abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:00:45 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32165682
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van donderdag 10 november.

[ Bericht 16% gewijzigd door CartWOman op 11-11-2005 07:50:31 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32165964
De bewoners zitten nu te discusieren over wat ze voor volgende week wel of niet moeten bestellen. Voor Roel is natuurlijk het bier een hot issue. Ze hebben nu al niets meer, dus voor volgende week wil hij meer besteld hebben. Verder hebben ze het over wat voor vlees er komen moet. Dat ze kaasjes willen. (Rob wil vooral geen snoep). Tussen het gekibbel over de boodschappen hoor ik Dido zeggen : "Aan de ene kant vind ik je vreselijk, en aan de andere kant vind ik je aardig, dat is het probleem".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:10:42 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32165990
Chantal praat met Ingrid in de slaapkamer. Het gaat eerst even over hoe met Rob om te gaan en later zegt Chantal: Trek het je niet aan, ze zoeken gewoon een nieuwe zondebok.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32165992
Dido tegen de groep: "Roel en ik hebben een oppervlakkige NIET-relatie".
Klopt zegt Roel, we zijn gewoon maatjes en af en toe gaan we tot het gaatje
Rob begint nu de boel een beetje op te naaien (excuus voor het woord bij dit onderwerp ). Volgens hem ging Dido onlangs met haar slipje over zijn bolletje.
Rob: "Dat doet me helemaal niks". Dido heel verontwaardigd: "Dat doet je helemaal niksss, huh, huuuh"
De stemming stijgt en het gespreks niveau daalt weer behoorlijk

[ Bericht 26% gewijzigd door M-en-A op 11-11-2005 00:19:06 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:13:50 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32166076
Chantal poetst haar tanden ongeveer dertig seconden en roept dan trusten naar de woonkamer.
Ingrid is even naar het toilet geweest maar ligt weer in bed. Chantal duikt er ook in.

Het gezeur over de anderen begint...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:18:22 #6
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32166235
Chantal zegt dat Lieske wel ballen heeft, Ingrid moet het nog maar eens zien.

Ingrid: Wat een kutbank, awh. Chantal: Ik kan me er niet druk om maken ga er fluitend op zitten.
Chantal vindt het prachtig wat er nu allemaal gebeurt. Ze is benieuwd wat de volgende move gaat worden. Mensen moeten elkaar gaan nomineren. Ze moeten nu keuzes gaan maken. Snap je wat ik bedoel? Ze moeten nu gewoon mensen waar ze heel goed mee omgaan gaan nomineren. De grootste boeman is nu vertrokken. En nu ? En nu?
Ingrid zegt ja ja.
Chantal weet zeker dat ze op de bank zit. En ze denkt dat Dido erop zal zitten, dat denkt Ingrid ook.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:19:27 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32166274
Chantal kan er maar één ding uit afleiden. Als zij op mij kan gaan stemmen, dan kan ik natuurlijk ook op haar stemmen. Wat dat betreft... stukje gemist. Dat heeft ze in haar eigen bewoordingen gezegd.
Ingrid vraagt wie Chantal nog meer denkt dat er op haar gaat stemmen. Chantal denkt dat Rob op haar gaat stemmen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32166407
Ook de bewoners in de huiskamer hebben het nu over nomineren. Nathalie zegt: "Ga nou niet ineens tegen iemand extra aardig doen". En natuurlijk switchen ze al weer snel over en komt de "Finding-Nemo" ter sprake die Menno voor zijn vertrek weggegeven heeft. Joost verdedigt Menno, dat het eigenlijk een lieve jongen is. Dido probeert Joost duidelijk te maken dat hij hier "op zijn plaat" is gegaan, dat hij nooit zichzelf is geweest in haar ogen. Ook Nathalie denkt dat hij hier niet is zoals thuis. Ook Rob en Lieske onderschrijven dat hij fouten gemaakt heeft.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32166456
Chantal en Ingrid hebben het nu over nomineren:

C: Oorlog is wel het laatste wat ik wil
C: ben niet iemand van in mn reet uit mn reet
C: god god wat zij we bang met z'n allen
C: ach ik ga fluitend op de bank
I: Ja tenslotte komen we er allemaal een keer op
I: ben hier om aan een spel mee te doen, niet voor dat kutgeld

