Ikwas het vergetenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
Cuall, wel de lijst goed updaten. Vulture heeft gegokt en waanzinnig verloren. Menno en dus vulture moet uit de lijst. Roel en dus ik had de meeste stemmen...waar is m'n bonus?
Ik update de lijst:
Thevulture: EXIT !
Nou ik wil dat je hier blijft komenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
* TheVulture pakt zijn koffertje en verlaat teleurgesteld en woedend over de gang van zaken het Survival-Fokhuis...
Snaptnix en Lovebear ik zal jullie het meeste missen, daarna Flugel en Cuall
BB-twist...
Tenzij jullie me niet kwijt willen natuurlijk
Ondanks dat je een Roelhater bent gooi ik er wel effe een polletje tegenaan, net als bij Rob vorige week.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Tenzij jullie me niet kwijt willen natuurlijk
Jij zelf ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
Cuall, wel de lijst goed updaten.
heb gestemt dat je mag blijvenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel een Rob uitslag aankomen
Hoe lang blijft de poll eigenlijk open APK?
druk die dolk nog ff dieper in mijn rug...!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
heb gestemt dat je mag blijven![]()
Hier de laatste lijstquote:Op donderdag 10 november 2005 22:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij zelf ook.![]()
Kijk nog eens naar de laatste lijst in het vorige topic.
Hierna weer verderquote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef Pinball het volgende:
APK++ Goeie smilies, goeie humor!![]()
Gert++ Bespaart me regelmatig typwerk!![]()
doka-- Game on!
Scanman: 43
Snaptnix: 39
Teamlead: 35
Flugeltje: 33
Isabeau: 33
CartWOman: 33
Thevulture: 33
APK: 33
M-en-A: 31
Pinball: 31
Sanne: 30
Gert: 29
Milagro: 29
Jappie: 29
Kribbet: 29
Lovebear: 29
Eborn: 27
Avonne: 27
Coos: 27
PC eend: 27
WickedAngel: 25
Trevanian: 25
Cynix ® : 25
Peter6000: 23
Petitdali: 23
Kleintje: 23
Latevogel:23
Arcee: 23
PeterV: 23
Muizemeis: 23
Day: 23
Demins: 21
Delta: 21
Supermom: 21
BlaBlub: 21
Versabommie: 21
Falco: 19
Bus Watcher: 19
Bep: 19
Bong4002: 19
Zw0rld: 19
Foreverblue: 19
Style: 19
BBScanner: 19
ChantalC: 19
Maurisico 18
Cuall: 17
henk.jansen 17
BorTheWolf 15
Ferdii: 15
Djoj: 15
doka: 15
Sportvlek: 13
Shirley: 13
Loedertje: 13
Luciano: 11
Oh, verassend zeg. Slijmjurk.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Had ook op jou gestemt als jij t was geweestquote:Op donderdag 10 november 2005 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
druk die dolk nog ff dieper in mijn rug...!![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 10 november 2005 22:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen van 'm en nu wil jij mijn winst ongedaan maken ...!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Had ook op jou gestemt als jij t was geweest![]()
![]()
He ik kan er ook niks aan doen, dat is nu eenmaal het spelquote:Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, verassend zeg. Slijmjurk.
Ik zeg ophoeren, had ie maar niet zo stoer moeten bluffen.![]()
Als hij blijft wil ik graag mijn punten herzien.![]()
wil geen winst ongedaan makenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen van 'm en nu wil jij mijn winst ongedaan maken ...!![]()
Tot 23.59u, maar je begint wel weer met 17 punten.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel een Rob uitslag aankomen
Hoe lang blijft de poll eigenlijk open APK?
Ik neem aan dat ik als winnaar nu minimaal de helft van zijn huidige punten krijgt ?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Tot 23.59u, maar je begint wel weer met 17 punten.![]()
Met 15 dan, ik heb niet op hem gestemd omdat hij er toch uit zou gaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet lieverd. Het ligt aan het inschatingsvermogen van de andere users of ze jouw dappere actie (jezelf nomineren) willen belonen of jouw protesten achteraf.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
Ik neem aan dat ik als winnaar nu minimaal de helft van zijn huidige punten krijgt ?
En nog iets van 20 minpunten voor een uiterst gebrekkige OP.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
Ik neem aan dat ik als winnaar nu minimaal de helft van zijn huidige punten krijgt ?
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nou dan ga ik van het goede van de medespelers uit!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet lieverd. Het ligt aan het inschatingsvermogen van de andere users of ze jouw dappere actie (jezelf nomineren) willen belonen of jouw protesten achteraf.
Ik vindit echt hummienaaistreken !quote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga effe douchen in het BB-huisje van Tanja en Rob, ben zo terug voor de uitslag... mag ik weer fris het huis in of komt m'n moeder me halen...
