abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:24:36 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32217894
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef moussy het volgende:
Gelukkig heeft ie door zn 65 km p uur nog kunnen rollen moet je maar denken BE
Klopt... en dan je kop omhoog doen en denken: ' BE's rugzak ligt nog midden op de weg' en die nog even weg grissen.
Volgens mij bedenk je je dan de raarste dingen!
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:25:30 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32217929
Waarom kreeg hij die injectie dan Mous?

Oh en Spuuglokje, G. heeft 2 avonden gesquashed met te lange teennagels in te krappe schoenen las ik. Die nagels zijn nu blauw. *auw* Volgens mij doet dat echt zeer!
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:25:45 #153
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32217935
Oh nee he, wat erg voor 'm. En voor jou Wist je trouwens dat morfine bij mijn zus helemaal niet hielp tegen de pijn (na haar keizersnede)? Ze voelde zich er alleen draaierig/duizelig door, het hielp geen reet. Dus toen kreeg ze andere pijnstilling.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 22:25:46 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_32217936
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Klopt... en dan je kop omhoog doen en denken: ' BE's rugzak ligt nog midden op de weg' en die nog even weg grissen.
Volgens mij bedenk je je dan de raarste dingen!
Ja, dat de katten nog moeten eten of zo
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:27:21 #155
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32217999
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Spuuglokje, G. heeft 2 avonden gesquashed met te lange teennagels in te krappe schoenen las ik. Die nagels zijn nu blauw. *auw* Volgens mij doet dat echt zeer!
Oeh, als ik dit lees voel ik mijn eigen teennagels branden van inleving. Bah, pijnlijk lijkt me!
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:31:33 #156
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_32218153
Moussy ik vind jouw zoontje met die lange haren lijken op Haimona uit het boek Kerewin van de schrijfster Keri Hulme
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 22:34:03 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_32218264
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh nee he, wat erg voor 'm. En voor jou
Nou.. het ergste is dat ik hem niet hoor, dus het is echt heel erg écht. Ik heb vanmiddag op hem gevloekt toen hij Cas uit de buggy haalde en het zo lang duurde "Als je je gvd overal zo nodig mee moet bemoeien, doe dan dat ding af, dan gaat het wat sneller!!" .. Erg he.. Het was eigenlijk niet gemeen bedoeld, maar hij mag zn arm absoluut niet gebruiken, wat hij dus zo wel doet, Cas over de zere schouder gooien en met andere arm vasthouden. Daar moet ie van mij dus mee stoppen, omdat ie de boel anders straks helemaal naar de kl*te helpt, het komt er alleen altijd zo krom uit bij mij
quote:
Wist je trouwens dat morfine bij mijn zus helemaal niet hielp tegen de pijn (na haar keizersnede)? Ze voelde zich er alleen draaierig/duizelig door, het hielp geen reet. Dus toen kreeg ze andere pijnstilling.
Peet slaapt er best wel redelijk op, maar het duurt zéker een uur voordat het de scherpe kantjes er af haalt. Hij mag er 3 per dag, maar neemt er 1 voor het slapen gaan, want dan trekt hij het echt niet. Morgen de HAP maar ff bellen dan, voor wat anders!

