abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:00:47 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32194560
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van vrijdag 11 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32195045
Roel en Rob zijn met z'n 2-en nog over in de woonkamer.
Het is Joost bashing time. Rob ziet liever iemadn met een gezicht enRoel vind het achterbaks dat hij zo'n beetje als hardste tekeer ging over Menno tijdens de bonenopdracht.
Rob heeft hem een waarschuwing gegeven ( ) voor gedrag dat hij heeft gezien van Joost tegenover Nathalie.
Roel vind het geslijm naar Menno toe hoe Joost zich gedroeg.

Roel: "Ik heb natuurlijk ook de pik op hem"
Rob: "Ja dat had ik met uhm... (hij spreekt het niet uit) ik ga vanaf nu op andere mensen letten en op andere dingen letten"
Rob: "Heeft een hele toffe week gehad, "ja gisteren dan. Maar wel 50.000 euro verdiend. Maar ja je was zelf ook genomineerd he"
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:21:47 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32195051
Lieske heeft onwijs gelachen tijdens haar eerste keer sex.
Chantal: "Maar was het ook leuk, lekker?"
Lieske: "Het was meer een grote grap. Ik heb nooit heel veel pijn gehad, laten we het zo zeggen"
Dido: "Bij mij deed het ook zeer"
Nathalie: "Die van mij had de grootste piemel die ik ooit had gezien. Het deed zo zeer. Toen heb ik een kussen op mijn hoofd gedaan en gezegd dat hij maar gewoon door moest gaan anders kwam het er nooit van."
Chantal: "Wat een hel! Nou, dan viel die van mij nog wel mee"
Dido: "Wat een verschrikkelijk verhaal. Ik voel het gewoon"
Lieske: "Je hebt een top 10 van dronken en bij mij kwam die keer in de top 10 voor."
Dido: "Ik was bij mijn vriendin thuis en ik lag dus bij haar op de kamer en zij was aan het neuken met haar vriendje en ik was wat aan het proberen. Toen kwam haar broer ook nog leuk binnen gelopen en toen dacht ik dat ik er maar beter mee kon stoppen. Toen ben ik dus ook gekapt!"
Ingrid: "Bij mij ook bij mijn beste vriendin. We lagen ook naast elkaar met wel flink wat ruimte ertussen. Toen hebben we het allebei voor de eerste keer gedaan. Ik was 16 jaar"
Dido: "Ik ook 16 dus op dezelfde manier. Vind je dat niet grappig"
Lieske: "Voor mij is het nog niet zo heel lang geleden eigenlijk. Ik was net 17, dus drie jaar geleden".
Ingrid: "Bij mij 11 jaar geleden en ik heb er nog maar weinig gehad eigenlijk. Ik mag wel opschieten!"
Nathalie: "Ik kan ze wel op twee handen tellen. Net nog"
Lieske: "In enschede was de vrouw altijd de slet en de man tof. Maar in groningen worden de mannen er ook op afgerekend. De meisjes in Groningen vallen heel erg mee. Je hebt meisjes die velen van jetje geven en zelfs ook mooie meisjes. Maar ik ken jongens die echt naaien bij het leven."
Chantal: "Met studentenmeisjes?"
Lieske: "Nee, met vanalles. Laatst hoorde ik een jongen die een advocaat van 28 alle hoeken van de kamer heeft laten zien. Laatst hoorde ik ook nog dat een jongen het met een getrouwde vrouw even had gedaan."
Chantal: "Maar de etiketten zijjn snel geplakt?"
Lieske: "Ja, maar bij de jongens dus ook. Ik had eens met een jongen gezoend die ook al snel een ander had gezoend en die heb ik toen snel de middelvinger gegeven. Dat was de lul van groningen. Die jongen die ik wel leuk vond, dat is een onwijze slet en dat is niet de lul van groningen. Die heet ook Niels. Ik word nu dus helemaal rood, ik hoop niet dat ze dat kunnen zien. Maar die jongen is echt niet te vertrouwen. Hij had dus 3 dagen na mij al met een ander gezoend en toen heb ik hem terug gepakt"
Chantal: "En vond hij dat erg?"
Lieske: "Ja, toen ging hij ons achtervolgen. En vlak voordat ik het huis in ging heb ik weer met hem gezoend, want hij was echt fokking lekker."
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32195158
Rob en Roel zijn geintjes aan het verzinnen"
Rob: Gaat een sreek terug uithalen met de laarzen, kruk etc Hij gaat in de toilet ook een "man" maken. Ingrid moet gegarandeerd naar de toilet volgens Rob.