Dat is een bonuspunt wegens protesten tegen de BlaBlaBlogBanner.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef Sanne het volgende:
Hoe vaak moet ik nou nog gaan posten dat ik op 29 hoor te staan en niet op 30?
Ik denk nog ongeveer 6xquote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef Sanne het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga effe douchen in het BB-huisje van Tanja en Rob, ben zo terug voor de uitslag... mag ik weer fris het huis in of komt m'n moeder me halen...
Die punt heb je gewoon vanaf nu gewoon verdientquote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef Sanne het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een bonuspunt wegens protesten tegen de BlaBlaBlogBanner.![]()
En jij bent ook een slijmbal.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:20 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
je hebt een grote bek maar een klein hartje
![]()
Bel dan effe een paar vrienden om te stemmen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
dit voelt voor mij na een terechte overwinning aan als een teleurstellende nederlaag
53% Jaquote:Op donderdag 10 november 2005 23:48 schreef TheVulture het volgende:
*zenuwachtig-mode*: Krijg ik een herkansing?
Ik lijk de echte Rob welquote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
53% Ja
47% Nee
Nederland is massaal aan het stemmen.![]()
heb al gestemd via servers van klantenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Bel dan effe een paar vrienden om te stemmen.![]()
he da's fraudequote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb al gestemd via servers van klanten
Van mij mag je blijven hoorquote:
Gaan we vasspelen????/ Moet ik ook wat servertjes inschakelen anders. Dan leg je 't af misterquote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb al gestemd via servers van klanten
Je hebt nog 4 minuten!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaan we vasspelen????/ Moet ik ook wat servertjes inschakelen anders. Dan leg je 't af mister![]()
En het staat 50- 50!quote:
catfightquote:Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat te doen als het gelijk blijft?
Daar gaan we over stemmen, okay?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:57 schreef Gert het volgende:
En het staat 50- 50!
Wat te doen als het gelijk blijft?
Ik heb best veel klanten maar om in 1 minuut allemaal vpnnetjes uit te gaan leggenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaan we vasspelen????/ Moet ik ook wat servertjes inschakelen anders. Dan leg je 't af mister![]()
Dan is het goed.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een bonuspunt wegens protesten tegen de BlaBlaBlogBanner.![]()
Oeps, ik heb weer pijltjes gebruikt als waardering voor de verslagenschrijvers.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:01 schreef Sanne het volgende:
Ophoeren met dat ding. Geen pijltjes meer...
.....ja maar Gert anders krijg iik nooit meer de leiding hierquote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij bent ook een slijmbal.
Nog 18 minuten.![]()
APK,quote:
Kon je ze maar afschermen voor die gasten hè? De streamers hebben ze zeker verdient!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Oeps, ik heb weer pijltjes gebruikt als waardering voor de verslagenschrijvers.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
APK,
Gaarne 6 stemmen van de Nee-stemmers afhalen. Ik heb gestemd via servers van anderen en dat is niet fair!
Yeps, je bent niet uit het spel geweest, ik mag je genoeg om je geen oor aan te willen naaienquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Maar dan ben ik dus bij deze weer in het spel?![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Maar dan ben ik dus bij deze weer in het spel?![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:05 schreef teamlead het volgende:
Sanne.. aangezien Cuall besloten heeft dat je dat ene punt verdiend hebt, laat ik het staan.
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, je bent niet uit het spel geweest, ik mag je genoeg om je geen oor aan te willen naaien![]()
]quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
![]()
* TheVulture zwaait de deur triomfantelijk open....
Guess who's back
lieve Snaptnix.. sorry hé.. maar ik mocht maar 2 mensen plusstemmen geven.. jij bent morgen weer aan de beurtquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* Snaptnix start direct een overwinnings polonaise
Hmmz, de lijnen zijn dicht.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef Pinball het volgende:
Als we dan toch eerlijk gaan doen, APK, ook graag 6 stemmen van de JA-stemmers afhalen, ik heb óók gestemd via machines van anderen.
Ik hoop toch dat dit ook meehelpt aan het stemgedrag tijdens de belangrijke stemmingen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef Pinball het volgende:
Als we dan toch eerlijk gaan doen, APK, ook graag 6 stemmen van de JA-stemmers afhalen, ik heb óók gestemd via machines van anderen.
Ga je vingers eens schoonmaken je letters zijn veels te zwart grootbekquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:24 schreef APK het volgende:
Hmmz, de lijnen zijn dicht.
Dit is een waarschuwing, volgende keer volgen sancties!
oeps ff aanpassenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
Henk, je bent de punten van Gert vergeten bij te tellen
Ik vind dat wij een hele goede spelleider hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef APK het volgende:
Henk, je bent de punten van Gert vergeten bij te tellen
Ja dat is waar, vandaar dat ik de 2 punten gelijk weet heb teruggegevenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat wij een hele goede spelleider hebben.