C:mensen moeten nu op elkaar gaan nomineren
C:de grootste boeman is vertrokken en nu?
C: nu is er niemand meer die kan zeggen waarom ik
C :ik zit er zeker op
I: ja, allemaal volgens mij, maar door wie ga je genomineerd worden denk jij
C: uhmm.... door dido denk ik
I: ja dat denk ik ook ja
jC: a die heeft t me nooit vergeven
I: en door wie nog meer denk je
I: ik denk ik van Rob
C: nee ik denk ik van Rob
C: Waarom denk jij van rob
I: gevoel, dat edoe met Menno weet niet. Gewoon gevoel, maar laat maar komen hoor
C: ze(Dido) heeft bij mij wel een reden

C: Waarom zou je bang zijn op de bank te komen
I: ik durf 100% te zeggen als ik op de bank zit lig ik eruit, ik kan me niet voorstellen dat er mensen op mij gaan stemmen. tijdens de live wordt ik al vergeten. net of ik niet besta
heb ik al m'n hele leven
C: je bent een mens daar gaat het om
I: ik ben gewoon een blond grietje, kijk die andere meiden
als ik naar die andere meiden kijk voel ik me daaronder
C: ach kom:je bent sexy je hebt een mooi figuur je danst
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:25:54 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32166459
Chantal: Mensen gaan elkaar ontwijken, durven elkaar niet meer aan te kijken. Joost zit volgende keer ook op de bank, die wordt zeker genomineerd. Dat denkt Ingrid ook. Verder denkt Ingrid dat Rob volgende keer niet op de bank zal zitten.

Chantal: Ik blijf gewoon niet bang om boos te worden. Als ik boos ben ben ik boos. Het zou gewoon walgelijk zijn als ik zelf niet.... Je moet je gewoon niet bang laten maken.
Ingrid: Het is gewoon een gevoel. Als ik op die bank zit dan lig ik eruit. Chantal: Hoe weet je dat nou? Ingrid: Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen op mij gaan stemmen. Tijdens die live uitzending word ik vergeten. Chantal: Waarom denk je dat nou? Heeft er ooit iemand tegen je gezegd dat ze jou niet mogen? Je bent hartstikke sportief, je lacht je huilt je bent lief . Je confronteert mensen gewoon, er zijn er genoeg die dat niet doen. Ingrid : Als ik naar die andere meiden kijk dan ben ik echt helemaal niks. Chantal: Hoe kom je daarnou bij? Je danst hartstikke sexy je hebt een prachtig lijf. Ingrid gelooft er geen barst van. Chantal: Geloof me nou maar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:26:47 #11
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32166493
Nathalie houdt weer een heel anti-menno betoog
pi_32166730
In de woonkamer gaat het gesprek ondertussen ook over nominaties:

Rob: Nu het hechter wordt moet je voor jezelf gaan houden wie je nomineert. niemand vind t leuk om genomineerd te zijn. maar hou t alsjeblieft voor je. Je gaat botsingen krijgen dan.
Op wie moet je gaan stemmen,omdat je alleen maar met mensen zit die je mag. Dan zou ik het niet meer zeggen, voor je eigen gevoel.
Roel: maar dan nog ik blijf erbij, verrassende nominaties hou ik niet van. Ik kan ook nomineren zonder beledigend te zijn. Ik heb liever dat mensen 't weten gewoon.
Naat: heb je er wat aan om het te weten?
Rob: Het gaat om je gevoel, onverwachts krijgt Dido 3 stemmen. Heeft met alledrie gesproken maar toch bij 1 of 2 rotgevoel overgehouden, die gaat diegene geheid nomineren. Je kan gewoon beter de vrede bewaren.
Naat: Ik zou t wel willen weten als ik er iets aan heb
Dido: Ik vind niet dat je iemand af kan rekenen voor iets waar je niet met die persoon over hebt gesproken
<stukkie gemist>
Joost: wordt steeds makkelijker om het na te gaan natuurlijk


Vragen zich inmiddels af wanneer ze weer moeten nomineren.

[ Bericht 11% gewijzigd door Snaptnix op 11-11-2005 00:42:58 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32167292
BB: "Wil Nathalie naar de DBK komen, Nathalie naar de DBK"
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32167295
1:00
Naat wordt naar de DBK geroepen er ligt een envelop.

1:12
Naat komt uit de DBK . De envelop die eerder in de DBK te zien was heeft ze niet bij zich. Geheime missie???

Ze vertelt dat ze haar oorbellen was vergeten en dat die daar in een envelop zaten (geen missie dus) en dat het daar geen babbelbox is.

[ Bericht 35% gewijzigd door Snaptnix op 11-11-2005 01:22:59 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 11 november 2005 @ 01:06:31 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_32167425


scanman
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32167672
Nathalie kreeg te horen dat het geen babbelbox is in de DBK

Ze moest komen omdat haar oorbellen die ze in de "geheime kamer" had laten liggen op te halen.
Ze zag een enveloppe liggen en schrok al een beetje, maar in die enveloppe zaten dus alleen maar haar oorbellen.