Rob:
Je moet op bed van Tanja gaan liggen tot ze gaan slapen, ze mogen niet weten dat je er bent. Kijken wat ze allemaal zeggen. dat is prachtig.
Roel: Heb sowieso altijd de behoefte om aan die deur te gaan luisteren
Rob: Kan toch, je moet alleen bij die deruknop wegzijn en je tactisch opstellen zodat als de deur opengaat je gewoon langs kan lopen
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:29:54 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32195219
Lieske: "Gaan julie naakt onder de zonnebank"
Dido: "Ja, ik wel"
Chantal: "Ik heb altijd een string aan."
Nathalie: "Ik niet altijd"
Ingrid: "Als ik verbrand ben ga ik die vellen er af trekken. Daar kwijl ik bij, dat vind ik echt heerlijk"
Nathalie: "Als ze verbrand is op d'r doos gaat ze even naar de wc aftrekken. Ik vind het trouwens wel lekker bij iemand anders"
Dido: "Nee, ik vind dat helemaal niks"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32195350
Rob en Roel hebben het ondertussen weer maar eens over de nominaties:
Rob: Ing heeft al eens op mij gestemd, ik moet nu heel goed nadenken wat ze doet
En Lies wat doet die nu vraagt Roel. Op Joost volgens Rob. Daar heeft ze op dit moment het minst mee volgens Rob. Is hem opgevallen in het huis.
Wordt wel spannend volgens Rob.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:37:31 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32195377
Lieske: "Wie wenst een aantal mannen impotentie toe? "
Dido: "Ik wens ze meestal helemaal eraf"
Lieske: "Maarten, ik wens je genitale wratten toe waar je nooit meer van af komt. Ik wens je een gezwel op je lul.. echt. Een bloemkool."
Nathalie: "Ik zie het helemaal voor me. Gadverdamme"
Lieske: "Met elke dag constante pus"
Chantal: "Maar verder alle liefde."
Lieske: "Ik wil ook zo graag zijn achternaam zeggen, maar ik heb beloofd dat ik dat nooit zal doen!"
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:57:04 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32195789
Intussen ligt volgens mij iedereen op bed en zit alleen Roel nog in de kamer te roken.

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 12 november 2005 @ 01:01:43 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32195882
Terwijl de meiden echt bijna in slaap vallen springt Lieske opeens het bed uit. Het schijnt dat ze eerder vanavond met Joost niet op een nummer van Blöf konden komen en opeens weet Lieske het weer. Ze rent naar de slaapkamer van de mannen toe en zingt Joost het liedje voor. De meiden in de slaapkamer lachen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:05:44 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32199952
Rob en Chantal waren al even op, om 11 uur zet BB de haan aan zodat ook de rest uit hun bed komt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32200149
Soms, heeeeellll soms........ is BB toch net gewoon thuis.

Eerst staat Mamma Chantal op, die neemt even haar rustmomentje met een peuk, daarna de kleertjes aan te gaan doen. Dan komt Pappa Rob zijn bedje uit en na verloop van tijd is de keuken ook weer netjes Pappie veegt de laatste restjes van het aanrechtblad. Mammie Chantal heeft de thee gezet.

Dan is het 11.00 uur. Tijd om de kindjes wakker te laten worden dus loopt de HAAN-wekker af. De kindjes worden in verschillend tempo wakker. Nathalie is als eerste in de keuken, daarna volgt Dido en even later Lieske. De jongens hebben iets meer tijd nodig. Roel is de eerste die zich uit bed kan hijssen. De andere kindjes kunnen nog steeds de moed niet opbrengen om hun warme bedje te verlaten, dus horen we de "Repeat" van de Haan-wekker nogmaals af gaan.

