abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 november 2005 @ 16:48:29 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32235040
quote:
Op zondag 13 november 2005 09:18 schreef jessie het volgende:
Hier 2 stralende gezichtjes. En Bo heeft sinterklaas echt gehoord vanacht
Christan had het kleine paardje Pegasus gehoord

Angel, drank of niet, dit is niet goed te praten, of hij er nou spijt van heeft achteraf maakt dan ook niet uit. Dan is het al gebeurd. De [vulzelfmaarin] @($!^*&$%
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 17:51:02 #177
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32236581
ehm......weet iemand toevallig of van die poetsmachines voor auto's werkelijk zo goed zijn als ze in de folder beweren?
pi_32238968
Ow negeerstand is nu volledig in werking hoor Mous.... idd een van de vele redenen. Maar goed op zich waren we nog vrienden maar dit is gewoon NOT DONE.

Rewimo ik had het zelf niet beter kunnen zeggen....

Heb vanavond de kids opgehaald, die zaten bij opa en oma omdat ex zo nodig moest stappen afgelopen weekend en ik ben dus heel fatsoenlijk daar gaan zitten kleppen enzo maar niet met hem.

Normaal gesproken dan ging ik 1 keer in de week bij me ex eten en daarna weer naar huis, dat is nu ook over. Als hij zijn kids door de week wil zien dan komt ie maar hierheen na het eten.
Op vrijdagavond bracht ik de kids altijd naar hem toe en haal ze dus op zondagmiddag/avond weer op, dat kan ie nu ook shaken. Wil hij zijn kinderen in het weekend .... er rijd ook openbaar vervoer.
En anders blijven ze hier en als ik moet werken willen opa en oma wel oppassen dus daar hoef ik me niet druk om te maken.

Hij zoekt het echt maar uit met zijn ***bende. Wat mij betreft gaat ie aan het gas.
  Jubileum moderator zondag 13 november 2005 @ 19:41:10 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32239533

[ Bericht 100% gewijzigd door Lois op 13-11-2005 20:04:30 (waar bemoei ik me ook mee) ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 20:49:16 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_32241641
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Angel22 het volgende:
Ow negeerstand is nu volledig in werking hoor Mous.... idd een van de vele redenen. Maar goed op zich waren we nog vrienden maar dit is gewoon NOT DONE.

Rewimo ik had het zelf niet beter kunnen zeggen....

Heb vanavond de kids opgehaald, die zaten bij opa en oma omdat ex zo nodig moest stappen afgelopen weekend en ik ben dus heel fatsoenlijk daar gaan zitten kleppen enzo maar niet met hem.

Normaal gesproken dan ging ik 1 keer in de week bij me ex eten en daarna weer naar huis, dat is nu ook over. Als hij zijn kids door de week wil zien dan komt ie maar hierheen na het eten.
Op vrijdagavond bracht ik de kids altijd naar hem toe en haal ze dus op zondagmiddag/avond weer op, dat kan ie nu ook shaken. Wil hij zijn kinderen in het weekend .... er rijd ook openbaar vervoer.
En anders blijven ze hier en als ik moet werken willen opa en oma wel oppassen dus daar hoef ik me niet druk om te maken.

Hij zoekt het echt maar uit met zijn ***bende. Wat mij betreft gaat ie aan het gas.
Is dit niet meteen erg drastisch? Wat als de kinderen er wat over vragen? Eigenlijk zijn de kinderen er nu best wel de dupe van als ik het zo lees. Ik snap wel dat het not done is, ik zou het ook niet pikken, maar als ik een gezicht op onweer al had gezien, had ik geen contact gezocht, maar goed, dat is natuurlijk achteraf.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 20:58:35 #181
43556 miss_dynastie
pi_32241928
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Angel22 het volgende:
Ik hoop zo ontzettend dat je kinderen dit nooit zullen lezen...
  zondag 13 november 2005 @ 21:02:02 #182
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32242029
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hoop zo ontzettend dat je kinderen dit nooit zullen lezen...
Inderdaad
pi_32242779
Als de kinderen erover gaan vragen dan vertel ik ze dat pappa niet erg lief is geweest tegen mamma.... meer dan dat ga ik ze ook niet uitleggen.
Helaas zijn de kids wel idd de dupe in dit verhaal omdat ik het vermoeden heb dat op het moment dat hij moeite moet gaan doen om zijn kids te zien hij waarschijnlijk afhaakt.
Hij is ook niet mee geweest naar die info avond van de asbest affaire ( zie kleuter/pubertopic) omdat hij "geen vervoer" had. Terwijl er zat bussen rijden.
Zijn kinderen komen al heel lang op de tweede plaats voor hem en ik ben het nu zat om pappa maar steeds de hand bovenm het hoofd te houden. Hij maakt het er nu echt zelf naar.