BE, Peet heeft een tenniselleboog, maar best extreem volgens de HA, daar heeft hij vrijwel meteen een corticosteroïdeinjectie in gehad.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 22:35:33 #158
7074 moussy
kuttekop
pi_32218317
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:31 schreef Oxymoron het volgende:
Moussy ik vind jouw zoontje met die lange haren lijken op Haimona uit het boek Kerewin van de schrijfster Keri Hulme
Ik ga ff google aanslingeren, je maakt me nieuwsgierig
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:36:33 #159
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_32218365
Er is geen plaatje van maar in dat boek wordt het wel zo beschreven
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:38:29 #160
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32218426
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:36 schreef Oxymoron het volgende:
Er is geen plaatje van maar in dat boek wordt het wel zo beschreven
Ik zat ook al te googelen maar er is inderdaad geen afbeelding te vinden.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2005 @ 22:43:43 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_32218617
dan moet ik van de week maar ff naar de bieb
pi_32225231
Hier 2 stralende gezichtjes. En Bo heeft sinterklaas echt gehoord vanacht
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 09:19:46 #163
7074 moussy
kuttekop
pi_32225239
Gek he, als er een buggy in je schoen ligt
pi_32225249
Bo had een theeserviesje van Barbie (bij zeeman daar hadden ze echt hele leuke dingen, tip)
Hoe weet sinterklaas nou dat ik dat leuk vind mama? Echt zo heerlijk dit.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 13 november 2005 @ 09:31:06 #165
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32225291
Jessie, ben jij nu ook niet meer zo anti-Sinterklaas? Ik meen me te herinneren dat jij vond dat je je kinderen niet mocht voorliegen?

Hier gewoon ouderwets chocola in de schoen. Cadeautjes vind ik iets voor pakjesavond zelf.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 09:32:19 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_32225298
Hier kleine dingetjes voor in de schoen, vandaag hebben ze een kleur-stickerboek met een zakje pepernoten gekregen.
pi_32225525
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Brighteyes het volgende:

Lang leve goede motorpakken overigens ook! Je moet er niet aan denken als je al die engerds in spijkerbroeken erop ziet zitten.
Zo'n engerd was ik vroeger...Sterker nog ik zat weleens achterop de motor in m'n mini-zomerjurkje met slippertjes aan

Als ik daar nu aan terugdenk, ieuw... Maar ja, jong en onbezonnen he.

Gelukkig maar BE dat hij er zo goed vanaf gekomen is, ik heb (helaas) weleens andere dingen gezien.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_32226655
Livelink daar ben ik vorig jaar al op terug gekomen

Hier vanaf nu ook nog kleine dingen ind e schoen hoor. Maar voor Jans dr speen mocht t wel even speciaal zijn van Sinterklaas
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 13 november 2005 @ 11:49:23 #169
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32227311
Oh, dat had ik even gemist. Dat het cadeautje een stimulans was van Sinterklaas voor Jans, dat snap ik heel goed. Het is ook niet niks, je speen te moeten missen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_32227559
Het heeft best wel ff geduurt hoor voordat ze in slaap viel gisteren. Maar het is wel gelukt. En nu ligt ze alweer in bedje (we hebben vanmiddag een verjaardag en haar slaapje missen lukt haar nog niet, dus dan maar eits vroeger erin) zonder speen. Een kwartiertje huilen en ze slaapt. maar ook al had ze een speen dan nog is het een "moeilijke"slaper, dus of het echt van de speen kom is soms nog maar de vraag.
Maar vorige jaar toen ik Bo zo met sinterklaas bezig zag had ik al zoiets van ja dat gaan we toch wel mooi vieren. Als ze verder gaat vragen over sminck, afhangende baarden of wat dan ook zal ik wel vertellen hoe het zit. Maar zelfs dan nog kan het leuk zijn denk ik.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32228469
Kl*te Moussy dat Peet zich zo goed aan de voorschriften houd, dat maakt het er idd niet beter op
Hoe was de injectie gegaan? Heeft zeker geen bal geholpen? Hopenlijk leert hij rust te houden ermee en gaat het dan snel een stuk beter!

Jolie en Luchtbel
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 15:27:23 #172
7074 moussy
kuttekop
pi_32232828
quote:
Op zondag 13 november 2005 12:45 schreef Anitra het volgende:
Kl*te Moussy dat Peet zich zo goed aan de voorschriften houd, dat maakt het er idd niet beter op
Hoe was de injectie gegaan? Heeft zeker geen bal geholpen? Hopenlijk leert hij rust te houden ermee en gaat het dan snel een stuk beter!
Daar kan hij nog niks over zeggen, het is nml redelijk normaal dat het eerst meer pijn gaat dan en dan pas afzakt.
pi_32233240
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:27 schreef moussy het volgende:

[..]