Vandaag nog niet, maar meet al die port in mijn donder gaat het typen niet zo snel en die KUT-lijst wordt alleen maar langerquote:
Als je eruit wilt Wickedangel dan moet je het zelf doen, een ander mag je niet uit de lijst halen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn punten kloppen anders voor geen meterBegonnen met 17, zes van Gert erbij (bedankt hè) maakt 23 en geen 25. Ik vraag een vrijwillige exit aan.
En ik stem hier dus nog steeds niet, opgevallen, APK?![]()
no reason....quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Vandaag nog niet, maar meet al die port in mijn donder gaat het typen niet zo snel en die KUT-lijst wordt alleen maar langer![]()
Hoezo dan![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
[..]
n.
Je mag overigens ook stemmen als je NIET op de lijst staat hoor
[me- sluit zich aanquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* Snaptnix] start direct een overwinnings polonaise[/me]
Daar ben ik te lui voor, geef mij maar minpuntenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Als je eruit wilt Wickedangel dan moet je het zelf doen, een ander mag je niet uit de lijst halen.
Je mag overigens ook stemmen als je NIET op de lijst staat hoor
De punten kloppen wel. Een of andere lulhannes heeft jou twee minpunten gegeven laatst.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn punten kloppen anders voor geen meterBegonnen met 17, zes van Gert erbij (bedankt hè) maakt 23 en geen 25. Ik vraag een vrijwillige exit aan.
Ja, maar ik probeer afstandelijk te doen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
De punten kloppen wel. Een of andere lulhannes heeft jou twee minpunten gegeven laatst.
Weet niet meer hoe die heet, maar hij hoort zijn naam toch niet meer met die sokkel van beton in de Scheveninger haven.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry ik kan dit topic niet serieus nemen
Oke dan weet ik dat, ik ben te vinden in de 17 sectiequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:42 schreef APK het volgende:
Ja, maar ik probeer afstandelijk te doen.
Mijn grote held Rob heeft mij geleerd dat dat het beste werkt bij vrouwen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
oeps ff aanpassen![]()
Maar wel op de goede plaats had ik 1 van 2 goed, ben oud blond![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry ik kan dit topic niet serieus nemen
Ook nog maar een portje doen danquote:
ahum.....ik heb mijn lot aan dat van roel gekoppeld en er is maar 1 winnaar vandaag.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:47 schreef Maurisico het volgende:
He hallo, hiro de grote winnaar van vandaag, je weet wel de doodgewaande Maurisico , die het lef had zich met Robbie oneleg te vereenzelvigen!
Kom net uit de kroeg gerold, en wat zien ik.....![]()
![]()
its a win baby!!! The Vulture
![]()
![]()
denk je dan....faire kerel, met lef.... gaat een gunfight met een oldbie aan... sterve wie sterve.....maar wat lees ik....![]()
![]()
de fokkers laten zich weer van hun sofste kant zien...Vulture likt zich in.. en hup.... de joker is weer terug...
![]()
Draag het verlies als een kerel en trek je consequenties denk je dan..... jammer...
Nou Vulture... je hebt ee slecht mantra man. Kies maar een volgend slachtoffer uit... wie ben je bij de volgende stemmingsronde.. ik blijf Rob, dat begrijp je!
Groeten van de morele winnaar!!![]()
ben je voorbereid op de kater van morgen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook nog maar een portje doen dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ook nog maar een portje doen dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ben je voorbereid op de kater van morgen?
ihihihi, lees eerdere verslagen nog eens terug.... iedereen was er zwaar van overtuigd dat Rob eruit zou moeten.... but i'm still here mislukte Tibet-monnuk!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ahum.....ik heb mijn lot aan dat van roel gekoppeld en er is maar 1 winnaar vandaag.
Buig, oldbie-onderdaan!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ben je voorbereid op de kater van morgen?
* Snaptnix schenkt nog maar eens een groot glas in dan. *proostquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
hoe later op de avond hoe groter de glazen
![]()
* laat inkoppertje zomaar voorbij gaan...en neemt nog maar een wodka.. Skoll!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
En van 't naaien van Talpa heb ik niet genoten vanavond![]()
hier reageer ik maar niet op, ik ben vrij verstandig namelijk...quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
mijn persoon scoorde het hoogst , dus heb respect en kus mijn tenen, mislukte kunstpootverslaafde gehandicaptenfetisjist!
is goed, geen gelik bij apk voor een polletje maar gewoon mano a mano !quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:03 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hier reageer ik maar niet op, ik ben vrij verstandig namelijk...
ga dus maar een appel neuken![]()
He volgende ronde weer Roel? Wie deruit gaat in BB, dondert ook hier op, en geen Vulturegelik, maar dan ook echt opzoute, deal??
ok Versa hier scoor je punten mee, die ga ik vanaf nu dagelijks van the Vulture afslopen en aan jou toebedelenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
is goed, geen gelik bij apk voor een polletje maar gewoon mano a mano !
your ass is mine, beotch!
jij krijgt mijn pluspunten ook vanaf nu elke dag tot de exit. Als je van mij wint dan verdien je ook puntenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:05 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ok Versa hier scoor je punten mee, die ga ik vanaf nu dagelijks van the Vulture afslopen en aan jou toebedelen![]()
Heb jij nog zomertijd ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:07 schreef Maurisico het volgende:
He vrienden , tis na 00.00 ik ga stemmen!! Ok?
Heya supermama!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:08 schreef SuperMOM het volgende:
Pfff moet ik elke avond laat opblijven om te kunnen stemmen!![]()
++ Milagro omdat ze ook zo blij is in het "wees hier blij dat Rob er nog in zit topic"![]()
++ Arcee om dezelfde reden (ik vind graag medestanders)
-- Snaptix omdat ze BB beu is omdat Rob er nog in zit(en tevens omdat ze veel te hoog staat
)
ADHD!!!!!! doe eens ff lief en beetje kalm APKquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:11 schreef APK het volgende:
Uh oh, daar komt weer puntenchaos aan. [afbeelding]
Doe eens rustig tegen die jongen, alles gaat goed alleen dat ik nog maar 17 punten heb is foutquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:14 schreef Snaptnix het volgende:
ADHD!!!!!! doe eens ff lief en beetje kalm APK.
Tis zo al springerig genoeg allemaal
*proost* dan maar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Ja lekker een portje, neem ik er nog 1tje en dan naar bed![]()
![]()
ach gossiequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe eens rustig tegen die jongen, alles gaat goed alleen dat ik nog maar 17 punten heb is fout![]()
Okeeeej thnxxxxquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef Maurisico het volgende:
Ik pas het wel effeaan supermom!
moe ik ff de zweep pakken ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ach gossie![]()
++ genoteerd voor henk. Komt goed, je komt van d e17 af hoor...
De zweep is mijn afdeling ja. Dus koest en in de hoek jij teletubbiequote:
Hehehe, jij bent bang dat je op 15 komt, hè.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef henk.jansen het volgende:
Doe eens rustig tegen die jongen, alles gaat goed alleen dat ik nog maar 17 punten heb is fout![]()
Dank jequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:17 schreef Snaptnix het volgende:
ach gossie![]()
++ genoteerd voor henk. Komt goed, je komt van d e17 af hoor...
KAN JE LEZEN... staat toch ++quote:
ik trek je helemaal uit elkaar!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De zweep is mijn afdeling ja. Dus koest en in de hoek jij teletubbie![]()
Ik ga nog niet slapenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef Maurisico het volgende:
truste Coos... ga ook lekker dromen over mijn toch wel mooi gewonnen uitdaging van Vulture/Menno!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
mijn persoon scoorde het hoogst , dus heb respect en kus mijn tenen, mislukte kunstpootverslaafde gehandicaptenfetisjist!
Ik kom net uit de opgenomen uitzendeing van Plek onder de zon en was te snel met mijn reactiequote:Op vrijdag 11 november 2005 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
KAN JE LEZEN... staat toch ++
Ach nu heb je me weer aan het twijfelen gebracht met deze opmerking. Wel/niet/wel/niet...
edit: zie dat je hem ondertussen wel had gelezen![]()
Scrooge! Kerst komt eraan, jij komt welquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]Je maakt me wel vaak aan het lachen moet ik zeggen.
Maar ja: uitbetalen in punten ho maar.![]()
Doe ik, maar die vulture staat opeens weer op 33. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Neem dan gelijk even de correctie voor M-en-A mee![]()
Hé APK... ik heb de laatste lijst geplaatst, en daar staat Vulture er in met 15 ptn...... en DAMN ..ook met 33... je snapt dat ik er geen enkel probleem me heb deze punten weg te smijten... bij deze!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik, maar die vulture staat opeens weer op 33. Dat kan niet.
Voorlopig even geschorst.![]()
-- voor bommie... nomineren is nog nooit zo makkelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik trek je helemaal uit elkaar!
Oke bedankt, dan zal ik NA APK gaan stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik, maar die vulture staat opeens weer op 33. Dat kan niet.
Voorlopig even geschorst.![]()
da's een gezegde...ik zit nog ietwat in me roelmode maar ik heb het beste met je voor heur!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
-- voor bommie... nomineren is nog nooit zo makkelijkgeweest
fysiek geweld wordt niet gewaardeerd![]()
Oke aan jou de eer. Ik had gezegd dat ik na APK zou gaan, maar om fouten te voorkomen wacht ik dan nog maar even rustig af.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:34 schreef versabommie het volgende:
ik ga stemmen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
Ik geloof je niet meer PC eendDaar ben ik gisteren al ingetrapt
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:48 heeft M-en-A gestemd:
ohw sorry, had ik gemist, de vloer is helemaal voor jou nu!quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke aan jou de eer. Ik had gezegd dat ik na APK zou gaan, maar om fouten te voorkomen wacht ik dan nog maar even rustig af.
Minpunten van jou beschouw ik als een eerquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:38 schreef versabommie het volgende:
PC Eend -2 Hij staat alleen in de groep en heeft schijt aan de rest. Intens gemeen nog steeds zoals hij het spelletje speelt en met die bonen was helemaal kut. En maar fietsen zonder shirt, ik vertrouwde hem al niet bij binnenkomst!!!
Met je ik ga nu stemmen! Ik wachten en wachten en wachten en ik wilde naar bedquote:
Tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Met je ik ga nu stemmen! Ik wachten en wachten en wachten en ik wilde naar bedTrapte ik gewoon in je geintje en jij lachen: geloofde je me?
(tis je vergeven hoor
)
Nee nu zei je ditquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:35 schreef PC eend het volgende:
Er is gisteren iets mis gegaan met mijn stemmen, kan iemand dat nog even corrigeren?
Waar ik avonne zei moet milagro zijn.
Waar ik coos zei cuall worden
Waar ik lovebear zei moet snaptnix worden
Stop.
Ik zet 6 jokers in
Ben ik een keer serieus....quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee nu zei je ditEn weet je wat? Ik geloof je niet
![]()
Nou dat valt wel mee hoor, maar toch bedankt voor de 2 punten ik zal ze koesterenquote:
Lijkt wel een Nijntje tekstquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
Henk is zielig,
Henk heeft nog geen punten
Henk wil ook punten
Dus vraagt ie er toch maar om
Dat werkt, nu heeft henk ook punten
Krijg je als je de hele dag niks anders hoortquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lijkt wel een Nijntje tekst![]()
Enne..... thnxxx voor de ++![]()
Hé snor, bedank mij ook effe.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
Nou dat valt wel mee hoor, maar toch bedankt voor de 2 punten ik zal ze koesteren![]()
![]()
![]()
![]()
jou probleem is dat je zelf niet stemt. dus denken mensen jou veilig minpunten te kunenn gevenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:03 schreef Shirley het volgende:
Nou, gaat lekker zie ik.
Werk me er maar uit johEn ik ben geen gelegenheidsposter APK.
Maar goed, ik wil dan wel een spectaculaire exit als het zover mocht komen.
Maar liever niet natuurlijk.
En leest.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
Krijg je als je de hele dag niks anders hoort![]()
Moet ik je van me andere voet trappenquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
PC eend ben ik helaas op verkeerde voet mee afgetrapt,
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:13 schreef sportvlek het volgende:
hee joh scanman je zit buiten de regels te pissen
je moet minpunten geven
Ik ben natuurlijk nog maar een beetje nieuw hier, maar dacht toch in de spelregels iets anders gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
In een goede bui vandaag, dus dit keer alleen maar positieve stemmen.
Latevogel +2 - Ik zal altijd wel een zwak voor haar blijven houden
Day +2 - Staat te laag en mag dus wel een stukje hoger
Bor de wolf +2 - We zijn het regelmatig eens en daarom deze pluspunten
Maar goed, ik ben verder geen spelleiderquote:Op donderdag 10 november 2005 22:44 schreef APK het volgende:
Aanvulling op de regels:
# Geef aan dat je gaat stemmen, daarna edit je je post om je stemmen weer te geven. zo voorkom je dat mensen tegelijkertijd stemmen
# Maximaal 1 x per dag stemmen
# Minimaal 1 x -- (2 minpunten) geven per stembeurt
Ik blijf vinden lurkers die zichzelf in de lijst zetten toch een beetje te groot ego hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:12 schreef sportvlek het volgende:
ja fijn nu ik hier toch ben.. effe stemmen
Ik gok dat Bor gaat sneuvelen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Okee, sorry... I zal wel even minpunten geven en hieronder de juiste lijst plaatsen.
Gelukkig ik vond het al zo stil worden hierquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:35 schreef latevogel het volgende:
ik ben net thuis en ga nu stemmen
Scanman ++, let maar op.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:35 schreef latevogel het volgende:
ik ben net thuis en ga nu stemmen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Scanman ++, let maar op.
Dit begint op het Songfestival te lijken.![]()
Is hij nou zo slim of zijn wij nou zo domquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Als je deze ook correct voorspeld mag je nooit meer raden hoor.
Zegguh... je bent toch niet een helderziende ofzo, want dan speel je nu echt vals
ja en heb je er wat op tegenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Scanman ++, let maar op.
Dit begint op het Songfestival te lijken.![]()
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Als je deze ook correct voorspeld mag je nooit meer raden hoor.
Zegguh... je bent toch niet een helderziende ofzo, want dan speel je nu echt vals
hee das de mijnequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.![]()
[afbeelding]
LV, voor jou: http://chris.cc/midi/oldandwi.midquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:40 schreef latevogel het volgende:
Scanman++ zonder zijn foto's was bb vast niet zo leuk![]()
Hallo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is hij nou zo slim of zijn wij nou zo dom
Coos zei het al, je moet nooit aan een door APK bedacht spelletje meedoen
yes ff lekker dansen met jequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LV, voor jou: http://chris.cc/midi/oldandwi.mid
![]()
Die vond me ene filmpje zo leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Hij zet zijn vrouw en zijn dochters in.![]()
Als het de spuigaten uit gaat lopen geef ik karn morgen effe een schop onder haar welgevormde Ierse hol.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Mijn vrouw slaapt al uren en ik heb maar één dochterquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Als het de spuigaten uit gaat lopen geef ik karn morgen effe een schop onder haar welgevormde Ierse hol.![]()
Hé, ik dacht dat wij maatjes waren.. buddies enzo... friends forever...quote:
Die glazen bol gaat terug naar de Kijkshop.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Mijn vrouw slaapt al uren en ik heb maar één dochter... en die slaapt al veel langer
Vriendenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hé, ik dacht dat wij maatjes waren.. buddies enzo... friends forever...
goed zo want de mijne is veel beterquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Die glazen bol gaat terug naar de Kijkshop.![]()
Karn is een breezahchickquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is trouwens M'N .... breezahchick!!
Dan gaan we daar morgen weer verandering in brengen. Als je maar niet meer "me" schrijft als het m'n moet zijn .... of "is" als het "eens" moet zijn...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vrienden
Echte vriendschap gaat pas in bij 27 punten
Ik ben echt in m'n eentje, begin nu dan ook maar te lobbyenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hallo.![]()
Oeh, cool!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:54 schreef latevogel het volgende:
goed zo want de mijne is veel beter![]()
Is die doca niet familie van jouquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:57 schreef PC eend het volgende:
Ik ben echt in m'n eentje, begin nu dan ook maar te lobbyen![]()
Conservatieve lul.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan gaan we daar morgen weer verandering in brengen. Als je maar niet meer "me" schrijft als het m'n moet zijn .... of "is" als het "eens" moet zijn...
Scanman: 1quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, cool!
Wat zie jij in jouw glazen bol als einduitslag?
Had gekund ja, die zouden me ook minpunten geven iddquote:
we zullen zienquote:
Of een fles Champagne voor mij.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:11 schreef latevogel het volgende:
we zullen zien
mocht ik gelijk hebben kost het je wel een krat bier![]()
Zoals ik hier nog nieuw ben, moet ik zeggen dat ik het een grote eer vind dat ik volgens jou zo hoog eindigquote:
als jij 2de wordt krijg je ook bierChampagne en een dikke pakkerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoals ik hier nog nieuw ben, moet ik zeggen dat ik het een grote eer vind dat ik volgens jou zo hoog eindig
(bedankt voor die bloemen..
).
Ik vind het leuk om die streamverslagen te schrijven voor de mensen die de beelden moeten missen. Zal niet altijd lukken om er zoveel op te posten, want ook M-en-A zal wel eens een vrije dag opnemen.
(Is er ook een CAO voor streamers???)
P.S. Champagne en bier zijn hier ook altijd welkom![]()
Het wordt zeer gewaardeerd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef M-en-A het volgende:
Ik vind het leuk om die streamverslagen te schrijven voor de mensen die de beelden moeten missen. Zal niet altijd lukken om er zoveel op te posten, want ook M-en-A zal wel eens een vrije dag opnemen.
FF voor de zekerheid..... omdat ik zeker weet dat de feesttent niet voor niks besteld word en ik onnodige kosten krijg met veel te veel gastenquote:
Moet ik de burgemeester ook al uitnodigen op het feest??quote:
Ik ken je helemaal nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zoals ik hier nog nieuw ben, moet ik zeggen dat ik het een grote eer vind dat ik volgens jou zo hoog eindig
(bedankt voor die bloemen..
).
(Is er ook een CAO voor streamers???)