De reden waarom ik naar hem toe ging was omdat ik zoiets had van we zijn gewoon vrienden en ik hem niet links wilde laten liggen. Tja fout gedacht.
pi_32242993
Ff tussen alle ellende door, ik heb gooise vrouwen gemist Dat word normaal toch herhaald? Alleen deze week dus niet, zo te zien in de gids. Wie helpt mij?

En nu ff op me gemak alles bijlezen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32243148
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:37 schreef jessie het volgende:
Ff tussen alle ellende door, ik heb gooise vrouwen gemist Dat word normaal toch herhaald? Alleen deze week dus niet, zo te zien in de gids. Wie helpt mij?

En nu ff op me gemak alles bijlezen.
Talpa zet afleveringen altijd op hun site, misschien dat je het daar vandeweek kan terugkijken?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 13 november 2005 @ 21:47:43 #186
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32243290
Wil je verslag Jessie?
pi_32243338
Nee geen verslag luchtbel voor het geval ik het nog kan zien. Maar thx.
Thx easy dan zo maar. Ik vind t alleen raar dat het vorige week wel herhaald werd. Misschien door het voetballen ofzo?
Nou ja waar maak ik me druk om he
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 21:50:05 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_32243365
Ik vond hem een beetje tegenvallen deze week
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 21:50:09 #189
43556 miss_dynastie
pi_32243369
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:28 schreef Angel22 het volgende:
Als de kinderen erover gaan vragen dan vertel ik ze dat pappa niet erg lief is geweest tegen mamma.... meer dan dat ga ik ze ook niet uitleggen.
Waarna je kinderen gaan vragen aan papa waarom, en waarop papa waarschijnlijk uit pissigheid een antwoord geeft dat jij absoluut niet voor kinderoren bestemd vindt, hij waarschijnlijk ook niet, maar wat hij toch geeft omdat hij boos is dat jij jullie zaken over de rug van de kinderen uitvecht. Al is het zo dat je liever niks met hem van doen wilt hebben, jullie hebben toch samen twee kinderen op de wereld gezet, waar je samen verantwoordelijk voor bent. En dat je vindt dat hij tekortschiet is heel erg vervelend, en dat moet je ook zeker wel met hem uitpraten, want dat kan gewoon niet. Maar ik vind dat je niet ineens alle dingen om kunt gooien omdat hij met zijn bezopen kop een middelvinger naar je heeft opgestoken. Dat is namelijk op geen enkele manier in het belang van jullie kinderen.

En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat hij het slachtoffer is, of dat hij niet fout is geweest. En natuurlijk is het vervelend wat er gebeurd is, en het had nooit mogen gebeuren. Maar ik vind echt niet dat je dat over de ruggen van je kinderen uit kunt vechten.
  zondag 13 november 2005 @ 21:52:41 #190
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32243457
Tegenvallen? Vond juist wel leuk wat zijn er leuke dingen op tv weer Mijn vriendje heeft me laten kiezen, of hij ging vast slapen of zichzelf van het balkon gooien
  zondag 13 november 2005 @ 22:08:12 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32243976
Heeft iemand wel eens een jas als deze gewassen? Zo ja hoe dan?
pi_32243980
die van mij doet altijd een kussen over z'n hoofd als ik pulpTV ga kijken.

BE (en stinkie natuurlijk) wat een schrik joh, ik lees 't net. pffff komt ie inderdaad nog goed weg zeg.

spuuglokje ik ben al tíjden niet bij de AH geweest maar bedankt voor de tip. ik ga zeker even kijken. (hopelijk zijn ze er nog die shirts!).
  zondag 13 november 2005 @ 22:08:18 #193
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32243983
Ik heb alleen 't laatste kwartiertje GV gezien.. maar gelukkig stond de video aan
Morgen de hele aflevering kijen

Jessie, ik weet niet vanaf wanneer, maar als 't goed is staan ze op de site van talpa om ze nog een keer te kunnen zien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 13 november 2005 @ 22:11:49 #194
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32244090
Ik denk gewoon in de machine maar LB . Op een wolwasprogramma, 30 graden, en als ie bijna droog is even in de droger zodat ie weer "fluffy" wordt.