Daar kan hij nog niks over zeggen, het is nml redelijk normaal dat het eerst meer pijn gaat dan en dan pas afzakt.
Ja klopt, eerst een paar dagen napijn en dan verbetering.
Hopenlijk gaat de injectie snel werken!
pi_32233300
MAg hier wel ff me ei kwijt he....
Godver wat het ik het gehad met mijn ex.....

Gisteravond gezellig wezen stappen met me vriend en een goeie vriend van hem. Komt halverwege de avond mijn ex binnen lopen met een maat van em. Nix aan de hand zou je zeggen maar het gezicht van mijn ex ging op orkaanstand.
We waren ondanks alles nog hele goeie vrienden maar das voor mij nu echt over.
Op een gegeven moment zie ik die kerels langslopen en trek die maat van mijn ex aan zijn jassie om hem aan mijn vriend voor te stellen en mijn ex blijft daar zo achter met een gezicht alsof er een onweerswolk boven hem hing... ik ga naar hem toe om te vragen hoe het in de kade was en ik krijg een f***ing middelvinger in me smoel gedouwd.
dus ik vraag aan hem waar dat nou op sloeg krijg ik me toch een douw van em!!!! Vriendlief had het niet gezien maar een vriend van hem wel en die stond op hetpunt om ex een lesje te leren. Vriendlief heeft hem wel tegen gehouden want dat ken je niet maken midden in de kroeg maar mijn ex heeft serieus een probleem als hij die gozer tegen komt op straat.....

Vanmorgen krijg ik een smsje ja sorry van die middelvinger... ik had gezopen....
Ik zo en die douw dan he? ik ben echt helemaal klaar met je je zoekt het maar uit met je bende.
Hij bellen... en janken aan die telefoon dat het hem zo speet en bla bla bla.... jaja dat kennen we ondertussen wel.
4 jaar terug heeft hij dat ook al eens gedaan aleen had ik toen 2 gekneusde ribben en nu viel het wel mee omdat ik zelf nuchter was kon ik blijven staan anders had ik op de grond gelegen. Dan had hij nu ws in een ziekehuisbed gelegen.... God wat een lul is het ook... Ben blij dat ik maar heel weinig met hem te maken heb.

Sorry hoor ik moest het ff kwijt.

Mous Succes voor peet. Ik hoop dat het snel over is want dit is ook ruk....
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 15:48:57 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_32233425
Volgende keer als zn kop op onweer staat gewoon negeren, werkt bij kinderen ook kan me nog wel herinneren dat dit 1 van de redenen was dat jullie uit elkaar gingen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 november 2005 @ 16:48:29 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32235040
quote:
Op zondag 13 november 2005 09:18 schreef jessie het volgende:
Hier 2 stralende gezichtjes. En Bo heeft sinterklaas echt gehoord vanacht
Christan had het kleine paardje Pegasus gehoord

Angel, drank of niet, dit is niet goed te praten, of hij er nou spijt van heeft achteraf maakt dan ook niet uit. Dan is het al gebeurd. De [vulzelfmaarin] @($!^*&$%
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 17:51:02 #177
37843 lady-wrb
kortaf
pi_32236581
ehm......weet iemand toevallig of van die poetsmachines voor auto's werkelijk zo goed zijn als ze in de folder beweren?
pi_32238968
Ow negeerstand is nu volledig in werking hoor Mous.... idd een van de vele redenen. Maar goed op zich waren we nog vrienden maar dit is gewoon NOT DONE.

Rewimo ik had het zelf niet beter kunnen zeggen....

Heb vanavond de kids opgehaald, die zaten bij opa en oma omdat ex zo nodig moest stappen afgelopen weekend en ik ben dus heel fatsoenlijk daar gaan zitten kleppen enzo maar niet met hem.