Verder heeft ze gelijk ff geregeld voor haar anticonceptiepil
Ook even gehad over geboortekaartje.
En BB had haar even gevraagd wat ze van vanavond had gevonden.
Verder was Nathalie nog wat gaan kletsen, en toen had de stem gezegd dat de DBK geen babbelbox is.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32168526
Iedereen ligt ondertussen op bed, alleen Dido nog niet. Die schijnt nog honger te hebben of zo. Ze komt de meidenkamer op en zegt "Liggen jullie al op bed???". Dan maak je Roel toch ff wakker zegt Ingrid. Dido loopt naar de mannenkamer, doet de deur open en roept.... "Ben je wakker"
Ik hoor weinig reactie vanuit de mannenkamer. Dido loopt nog wat met kleren te sjouwen en Ingrid, Nathalie en Chantal zijn nog aan de klets. Net als 2 weken geleden wordt er weer gezegd: "Het spel gaat beginnen nu". (dacht dat het al begonnen was toen ze voor het eerst het huis binnen kwamen )
Dido loopt ondertussen in de keuken en Joost is bij haar. Dido zit bij de oven, dus zal wel weer een stokbroodje klaar maken denk ik. Joost zegt: "Ik ben blij dat je er nog bent". Gelijk begint Dido te zingen: "Frau Roosss is nog in het huis".
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32168865
Dido en Joost zitten nu te smullen van iets van burritos (geen stokbrood in ieder geval volgens mij), ze kunnen maar niet ophouden met het hebben over hoe lekker de mayonaise erbij is. Ze besluiten er nog 1 te nemen en die dan samen te delen, want anders heeft de rest morgen niks meer. Joost had wel gedacht dat Menno of Rob eruit zou gaan (en dan eigenlijk Rob iets meer, omdat die de vorige keer al verloor van Menno), Dido daarentegen had verwacht dat zij eruit ging.
Joost wordt nu voor de zoveelste keer aangesproken over zijn gedrag t.o.v. de groep en Menno. Rob heeft het hier al met hem over gehad eerder op de avond en ook is het al met Joost en de rest van de groep besproken, maar het blijft een hot issue, want Dido begint er ook weer over.
Het gaat er nog steeds over dat Joost te veel aandacht aan Menno besteedde en zo te weinig aandacht aan de groep. (Dido: blijf je zelf, ik snap dat je je maatje wilde verdedigen, maar het gaat ten koste van jezelf).
Joost heeft toch wat gedaan met de opmerking van Roel, want hij zegt dat hij zich toch wat rustiger is gaan gedragen de afgelopen 2 weken, waarna Dido nogmaals zegt dat ie toch moet blijven doen zoals ie thuis ook doet.
Verder moet ie niet altijd proberen met iedereen vriendjes te zijn, om zo een beetje van het imago 'allemansvriendje' af te komen (aldus Dido).
pi_32168873
Joost en Dido praten nog even na over het nomineren. Dido zegt hem dat hij nooit iemand extra aandacht moet geven omdat hij het jammer vind dat die genomineerd is. Hij moet vooral zichzelf blijven. Joost geeft toe dat hij de laatste weken ook niet helemaal zichzelf is geweest, omdat hij zijn aandacht vol op Menno heeft gevestigd. (zou dit iets te maken hebben met zijn gedraai over het bonenverhaal). Ze gaan nu naar bed toe. Dido slaapt in haar bedje in de meidenkamer.
Alles is stil en rustig. Nou ja stil, ik hoor op de meidenkamer toch duidelijk zaaggeluiden
(ook ik ga mijn bedje opzoeken )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32168878
Ze gaan op dit moment ook slapen, net zoals de rest al aan het doen was.
pi_32169055
♀ ik is het vrouwtje van Arliator: Roel ligt erg onrustig in de mannenkamer hij ligt in "Dido"dr bed en doet zn best om te slapen maar lukt niet zo te zien
pi_32169078
♀ ik weer het vrouwtje: het lijkt er op dat Dido haar doel behaald heeft want ze ligt weer bij de meiden in diepe rust, geen man meer nodig om in het huis te blijven
pi_32169140
URL=http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=ScreenHunter_0032.jpg][/URL]

nog een poogding
pi_32169227

Eenzame avond?
pi_32173348
Rob is net z'n bed uit en loopt in z'n eentje een beetje in de keuken rond.
Nu even lekker bakkie koffie drinken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')