Denk ik.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 13 november 2005 @ 22:14:04 #195
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32244155
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Binnenste buiten keren graadje of 30

Enne neee geen gooise vrouwen staat hier nl nog op tape
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 november 2005 @ 22:15:57 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32244220
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je geen etiketje waar aanwijzingen opstaan? Of in elk geval van welk materiaal het is? 30 graden moet wel kunnen denk ik, kort centrifugeren, aan een hangertje te drogen hangen, of anders liggend.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 13 november 2005 @ 22:16:24 #197
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32244237
Ik heb geen droger mmmmm heb jij het wel eens geprobeerd Rottdog? Het is een tweedehands jas en twee kanten draagbaar dus er zit geen labeltje in. Ik durfde niet zomaar wat te doen en gister zei een ander kindje Jolie uitgebreid gedag. En d'r banaan ook
  zondag 13 november 2005 @ 22:21:01 #198
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32244397
Toevallig heb ik in het zelfde soort een bodywarmer en ja die flikker ik dus gewoon in de wasmachine . Dat spul is trouwens ook zo droog na het wassen gewoon even goed uitkloppen zeg maar en ophangen, geen greintje pijn.
pi_32244407
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarna je kinderen gaan vragen aan papa waarom, en waarop papa waarschijnlijk uit pissigheid een antwoord geeft dat jij absoluut niet voor kinderoren bestemd vindt, hij waarschijnlijk ook niet, maar wat hij toch geeft omdat hij boos is dat jij jullie zaken over de rug van de kinderen uitvecht. Al is het zo dat je liever niks met hem van doen wilt hebben, jullie hebben toch samen twee kinderen op de wereld gezet, waar je samen verantwoordelijk voor bent. En dat je vindt dat hij tekortschiet is heel erg vervelend, en dat moet je ook zeker wel met hem uitpraten, want dat kan gewoon niet. Maar ik vind dat je niet ineens alle dingen om kunt gooien omdat hij met zijn bezopen kop een middelvinger naar je heeft opgestoken. Dat is namelijk op geen enkele manier in het belang van jullie kinderen.

En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat hij het slachtoffer is, of dat hij niet fout is geweest. En natuurlijk is het vervelend wat er gebeurd is, en het had nooit mogen gebeuren. Maar ik vind echt niet dat je dat over de ruggen van je kinderen uit kunt vechten.
De kinderen worden er (sorry dat ik het zeg) niet slechter van. Het is toch zeker niet normaal dat ze continue lopen te vragen naar mijn nieuwe vriend die ze 3 keer heel ff hebben gezien of ie weer komt spelen en teleurgesteld reageren als ik zeg dat ze naar pappa gaan. Ik hou ze ook niet weg bij hun vader maar hij zal er vanaf nu eens een keertje moeite voor moeten gaan doen. Iets dat hij de afgelopen 5 jaar nog nooit heeft gedaan.
Als hij dat zo wil zeggen tegen de kinderen moet hij dat zelf weten.... ik doe dit ook niet omdat hij die middelvinger naar me heeft opgestoken maar omdat ie weer zo nodig agressief moest gaan doen en me tegen de grond wilde duwen.
Hij heeft me al een keer eerder flink te grazen genoemn en ik weet waar hij op dat moment toe is staat was.
Dat si de reden waarom ik zo pissig ben en niet vanwege dat ene gebaartje. Ik heb een brede rug maar dit accepteer ik gewoon niet.
Alles wat ik hier ook neerzet weet hij ook van en hebben we tot in de treuren toe besproken en bevochten (figuurlijk) met elkaar maar hij veranderd geen ene moer. en zolang ik de goedzak blijf uithangen ziet hij zijn bedje wel gespreid nou sorry maar daar pas ik voor.
Helaas dat dat idd met onze twee kinderen te maken hebben maar ja zoals ik al zei doordeweeks wordt er al niet naar pappa gevraagd en als hij er is of hun bij hem zijn schenken ze hem nagenoeg geen aandacht want iedereen behalve paps is een stuk boeiender.
Dat zegt toch wat....

Nu ga ik naar bed
trusten
  zondag 13 november 2005 @ 22:21:37 #200
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32244416
Banaan geeft echt rotvlekken, zou er niet te lang mee wachten LB.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')