Kleine Ingrid blijft als dood onder haar dekbedje liggen en Joost meldt zich ook slaperig in de huiskamer. Kortom, een dag als vele dagen. En nogmaals klinkt de haan. Als er dan nog geen actie ondernomen wordt door dochter Ingrid wordt de "Grote Baas" een beetje boos en klinkt het door het huis: "DIT... IS EEN WAARSCHUWING". En Ingrid komt verontwaardigd omhoog in haar bedje.

Je zou toch haast gaan denken dat je naar een echt "gezinnetje" zit te kijken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:21:30 #12
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32200238
Er is een geintje uit gehaald; een pop op het toilet gezet? Lieske is zich in ieder geval doodgeschrokken en Rob moest het ding verplaatsen toen hij zelf plassen moest.
Chantal doet haar make up weer voor ze gaat douchen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:29:33 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32200383
Er is weer enige speculatie over de aankomst van Sinterklaas. Het moet vandaag zijn volgens Joost. Kan ook volgende week. Nee dat kan niet dan hebben die kinderen te kort tijd om hun schoen te zetten. Joost weet het zeker, Sinterklaas komt vandaag aan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:37:13 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32200542
Ingrid heeft last van een gaatje in haar kies. Rob zegt dat ze dat dan even aan BB moet melden. Ingrid zegt dat het pijn doet. Ja logisch zegt Rob, dat zit tegen je zenuw aan. Ingrid vertelt over haar tandarts, dat het zo'n pijn deed dat ze zei Hou op! En hij drukte nog net even door die kutvent. Tranen sprongen uit haar ogen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 12 november 2005 @ 11:58:19 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32200986
Nathalie is aan het flirten met de Gizmo (camera) in de keuken. Ze geeft hem kusjes. (Streamshotters opgelet er zitten rare bekken tussen!).
Chantal roept van een afstand of ze even normaal kan doen.

that's it for me, Sinterklaas komt eraan
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32201692
12.20 Roel gaat naar de DBK, hij wil er naar binnen, maar moet nog even wachten.

12.28 Roel is weer terug uit de DBK. Nathalie vraagt hem hoe het afgelopen is. Ze hebben geen toezeggingen gedaan, maar zeiden dat alles goed komt.

Geen idee waar hij het precies over heeft, maar ik heb het vermoeden dat hij weer eens is gaan vragen waar zijn tondeuse blijft.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32201754
Ingrid is in de tuin aan het "lopen op de plaats". Dido loopt haar rondjes en Lieske sluit zich bij haar aan. Joost meldt zich ook in de tuin. Zijn inspanning bestaat uit het "meewandelen" van een paar rondjes.
En ook Rob is in de tuin. Die staat met gespreide, gestrekte armen tegen het tuinhuisje aan.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32203365
Dido en Roel hebben het over exen...

Roel kan zich niet voorstellen dat als je een tijdlang samen geweest ben, je zomaar iemand in de steek laat, dit zou hij niet kunnen.
Dido weet zeker dat Marcel (haar ex) veel verdriet heeft gehad om de manier waarop hij haar in de steek heeft gelaten.
Roel gaf eerder aan dat hij zeker weet dat Marcel spijt heeft dat hij zo'n mooi meisje in de steek heeft gelaten...
Komt er m.i. op neer dat ze beiden weten hoe het moet en de ander de steken laat vallen...

Switch ff naar Nathalie en Chantal...
Eruggggg om naar ChanKWAL te kijken, maar dit ff terzijde...

