abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:24:36 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32217894
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef moussy het volgende:
Gelukkig heeft ie door zn 65 km p uur nog kunnen rollen moet je maar denken BE
Klopt... en dan je kop omhoog doen en denken: ' BE's rugzak ligt nog midden op de weg' en die nog even weg grissen.
Volgens mij bedenk je je dan de raarste dingen!
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:25:30 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32217929
Waarom kreeg hij die injectie dan Mous?

Oh en Spuuglokje, G. heeft 2 avonden gesquashed met te lange teennagels in te krappe schoenen las ik. Die nagels zijn nu blauw. *auw* Volgens mij doet dat echt zeer!
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:25:45 #153
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32217935
Oh nee he, wat erg voor 'm. En voor jou Wist je trouwens dat morfine bij mijn zus helemaal niet hielp tegen de pijn (na haar keizersnede)? Ze voelde zich er alleen draaierig/duizelig door, het hielp geen reet. Dus toen kreeg ze andere pijnstilling.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 22:25:46 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_32217936
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Klopt... en dan je kop omhoog doen en denken: ' BE's rugzak ligt nog midden op de weg' en die nog even weg grissen.
Volgens mij bedenk je je dan de raarste dingen!
Ja, dat de katten nog moeten eten of zo
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:27:21 #155
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32217999
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Spuuglokje, G. heeft 2 avonden gesquashed met te lange teennagels in te krappe schoenen las ik. Die nagels zijn nu blauw. *auw* Volgens mij doet dat echt zeer!
Oeh, als ik dit lees voel ik mijn eigen teennagels branden van inleving. Bah, pijnlijk lijkt me!
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:31:33 #156
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_32218153
Moussy ik vind jouw zoontje met die lange haren lijken op Haimona uit het boek Kerewin van de schrijfster Keri Hulme
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 22:34:03 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_32218264
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh nee he, wat erg voor 'm. En voor jou
Nou.. het ergste is dat ik hem niet hoor, dus het is echt heel erg écht. Ik heb vanmiddag op hem gevloekt toen hij Cas uit de buggy haalde en het zo lang duurde "Als je je gvd overal zo nodig mee moet bemoeien, doe dan dat ding af, dan gaat het wat sneller!!" .. Erg he.. Het was eigenlijk niet gemeen bedoeld, maar hij mag zn arm absoluut niet gebruiken, wat hij dus zo wel doet, Cas over de zere schouder gooien en met andere arm vasthouden. Daar moet ie van mij dus mee stoppen, omdat ie de boel anders straks helemaal naar de kl*te helpt, het komt er alleen altijd zo krom uit bij mij
quote:
Wist je trouwens dat morfine bij mijn zus helemaal niet hielp tegen de pijn (na haar keizersnede)? Ze voelde zich er alleen draaierig/duizelig door, het hielp geen reet. Dus toen kreeg ze andere pijnstilling.
Peet slaapt er best wel redelijk op, maar het duurt zéker een uur voordat het de scherpe kantjes er af haalt. Hij mag er 3 per dag, maar neemt er 1 voor het slapen gaan, want dan trekt hij het echt niet. Morgen de HAP maar ff bellen dan, voor wat anders!

BE, Peet heeft een tenniselleboog, maar best extreem volgens de HA, daar heeft hij vrijwel meteen een corticosteroïdeinjectie in gehad.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 22:35:33 #158
7074 moussy
kuttekop
pi_32218317
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:31 schreef Oxymoron het volgende:
Moussy ik vind jouw zoontje met die lange haren lijken op Haimona uit het boek Kerewin van de schrijfster Keri Hulme
Ik ga ff google aanslingeren, je maakt me nieuwsgierig
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:36:33 #159
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_32218365
Er is geen plaatje van maar in dat boek wordt het wel zo beschreven
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:38:29 #160
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32218426
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:36 schreef Oxymoron het volgende:
Er is geen plaatje van maar in dat boek wordt het wel zo beschreven
Ik zat ook al te googelen maar er is inderdaad geen afbeelding te vinden.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 22:43:43 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_32218617
dan moet ik van de week maar ff naar de bieb
pi_32225231
Hier 2 stralende gezichtjes. En Bo heeft sinterklaas echt gehoord vanacht
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 09:19:46 #163
7074 moussy
kuttekop
pi_32225239
Gek he, als er een buggy in je schoen ligt
pi_32225249
Bo had een theeserviesje van Barbie (bij zeeman daar hadden ze echt hele leuke dingen, tip)
Hoe weet sinterklaas nou dat ik dat leuk vind mama? Echt zo heerlijk dit.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 13 november 2005 @ 09:31:06 #165
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32225291
Jessie, ben jij nu ook niet meer zo anti-Sinterklaas? Ik meen me te herinneren dat jij vond dat je je kinderen niet mocht voorliegen?

Hier gewoon ouderwets chocola in de schoen. Cadeautjes vind ik iets voor pakjesavond zelf.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 09:32:19 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_32225298
Hier kleine dingetjes voor in de schoen, vandaag hebben ze een kleur-stickerboek met een zakje pepernoten gekregen.
pi_32225525
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Brighteyes het volgende:

Lang leve goede motorpakken overigens ook! Je moet er niet aan denken als je al die engerds in spijkerbroeken erop ziet zitten.
Zo'n engerd was ik vroeger...Sterker nog ik zat weleens achterop de motor in m'n mini-zomerjurkje met slippertjes aan

Als ik daar nu aan terugdenk, ieuw... Maar ja, jong en onbezonnen he.

