? Of in elk geval van welk materiaal het is? 30 graden moet wel kunnen denk ik, kort centrifugeren, aan een hangertje te drogen hangen, of anders liggend.quote:Op zondag 13 november 2005 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand wel eens een jas als deze gewassen? Zo ja hoe dan?
De kinderen worden er (sorry dat ik het zeg) niet slechter van. Het is toch zeker niet normaal dat ze continue lopen te vragen naar mijn nieuwe vriend die ze 3 keer heel ff hebben gezien of ie weer komt spelen en teleurgesteld reageren als ik zeg dat ze naar pappa gaan. Ik hou ze ook niet weg bij hun vader maar hij zal er vanaf nu eens een keertje moeite voor moeten gaan doen. Iets dat hij de afgelopen 5 jaar nog nooit heeft gedaan.quote:Op zondag 13 november 2005 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarna je kinderen gaan vragen aan papa waarom, en waarop papa waarschijnlijk uit pissigheid een antwoord geeft dat jij absoluut niet voor kinderoren bestemd vindt, hij waarschijnlijk ook niet, maar wat hij toch geeft omdat hij boos is dat jij jullie zaken over de rug van de kinderen uitvecht. Al is het zo dat je liever niks met hem van doen wilt hebben, jullie hebben toch samen twee kinderen op de wereld gezet, waar je samen verantwoordelijk voor bent. En dat je vindt dat hij tekortschiet is heel erg vervelend, en dat moet je ook zeker wel met hem uitpraten, want dat kan gewoon niet. Maar ik vind dat je niet ineens alle dingen om kunt gooien omdat hij met zijn bezopen kop een middelvinger naar je heeft opgestoken. Dat is namelijk op geen enkele manier in het belang van jullie kinderen.
En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat hij het slachtoffer is, of dat hij niet fout is geweest. En natuurlijk is het vervelend wat er gebeurd is, en het had nooit mogen gebeuren. Maar ik vind echt niet dat je dat over de ruggen van je kinderen uit kunt vechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |