Klopt... en dan je kop omhoog doen en denken: 'quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef moussy het volgende:
Gelukkig heeft ie door zn 65 km p uur nog kunnen rollen moet je maar denken BE
Ja, dat de katten nog moeten eten of zoquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt... en dan je kop omhoog doen en denken: 'BE's rugzak ligt nog midden op de weg' en die nog even weg grissen.
![]()
Volgens mij bedenk je je dan de raarste dingen!
Oeh, als ik dit lees voel ik mijn eigen teennagels branden van inleving. Bah, pijnlijk lijkt me!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Spuuglokje, G. heeft 2 avonden gesquashed met te lange teennagels in te krappe schoenen las ik. Die nagels zijn nu blauw. *auw* Volgens mij doet dat echt zeer!
Nou.. het ergste is dat ik hem niet hoor, dus het is echt heel erg écht. Ik heb vanmiddag op hem gevloekt toen hij Cas uit de buggy haalde en het zo lang duurdequote:Op zaterdag 12 november 2005 22:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh nee he, wat erg voor 'm. En voor jou![]()
Peet slaapt er best wel redelijk op, maar het duurt zéker een uur voordat het de scherpe kantjes er af haalt. Hij mag er 3 per dag, maar neemt er 1 voor het slapen gaan, want dan trekt hij het echt niet. Morgen de HAP maar ff bellen dan, voor wat anders!quote:Wist je trouwens dat morfine bij mijn zus helemaal niet hielp tegen de pijn (na haar keizersnede)? Ze voelde zich er alleen draaierig/duizelig door, het hielp geen reet. Dus toen kreeg ze andere pijnstilling.
Ik ga ff google aanslingeren, je maakt me nieuwsgierigquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:31 schreef Oxymoron het volgende:
Moussy ik vind jouw zoontje met die lange haren lijken op Haimona uit het boek Kerewin van de schrijfster Keri Hulme
Ik zat ook al te googelenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:36 schreef Oxymoron het volgende:
Er is geen plaatje van maar in dat boek wordt het wel zo beschreven
Zo'n engerd was ik vroeger...Sterker nog ik zat weleens achterop de motor in m'n mini-zomerjurkje met slippertjes aanquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Lang leve goede motorpakken overigens ook! Je moet er niet aan denken als je al die engerds in spijkerbroeken erop ziet zitten.
Daar kan hij nog niks over zeggen, het is nml redelijk normaal dat het eerst meer pijn gaat dan en dan pas afzakt.quote:Op zondag 13 november 2005 12:45 schreef Anitra het volgende:
Kl*te Moussy dat Peet zich zo goed aan de voorschriften houd, dat maakt het er idd niet beter op
Hoe was de injectie gegaan? Heeft zeker geen bal geholpen? Hopenlijk leert hij rust te houden ermee en gaat het dan snel een stuk beter!
Ja klopt, eerst een paar dagen napijn en dan verbetering.quote:Op zondag 13 november 2005 15:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Daar kan hij nog niks over zeggen, het is nml redelijk normaal dat het eerst meer pijn gaat dan en dan pas afzakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |