![]()
De bestellijst is klaar. "Broer en Zus" hebben wel een hele vreemde manier om dit kenbaar te maken
![]()
Wat zouden ze op de lijst hebben, en is iedereen daar tevreden mee???
In ieder geval is bekend dat ze er 12 flessen wijn op hebben staan, 1 krat bier voor Roel, en iets van 7 pakjes shag. De discussie over het aantal pakjes vloeitjes ging wat heen en weer van tussen de 7 en 10 pakjes.
Het eten is nu bijna klaar en ik hoor op de achtergrond al weer gemor over het aantal burrito's dat is besteld.
Nathalie is nu over de bestellijst aan het praten met Chantal. Ze heeft voor een aantal dingen toch wel moeten "vechten" tegenover Joost.
Weinig groente, veel fruit, tomaten, we maken een keer macaroni. Ze hebben geen sigaretten besteld, maar wel shag, verteld Nathalie
"Wij zijn hier met
4 vrouwen, wij hebben het voor het zeggen, gnagnagna" zegt Chantal. (wie wordt er door Chantal niet meegeteld dan???)
Ik hoor Nathalie tegen Chantal zeggen "We hebben nu in ieder geval 18 flessen wijn, dat moet gewoon kunnen."
"Nee hè, dat is meer dan we de vorige keer hadden, meid toch, je bent echt slecht, gnagna "
[ Bericht 46% gewijzigd door M-en-A op 11-11-2005 19:18:28 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.