P.S. Champagne en bier zijn hier ook altijd welkom![]()
ik weetquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Deze lijst is helemaal niet boeiend. Het schijnt dat we op 10 december weer allemaal op gelijke hoogte komen. Daarna begint de echte strijd pas
Nederland wint van Italie dit weekend, meer mag ik niet zeggen van mijn guides.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:23 schreef M-en-A het volgende:
Begint jou rijtje als volgt???
1 M-en-A
2 ......
![]()
![]()
Nee ik ben gewoon sinds kort een amateur-streamer die het leuk vind om verslag te doen voor diegene die niet kunnen kijken naar de streams. En op zijn tijd hou ik ook van een lolletje.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet
Hoi ik ben paraPC eend, ben jij soms een kloon van buswatcher en maskeer je dat doormiddel van smileys![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nederland wint verliest van Italie dit weekend, meer mag ik niet zeggen van mijn guides.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:
Ik ken je helemaal niet
Hoi ik ben paraPC eend, ben jij soms een kloon van buswatcher en maskeer je dat doormiddel van smileys![]()
![]()
Zal ik het dan voorlopig maar mee moeten doenquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nederland wint van Italie dit weekend, meer mag ik niet zeggen van mijn guides.
Alleen de bovenste 12 overigens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:27 schreef scanman01 het volgende:
Deze lijst is helemaal niet boeiend. Het schijnt dat we op 10 december weer allemaal op gelijke hoogte komen. Daarna begint de echte strijd pas
Vandaar dat ik je niet ken, ik ben gestopt met streamverslagen te lezen sinds er ooit eens in een streamverslag een verkrachting was te lezen, terwijl ik toen ook had gekeken en zelfs had opgenomen, ik nog 10 terugspoelen en kijken maar ik kon het maar niet zienquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon sinds kort een amateur-streamer die het leuk vind om verslag te doen voor diegene die niet kunnen kijken naar de streams. En op zijn tijd hou ik ook van een lolletje.
Lijkt me inderdaad een leuke opzet om vanaf 10 de beste 12 te laten strijden om de eer.quote:
Is fok bij jou ook zo traagquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:41 schreef Day het volgende:
Ik ga stemmen!
Sorry, wist niet wie ik min-punten moest geven!!!!quote:
Euhm wat vind de jury daarvanquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:50 schreef Day het volgende:
Allereerst: ik had 2 punten van Scan gekregen en die zijn (op mysterieuze wijze) ineens weer verdwenen. Ik tel ze er nu weer bij op.
Das dan weer lievquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, wist niet wie ik min-punten moest geven!!!!
Hoeven ze niks van te vinden, bewijs staat op pagina 4 of 5!quote:
deze klopt nit hoor ik had scan ++ gegeven lees nog maar eens terugquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:50 schreef Day het volgende:
Allereerst: ik had 2 punten van Scan gekregen en die zijn (op mysterieuze wijze) ineens weer verdwenen. Ik tel ze er nu weer bij op.
Isabeau: ++ ==> omdat ze er ook zo van baalt dat Menno weg is![]()
Style: ++ ==> leuke poster, moet vaak om haar lachen.![]()
Bus Watcher -- ==> heb ik eigenlijk niks mee, zie hem ook nooit in de sc-topics.
Hoe komt Maurisico eigenlijk aan 20 punten?
Snaptnix: 37
Teamlead: 35
Isabeau: 35
Gert: 33
Pinball: 33
M-en-A: 33
Lovebear: 31
Milagro:31
Sanne: 30
Coos: 29
PC eend: 29
Jappie: 29
Eborn: 27
Avonne: 27
Trevanian: 25
Muizemeis: 25
Arcee: 25
Day: 25
Cynix ® : 23
Petitdali: 23
Latevogel:23
PeterV: 23
Versabommie: 23
Supermom: 21
Style: 21
Maurisico 20
Falco: 19
Bus Watcher: 17
BorTheWolf 17
ChantalC: 17
Cuall: 17
henk.jansen 17
TheVulture: 15
Ferdii: 15
doka: 15
Sportvlek: 13
Loedertje: 13
shirley: 9
Luciano: 9
En nog een x met pijltjes in de hoop dat het dan wel gelezen wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:16 schreef Sanne het volgende:
Er klopt geen fuk van die telling. Ik had gisteren Loedertje al op 11 punten gezet, zo krijgen we haar noooit dat huis uit. Die hoort dus op 9 te staan nu. (zie [BB] User Servival game #6 )
APK let eens effe beter op ja. Of stel een notaris aan. Ze kunne hier niet telluh!
Ik vind dat we dit draadje alleen moeten gebruiken voor te stemmen... Flauwe ongein reacties in een ander draadje?quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:16 schreef Sanne het volgende:
Er klopt geen fuk van die telling. Ik had gisteren Loedertje al op 11 punten gezet, zo krijgen we haar noooit dat huis uit. Die hoort dus op 9 te staan nu. (zie [BB] User Servival game #6 )
APK let eens effe beter op ja. Of stel een notaris aan. Ze kunne hier niet telluh!