Chantal heeft vaak het gevoel gehad dat ze niet wist wat ze aan Nathalie had, maar nu weet ze wie ze is, nadat Nathalie zichzelf terug gevonden heeft...Chantal zegt "maar nu weet ik wie m'n meissie is' sorry...moet ff...
Ze hebben het over hoe Nathalie overkwam toen Ralph nog in huis was.."mn vrienden en familie moeten wel gedacht hebben...waar is Naatje, waar is ze nu...*nog meer kots*...maar nu is ze weer helemaal terug...'
Chantal vind dat ze nu blij mag zijn...Nathalie is altijd totaly me geweest, 'nou mooi toch', zegt Chantal...
Buffer...volgens mij hebben ze het over de eerste dag van ongesteld zijn ....
Als Joost (vriend van Nathalie) komt dan hoopt ze dat hij de pil voor haar meeneemt, ze heeft het doorgegeven aan BB, was totaly news...
Joost zijn moeder schijnt in de apotheek te werken, dus kan zij de pil meenemen...
Je wordt in elk geval niet zwanger hier, gna gna...'neeee, of het moet door het badje komen'..
Ze vinden het erg schoon in de slaapkamer...
Nathalie gaat douchen en ze zijn het erover eens dat het een leuke dag wordt vandaag...lekker film kijken vanavond...

Offtopic...ik kan bijna niet objectief posten..moet echt mn verstand op nul zetten...kost me zoveel moeite..
pi_32204995
De bewoners worden verrast door een groep Zwarte Pieten buiten het hek bij het BB-huis. Er wordt over het hek heen gestrooid. De bewoners zijn buiten zinnen van plezier. Ze genieten van de verrassing. Vinden het jammer dat ze niet dichterbij mochten komen. Hoorden ook geschreeuw van de BB-crew: "wegwezen jullie". Ze zijn wel benieuwd of ze de pepernoten mogen houden of moeten inleveren.

14.56 BB: "Beste bewoners, de pepernoten mogen jullie houden, als er andere zaken tussen zitten moeten jullie die inleveren"





[ Bericht 25% gewijzigd door M-en-A op 12-11-2005 15:04:43 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:59:20 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32205120
De bewoners vonden het heel leuk. Complimentjes zijn niet van de lucht.
Wat leuk he?
Ja heel leuk.
Ontzettend tof.
Chantal loopt met een grote schaal pepernoten het huis in.
Rob is bezig in de badkamer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32205211


Ze rapen nog even naar hartelust door in de tuin. Ze zijn zo blij dat er toch ook aan hun gedacht wordt door de buitenwereld. En als kleine kindjes proberen ze zoveel mogelijk van de pepernoten te rapen.



Joost is de schaal met veel enthousiasme aan het bekijken



echt door de hele tuin zijn de pepernoten te vinden



Het resultaat wordt in de huiskamer op tafel gezet. Roel en Chantal hebben de zoektocht gestaakt. Enkele anderen proberen nog iets meer te vinden.

[ Bericht 65% gewijzigd door M-en-A op 12-11-2005 15:15:06 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:08:27 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32205310
Bij Chantal vroeger op school mochten de kinderen die ook op 5 december jarig waren bij Sinterklaas komen. Zij was zelf 1 december jarig en vond dat lullig.
Lieske zegt dat het ook niet leuk is om op 29 december jarig te zijn, dan zijn er ook teveel feesten achter elkaar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32205441
Roel vind Sinterklaas niet leuk en wordt er niet bepaals sentimenteel van.
Joost kent verder niemand die Sinterklaas niet leuk vind. Noemt Roel een robot zonder emoties. OoOoooooh! is de massale reactie uit de groep.
Joost kent mensen die op 6 december vrij nemen Roel vraagt hoe oud die dan wel niet zijn.
Joost: lekker cultureel, gezellig
Lieske: Lekker multi cultie he
Piet spelen is moeilijk volgens Chantal, Lieske vind het altijd heel leuk om te doen. Joost is ook wel eens zwarte piet geweest, maar nog nooit Sinterklaas, misschien moet ie daar nog een paar jaar opwachten.

[ Bericht 17% gewijzigd door Snaptnix op 12-11-2005 15:20:38 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32205921
Rob en Roel zijn in de tuin druk bezig om de pepernoten van het zeil in de tuin te verwijderen.



Rob is bang als ze die laten liggen dat het zeil "un sootjuh" word.



[ Bericht 22% gewijzigd door M-en-A op 12-11-2005 15:47:55 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32206098
Ook de vijver wordt door Rob, onder toezicht van Roel, onderhanden genomen.



Rob is bang voor de achteruitgaande kwaliteit van het water, er liggen pepernoten in en dan wordt het water troebel.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')