Gelukkig maar BE dat hij er zo goed vanaf gekomen is, ik heb (helaas) weleens andere dingen gezien.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_32226655
Livelink daar ben ik vorig jaar al op terug gekomen

Hier vanaf nu ook nog kleine dingen ind e schoen hoor. Maar voor Jans dr speen mocht t wel even speciaal zijn van Sinterklaas
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 13 november 2005 @ 11:49:23 #169
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32227311
Oh, dat had ik even gemist. Dat het cadeautje een stimulans was van Sinterklaas voor Jans, dat snap ik heel goed. Het is ook niet niks, je speen te moeten missen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_32227559
Het heeft best wel ff geduurt hoor voordat ze in slaap viel gisteren. Maar het is wel gelukt. En nu ligt ze alweer in bedje (we hebben vanmiddag een verjaardag en haar slaapje missen lukt haar nog niet, dus dan maar eits vroeger erin) zonder speen. Een kwartiertje huilen en ze slaapt. maar ook al had ze een speen dan nog is het een "moeilijke"slaper, dus of het echt van de speen kom is soms nog maar de vraag.
Maar vorige jaar toen ik Bo zo met sinterklaas bezig zag had ik al zoiets van ja dat gaan we toch wel mooi vieren. Als ze verder gaat vragen over sminck, afhangende baarden of wat dan ook zal ik wel vertellen hoe het zit. Maar zelfs dan nog kan het leuk zijn denk ik.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32228469
Kl*te Moussy dat Peet zich zo goed aan de voorschriften houd, dat maakt het er idd niet beter op
Hoe was de injectie gegaan? Heeft zeker geen bal geholpen? Hopenlijk leert hij rust te houden ermee en gaat het dan snel een stuk beter!

Jolie en Luchtbel
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 15:27:23 #172
7074 moussy
kuttekop
pi_32232828
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:45 schreef Anitra het volgende:
Kl*te Moussy dat Peet zich zo goed aan de voorschriften houd, dat maakt het er idd niet beter op
Hoe was de injectie gegaan? Heeft zeker geen bal geholpen? Hopenlijk leert hij rust te houden ermee en gaat het dan snel een stuk beter!
Daar kan hij nog niks over zeggen, het is nml redelijk normaal dat het eerst meer pijn gaat dan en dan pas afzakt.
pi_32233240
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:27 schreef moussy het volgende:

[..]

Daar kan hij nog niks over zeggen, het is nml redelijk normaal dat het eerst meer pijn gaat dan en dan pas afzakt.
Ja klopt, eerst een paar dagen napijn en dan verbetering.
Hopenlijk gaat de injectie snel werken!
pi_32233300
MAg hier wel ff me ei kwijt he....
Godver wat het ik het gehad met mijn ex.....

Gisteravond gezellig wezen stappen met me vriend en een goeie vriend van hem. Komt halverwege de avond mijn ex binnen lopen met een maat van em. Nix aan de hand zou je zeggen maar het gezicht van mijn ex ging op orkaanstand.
We waren ondanks alles nog hele goeie vrienden maar das voor mij nu echt over.
Op een gegeven moment zie ik die kerels langslopen en trek die maat van mijn ex aan zijn jassie om hem aan mijn vriend voor te stellen en mijn ex blijft daar zo achter met een gezicht alsof er een onweerswolk boven hem hing... ik ga naar hem toe om te vragen hoe het in de kade was en ik krijg een f***ing middelvinger in me smoel gedouwd.
dus ik vraag aan hem waar dat nou op sloeg krijg ik me toch een douw van em!!!! Vriendlief had het niet gezien maar een vriend van hem wel en die stond op hetpunt om ex een lesje te leren. Vriendlief heeft hem wel tegen gehouden want dat ken je niet maken midden in de kroeg maar mijn ex heeft serieus een probleem als hij die gozer tegen komt op straat.....

Vanmorgen krijg ik een smsje ja sorry van die middelvinger... ik had gezopen....
Ik zo en die douw dan he? ik ben echt helemaal klaar met je je zoekt het maar uit met je bende.
Hij bellen... en janken aan die telefoon dat het hem zo speet en bla bla bla.... jaja dat kennen we ondertussen wel.
4 jaar terug heeft hij dat ook al eens gedaan aleen had ik toen 2 gekneusde ribben en nu viel het wel mee omdat ik zelf nuchter was kon ik blijven staan anders had ik op de grond gelegen. Dan had hij nu ws in een ziekehuisbed gelegen.... God wat een lul is het ook... Ben blij dat ik maar heel weinig met hem te maken heb.

Sorry hoor ik moest het ff kwijt.

Mous Succes voor peet. Ik hoop dat het snel over is want dit is ook ruk....
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 15:48:57 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_32233425
Volgende keer als zn kop op onweer staat gewoon negeren, werkt bij kinderen ook kan me nog wel herinneren dat dit 1 van de redenen was dat jullie uit elkaar gingen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')