Normaal gesproken dan ging ik 1 keer in de week bij me ex eten en daarna weer naar huis, dat is nu ook over. Als hij zijn kids door de week wil zien dan komt ie maar hierheen na het eten.
Op vrijdagavond bracht ik de kids altijd naar hem toe en haal ze dus op zondagmiddag/avond weer op, dat kan ie nu ook shaken. Wil hij zijn kinderen in het weekend .... er rijd ook openbaar vervoer.
En anders blijven ze hier en als ik moet werken willen opa en oma wel oppassen dus daar hoef ik me niet druk om te maken.

Hij zoekt het echt maar uit met zijn ***bende. Wat mij betreft gaat ie aan het gas.
  Jubileum moderator zondag 13 november 2005 @ 19:41:10 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32239533

[ Bericht 100% gewijzigd door Lois op 13-11-2005 20:04:30 (waar bemoei ik me ook mee) ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 20:49:16 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_32241641
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Angel22 het volgende:
Ow negeerstand is nu volledig in werking hoor Mous.... idd een van de vele redenen. Maar goed op zich waren we nog vrienden maar dit is gewoon NOT DONE.

Rewimo ik had het zelf niet beter kunnen zeggen....

Heb vanavond de kids opgehaald, die zaten bij opa en oma omdat ex zo nodig moest stappen afgelopen weekend en ik ben dus heel fatsoenlijk daar gaan zitten kleppen enzo maar niet met hem.

Normaal gesproken dan ging ik 1 keer in de week bij me ex eten en daarna weer naar huis, dat is nu ook over. Als hij zijn kids door de week wil zien dan komt ie maar hierheen na het eten.
Op vrijdagavond bracht ik de kids altijd naar hem toe en haal ze dus op zondagmiddag/avond weer op, dat kan ie nu ook shaken. Wil hij zijn kinderen in het weekend .... er rijd ook openbaar vervoer.
En anders blijven ze hier en als ik moet werken willen opa en oma wel oppassen dus daar hoef ik me niet druk om te maken.

Hij zoekt het echt maar uit met zijn ***bende. Wat mij betreft gaat ie aan het gas.
Is dit niet meteen erg drastisch? Wat als de kinderen er wat over vragen? Eigenlijk zijn de kinderen er nu best wel de dupe van als ik het zo lees. Ik snap wel dat het not done is, ik zou het ook niet pikken, maar als ik een gezicht op onweer al had gezien, had ik geen contact gezocht, maar goed, dat is natuurlijk achteraf.
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 20:58:35 #181
43556 miss_dynastie
pi_32241928
quote:
Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Angel22 het volgende:
Ik hoop zo ontzettend dat je kinderen dit nooit zullen lezen...
  zondag 13 november 2005 @ 21:02:02 #182
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_32242029
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hoop zo ontzettend dat je kinderen dit nooit zullen lezen...
Inderdaad
pi_32242779
Als de kinderen erover gaan vragen dan vertel ik ze dat pappa niet erg lief is geweest tegen mamma.... meer dan dat ga ik ze ook niet uitleggen.
Helaas zijn de kids wel idd de dupe in dit verhaal omdat ik het vermoeden heb dat op het moment dat hij moeite moet gaan doen om zijn kids te zien hij waarschijnlijk afhaakt.
Hij is ook niet mee geweest naar die info avond van de asbest affaire ( zie kleuter/pubertopic) omdat hij "geen vervoer" had. Terwijl er zat bussen rijden.
Zijn kinderen komen al heel lang op de tweede plaats voor hem en ik ben het nu zat om pappa maar steeds de hand bovenm het hoofd te houden. Hij maakt het er nu echt zelf naar.

De reden waarom ik naar hem toe ging was omdat ik zoiets had van we zijn gewoon vrienden en ik hem niet links wilde laten liggen. Tja fout gedacht.
pi_32242993
Ff tussen alle ellende door, ik heb gooise vrouwen gemist Dat word normaal toch herhaald? Alleen deze week dus niet, zo te zien in de gids. Wie helpt mij?

En nu ff op me gemak alles bijlezen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32243148
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:37 schreef jessie het volgende:
Ff tussen alle ellende door, ik heb gooise vrouwen gemist Dat word normaal toch herhaald? Alleen deze week dus niet, zo te zien in de gids. Wie helpt mij?

En nu ff op me gemak alles bijlezen.
Talpa zet afleveringen altijd op hun site, misschien dat je het daar vandeweek kan terugkijken?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_32243290
Wil je verslag Jessie?
pi_32243338
Nee geen verslag luchtbel voor het geval ik het nog kan zien. Maar thx.
Thx easy dan zo maar. Ik vind t alleen raar dat het vorige week wel herhaald werd. Misschien door het voetballen ofzo?
Nou ja waar maak ik me druk om he
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 21:50:05 #188
7074 moussy
kuttekop
pi_32243365
Ik vond hem een beetje tegenvallen deze week
  † In Memoriam † zondag 13 november 2005 @ 21:50:09 #189
43556 miss_dynastie
pi_32243369
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:28 schreef Angel22 het volgende:
Als de kinderen erover gaan vragen dan vertel ik ze dat pappa niet erg lief is geweest tegen mamma.... meer dan dat ga ik ze ook niet uitleggen.
Waarna je kinderen gaan vragen aan papa waarom, en waarop papa waarschijnlijk uit pissigheid een antwoord geeft dat jij absoluut niet voor kinderoren bestemd vindt, hij waarschijnlijk ook niet, maar wat hij toch geeft omdat hij boos is dat jij jullie zaken over de rug van de kinderen uitvecht. Al is het zo dat je liever niks met hem van doen wilt hebben, jullie hebben toch samen twee kinderen op de wereld gezet, waar je samen verantwoordelijk voor bent. En dat je vindt dat hij tekortschiet is heel erg vervelend, en dat moet je ook zeker wel met hem uitpraten, want dat kan gewoon niet. Maar ik vind dat je niet ineens alle dingen om kunt gooien omdat hij met zijn bezopen kop een middelvinger naar je heeft opgestoken. Dat is namelijk op geen enkele manier in het belang van jullie kinderen.

En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat hij het slachtoffer is, of dat hij niet fout is geweest. En natuurlijk is het vervelend wat er gebeurd is, en het had nooit mogen gebeuren. Maar ik vind echt niet dat je dat over de ruggen van je kinderen uit kunt vechten.
pi_32243457
Tegenvallen? Vond juist wel leuk wat zijn er leuke dingen op tv weer Mijn vriendje heeft me laten kiezen, of hij ging vast slapen of zichzelf van het balkon gooien
pi_32243976
Heeft iemand wel eens een jas als deze gewassen? Zo ja hoe dan?
pi_32243980
die van mij doet altijd een kussen over z'n hoofd als ik pulpTV ga kijken.

BE (en stinkie natuurlijk) wat een schrik joh, ik lees 't net. pffff komt ie inderdaad nog goed weg zeg.

spuuglokje ik ben al tíjden niet bij de AH geweest maar bedankt voor de tip. ik ga zeker even kijken. (hopelijk zijn ze er nog die shirts!).
  zondag 13 november 2005 @ 22:08:18 #193
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32243983
Ik heb alleen 't laatste kwartiertje GV gezien.. maar gelukkig stond de video aan
Morgen de hele aflevering kijen

Jessie, ik weet niet vanaf wanneer, maar als 't goed is staan ze op de site van talpa om ze nog een keer te kunnen zien
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 13 november 2005 @ 22:11:49 #194
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32244090
Ik denk gewoon in de machine maar LB . Op een wolwasprogramma, 30 graden, en als ie bijna droog is even in de droger zodat ie weer "fluffy" wordt.

Denk ik.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 13 november 2005 @ 22:14:04 #195
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32244155
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Binnenste buiten keren graadje of 30

Enne neee geen gooise vrouwen staat hier nl nog op tape
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 november 2005 @ 22:15:57 #196
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32244220
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je geen etiketje waar aanwijzingen opstaan? Of in elk geval van welk materiaal het is? 30 graden moet wel kunnen denk ik, kort centrifugeren, aan een hangertje te drogen hangen, of anders liggend.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32244237
Ik heb geen droger mmmmm heb jij het wel eens geprobeerd Rottdog? Het is een tweedehands jas en twee kanten draagbaar dus er zit geen labeltje in. Ik durfde niet zomaar wat te doen en gister zei een ander kindje Jolie uitgebreid gedag. En d'r banaan ook
  zondag 13 november 2005 @ 22:21:01 #198
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32244397
Toevallig heb ik in het zelfde soort een bodywarmer en ja die flikker ik dus gewoon in de wasmachine . Dat spul is trouwens ook zo droog na het wassen gewoon even goed uitkloppen zeg maar en ophangen, geen greintje pijn.
pi_32244407
quote:
Op zondag 13 november 2005 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarna je kinderen gaan vragen aan papa waarom, en waarop papa waarschijnlijk uit pissigheid een antwoord geeft dat jij absoluut niet voor kinderoren bestemd vindt, hij waarschijnlijk ook niet, maar wat hij toch geeft omdat hij boos is dat jij jullie zaken over de rug van de kinderen uitvecht. Al is het zo dat je liever niks met hem van doen wilt hebben, jullie hebben toch samen twee kinderen op de wereld gezet, waar je samen verantwoordelijk voor bent. En dat je vindt dat hij tekortschiet is heel erg vervelend, en dat moet je ook zeker wel met hem uitpraten, want dat kan gewoon niet. Maar ik vind dat je niet ineens alle dingen om kunt gooien omdat hij met zijn bezopen kop een middelvinger naar je heeft opgestoken. Dat is namelijk op geen enkele manier in het belang van jullie kinderen.

En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat hij het slachtoffer is, of dat hij niet fout is geweest. En natuurlijk is het vervelend wat er gebeurd is, en het had nooit mogen gebeuren. Maar ik vind echt niet dat je dat over de ruggen van je kinderen uit kunt vechten.
De kinderen worden er (sorry dat ik het zeg) niet slechter van. Het is toch zeker niet normaal dat ze continue lopen te vragen naar mijn nieuwe vriend die ze 3 keer heel ff hebben gezien of ie weer komt spelen en teleurgesteld reageren als ik zeg dat ze naar pappa gaan. Ik hou ze ook niet weg bij hun vader maar hij zal er vanaf nu eens een keertje moeite voor moeten gaan doen. Iets dat hij de afgelopen 5 jaar nog nooit heeft gedaan.
Als hij dat zo wil zeggen tegen de kinderen moet hij dat zelf weten.... ik doe dit ook niet omdat hij die middelvinger naar me heeft opgestoken maar omdat ie weer zo nodig agressief moest gaan doen en me tegen de grond wilde duwen.
Hij heeft me al een keer eerder flink te grazen genoemn en ik weet waar hij op dat moment toe is staat was.
Dat si de reden waarom ik zo pissig ben en niet vanwege dat ene gebaartje. Ik heb een brede rug maar dit accepteer ik gewoon niet.
Alles wat ik hier ook neerzet weet hij ook van en hebben we tot in de treuren toe besproken en bevochten (figuurlijk) met elkaar maar hij veranderd geen ene moer. en zolang ik de goedzak blijf uithangen ziet hij zijn bedje wel gespreid nou sorry maar daar pas ik voor.
Helaas dat dat idd met onze twee kinderen te maken hebben maar ja zoals ik al zei doordeweeks wordt er al niet naar pappa gevraagd en als hij er is of hun bij hem zijn schenken ze hem nagenoeg geen aandacht want iedereen behalve paps is een stuk boeiender.
Dat zegt toch wat....

Nu ga ik naar bed
trusten
  zondag 13 november 2005 @ 22:21:37 #200
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32244416
Banaan geeft echt rotvlekken, zou er niet te lang mee wachten LB.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')