Echt waarquote:Op vrijdag 11 november 2005 08:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
En nog een x met pijltjes in de hoop dat het dan wel gelezen wordt.![]()
Mijn pluspunten voor PeterV en M-en-A zijn ook verdwenen.
Cuall is met een oude telling verder gegaan.
Ik eis een rectificatie.![]()
cual is er mee bezig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:18 schreef Sanne het volgende:
En nog een x met pijltjes in de hoop dat het dan wel gelezen wordt.![]()
Mijn pluspunten voor PeterV en M-en-A zijn ook verdwenen.
Cuall is met een oude telling verder gegaan.
Ik eis een rectificatie.![]()
Ja duurt wel ff hoorquote:
in de laatste lijst sta ik op 35, terwijl ik toch echt minpunten heb gekregen van sportvlekquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja duurt wel ff hoor![]()
Wat een meuk staat er overal zeg
![]()
Maar goed ik tjek de hele donderdag wel en daarna t/m wat er op dat moment is gepost.
Ga gewoon maar door met het uitstorten van onzin en stemmen, die verwerk ik allemaal
![]()
Ja ik neem de laatste lijst van Woens dag als uitgangspunt en loop dan alle stemmen naquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
in de laatste lijst sta ik op 35, terwijl ik toch echt minpunten heb gekregen van sportvlek
En ze hebben mij ook benadeeldquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:02 schreef cuall het volgende:
Ja duurt wel ff hoor![]()
Wat een meuk staat er overal zeg
![]()
Maar goed ik tjek de hele donderdag wel en daarna t/m wat er op dat moment is gepost.
Ga gewoon maar door met het uitstorten van onzin en stemmen, die verwerk ik allemaal
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En ze hebben mij ook benadeeldmet 2 punten naar benden
![]()
eensch.. Even wachten op de definitieve lijst van cuall, krijgen we ook geen misverstandenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef APK het volgende:
We kunnen beter even stoppen met stemmen, er is momenteel een hertelling aan de gang door cuall.
Ga maar gewoon door, ik maak aan het eind van een dag de lijst op en verwerk daarna de tellingen weer voor de volgende dagquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef APK het volgende:
We kunnen beter even stoppen met stemmen, er is momenteel een hertelling aan de gang door cuall.
Quoten blijft moeilijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef luciano het volgende:
..chaos..
wat jij wilt, vanavond laat ben ik vast wel klaarquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Kleintje het volgende:
IK GA STEMMEN...
Cuall??? Moet ik alleen maar mijn stem geven en niet meer de hele lijst bij te werken???
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:29 schreef Kleintje het volgende:
++ Teamlead --> Omdat we vaak wel op 1 lijn liggen en hij zelfs de moeite neemt om mijn lange posts te lezen
++ Versabommie --> Gewoon omdat het vaak leuke posts zijn
-- Loedertje --> Begreep dat die er toch al uit wilde. Dus even opschonen deze lijst!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:55 schreef cuall het volgende:
bijgewerkte lijst voor vrijdag 11-11-2005
Attentie voor de volgende users wegens onvoldoende motivatie zijn jullie onvoldoende/ niet gemotiveerde stemmen niet getelt.![]()
Correctie kan nog tot hedenavond 24.00 uuralleen die stem mag je dan corrigeren
Sportvlek (idem)![]()
cevece - Lekker Simpel was al EXIT
Peter6000 - zie woensdag 9 novemberdat doet niemand, dus graag een duidelijke motivatie
![]()
ChantalC -géén motivatie HAHAHAHAHAHAHAHA , pffftttttttttTTTTTT
teamlead: 37
Snaptnix: 35
Isabeau: 35
Pinball: 35
Gert: 35
M-en-A : 33
Sanne: 32
Lovebear: 31
PC eend: 29
Milagro: 29
Day: 29
Jappie: 27
Petitdali: 27
Coos: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
PeterV: 25
Arcee: 25
Muizemeis: 25
Latevogel: 25
Cynix ® : 23
versabommie: 23
Supermom: 23
Cuall: 23
trevanian: 21
MAURISICO: 21
Style: 21
ChantalC: 19
Henk.jansen: 19
Kolomo: 17
Bus Watcher: 17
Falco: 17
BorTheWolf : 17
Thevulture: 15
Doka: 13
Ferdii: 13
sportvlek: 13
Luciano: 11
Loedertje: 7
Shirley: 5
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:48 schreef sportvlek het volgende:
ik heb in het andere topic mijn stemming gemotiveert.
zijn die nu mee genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |